KLICEK Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 Maria ? Maria? (uuuu ajaja uuuuu ajaja) ;) Super modelik Mario no jak zawsze :D nie mozna powiedziec nic nowego :P
Tony M. Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Mario może coś z tego się nada: http://www.fabricland.co.uk/fur.htm
Por@szek Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Mam dejavu? Czy ja tego czasem nie widzialem z twojej stajni czasem?
ledyr Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 pamietam Mario jak kilka lat temu pokazales model marii na jakims forum o silent hillu, hmmm to ciagle ten sam? :d ha patrz teraz jak sie doczepie - koniec rekawów jest inny w oryginale :P hehe zawsze to chcialem zrobić :D
Gość Marioza Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 thx panowie :), tak pomyslałem ze wrzuce bo sie męcze z ta panterką na spudnicy, Tony dzięki ale nie znalazłem nic odowiedniego za to znalzlem tut o robieniu panterki w ps'e http://www.macmerc.com/articles/Graphics_Tips/47 moze sie komus przyda, Por@szek, ledyr - kiedys popełnilem model Marii z SH2 ale textury byly by konami co zresztą zaznaczyłem, teraz robie wersje z normalami i moimi "hiresowymi" texturami, dysk sie zjarał a wraz znim czesiowo pan krzeslo oraz maria ale robie jeszcze raz moze w kilku wersja w tym na golasa :P jako fan art albo do ut'ka 2007 to jest zresztą moja ulubiona chyba postać i gra Ledyr nie tylko koniec rekawa jest inny niz w orginale ;)
_michal Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Musiałbym w końcu 'born from a wish' przejść...
Gość Marioza Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 empeck to jeszcze tego nie zrobiłeś ?! O_O
Gotham Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Mario don- Może czas założyć wip'a? Zapowiada się super :).
_michal Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Ja sobie zacząłem dłubać swój drugi samochód w życiu :) Jakoś idzie, choć wprawy w takich technicznych rzeczach to nie mam za dużo. Kto zgadnie co to za auto?
ofca Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 http://www.simhangar.com/Star266/autko.jpg - star 266 xDDDD http://images.google.pl/images?source=ig&hl=pl&q=star%20266&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
_michal Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Brawo, wygraliście uśmiech kierownika :) ofca czitował, nie sprawdza się linków :P
Por@szek Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Ja zgadne ja zgadne :D, juz ci pisalem ze daje rade. Ownujesz ... poki ja zila nie skoncze HAHAHA :P
Tony M. Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 hura wygrałem "rzutem na taśmę", a na dodatek Ofca z dopingiem, a co do modelu to mi się przykro zrobiło jak zobaczyłem taki wypas
_michal Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Porasz, jak skończysz Zila to Ci browca postawię ;) Tony M. - :)
_michal Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Nie będę zakładać WIP'a bo nie wiem czy/kiedy go skończę, narazie mam tyle: 5774 tris bez kół, z kołami 562838 ;) Celuję w ~15k
Matys Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 ha! :D po samej feldze wiedzialem ze to bedzie zajefajne :-)
_michal Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Dzięki! Brakuje charakterystycznej maski, ale większość z niej będzie na normalu. Najgorzej, że nie widać całej pracy przy zawieszeniu i przeniesieniu napędu na osie :(
nielot007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 suuuuuuuuper empecku :) pokazesz siateczke ? :)
_michal Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 A proszę Cię bardzo. Tyle, że to wczesny WIP jeszcze, pewnie coś tu pozmienia. Ale staram się modelowac tak, bym nie musiał za dużo ucinać. Jak wyjdzie 17k to też dobrze :)
Kuba Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Bardzo fajnie idzie Ci ta ciężarówka. A przy okazji tego limitu - w modzie do Battlefielda 2 mamy na jednej mapie dwa nieruchome statki po 100k każdy, mimo to chodzi płynnie :). Także pojęcie limitu to kwestia względna, zależy od silnika i od późniejszego wykorzystania modelu.
Konras Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Kurcze fajna sprawa :) Podziwiam ze Ci sie chcialo modelowac takie opony :) A tak spytam jeszcze z ciekawosci... kabina jest wypukla na przedzie?... bo inaczej to nie wiem po co tam ciecia przez 1/4 i 3/4 szerokosci... no chyba ze costam wewnatrz jest... ale to ja i tak bym chyba wolal zaraz dac conect z jakims czyms po boku :) tak samo na wysokosci swiatel przedniich nie wiem czy potrzebny ten loop :) (kurcze ale jestem wredny) ^^' No nicto, lepiej daj jak nie wip to chociarz watek z modelami co robisz jakos :p w miedzyczasie bo warto popatrzec czasem :) wedlug mnie na modele na takim poziomie
_michal Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Kuba_ - jaki z grubsza jest polycount i textury na podobny pojazd w battlefieldzie? Tu sugeruję się polycountem pojazdów z UT3 Te dwa loopy na 1/4 i 3/4 kabiny zostały, bo lubię pracować na czystej siatce, poza tym przydają się ponieważ pod zderzakiem blacha unosi się do góry, by można było zderzak przymocować do ramy samochodu. Na dachu cięcie jest potrzebne, ponieważ tam będą okrągłe włazy. Pewnie w trakcie modelowania część loopów zniknie. Co do loopa na światłach to w tym miejscu zmienia się kształt kabiny z profilu. Natomiast opony były bardzo proste do zrobienia :) wymodelowane są z cylindra, bieżnik z boxa i skopiowany kilkanaście razy wokół opony (z ustawionym wcześniej pivotem w centrum opony), śruby tak samo. Konras - zaczynam wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=561072
Kuba Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Teoretycznie pojazdy ciężkie to 7-8 tysięcy plus 2048x1024. Gra ma już dwa lata, praktyka jednak pokazała, że uciągnie znacznie więcej niż to było zakładane początkowo i obecnie ograniczeń w modelowaniu nie ma. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Podane limity są trochę zaniżone, bo trzeba wziąć pod uwagę wielkość map, na których prowadzona jest rozgrywka, do 64 osób jednocześnie na serwerze, do tego kilkanaście pojazdów w ciągłym ruchu.
_michal Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 OK, dzięki. Zrozumiałe, że w grze multi trzeba trochę oszczędzać na ściankach/texturach. Macie stronę moda? Z chęcią bym pooglądał. Fakt, że BF nie mam, ale zawsze dobrze się czegoś nowego dowiedzieć. SDK do BF dobre jest?
Kuba Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 http://www.bfpirates.com/ - w trakcie przebudowy po przeniesieniu. BFEditor jest trochę zakręcony, na szczęście jest http://bfeditor.org/ z wielkim forum, gdzie można uzyskać odpowiedź na większość pojawiających się w trakcie pracy pytań. Sama gra ma wiele ograniczeń. Najbardziej kuleje chyba sam silnik. Dodatkowo BF niby wspiera speculary i normale, ale w grze wygląda to raczej mizernie. Na pewno nie jest najlepszym rozwiązaniem z możliwych.
Gość Marioza Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Kuba - polymonster ;) to w sumie nie nowsc w grach, swego czasu w gta vc jezdzily mi po ekranie autka ktore mialy po 100 tys trisów a nie ktore troche mniej i to w ilosci kilku kilkunastu sztuk w jedynm momnecie , wszystko płynnie i to na p4 1,5 gf1 786 ddr ramu, to tylko jako ciekawsotka, kidys wydawalo mi sie nie mozliwe zeby gra mogla cos takiego uciagnać a tu zonk O_O o Empeck dzięki za info bo własnie mailem się Ciebie pytać o te opony :)
Por@szek Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Przyzwyczajaj sie, nie ostatni jezeli o envi chodzi ;)
Tony M. Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 gotowy model helikopterka:) co o tym sądzicie? C&C welcome
Bro Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 fajne txt - podobny troche do mojego balck Hawka :) Odrazu przypomina sie stare dobre UGH Troche bym mu wygiął te liście w dół - bo takie proste dziwnie wygladają
Kuba Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Wyszło ekstra, fajnie dobrane kolory. Najważniejsze, że w końcu skończyłeś :)
Hatred Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 a ja sobei texuje mojego hipopotama :D jeszcze trosku zostalo
Kuba Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Malowanie rewelacja. Ile ten sprzęt ma trisów? Dosłownie bomba :)
ledyr Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 mm piekne Hatred, jaka tekstura? ile pixelii ja dziś próbowałem zrobić tego tutka ale jednak musze go bardziej pzremyśleć w każdym razie pobawiłem sie pod koniec troche z fotkami :d
KLICEK Napisano 13 Lipiec 2007 Autor Napisano 13 Lipiec 2007 super stary :) zapodawaj tutkens ;] ciut nosek splaszoczny moze, ale tak to pelna rewelacja i szacun :)
ledyr Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 no musze jeszcze raz robic go, nie doszedłem nawet do połowy malowania a juz bylo 93 minuty i 300 MB :D
ledyr Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 1- przestałem nagrywać w połowie bo mi by sie i tak na dysku ne zmieściło wtedy 2- skasowałem juz [tylko 1 hdd, 40GB] 3- tak czy siak w wakacje sie wyrobie więc spx ^_^
Gość User190 Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 tylko diff, automaty ~300 poly, "ławeczka" więcej - nie pamiętam dokładnie ;)
Por@szek Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Hatred albo ja slepy albo ja nic nie widze, a moze zauwazyles ze jestem online to zaraz wykasowales? Sfaniaczek :)
Tony M. Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Autobusik: http://www.clipmoon.com/view_video.php?viewkey=6617f20abbf2ffd806f6 http://img19.imageshack.us/my.php?image=m11jy4.jpg http://img260.imageshack.us/my.php?image=m113px6.jpg
Kuba Napisano 17 Lipiec 2007 Napisano 17 Lipiec 2007 Bardzo fajna prezentacja. Chciałbym zobaczyć tak zrobiongo Black Hawka Bro ;) EDIT. Ostatnio zacząłem robić pana w czapce, jeśli się uda, może dostanie szansę exportu do modu CoD2. Może coś podpowiecie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się