Kondor Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Witam :) Poniewaz udalo mi sie znalezc troche wolnego czasu i checi, postanowilem stworzyc taka oto panne:) Kleo bo o niej mowa ma 6196 trojkacikow 3 textury na kanale diffuse, normal map i specular o wielkosci 2048x2048 (nie wiem czy nie za duze) i zostala wykonana w 3dmaxie, mudboxie i pshopie. Mam nadzieje ze sie spodoba:) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Kleło ma straszne problemy z proporcjami! i ogrmne problemy z chodzeniem poprzez te kamienne majciochy! ;) no ale nie jest zle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 po cio kleo takie duzie tekśtulki? nie jeśt śle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konras Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Ladna twarz :) pempek jest za nisko o jakies 10 cm ^^' no i albo ma za szerokie ramiona albo za waskie biodra.. ladne ma za to plecy moim zdaniem i elementy "uzbrojenia" powyzej pasa. Podejrzewam ze zrigowana wygladala by porzadnie, a tak w zastyglej pozycji jej nie do twarzy :) Hmm ogolnie to czekam na wiecej modeli bo ich tutaj nigdy za duzo (biorac pod uwage ze ludziska sa takie leniwe i malo kto cos robi :D) wiec wielki plus dla Ciebie ze sie zmusiles :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Design mi się podoba, lubię takie mixy;) Kolorystyka też bardzo do mnie przemawia! Kolana jej wymień koniecznie. Pokaż rzuty bo proporcje kiepsko widać, a Bruneq ma rację, że są be.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 O proporcjach nie będę pisał, bo na to nie zwracam uwagi. W końcu to game art. Tekstura - w niczym nie przeszkadza 2048,aczkolwiek jeśli nie malowałeś zadrapać na małych śrubkach, 1024 w zupełności wystarczy. Jedyne moje "ale" to betonowe obuwie. Normal na samej stopie słabo się zaznaczył. Poza tym wydaje mi się, że są trochę zbyt masywne. Gdybyś je odchudził, bardziej by pasowały. Ale to Twoja praca, więc już się nie wymądrzam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Game art czy nie - proporcje to podstawa! Tu zwlaszcza biodra z ramionami sa w duzej dysproporcji. Czy można prosić profil twarzy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 No oczywiście, że podstawa. Niekoniecznie musi chodzić o proporcje ciała ludzkiego ale samej bryły postaci, jej elementów. Jak patrzysz na model i coś Ci nie gra wizualnie, chociaż niby wszystko jest ładnie pięknie, to pewnie proporcje, niespójność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeet Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Wizualnie jak dla mnie nie gra : - głowa za szeroka - nadgarstki za wąskie - buciki można by odchudzić są za masywne. Model jako całość fajny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kondor Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 Faktycznie macie racje z tymi proporcjami. Nie ma to jak swieze spojrzenie :) Postaram sie ja troche poprawic i moze wrzuce cos wieczorkiem. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kondor Posted April 3, 2007 Author Share Posted April 3, 2007 Moze teraz jest lepiej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now