Jump to content

postac3d: KLEO


Kondor

Recommended Posts

Witam :)

Poniewaz udalo mi sie znalezc troche wolnego czasu i checi, postanowilem stworzyc taka oto panne:)

Kleo bo o niej mowa ma 6196 trojkacikow 3 textury na kanale diffuse, normal map i specular o wielkosci 2048x2048 (nie wiem czy nie za duze) i zostala wykonana w 3dmaxie, mudboxie i pshopie.

Mam nadzieje ze sie spodoba:)

pozdrawiam

 

 

zestawienie.jpg

 

zestawienie2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ladna twarz :) pempek jest za nisko o jakies 10 cm ^^' no i albo ma za szerokie ramiona albo za waskie biodra.. ladne ma za to plecy moim zdaniem i elementy "uzbrojenia" powyzej pasa. Podejrzewam ze zrigowana wygladala by porzadnie, a tak w zastyglej pozycji jej nie do twarzy :)

Hmm ogolnie to czekam na wiecej modeli bo ich tutaj nigdy za duzo (biorac pod uwage ze ludziska sa takie leniwe i malo kto cos robi :D) wiec wielki plus dla Ciebie ze sie zmusiles :)

Link to comment
Share on other sites

O proporcjach nie będę pisał, bo na to nie zwracam uwagi. W końcu to game art. Tekstura - w niczym nie przeszkadza 2048,aczkolwiek jeśli nie malowałeś zadrapać na małych śrubkach, 1024 w zupełności wystarczy.

Jedyne moje "ale" to betonowe obuwie. Normal na samej stopie słabo się zaznaczył. Poza tym wydaje mi się, że są trochę zbyt masywne. Gdybyś je odchudził, bardziej by pasowały. Ale to Twoja praca, więc już się nie wymądrzam :)

Link to comment
Share on other sites

No oczywiście, że podstawa.

Niekoniecznie musi chodzić o proporcje ciała ludzkiego ale samej bryły postaci, jej elementów.

 

Jak patrzysz na model i coś Ci nie gra wizualnie, chociaż niby wszystko jest ładnie pięknie, to pewnie proporcje, niespójność.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy