KLICEK Napisano 17 Marzec 2007 Napisano 17 Marzec 2007 Witam tutaj wrzucajcie wszystkie testy, proby, niedokonczone wipy itp. slowem wszystko co zwiazane z animacja :) Napewno dostaniecie wsparcie :) 1
serratus Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 Witam, Postanowiłem poruszyć ten wątek, więc wrzucam tutaj swojego WIPA: http://rapidshare.com/files/21780752/1test.avi.html Jest jeszcze dużo do zrobienia, wkrótce wrzucę więcej Pozdrawiam
serratus Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Dalszy ciąg moich zmagań, na razie marnie mi to idzie :/, mam jeszcze do poprawienia sekwencje biegu i podanimowanie palców, poniżej link do aktualnego progressu: http://rapidshare.com/files/22442475/2test.avi.html C&C mile widziane Pozdrawiam
Łukasz Burnet Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Charlie slowo ode mnie: po pierwsze render z frontu nie wiele mowi, wyrenderuj nastepnym razem prosze z boku, poprostu BOK bez cudow jakis aha i zrezygnuj z salta na koncu lepiej prosciej a perfekcyjniej :P. Co do ruchu postaci - jest za wolno i zbyt jednostajnie. Wybija sie szybciej i ok, ale z kolei upada za wolno, zupelnie jakby byl lekki jak piorko. Nie bierz sie za palce narazie, zostaw to na koniec jak dopracujesz sobie calosc. Zdynamizuj ta animacje, wiecej pracy bioder, ramion. Nie czuc tez wagi postaci, idze do przodu jak betonowy kloc i troszke nim szarpie, kolanko tez mu ucieka dziwnie na bok :P. Przed samym wyskokiem mysle, ze bardziej bym go przykucnal, rece bardziej w tyl, sprobuj sobie wyskoczyc jakby na drazek, ktory jest wyzej i w jakiejs odeglosci i zatrzymaj sie w tej pozycji i zobacz jak jestes ulozony. Zmierz sobie czas, ile by Tobie zajal taki skok. Poszukaj na necie skokow, przygladnij im sie, jak sie uklada cialo i w jakim momencie. Pamietaj, ze ziemia go przyciaga, a jego nogi umozliwiaja mu utrzymanie pozycji pionowej. No, ale nie jest tak zle .... wytrwalym trzeba byc, probuj dalej i wklej apdejcik. :) taki przykladzik >>> http://home.autocom.pl/burnet/one_leg_jump.mov milej zabawy pozdrowki
serratus Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Dzięki sympathetic za cenne rady, tymczasem wrzucam render z boku: http://rapidshare.com/files/22520665/testLEFT2.avi.html Co do salta to przypuszczam że wygląda ono sztucznie, ponieważ ludek obraca się prawie w miejscu i coś jest nie tak z pracą kręgosłupa i tak jak pisałeś - timing do kitu, ale mam nadzieję że z czasem się tego nauczę, dzięki bardzo za ten przykład, dużo wyjaśnił. Wkrótce postaram się o update Pozdrawiam
zioło Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 moje skromne proby ze starym szkieletem:) http://www.youtube.com/watch?v=IA_ny-5zIuE
serratus Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 Zioło, fajne te twoje kościotrupy, timing też nie najgorszy :). Tym razem wrzucam krótki speedzik :]. Chciałem trochę timing na kluczach podszlifować, ale chyba i tak nie wyszło perfekcyjnie jak na taką prostą animację :/ : http://rapidshare.com/files/25232161/TEsTCIK.avi.html Pozdrawiam
seblen11 Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 ...taki sobie test mojego modelu... http://www.vidilife.com/video_play_998765_NA_STOLKU.htm?tc=1017455
seblen11 Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 witam ponownie, tescik kolejny.... http://www.vidiLife.com/video_play_1004254_seblen11.htm?tc=101745
zioło Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 uuuuu konkurencja:D troche mało widac ale fajne:)
peterr Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 3h roboty dzisiaj i kupa wyszła;P zaplątałem sie przy robieniu blendem futerko -> proch i nie udało sie go zamienic w kupke prochu :P
Waldx Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 taki mały test riga http://video.google.pl/videoplay?docid=1334269293029974651
Kris_R Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Jeśli już wchodzisz w tak realistyczną konwencję to musisz bardziej uważać Master, bo każdy źle wyważony ruch od razu razi w oczy. Szczególnie robotyczne ruchy rąk oraz niefortunne przeniesienie ciężaru ciała. Ubranko ładnie zafalowało.
seblen11 Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 nad tym obecnie pracowalem taki test ...wymowy http://www.vidilife.com/video_play_1034678_wymowa.htm?tc=1017455
Gość buqalsky Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 to jest projekt ktory robilem ze znajomym w ramach kursu podstaw animacji 3d. Najciekawsze jest to ze po raz pierwszy w zyciu uzywalem Maya. pozdrawiam b. http://web.ics.purdue.edu/~bbukala/portfolio2/videos/The_History_of_Sledding_STREAM2.mov
Kris_R Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Fajnie się ogląda. Szalony pomysł i takie lekkie wykonanie plus fajna muza :) Mało a cieszy.
Georgas Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 pierwsze podejście do animacji jak i do samego rigowania :) http://www.georgas.info/chodzik.rar jakieś wskazówki ??:)
Ania Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Georgas - powinien bardziej podnosić nogi, i ruszać tułowiem w dół i w górę. oprócz tego ślizga mu się noga. http://engr.smu.edu/~alcantara/walkcycle/walkcycle.html może to pomoże
mirach Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Pierwsza animacja postaci ever. Wiem że timing w wielu momentach leży... hmm... w sumie to wszystko może leżeć. Mam prośbe do animatorów, możecie mi powiedzieć co leży a co przypomina poprawną animacje? Z góry dzięki, niestety na waszą krytyke odpowiem dopiero za tydzień - w końcu kawałek wakacji :) Aha, rig nie mój -> http://www.crypticar.com/ Filmik .mov 1,3 MB pozdrawiam Mirach
Ania Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 sama się dobrze nie znam, ale się pomądrze. początek jest ok, cios jest o wiele za wolny, powinieneś to bardzo przyspieszyć na ostatniej klatce (tuż po ciosie) można cofnąć rękę kawałeczek do tyłu, wtedy wygląda jakby walił z większym impetem. powinien iść całym tułowiem za ciosem, teraz wygląda jakby to robił tak od niechcenia. a przed ciosem powinien ruszyć ręką w tył (rozpęd) co do timingu, mnie bardzo pomogło oglądanie klatka po klatce referencji i szkicowanie ich na papierze (tylko takie patyczaki + numer klatki + strzałki zaznaczające która część się akurat rusza w którą stronę) co do referencji to youtube pewnie znasz, jeszcze ktoś mi podał ten link: http://www.bbcmotiongallery.com/Customer/index.aspx u góry jest pole search. tam filmiki sa w dużo lepszej jakości niż na youtube
mort Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 to i ja się dorzucę, z jednym starszym testem animacji postaci (sorki za jakość, na fullscreen lepiej widać...): http://www.youtube.com/watch?v=dV7q-LGvBw4 pozdrawiam!
Busiu Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Witam Podjarany filmem transformers, po sciągnieciu fiata 126p i zmodyfikowaniu (nie skonczyłem ) test transformacji malucha: http://youtube.com/watch?v=EGgBAfIS0zI
szczery Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 a to moja próba animacji ciosów, robiłem to na szybko, tak dla sprawdzenia się. Jak myślicie próbować się w speedzie:)? Czy lepiej się nie kompromitować... http://pl.youtube.com/watch?v=5iw9jzHVz8k
zioło Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Cobra Jet nieźle, brakuje tylko wykończenia bo czasem postacie zastygają w bezruchu, i ręce za wysoko trzyma. próbować próbować! Busiu, niezły początek! mort, trochę mało płynnie, w biodrach mam wrażenie, że sie wogole nie poruszają
Busiu Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Dalsze prace nad TRANSMALUCH http://pl.youtube.com/watch?v=uYiNcAdH-Tw
odnetniN Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 wrzucam tez swoj test animacji modelu ktory ostatnio zrobilem http://www.badongo.com/vid/494667
polon Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 to moj film zapoznanie z motion builder i aaf i to jednoczesnie (okolo 52 sekundy go robilem, nie liczac pracy w maxie czyli w sumie renderingu)
Leru Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 czyli w sumie nie robiłeś tego tylko użyłeś ruchu z biblioteki tak?
polon Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 dokladnie ale musze powiedziec ze obejzalem wczesniej caly video tutorial do MB czyli jakies 6 CD, kazda po jakies 2 godziny jak zrobic cos takiego bylo gdzies w 3/4
Gość Trawnikow Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 http://pl.youtube.com/watch?v=Nqdh09koa8M Pierwsze kroki w rigowaniu :)
polon Napisano 9 Grudzień 2007 Napisano 9 Grudzień 2007 http://pl.youtube.com/watch?v=NME1qNWEV4E postac z t-stance przybiera postawe obronna z gory mowie ze z rigu sam nie jestem rad, a i napisy w filmie tez dziewicza sprawa trawnikow - fajne, wyglada profesjonalnie ( pamietaj że totalamator ze mnie :P wiec sie nie sugeruj )
Lumpy Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Trawnikow - dobre ;) polon - po co te szalone napisy? a sama "pozycja obronna" trochę śmieszna.
Gość Trawnikow Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Ciesze się, że sie podoba, teraz muszę 'tylko' wymyślić do czego ten rig wykorzystać (tutaj widać typowe dla mnie planowanie - najpierw robię, potem myslę po co :D) Polon - nawet fajne, ale jakoś mi sama ta pozycja nie pasuje - moze lepiej by wyglądało jak by zacisnął dłonie w pięść, sam nie wiem ;p A te napisy to faktycznie przegięcie :D
Master Kiełbaster Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 taki tam denser http://pl.youtube.com/watch?v=ytCGCUn9zcQ
zioło Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Pudzian http://pl.youtube.com/watch?v=_PYVZ6XztPs
JmTm00 Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 AlekGo -> Jesteś pewien ze z taśmą wszystko w porządku :>?
Shalivan Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 ja tylko chciałem popprosic jeżeli będziecie na Jutjuba wrzucać będzie sie łatwiej przeglądać i mysle ze więcej osob oglądnie wasze prace (np mi sie nie chce sciągać na dysk na ktorym mam 2 mb wolnego całej animki) Pozdro :)
Master Kiełbaster Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 takie o! do szkoly... ;D niezła typografia :P do czego służy pazur?
AlekGo Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 niezła typografia :P do czego służy pazur? Pazur zatrzymuje klatkę w czasie naświetlania i kontroluje właściwą prędkość taśmy ;)
zioło Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Kolejny teścik, tym razem przetaczanie opony: http://pl.youtube.com/watch?v=BFALH-UbyRs a tu jest wersja do pobrania- jedna kamera: www.stronki.pl/tomek/speed/opona1.avi
Master Kiełbaster Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 jak ta opona mu już stanęła to powinien się bardziej wysilać by ją przewrócić
floo Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 zgadza się, podnosi ją bez żadnego wysiłku, co nie jest zbytnio naturalne... looknij na Pudziana jak się męczy z oponą... :P
Gość Trawnikow Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=panD2Me6WJ0 - pierwsze starcia z Particle flow
polon Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 t ojest zakonczona pospiesznie czesc animacji postaci, a zreszta w opisie jest wszystko http://pl.youtube.com/watch?v=4DkEH4Rg4Po
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się