Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor Maria ? Maria? (uuuu ajaja uuuuu ajaja) ;) Super modelik Mario no jak zawsze :D nie mozna powiedziec nic nowego :P
Napisano 25 Czerwiec 200717 l pamietam Mario jak kilka lat temu pokazales model marii na jakims forum o silent hillu, hmmm to ciagle ten sam? :d ha patrz teraz jak sie doczepie - koniec rekawów jest inny w oryginale :P hehe zawsze to chcialem zrobić :D
Napisano 25 Czerwiec 200717 l thx panowie :), tak pomyslałem ze wrzuce bo sie męcze z ta panterką na spudnicy, Tony dzięki ale nie znalazłem nic odowiedniego za to znalzlem tut o robieniu panterki w ps'e http://www.macmerc.com/articles/Graphics_Tips/47 moze sie komus przyda, Por@szek, ledyr - kiedys popełnilem model Marii z SH2 ale textury byly by konami co zresztą zaznaczyłem, teraz robie wersje z normalami i moimi "hiresowymi" texturami, dysk sie zjarał a wraz znim czesiowo pan krzeslo oraz maria ale robie jeszcze raz moze w kilku wersja w tym na golasa :P jako fan art albo do ut'ka 2007 to jest zresztą moja ulubiona chyba postać i gra Ledyr nie tylko koniec rekawa jest inny niz w orginale ;)
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Ja sobie zacząłem dłubać swój drugi samochód w życiu :) Jakoś idzie, choć wprawy w takich technicznych rzeczach to nie mam za dużo. Kto zgadnie co to za auto?
Napisano 28 Czerwiec 200717 l http://www.simhangar.com/Star266/autko.jpg - star 266 xDDDD http://images.google.pl/images?source=ig&hl=pl&q=star%20266&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Brawo, wygraliście uśmiech kierownika :) ofca czitował, nie sprawdza się linków :P
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Ja zgadne ja zgadne :D, juz ci pisalem ze daje rade. Ownujesz ... poki ja zila nie skoncze HAHAHA :P
Napisano 28 Czerwiec 200717 l hura wygrałem "rzutem na taśmę", a na dodatek Ofca z dopingiem, a co do modelu to mi się przykro zrobiło jak zobaczyłem taki wypas
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Nie będę zakładać WIP'a bo nie wiem czy/kiedy go skończę, narazie mam tyle: 5774 tris bez kół, z kołami 562838 ;) Celuję w ~15k
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Dzięki! Brakuje charakterystycznej maski, ale większość z niej będzie na normalu. Najgorzej, że nie widać całej pracy przy zawieszeniu i przeniesieniu napędu na osie :(
Napisano 29 Czerwiec 200717 l A proszę Cię bardzo. Tyle, że to wczesny WIP jeszcze, pewnie coś tu pozmienia. Ale staram się modelowac tak, bym nie musiał za dużo ucinać. Jak wyjdzie 17k to też dobrze :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Bardzo fajnie idzie Ci ta ciężarówka. A przy okazji tego limitu - w modzie do Battlefielda 2 mamy na jednej mapie dwa nieruchome statki po 100k każdy, mimo to chodzi płynnie :). Także pojęcie limitu to kwestia względna, zależy od silnika i od późniejszego wykorzystania modelu.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Kurcze fajna sprawa :) Podziwiam ze Ci sie chcialo modelowac takie opony :) A tak spytam jeszcze z ciekawosci... kabina jest wypukla na przedzie?... bo inaczej to nie wiem po co tam ciecia przez 1/4 i 3/4 szerokosci... no chyba ze costam wewnatrz jest... ale to ja i tak bym chyba wolal zaraz dac conect z jakims czyms po boku :) tak samo na wysokosci swiatel przedniich nie wiem czy potrzebny ten loop :) (kurcze ale jestem wredny) ^^' No nicto, lepiej daj jak nie wip to chociarz watek z modelami co robisz jakos :p w miedzyczasie bo warto popatrzec czasem :) wedlug mnie na modele na takim poziomie
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Kuba_ - jaki z grubsza jest polycount i textury na podobny pojazd w battlefieldzie? Tu sugeruję się polycountem pojazdów z UT3 Te dwa loopy na 1/4 i 3/4 kabiny zostały, bo lubię pracować na czystej siatce, poza tym przydają się ponieważ pod zderzakiem blacha unosi się do góry, by można było zderzak przymocować do ramy samochodu. Na dachu cięcie jest potrzebne, ponieważ tam będą okrągłe włazy. Pewnie w trakcie modelowania część loopów zniknie. Co do loopa na światłach to w tym miejscu zmienia się kształt kabiny z profilu. Natomiast opony były bardzo proste do zrobienia :) wymodelowane są z cylindra, bieżnik z boxa i skopiowany kilkanaście razy wokół opony (z ustawionym wcześniej pivotem w centrum opony), śruby tak samo. Konras - zaczynam wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=561072
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Teoretycznie pojazdy ciężkie to 7-8 tysięcy plus 2048x1024. Gra ma już dwa lata, praktyka jednak pokazała, że uciągnie znacznie więcej niż to było zakładane początkowo i obecnie ograniczeń w modelowaniu nie ma. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Podane limity są trochę zaniżone, bo trzeba wziąć pod uwagę wielkość map, na których prowadzona jest rozgrywka, do 64 osób jednocześnie na serwerze, do tego kilkanaście pojazdów w ciągłym ruchu.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l OK, dzięki. Zrozumiałe, że w grze multi trzeba trochę oszczędzać na ściankach/texturach. Macie stronę moda? Z chęcią bym pooglądał. Fakt, że BF nie mam, ale zawsze dobrze się czegoś nowego dowiedzieć. SDK do BF dobre jest?
Napisano 30 Czerwiec 200717 l http://www.bfpirates.com/ - w trakcie przebudowy po przeniesieniu. BFEditor jest trochę zakręcony, na szczęście jest http://bfeditor.org/ z wielkim forum, gdzie można uzyskać odpowiedź na większość pojawiających się w trakcie pracy pytań. Sama gra ma wiele ograniczeń. Najbardziej kuleje chyba sam silnik. Dodatkowo BF niby wspiera speculary i normale, ale w grze wygląda to raczej mizernie. Na pewno nie jest najlepszym rozwiązaniem z możliwych.
Napisano 1 Lipiec 200717 l Kuba - polymonster ;) to w sumie nie nowsc w grach, swego czasu w gta vc jezdzily mi po ekranie autka ktore mialy po 100 tys trisów a nie ktore troche mniej i to w ilosci kilku kilkunastu sztuk w jedynm momnecie , wszystko płynnie i to na p4 1,5 gf1 786 ddr ramu, to tylko jako ciekawsotka, kidys wydawalo mi sie nie mozliwe zeby gra mogla cos takiego uciagnać a tu zonk O_O o Empeck dzięki za info bo własnie mailem się Ciebie pytać o te opony :)
Napisano 9 Lipiec 200717 l fajne txt - podobny troche do mojego balck Hawka :) Odrazu przypomina sie stare dobre UGH Troche bym mu wygiął te liście w dół - bo takie proste dziwnie wygladają
Napisano 9 Lipiec 200717 l Wyszło ekstra, fajnie dobrane kolory. Najważniejsze, że w końcu skończyłeś :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l mm piekne Hatred, jaka tekstura? ile pixelii ja dziś próbowałem zrobić tego tutka ale jednak musze go bardziej pzremyśleć w każdym razie pobawiłem sie pod koniec troche z fotkami :d
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor super stary :) zapodawaj tutkens ;] ciut nosek splaszoczny moze, ale tak to pelna rewelacja i szacun :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l no musze jeszcze raz robic go, nie doszedłem nawet do połowy malowania a juz bylo 93 minuty i 300 MB :D
Napisano 13 Lipiec 200717 l 1- przestałem nagrywać w połowie bo mi by sie i tak na dysku ne zmieściło wtedy 2- skasowałem juz [tylko 1 hdd, 40GB] 3- tak czy siak w wakacje sie wyrobie więc spx ^_^
Napisano 14 Lipiec 200717 l tylko diff, automaty ~300 poly, "ławeczka" więcej - nie pamiętam dokładnie ;)
Napisano 16 Lipiec 200717 l Hatred albo ja slepy albo ja nic nie widze, a moze zauwazyles ze jestem online to zaraz wykasowales? Sfaniaczek :)
Napisano 16 Lipiec 200717 l Autobusik: http://www.clipmoon.com/view_video.php?viewkey=6617f20abbf2ffd806f6 http://img19.imageshack.us/my.php?image=m11jy4.jpg http://img260.imageshack.us/my.php?image=m113px6.jpg
Napisano 17 Lipiec 200717 l Bardzo fajna prezentacja. Chciałbym zobaczyć tak zrobiongo Black Hawka Bro ;) EDIT. Ostatnio zacząłem robić pana w czapce, jeśli się uda, może dostanie szansę exportu do modu CoD2. Może coś podpowiecie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto