Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Długo na to czekałem i zdecydowanie:) wiedziałem, że zaraz po wydaniu Brazila przez spluterfisha, Cebas weźmie sie do roboty i wypuści szybko nowa wersje FinalRendera :)

 

 

Zmiany są imponujące, a przykładowa galeria wgniata w ziemie :)

 

Lista zmian :

 

Feature List

 

Find below the latest feature list of finalRender Stage-1

 

  • MSP engine boasting 2X plus speed increases.
  • All new AQMC GI engine
  • Flicker Free Character Animation mode rendering with AQMC
  • Camera Fly GI mode with AQMC
  • Hyper-GI™ Rendering Technology for Clean and Fast GI Results
  • finalRender Image GI engine,
  • Optimized QMC GI engine
  • 64-Bit Ready
  • Advanced Light map calculations for clean and smooth GI.
  • The most robust Render Ellements on the market
  • Render elements include and Exclude
  • User friendly UI and slider technology.
  • Powerful Distributed Rendering technolagey
  • Advanced adaptive Anti-Aliasing for crisp fast and clean rendering
  • SIAT technology for fast Blurry rendering and Area Shadows with GI.
  • Advanced Micro Triangle Displacement (MTD).
  • MDT Modifer.
  • GI Detail Detection for crisp detailed GI.
  • Physical Sky.
  • Physical Sky map.
  • Advanced State of the Art Cartoon and Illustration Rendering with finalToon
  • over 250 samples scenes
  • 7+ hours of Video Training avalible
  • Full color manual with tutorials, diagrams, tips and tricks, and clear explanation graphics.
  • Over 150 Presets for materials and rendering settings.
  • Fast and accurate Absorption.
  • Volume and Dispersion Caustics.
  • 25 Total finalRender specific shaders for more power and ease of use.
  • Blazing fast Sub Surface Scattering.
  • fR-Carpaint.
  • fR-Wax.
  • fR-Skin.
  • fR-Light material
  • fR-Dirt
  • fR-Architectural
  • Tight integration with major 3d party developers.
  • Advanced FumeFX integration.
  • Latest Intel HT Optimized Hyper Threading Code
  • Independent Rendering System with full control of Scene Database
  • AI based "On Demand" Loading/Unloading of Geometry
  • Intelligent and Automatic Raytracing Acceleration through AI-3D Space Segmentation
  • Automatic Object Sub-Div. based on the new AI-Scene Filter and Analyzing Tools
  • Fast Raytraced Shadows
  • True Caustic Light Rendering with extended Energy Control
  • Fast Area Shadows
  • Optimized GI code with Advanced Caching Technology
  • True 3D UltraBlur™ Algorithm for fast Blurry Renderings
  • Highly Optimized true 3D Motion Blur
  • Photoreal Area Light types
  • Realtime Volume Light Rendering
  • True Geometry Based Direct Light Sources
  • True Geometry Based Indirect Light Sources
  • A full set of Advanced Camera Types (Fisheye, Panorama ...)
  • AI-Image Analysis code for Ultimate Rendering Speed and Image Quality
  • Supports true Micro-Triangle Displacement
  • Physical Correct DOF Raytracing
  • Wavelength based Dispersion Rendering Model
  • World Exclusive: First Renderer with fully Licensed "Zauner Shader" Technology!
  • Energy Based "Light Particle" Rendering System

present.jpg

fR_Skin_Cathy_color.jpg

fR_CarPaintYellow.jpg

 

Tutaj możecie zobaczyć cała listę zmian poparte są one zdjęciami, które musicie przyznać wyglądają dość imponująco :)

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super te renderki. Normalnie jak zdjęcia

Big rispekt :D

 

Panienka podobna do C.Electry trochę :)

Mi bardziej przypomina ta panienka Geena'e Davis ;)

 

Ps. Heh... taka mnie myśl naszła co to będzie za 5 lat?? Render będzie wyglądał lepiej i realistyczniej niż zdjęcie zrobione wysokiej jakości aparatem ;)

Napisano

Hej

 

wlasnie udało mi sie przetesotwac, finalrender st1 rel2, mam dopowiedzenia tylko tyle : REWELACJA :)

 

- Szybkie gi

- 3 rozne silniki do sss

- masa materialow i prestow

 

Najbardziej podoba mi sie "fast skin sss" - wydaje mi się ze jest najlepiej przemyslany ze wszystkich jakie mialem okazje testowac :)

Działa on na zasadzie ze mamy nasz material fast sss ale działa on tylko jako lajerowy surface (wszystkie ustawienia tylko dla sss, tak jakbysmy mieli doczynienia z sss pass2), zeby miec mozliwosc dodawania szejdingu itp trzeba do slotu surface material wrzucic np. "fr advanced" i ustawic sobie cała reszte rzeczy, rewelka

 

ambient z duzymi mozliwosciami ustawien, od jego koloru po nawet normalizacje wzlgedem worlda itp

 

Nie dodalem jeszcze, ze ta wersja zjada mniej ramu o polowe, w porownaniu do tych samych scen na silniku wczesniejszym ;)

 

jestem naprawde mile zaskoczony wszystkimi zmiana, czuc ze czerpali garscami z vraya i mentala przy zachowaniu swoich starych silnikow.

 

Polecam

Napisano

AG prosze screeny o ktore prosiles :

 

Globalne ustawienia :

fr1.jpg

 

aqmc :

fr2.jpg

 

Fr - image :

fr3.jpg

 

Hyper - gi

fr4.jpg

 

Qmc :

fr5.jpg

 

psych sky :

fr6.jpg

 

render elements :

fr7.jpg

 

raytracer + camera :

fr8.jpg

 

Materiały :

fr9.jpg

 

Fr- Advanced material

fr10.jpg

 

Fr- Afvanced - czesc dalsza

fr11.jpg

 

mapy :

fr12.jpg

Napisano

tez "mialem okazje" przetestowac finalrendera nowego ;) skin nie wiedziec czemu mi cos nie dziala, ale za to ciekawi mnie toon

toon.jpg

dosyc przyzwoicie wyglada :]

Napisano

no toon jest fenomenalny.

widzialem cos w toonie przypominajacego sketchera, jak olowkiem. swietny efekt!!!

pozdrawiam.

 

edit: a tak w ogole to fR jest bardzo fajny, i jak ktos zna vraya to ma dobry start do nauki fR, bo ta wiedza z vraya jest pomocna przy nim.

pozdr.

Napisano

bawiłem się nim, baaardzo dużo sie zmieniło, i wydajność tez poszła w górę. Podoba mi sie opcja która dodaje detale do GI :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności