Napisano 17 Marzec 200717 l Witam tutaj wrzucajcie wszystkie testy, proby, niedokonczone wipy itp. slowem wszystko co zwiazane z animacja :) Napewno dostaniecie wsparcie :)
Napisano 18 Marzec 200717 l Witam, Postanowiłem poruszyć ten wątek, więc wrzucam tutaj swojego WIPA: http://rapidshare.com/files/21780752/1test.avi.html Jest jeszcze dużo do zrobienia, wkrótce wrzucę więcej Pozdrawiam
Napisano 23 Marzec 200717 l Dalszy ciąg moich zmagań, na razie marnie mi to idzie :/, mam jeszcze do poprawienia sekwencje biegu i podanimowanie palców, poniżej link do aktualnego progressu: http://rapidshare.com/files/22442475/2test.avi.html C&C mile widziane Pozdrawiam
Napisano 23 Marzec 200717 l Charlie slowo ode mnie: po pierwsze render z frontu nie wiele mowi, wyrenderuj nastepnym razem prosze z boku, poprostu BOK bez cudow jakis aha i zrezygnuj z salta na koncu lepiej prosciej a perfekcyjniej :P. Co do ruchu postaci - jest za wolno i zbyt jednostajnie. Wybija sie szybciej i ok, ale z kolei upada za wolno, zupelnie jakby byl lekki jak piorko. Nie bierz sie za palce narazie, zostaw to na koniec jak dopracujesz sobie calosc. Zdynamizuj ta animacje, wiecej pracy bioder, ramion. Nie czuc tez wagi postaci, idze do przodu jak betonowy kloc i troszke nim szarpie, kolanko tez mu ucieka dziwnie na bok :P. Przed samym wyskokiem mysle, ze bardziej bym go przykucnal, rece bardziej w tyl, sprobuj sobie wyskoczyc jakby na drazek, ktory jest wyzej i w jakiejs odeglosci i zatrzymaj sie w tej pozycji i zobacz jak jestes ulozony. Zmierz sobie czas, ile by Tobie zajal taki skok. Poszukaj na necie skokow, przygladnij im sie, jak sie uklada cialo i w jakim momencie. Pamietaj, ze ziemia go przyciaga, a jego nogi umozliwiaja mu utrzymanie pozycji pionowej. No, ale nie jest tak zle .... wytrwalym trzeba byc, probuj dalej i wklej apdejcik. :) taki przykladzik >>> http://home.autocom.pl/burnet/one_leg_jump.mov milej zabawy pozdrowki
Napisano 24 Marzec 200717 l Dzięki sympathetic za cenne rady, tymczasem wrzucam render z boku: http://rapidshare.com/files/22520665/testLEFT2.avi.html Co do salta to przypuszczam że wygląda ono sztucznie, ponieważ ludek obraca się prawie w miejscu i coś jest nie tak z pracą kręgosłupa i tak jak pisałeś - timing do kitu, ale mam nadzieję że z czasem się tego nauczę, dzięki bardzo za ten przykład, dużo wyjaśnił. Wkrótce postaram się o update Pozdrawiam
Napisano 7 Kwiecień 200717 l moje skromne proby ze starym szkieletem:) http://www.youtube.com/watch?v=IA_ny-5zIuE
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Zioło, fajne te twoje kościotrupy, timing też nie najgorszy :). Tym razem wrzucam krótki speedzik :]. Chciałem trochę timing na kluczach podszlifować, ale chyba i tak nie wyszło perfekcyjnie jak na taką prostą animację :/ : http://rapidshare.com/files/25232161/TEsTCIK.avi.html Pozdrawiam
Napisano 10 Kwiecień 200717 l ...taki sobie test mojego modelu... http://www.vidilife.com/video_play_998765_NA_STOLKU.htm?tc=1017455
Napisano 17 Kwiecień 200717 l witam ponownie, tescik kolejny.... http://www.vidiLife.com/video_play_1004254_seblen11.htm?tc=101745
Napisano 6 Maj 200717 l 3h roboty dzisiaj i kupa wyszła;P zaplątałem sie przy robieniu blendem futerko -> proch i nie udało sie go zamienic w kupke prochu :P
Napisano 6 Maj 200717 l taki mały test riga http://video.google.pl/videoplay?docid=1334269293029974651
Napisano 29 Maj 200717 l Jeśli już wchodzisz w tak realistyczną konwencję to musisz bardziej uważać Master, bo każdy źle wyważony ruch od razu razi w oczy. Szczególnie robotyczne ruchy rąk oraz niefortunne przeniesienie ciężaru ciała. Ubranko ładnie zafalowało.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l nad tym obecnie pracowalem taki test ...wymowy http://www.vidilife.com/video_play_1034678_wymowa.htm?tc=1017455
Napisano 10 Lipiec 200717 l to jest projekt ktory robilem ze znajomym w ramach kursu podstaw animacji 3d. Najciekawsze jest to ze po raz pierwszy w zyciu uzywalem Maya. pozdrawiam b. http://web.ics.purdue.edu/~bbukala/portfolio2/videos/The_History_of_Sledding_STREAM2.mov
Napisano 28 Lipiec 200717 l Fajnie się ogląda. Szalony pomysł i takie lekkie wykonanie plus fajna muza :) Mało a cieszy.
Napisano 18 Sierpień 200717 l pierwsze podejście do animacji jak i do samego rigowania :) http://www.georgas.info/chodzik.rar jakieś wskazówki ??:)
Napisano 18 Sierpień 200717 l Georgas - powinien bardziej podnosić nogi, i ruszać tułowiem w dół i w górę. oprócz tego ślizga mu się noga. http://engr.smu.edu/~alcantara/walkcycle/walkcycle.html może to pomoże
Napisano 25 Sierpień 200717 l Pierwsza animacja postaci ever. Wiem że timing w wielu momentach leży... hmm... w sumie to wszystko może leżeć. Mam prośbe do animatorów, możecie mi powiedzieć co leży a co przypomina poprawną animacje? Z góry dzięki, niestety na waszą krytyke odpowiem dopiero za tydzień - w końcu kawałek wakacji :) Aha, rig nie mój -> http://www.crypticar.com/ Filmik .mov 1,3 MB pozdrawiam Mirach
Napisano 25 Sierpień 200717 l sama się dobrze nie znam, ale się pomądrze. początek jest ok, cios jest o wiele za wolny, powinieneś to bardzo przyspieszyć na ostatniej klatce (tuż po ciosie) można cofnąć rękę kawałeczek do tyłu, wtedy wygląda jakby walił z większym impetem. powinien iść całym tułowiem za ciosem, teraz wygląda jakby to robił tak od niechcenia. a przed ciosem powinien ruszyć ręką w tył (rozpęd) co do timingu, mnie bardzo pomogło oglądanie klatka po klatce referencji i szkicowanie ich na papierze (tylko takie patyczaki + numer klatki + strzałki zaznaczające która część się akurat rusza w którą stronę) co do referencji to youtube pewnie znasz, jeszcze ktoś mi podał ten link: http://www.bbcmotiongallery.com/Customer/index.aspx u góry jest pole search. tam filmiki sa w dużo lepszej jakości niż na youtube
Napisano 26 Sierpień 200717 l to i ja się dorzucę, z jednym starszym testem animacji postaci (sorki za jakość, na fullscreen lepiej widać...): http://www.youtube.com/watch?v=dV7q-LGvBw4 pozdrawiam!
Napisano 27 Sierpień 200717 l Witam Podjarany filmem transformers, po sciągnieciu fiata 126p i zmodyfikowaniu (nie skonczyłem ) test transformacji malucha: http://youtube.com/watch?v=EGgBAfIS0zI
Napisano 29 Sierpień 200717 l a to moja próba animacji ciosów, robiłem to na szybko, tak dla sprawdzenia się. Jak myślicie próbować się w speedzie:)? Czy lepiej się nie kompromitować... http://pl.youtube.com/watch?v=5iw9jzHVz8k
Napisano 29 Sierpień 200717 l Cobra Jet nieźle, brakuje tylko wykończenia bo czasem postacie zastygają w bezruchu, i ręce za wysoko trzyma. próbować próbować! Busiu, niezły początek! mort, trochę mało płynnie, w biodrach mam wrażenie, że sie wogole nie poruszają
Napisano 13 Październik 200717 l wrzucam tez swoj test animacji modelu ktory ostatnio zrobilem http://www.badongo.com/vid/494667
Napisano 26 Październik 200717 l to moj film zapoznanie z motion builder i aaf i to jednoczesnie (okolo 52 sekundy go robilem, nie liczac pracy w maxie czyli w sumie renderingu)
Napisano 27 Październik 200717 l dokladnie ale musze powiedziec ze obejzalem wczesniej caly video tutorial do MB czyli jakies 6 CD, kazda po jakies 2 godziny jak zrobic cos takiego bylo gdzies w 3/4
Napisano 9 Grudzień 200717 l http://pl.youtube.com/watch?v=NME1qNWEV4E postac z t-stance przybiera postawe obronna z gory mowie ze z rigu sam nie jestem rad, a i napisy w filmie tez dziewicza sprawa trawnikow - fajne, wyglada profesjonalnie ( pamietaj że totalamator ze mnie :P wiec sie nie sugeruj )
Napisano 10 Grudzień 200717 l Trawnikow - dobre ;) polon - po co te szalone napisy? a sama "pozycja obronna" trochę śmieszna.
Napisano 11 Grudzień 200717 l Ciesze się, że sie podoba, teraz muszę 'tylko' wymyślić do czego ten rig wykorzystać (tutaj widać typowe dla mnie planowanie - najpierw robię, potem myslę po co :D) Polon - nawet fajne, ale jakoś mi sama ta pozycja nie pasuje - moze lepiej by wyglądało jak by zacisnął dłonie w pięść, sam nie wiem ;p A te napisy to faktycznie przegięcie :D
Napisano 13 Styczeń 200817 l ja tylko chciałem popprosic jeżeli będziecie na Jutjuba wrzucać będzie sie łatwiej przeglądać i mysle ze więcej osob oglądnie wasze prace (np mi sie nie chce sciągać na dysk na ktorym mam 2 mb wolnego całej animki) Pozdro :)
Napisano 13 Styczeń 200817 l niezła typografia :P do czego służy pazur? Pazur zatrzymuje klatkę w czasie naświetlania i kontroluje właściwą prędkość taśmy ;)
Napisano 14 Styczeń 200817 l Kolejny teścik, tym razem przetaczanie opony: http://pl.youtube.com/watch?v=BFALH-UbyRs a tu jest wersja do pobrania- jedna kamera: www.stronki.pl/tomek/speed/opona1.avi
Napisano 14 Styczeń 200817 l jak ta opona mu już stanęła to powinien się bardziej wysilać by ją przewrócić
Napisano 14 Styczeń 200817 l zgadza się, podnosi ją bez żadnego wysiłku, co nie jest zbytnio naturalne... looknij na Pudziana jak się męczy z oponą... :P
Napisano 4 Luty 200817 l http://pl.youtube.com/watch?v=panD2Me6WJ0 - pierwsze starcia z Particle flow
Napisano 29 Luty 200817 l t ojest zakonczona pospiesznie czesc animacji postaci, a zreszta w opisie jest wszystko http://pl.youtube.com/watch?v=4DkEH4Rg4Po
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto