Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

tutaj wrzucajcie wszystkie testy, proby, niedokonczone wipy itp. slowem wszystko co zwiazane z animacja :)

 

Napewno dostaniecie wsparcie :)

  • Like 1
  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Charlie slowo ode mnie: po pierwsze render z frontu nie wiele mowi, wyrenderuj nastepnym razem prosze z boku, poprostu BOK bez cudow jakis aha i zrezygnuj z salta na koncu lepiej prosciej a perfekcyjniej :P. Co do ruchu postaci - jest za wolno i zbyt jednostajnie. Wybija sie szybciej i ok, ale z kolei upada za wolno, zupelnie jakby byl lekki jak piorko. Nie bierz sie za palce narazie, zostaw to na koniec jak dopracujesz sobie calosc. Zdynamizuj ta animacje, wiecej pracy bioder, ramion. Nie czuc tez wagi postaci, idze do przodu jak betonowy kloc i troszke nim szarpie, kolanko tez mu ucieka dziwnie na bok :P. Przed samym wyskokiem mysle, ze bardziej bym go przykucnal, rece bardziej w tyl, sprobuj sobie wyskoczyc jakby na drazek, ktory jest wyzej i w jakiejs odeglosci i zatrzymaj sie w tej pozycji i zobacz jak jestes ulozony. Zmierz sobie czas, ile by Tobie zajal taki skok. Poszukaj na necie skokow, przygladnij im sie, jak sie uklada cialo i w jakim momencie. Pamietaj, ze ziemia go przyciaga, a jego nogi umozliwiaja mu utrzymanie pozycji pionowej. No, ale nie jest tak zle .... wytrwalym trzeba byc, probuj dalej i wklej apdejcik. :)

 

taki przykladzik >>> http://home.autocom.pl/burnet/one_leg_jump.mov

 

milej zabawy

pozdrowki

Napisano

Dzięki sympathetic za cenne rady, tymczasem wrzucam render z boku:

 

http://rapidshare.com/files/22520665/testLEFT2.avi.html

 

Co do salta to przypuszczam że wygląda ono sztucznie, ponieważ ludek obraca się prawie w miejscu i coś jest nie tak z pracą kręgosłupa i tak jak pisałeś - timing do kitu, ale mam nadzieję że z czasem się tego nauczę, dzięki bardzo za ten przykład, dużo wyjaśnił.

 

Wkrótce postaram się o update

 

Pozdrawiam

Napisano

3h roboty dzisiaj i kupa wyszła;P zaplątałem sie przy robieniu blendem futerko -> proch i nie udało sie go zamienic w kupke prochu :P

 

Napisano

Jeśli już wchodzisz w tak realistyczną konwencję to musisz bardziej uważać Master, bo każdy źle wyważony ruch od razu razi w oczy. Szczególnie robotyczne ruchy rąk oraz niefortunne przeniesienie ciężaru ciała. Ubranko ładnie zafalowało.

Napisano

Pierwsza animacja postaci ever. Wiem że timing w wielu momentach leży... hmm... w sumie to wszystko może leżeć. Mam prośbe do animatorów, możecie mi powiedzieć co leży a co przypomina poprawną animacje?

Z góry dzięki, niestety na waszą krytyke odpowiem dopiero za tydzień - w końcu kawałek wakacji :)

Aha, rig nie mój -> http://www.crypticar.com/

 

cios_na_siec.jpg

 

Filmik .mov 1,3 MB

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

sama się dobrze nie znam, ale się pomądrze.

 

początek jest ok,

 

cios jest o wiele za wolny, powinieneś to bardzo przyspieszyć

na ostatniej klatce (tuż po ciosie) można cofnąć rękę kawałeczek do tyłu, wtedy wygląda jakby walił z większym impetem.

powinien iść całym tułowiem za ciosem, teraz wygląda jakby to robił tak od niechcenia.

a przed ciosem powinien ruszyć ręką w tył (rozpęd)

 

co do timingu, mnie bardzo pomogło oglądanie klatka po klatce referencji i szkicowanie ich na papierze (tylko takie patyczaki + numer klatki + strzałki zaznaczające która część się akurat rusza w którą stronę)

 

co do referencji to youtube pewnie znasz, jeszcze ktoś mi podał ten link:

http://www.bbcmotiongallery.com/Customer/index.aspx u góry jest pole search.

tam filmiki sa w dużo lepszej jakości niż na youtube

Napisano

Cobra Jet nieźle, brakuje tylko wykończenia bo czasem postacie zastygają w bezruchu, i ręce za wysoko trzyma.

próbować próbować!

 

Busiu, niezły początek!

 

mort, trochę mało płynnie, w biodrach mam wrażenie, że sie wogole nie poruszają

Napisano

dokladnie

ale musze powiedziec ze obejzalem wczesniej caly video tutorial do MB czyli jakies 6 CD, kazda po jakies 2 godziny

jak zrobic cos takiego bylo gdzies w 3/4

Gość Trawnikow
Napisano

Ciesze się, że sie podoba, teraz muszę 'tylko' wymyślić do czego ten rig wykorzystać (tutaj widać typowe dla mnie planowanie - najpierw robię, potem myslę po co :D)

 

Polon - nawet fajne, ale jakoś mi sama ta pozycja nie pasuje - moze lepiej by wyglądało jak by zacisnął dłonie w pięść, sam nie wiem ;p A te napisy to faktycznie przegięcie :D

Napisano

ja tylko chciałem popprosic jeżeli będziecie na Jutjuba wrzucać będzie sie łatwiej przeglądać i mysle ze więcej osob oglądnie wasze prace (np mi sie nie chce sciągać na dysk na ktorym mam 2 mb wolnego całej animki)

 

Pozdro :)

Napisano
niezła typografia :P do czego służy pazur?

 

Pazur zatrzymuje klatkę w czasie naświetlania i kontroluje właściwą prędkość taśmy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności