Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Marioza

thx panowie :), tak pomyslałem ze wrzuce bo sie męcze z ta panterką na spudnicy, Tony dzięki ale nie znalazłem nic odowiedniego za to znalzlem tut o robieniu panterki w ps'e http://www.macmerc.com/articles/Graphics_Tips/47 moze sie komus przyda,

 

Por@szek, ledyr - kiedys popełnilem model Marii z SH2 ale textury byly by konami co zresztą zaznaczyłem, teraz robie wersje z normalami i moimi "hiresowymi" texturami, dysk sie zjarał a wraz znim czesiowo pan krzeslo oraz maria ale robie jeszcze raz moze w kilku wersja w tym na golasa :P jako fan art albo do ut'ka 2007 to jest zresztą moja ulubiona chyba postać i gra

 

Ledyr nie tylko koniec rekawa jest inny niz w orginale ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie idzie Ci ta ciężarówka. A przy okazji tego limitu - w modzie do Battlefielda 2 mamy na jednej mapie dwa nieruchome statki po 100k każdy, mimo to chodzi płynnie :). Także pojęcie limitu to kwestia względna, zależy od silnika i od późniejszego wykorzystania modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze fajna sprawa :) Podziwiam ze Ci sie chcialo modelowac takie opony :) A tak spytam jeszcze z ciekawosci... kabina jest wypukla na przedzie?... bo inaczej to nie wiem po co tam ciecia przez 1/4 i 3/4 szerokosci... no chyba ze costam wewnatrz jest... ale to ja i tak bym chyba wolal zaraz dac conect z jakims czyms po boku :) tak samo na wysokosci swiatel przedniich nie wiem czy potrzebny ten loop :)

(kurcze ale jestem wredny) ^^'

No nicto, lepiej daj jak nie wip to chociarz watek z modelami co robisz jakos :p w miedzyczasie bo warto popatrzec czasem :) wedlug mnie na modele na takim poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba_ - jaki z grubsza jest polycount i textury na podobny pojazd w battlefieldzie? Tu sugeruję się polycountem pojazdów z UT3

 

Te dwa loopy na 1/4 i 3/4 kabiny zostały, bo lubię pracować na czystej siatce, poza tym przydają się ponieważ pod zderzakiem blacha unosi się do góry, by można było zderzak przymocować do ramy samochodu. Na dachu cięcie jest potrzebne, ponieważ tam będą okrągłe włazy. Pewnie w trakcie modelowania część loopów zniknie.

 

Co do loopa na światłach to w tym miejscu zmienia się kształt kabiny z profilu.

 

Natomiast opony były bardzo proste do zrobienia :) wymodelowane są z cylindra, bieżnik z boxa i skopiowany kilkanaście razy wokół opony (z ustawionym wcześniej pivotem w centrum opony), śruby tak samo.

 

Konras - zaczynam wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=561072

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie pojazdy ciężkie to 7-8 tysięcy plus 2048x1024. Gra ma już dwa lata, praktyka jednak pokazała, że uciągnie znacznie więcej niż to było zakładane początkowo i obecnie ograniczeń w modelowaniu nie ma. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Podane limity są trochę zaniżone, bo trzeba wziąć pod uwagę wielkość map, na których prowadzona jest rozgrywka, do 64 osób jednocześnie na serwerze, do tego kilkanaście pojazdów w ciągłym ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bfpirates.com/ - w trakcie przebudowy po przeniesieniu.

 

BFEditor jest trochę zakręcony, na szczęście jest http://bfeditor.org/ z wielkim forum, gdzie można uzyskać odpowiedź na większość pojawiających się w trakcie pracy pytań.

Sama gra ma wiele ograniczeń. Najbardziej kuleje chyba sam silnik. Dodatkowo BF niby wspiera speculary i normale, ale w grze wygląda to raczej mizernie. Na pewno nie jest najlepszym rozwiązaniem z możliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Kuba - polymonster ;) to w sumie nie nowsc w grach, swego czasu w gta vc jezdzily mi po ekranie autka ktore mialy po 100 tys trisów a nie ktore troche mniej i to w ilosci kilku kilkunastu sztuk w jedynm momnecie , wszystko płynnie i to na p4 1,5 gf1 786 ddr ramu, to tylko jako ciekawsotka, kidys wydawalo mi sie nie mozliwe zeby gra mogla cos takiego uciagnać a tu zonk O_O

 

o Empeck dzięki za info bo własnie mailem się Ciebie pytać o te opony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna prezentacja. Chciałbym zobaczyć tak zrobiongo Black Hawka Bro ;)

 

EDIT.

 

Ostatnio zacząłem robić pana w czapce, jeśli się uda, może dostanie szansę exportu do modu CoD2. Może coś podpowiecie?

 

meruv5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności