KLICEK Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Długo na to czekałem i zdecydowanie:) wiedziałem, że zaraz po wydaniu Brazila przez spluterfisha, Cebas weźmie sie do roboty i wypuści szybko nowa wersje FinalRendera :) Zmiany są imponujące, a przykładowa galeria wgniata w ziemie :) Lista zmian : Feature List Find below the latest feature list of finalRender Stage-1 MSP engine boasting 2X plus speed increases. All new AQMC GI engine Flicker Free Character Animation mode rendering with AQMC Camera Fly GI mode with AQMC Hyper-GI™ Rendering Technology for Clean and Fast GI Results finalRender Image GI engine, Optimized QMC GI engine 64-Bit Ready Advanced Light map calculations for clean and smooth GI. The most robust Render Ellements on the market Render elements include and Exclude User friendly UI and slider technology. Powerful Distributed Rendering technolagey Advanced adaptive Anti-Aliasing for crisp fast and clean rendering SIAT technology for fast Blurry rendering and Area Shadows with GI. Advanced Micro Triangle Displacement (MTD). MDT Modifer. GI Detail Detection for crisp detailed GI. Physical Sky. Physical Sky map. Advanced State of the Art Cartoon and Illustration Rendering with finalToon over 250 samples scenes 7+ hours of Video Training avalible Full color manual with tutorials, diagrams, tips and tricks, and clear explanation graphics. Over 150 Presets for materials and rendering settings. Fast and accurate Absorption. Volume and Dispersion Caustics. 25 Total finalRender specific shaders for more power and ease of use. Blazing fast Sub Surface Scattering. fR-Carpaint. fR-Wax. fR-Skin. fR-Light material fR-Dirt fR-Architectural Tight integration with major 3d party developers. Advanced FumeFX integration. Latest Intel HT Optimized Hyper Threading Code Independent Rendering System with full control of Scene Database AI based "On Demand" Loading/Unloading of Geometry Intelligent and Automatic Raytracing Acceleration through AI-3D Space Segmentation Automatic Object Sub-Div. based on the new AI-Scene Filter and Analyzing Tools Fast Raytraced Shadows True Caustic Light Rendering with extended Energy Control Fast Area Shadows Optimized GI code with Advanced Caching Technology True 3D UltraBlur™ Algorithm for fast Blurry Renderings Highly Optimized true 3D Motion Blur Photoreal Area Light types Realtime Volume Light Rendering True Geometry Based Direct Light Sources True Geometry Based Indirect Light Sources A full set of Advanced Camera Types (Fisheye, Panorama ...) AI-Image Analysis code for Ultimate Rendering Speed and Image Quality Supports true Micro-Triangle Displacement Physical Correct DOF Raytracing Wavelength based Dispersion Rendering Model World Exclusive: First Renderer with fully Licensed "Zauner Shader" Technology! Energy Based "Light Particle" Rendering System Tutaj możecie zobaczyć cała listę zmian poparte są one zdjęciami, które musicie przyznać wyglądają dość imponująco :)
chveti Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Naprawdę nieźle! Panienka podobna do C.Electry trochę :)
Destroyer Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 ale czemu te zdjęcia wkleiłeś :P niezłe renderki o_O tylko ten samochów wygląda za CG :)
ttaaddeekk Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 http://www.finalrender.com/products/images/finalShaders/fR-Skin_01.jpg rozbroilo mnie to na stronie producenta :D
patry Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 WOW, robi wrażenie... :) Jeśli następny mental nie zrobi tak dużego kroku w przód, to chyba biorę się za finala :)
Gość obo Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Super te renderki. Normalnie jak zdjęcia Big rispekt :D Panienka podobna do C.Electry trochę :) Mi bardziej przypomina ta panienka Geena'e Davis ;) Ps. Heh... taka mnie myśl naszła co to będzie za 5 lat?? Render będzie wyglądał lepiej i realistyczniej niż zdjęcie zrobione wysokiej jakości aparatem ;)
pecet Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 tego renderka z samochodem mogliby nie pokazywać bo wstyd ;) reszta dosyć imponująca, spodobał mi się zwłaszcza ten helikopter
arch515 Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 No i za dwa dni v-rey wystartuje z rc4….penie na to czekali..pozdrawiam.
KLICEK Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Napisano 6 Kwiecień 2007 Hej wlasnie udało mi sie przetesotwac, finalrender st1 rel2, mam dopowiedzenia tylko tyle : REWELACJA :) - Szybkie gi - 3 rozne silniki do sss - masa materialow i prestow Najbardziej podoba mi sie "fast skin sss" - wydaje mi się ze jest najlepiej przemyslany ze wszystkich jakie mialem okazje testowac :) Działa on na zasadzie ze mamy nasz material fast sss ale działa on tylko jako lajerowy surface (wszystkie ustawienia tylko dla sss, tak jakbysmy mieli doczynienia z sss pass2), zeby miec mozliwosc dodawania szejdingu itp trzeba do slotu surface material wrzucic np. "fr advanced" i ustawic sobie cała reszte rzeczy, rewelka ambient z duzymi mozliwosciami ustawien, od jego koloru po nawet normalizacje wzlgedem worlda itp Nie dodalem jeszcze, ze ta wersja zjada mniej ramu o polowe, w porownaniu do tych samych scen na silniku wczesniejszym ;) jestem naprawde mile zaskoczony wszystkimi zmiana, czuc ze czerpali garscami z vraya i mentala przy zachowaniu swoich starych silnikow. Polecam
mrkrzysiek Napisano 7 Kwiecień 2007 Napisano 7 Kwiecień 2007 no KLICEK widzę ze cebas sie postarał a fianl rośnie w siłę, będę musiał sie o niego postarać bo już dawno nic w nim nie robiłem :(
AGmakonts Napisano 8 Kwiecień 2007 Napisano 8 Kwiecień 2007 KLICKU podziel się obszerniejszą recką bo zaczyna mnie kusić skosztowanie tego
KLICEK Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 AG daj znac co chcesz wiedziec, bo jest tyle nowych rzeczy, ze po prostu musiałbym tu dlugooo posiedziec zeby opisac wrazenia :)
tadzio Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 Klicek a powiedz gdzie mozna trialla sciagnac, bo chcialbym tez zobaczyc jak to sie je, a nigdzie znalezc nie moge? pozdr.
KLICEK Napisano 10 Kwiecień 2007 Autor Napisano 10 Kwiecień 2007 AG prosze screeny o ktore prosiles : Globalne ustawienia : aqmc : Fr - image : Hyper - gi Qmc : psych sky : render elements : raytracer + camera : Materiały : Fr- Advanced material Fr- Afvanced - czesc dalsza mapy :
mrkrzysiek Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 widzę, że dużo się pozmieniało trzeba sobie go kupić :)
Leleń Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 tez "mialem okazje" przetestowac finalrendera nowego ;) skin nie wiedziec czemu mi cos nie dziala, ale za to ciekawi mnie toon dosyc przyzwoicie wyglada :]
tadzio Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 no toon jest fenomenalny. widzialem cos w toonie przypominajacego sketchera, jak olowkiem. swietny efekt!!! pozdrawiam. edit: a tak w ogole to fR jest bardzo fajny, i jak ktos zna vraya to ma dobry start do nauki fR, bo ta wiedza z vraya jest pomocna przy nim. pozdr.
naeq Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 bawiłem się nim, baaardzo dużo sie zmieniło, i wydajność tez poszła w górę. Podoba mi sie opcja która dodaje detale do GI :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się