Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

Poniewaz udalo mi sie znalezc troche wolnego czasu i checi, postanowilem stworzyc taka oto panne:)

Kleo bo o niej mowa ma 6196 trojkacikow 3 textury na kanale diffuse, normal map i specular o wielkosci 2048x2048 (nie wiem czy nie za duze) i zostala wykonana w 3dmaxie, mudboxie i pshopie.

Mam nadzieje ze sie spodoba:)

pozdrawiam

 

 

zestawienie.jpg

 

zestawienie2.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kleło ma straszne problemy z proporcjami! i ogrmne problemy z chodzeniem poprzez te kamienne majciochy! ;) no ale nie jest zle!

Napisano

Ladna twarz :) pempek jest za nisko o jakies 10 cm ^^' no i albo ma za szerokie ramiona albo za waskie biodra.. ladne ma za to plecy moim zdaniem i elementy "uzbrojenia" powyzej pasa. Podejrzewam ze zrigowana wygladala by porzadnie, a tak w zastyglej pozycji jej nie do twarzy :)

Hmm ogolnie to czekam na wiecej modeli bo ich tutaj nigdy za duzo (biorac pod uwage ze ludziska sa takie leniwe i malo kto cos robi :D) wiec wielki plus dla Ciebie ze sie zmusiles :)

Napisano

Design mi się podoba, lubię takie mixy;) Kolorystyka też bardzo do mnie przemawia!

 

Kolana jej wymień koniecznie.

Pokaż rzuty bo proporcje kiepsko widać, a Bruneq ma rację, że są be..

Napisano

O proporcjach nie będę pisał, bo na to nie zwracam uwagi. W końcu to game art. Tekstura - w niczym nie przeszkadza 2048,aczkolwiek jeśli nie malowałeś zadrapać na małych śrubkach, 1024 w zupełności wystarczy.

Jedyne moje "ale" to betonowe obuwie. Normal na samej stopie słabo się zaznaczył. Poza tym wydaje mi się, że są trochę zbyt masywne. Gdybyś je odchudził, bardziej by pasowały. Ale to Twoja praca, więc już się nie wymądrzam :)

Napisano

Game art czy nie - proporcje to podstawa! Tu zwlaszcza biodra z ramionami sa w duzej dysproporcji.

Czy można prosić profil twarzy?

Napisano

No oczywiście, że podstawa.

Niekoniecznie musi chodzić o proporcje ciała ludzkiego ale samej bryły postaci, jej elementów.

 

Jak patrzysz na model i coś Ci nie gra wizualnie, chociaż niby wszystko jest ładnie pięknie, to pewnie proporcje, niespójność.

Napisano

Wizualnie jak dla mnie nie gra :

- głowa za szeroka

- nadgarstki za wąskie

- buciki można by odchudzić są za masywne.

 

Model jako całość fajny.

Napisano
  • Autor

Faktycznie macie racje z tymi proporcjami. Nie ma to jak swieze spojrzenie :)

Postaram sie ja troche poprawic i moze wrzuce cos wieczorkiem.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności