Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pamietam Mario jak kilka lat temu pokazales model marii na jakims forum o silent hillu, hmmm to ciagle ten sam? :d

ha patrz teraz jak sie doczepie - koniec rekawów jest inny w oryginale :P hehe zawsze to chcialem zrobić :D

Gość Marioza
Napisano

thx panowie :), tak pomyslałem ze wrzuce bo sie męcze z ta panterką na spudnicy, Tony dzięki ale nie znalazłem nic odowiedniego za to znalzlem tut o robieniu panterki w ps'e http://www.macmerc.com/articles/Graphics_Tips/47 moze sie komus przyda,

 

Por@szek, ledyr - kiedys popełnilem model Marii z SH2 ale textury byly by konami co zresztą zaznaczyłem, teraz robie wersje z normalami i moimi "hiresowymi" texturami, dysk sie zjarał a wraz znim czesiowo pan krzeslo oraz maria ale robie jeszcze raz moze w kilku wersja w tym na golasa :P jako fan art albo do ut'ka 2007 to jest zresztą moja ulubiona chyba postać i gra

 

Ledyr nie tylko koniec rekawa jest inny niz w orginale ;)

Gość Marioza
Napisano

empeck to jeszcze tego nie zrobiłeś ?! O_O

Napisano

Ja sobie zacząłem dłubać swój drugi samochód w życiu :) Jakoś idzie, choć wprawy w takich technicznych rzeczach to nie mam za dużo.

 

autko.jpg

 

Kto zgadnie co to za auto?

Napisano

Dzięki! Brakuje charakterystycznej maski, ale większość z niej będzie na normalu. Najgorzej, że nie widać całej pracy przy zawieszeniu i przeniesieniu napędu na osie :(

Napisano

A proszę Cię bardzo. Tyle, że to wczesny WIP jeszcze, pewnie coś tu pozmienia. Ale staram się modelowac tak, bym nie musiał za dużo ucinać.

 

autko_wire1.gif

 

Jak wyjdzie 17k to też dobrze :)

Napisano

Bardzo fajnie idzie Ci ta ciężarówka. A przy okazji tego limitu - w modzie do Battlefielda 2 mamy na jednej mapie dwa nieruchome statki po 100k każdy, mimo to chodzi płynnie :). Także pojęcie limitu to kwestia względna, zależy od silnika i od późniejszego wykorzystania modelu.

Napisano

Kurcze fajna sprawa :) Podziwiam ze Ci sie chcialo modelowac takie opony :) A tak spytam jeszcze z ciekawosci... kabina jest wypukla na przedzie?... bo inaczej to nie wiem po co tam ciecia przez 1/4 i 3/4 szerokosci... no chyba ze costam wewnatrz jest... ale to ja i tak bym chyba wolal zaraz dac conect z jakims czyms po boku :) tak samo na wysokosci swiatel przedniich nie wiem czy potrzebny ten loop :)

(kurcze ale jestem wredny) ^^'

No nicto, lepiej daj jak nie wip to chociarz watek z modelami co robisz jakos :p w miedzyczasie bo warto popatrzec czasem :) wedlug mnie na modele na takim poziomie

Napisano

Kuba_ - jaki z grubsza jest polycount i textury na podobny pojazd w battlefieldzie? Tu sugeruję się polycountem pojazdów z UT3

 

Te dwa loopy na 1/4 i 3/4 kabiny zostały, bo lubię pracować na czystej siatce, poza tym przydają się ponieważ pod zderzakiem blacha unosi się do góry, by można było zderzak przymocować do ramy samochodu. Na dachu cięcie jest potrzebne, ponieważ tam będą okrągłe włazy. Pewnie w trakcie modelowania część loopów zniknie.

 

Co do loopa na światłach to w tym miejscu zmienia się kształt kabiny z profilu.

 

Natomiast opony były bardzo proste do zrobienia :) wymodelowane są z cylindra, bieżnik z boxa i skopiowany kilkanaście razy wokół opony (z ustawionym wcześniej pivotem w centrum opony), śruby tak samo.

 

Konras - zaczynam wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=561072

Napisano

Teoretycznie pojazdy ciężkie to 7-8 tysięcy plus 2048x1024. Gra ma już dwa lata, praktyka jednak pokazała, że uciągnie znacznie więcej niż to było zakładane początkowo i obecnie ograniczeń w modelowaniu nie ma. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Podane limity są trochę zaniżone, bo trzeba wziąć pod uwagę wielkość map, na których prowadzona jest rozgrywka, do 64 osób jednocześnie na serwerze, do tego kilkanaście pojazdów w ciągłym ruchu.

Napisano

OK, dzięki. Zrozumiałe, że w grze multi trzeba trochę oszczędzać na ściankach/texturach. Macie stronę moda? Z chęcią bym pooglądał. Fakt, że BF nie mam, ale zawsze dobrze się czegoś nowego dowiedzieć. SDK do BF dobre jest?

Napisano

http://www.bfpirates.com/ - w trakcie przebudowy po przeniesieniu.

 

BFEditor jest trochę zakręcony, na szczęście jest http://bfeditor.org/ z wielkim forum, gdzie można uzyskać odpowiedź na większość pojawiających się w trakcie pracy pytań.

Sama gra ma wiele ograniczeń. Najbardziej kuleje chyba sam silnik. Dodatkowo BF niby wspiera speculary i normale, ale w grze wygląda to raczej mizernie. Na pewno nie jest najlepszym rozwiązaniem z możliwych.

Gość Marioza
Napisano

Kuba - polymonster ;) to w sumie nie nowsc w grach, swego czasu w gta vc jezdzily mi po ekranie autka ktore mialy po 100 tys trisów a nie ktore troche mniej i to w ilosci kilku kilkunastu sztuk w jedynm momnecie , wszystko płynnie i to na p4 1,5 gf1 786 ddr ramu, to tylko jako ciekawsotka, kidys wydawalo mi sie nie mozliwe zeby gra mogla cos takiego uciagnać a tu zonk O_O

 

o Empeck dzięki za info bo własnie mailem się Ciebie pytać o te opony :)

Napisano

fajne txt - podobny troche do mojego balck Hawka :)

Odrazu przypomina sie stare dobre UGH

 

Troche bym mu wygiął te liście w dół - bo takie proste dziwnie wygladają

Napisano

mm piekne Hatred, jaka tekstura? ile pixelii

 

ja dziś próbowałem zrobić tego tutka ale jednak musze go bardziej pzremyśleć w każdym razie pobawiłem sie pod koniec troche z fotkami :d

llljz4.jpg

Napisano

1- przestałem nagrywać w połowie bo mi by sie i tak na dysku ne zmieściło wtedy

2- skasowałem juz [tylko 1 hdd, 40GB]

3- tak czy siak w wakacje sie wyrobie więc spx ^_^

Gość User190
Napisano

%5bLP%5dautomaty_krzeselka.jpg

tylko diff, automaty ~300 poly, "ławeczka" więcej - nie pamiętam dokładnie ;)

Napisano

Bardzo fajna prezentacja. Chciałbym zobaczyć tak zrobiongo Black Hawka Bro ;)

 

EDIT.

 

Ostatnio zacząłem robić pana w czapce, jeśli się uda, może dostanie szansę exportu do modu CoD2. Może coś podpowiecie?

 

meruv5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności