Posted April 2, 200718 yr Witam Pomyślałem sobie, że dobrym pomysłem będzie w końcu utworzyć wątek do którego będe co jakiś czas wrzucał swoje bazgroły Edited December 4, 200915 yr by PAINbringer
April 2, 200718 yr eee no szalejesz, enviro ewidentnie to Twoj konik :) czujesz przestrzen, podobac sie :)
April 18, 200718 yr Fajne kolorki ale w porównaniu co ty wyprawiasz w 3d to bieda z nędzą :D (Sorry!)
April 23, 200718 yr Author Dzięki za komentarze panowie. Jakkas => :D heh 2d dla mnie to nie praca acz rozrywka i odpoczynek :p Pozdrawiam mazu mazu maz Edited September 22, 200915 yr by PAINbringer
April 23, 200718 yr ladnie, plastycznie, choc tlo ktore stanowi tuaj jakies 70% kompozycji mogles ladniej dopiescic :P postac jest zas troche malo czytelna, ale tak czy owak bardzo ladna pracka :) cheers
April 24, 200718 yr painterek co ;) fajnie malowane ale postać jest .. hmm ----> trzeba nad nią popracowac
April 24, 200718 yr Jakkas => :D heh 2d dla mnie to nie praca acz rozrywka i odpoczynek :p Wiem..dlatego sobie pozwoliłem ana taki komentarz. Mam nadzieję, że Cie nie uraziłem :) Bo jestem pełen podziwu dla tego co robisz w 3d.
April 27, 200718 yr Author Dzięki za komentarze. Macie racje że powinienem to podciągnąć i być może kiedyś to zrobie bo ta praca nadal nie jest tym czym zasiadając do niej chciałem osiągnąć, w każdym bądź razie bardzo przyjemnie mi się ja malowało (painter ma tu niemałą zasługe). JakkaS - oczywiście że nie :D dzięki wielkie Drakula - do tej pracy użyłem artist oils > wet brush'a http://www.painbringer.com/gallery/otherimgs/paindzel_wetbrushsetup.jpg - przy czym wiele cech danego paindzla zmieniam na bierząco wg potrzeby
May 2, 200718 yr Author kontunuacja konceptu lokacji nad którą pracuje. Tym razem już poprawiona kolorystyka, już nie taka kwasiarska :) http://www.painbringer.com/gallery/envconcept_rcrproject_bf-fctryA_1200-600.jpg Edited September 22, 200915 yr by PAINbringer
May 25, 200717 yr Author ...and next one Tym razem inspirowany StarCraft'em. Tak wygląda interceptor jakim go widze ja ;) http://www.painbringer.com/gallery/conceptsketch_ParasiteInterceptor_www.painbringer.com.jpg Edited September 22, 200915 yr by PAINbringer
May 27, 200717 yr ogolnie bardzo fajne pracki, ale najlepsza z nich to chyba ta zakapturzona postac, mysle ze warto nad nia jeszcze popracowac
June 18, 200717 yr Author Dzięki za komentarze :D czerwone również Tym razem mam nieduży matte painting (background) http://www.painbringer.com/gallery/mp_bfskyB.jpg Edited September 22, 200915 yr by PAINbringer
June 18, 200717 yr no nie powiem, mi sie bardzo podoba choc nie wszystko(te chmury na prawo-dół zbyt sie rzucaja w oczy i sa takie wyroznione od pozostalych ladnie zgaszonych ciemnoscia, ale klimacik jest i glebia dobrze ukazana chyba starczy by przekonac co? :D pzdr
June 18, 200717 yr Interceptor bardzo fajny....kurde podoba mi sie... Widoczek tez kupuje w całej jego "rozciągłości" :D Pozdrawiam Kuba
June 22, 200717 yr o w tym pojezdzie to zes pokazal klase:] fajnie ze maszyna rysowana taka "organiczna" kreska
June 26, 200717 yr dosyć ostra,zdecydowana krecha,ale mrok taki jakby miał coś ukryć...hmm...artysto wyjdź z ram nieśmiałości,bo talent to masz...:)
June 27, 200717 yr niezłe małe dziełka sztuki tu prezentujesz, nie wiem jak chce Ci się jednocześnie dłubać grafike 3d na tak wysokim poziomie, a po dłubaniu znaleźć ochote, żeby tworzyć w 2d... jakby tego było mało tak sobie niby leniwie skrobiąc tworzysz obrazki lepsze niż spora część grafików, którzy starają się tylko w 2d... szacun... co do samej tfurczości, tak jak już ktoś pisał rysujesz podobnie do Tsutomu Nihei, którego lubie ;D, krajobrazy są przepięknie realistycznie nierealne, kojarzą mi się z projektami planety Krematorii z Kronik Riddicka... design pojazdów też baudzo smakowity... fani czekają na więcej klimatycznej 'działki' ^^ purple -imho nie kumasz funkcji czarnego koloru tutaj - dla niektórych uchwycenie tajemnicy na obrazku to cel sam w sobie, jasne, PAINbringer mógłby więcej detali rzucić, więcej ciekawych fragmentów krajobrazu, więcej zróżnicowania chmurek zachowując klimat, jeśli o to też Ci chodziło... ale mi się podoba tak jak jest...
July 8, 200717 yr Author Dzięki za komentarze :) aż wstyd teraz jakieś gorsze prace tu pokazywać ... ale niestety to już postanowione, ten wątek miał być już od założenia taki do wrzucania wszystkiego. Dzisiaj coś o wiele szybszego wrzucam. A jest to szkic myśliwca, który widać poniżej. O ile z projektu samej bryły może i jestem trochę zadowolony to z jej wizualizacji na pewno już nie, ale raczej nie zamierzam przy tym więcej siedzieć. W ramach małego komentarza dodam, że na początku, gdy zaczynałem przy tym prace, chciałem uchwycić coś drapieżnego; jako wzór formy zdecydowałem się na osę (widać to lepiej na pomniejszonym szkicu w tle). I tak było dopuki nie zrewidowałem bryły pod kątem wymagań jej przyszłego zastosowania. Przez co nie udało mi się tego swojego założenia osiągnąć. Purple=> o co chodzi z tymi ramami? :) Oro=> To proste; 3d to dla mnie praca, a 2d to już czysta przyjemność i niezależnie czy robie to za kase czy nie. Po drugie te dwie dziedziny się znakomicie uzupełniają, oczywiście ich opanowanie wymaga przez to więcej czasu, ale za to mniej braków w wiedzy krępuje moje możliwości. Wstyd ale Tsutomu Nihei znam widziałem tylko ok 4 szkicy i to dopiero po tym jak ktoś zwrócił na to uwage :p Te skojażenia z Riddickiem nie są przypadkowe,a to dlatego że uwielbiam prace D. Cole'a, nota bene niesamowitego matte paintera Edited September 22, 200915 yr by PAINbringer
July 9, 200717 yr Jeśli chodzi o stylistykę, to pierwsze skojarzenie z Feng Zhu, o tutaj np. http://www.fengzhudesign.com/vehi/vehi_feng_image02.JPG Też kiedyś próbowałem robić koncepty w tym stylu Projekt całkiem ciekawy, szkoda, że nie wykończony
July 9, 200717 yr nom, kształt ogólny osy, można zauważyć dopiero patrząc się z boku i wtedy jest bardziej drapieżny, ale jakby nie oceniać pod względem drapieżności, to taki motyw jest bardziej ciekawą cechą designu niż wadą, wydaje mi się też, że przedstawienie tego konceptu nie wyszło do końca, przez to, że 'odwłok' odstaje troche w bok, a potem bardziej ukośnie w dół, a przy takiej perspektywie ciężko ten motyw zajarzyć, bez jakiegoś oświetlenia dyktującego kształt bryły, albo po prostu innego ujęcia, pomijając konstruktywną[mam nadzieje, że taka mi wyszła ^^] krytyke, to bardzo zmyślny zamysł na dizajn ;>, co do Tsutomu to spox, to jest głównie mangaka i rysownik komiksowy...
July 9, 200717 yr Fajny koncept. Nie znam sie na pojazdach/statkach itd ale ogólnie fajna bryła statku :)
August 24, 200717 yr Author WIP konceptu statku a'la Protoss Corsair http://www.painbringer.com/gallery/corsair2_03_pntr_03_show1.jpg
August 27, 200717 yr Author update Korsarza. Wciąż szukam odpowiedniej dla niego formy, może coś bardziej drapieżnego Edited September 22, 200915 yr by PAINbringer
August 28, 200717 yr teraz to sprawia wrazenie jakby sie mial rozleciec :] pomysl o pomieszaniu elelmentow takich jak w tym koncepcie z duzymi frgamntami litymi, nie wiem jakies okrywy, albo cos takiego
September 22, 200915 yr Author Hey Muszę przyznać, iż dziwnie się trochę czuje aktualizując swój szkicownik po dwóch latach przerwy. Troche melancholijnie, spory kawał życia. Nie było sensu robić nowego wątku, więc wrzucam kilka sztuk swoich ostatnio spłodzonych prac tutaj: I'm back :D Pozdrawiam Edited December 4, 200915 yr by PAINbringer
September 22, 200915 yr Witka nom nie dziwie się ;), dawno Cię tu nie było widać, swoją drogą zacne pracki. //Pozdr.
September 22, 200915 yr Łoł, niezłe wejście. Chociaż się nie znam, to przynajmniej w moim guście, prace dobre kolorystycznie. Te ołówkowe też fajne. Pozdrawiam.
September 23, 200915 yr Fajne, szczególnie te wiatraki. Reszta może trochę zbyt matowa, brakuje mi highlightów. Malujesz po uprzednio przygotowanych rysunkach?
December 4, 200915 yr Author Cześć Jako niegdyś entuzjasta gry Syndicate (rok 1994) staram się odświeżyć design postaci agenta. Jestem bardzo ciekaw co sądzicie o tym wstępnym kierunku referencje: WIP numer 1: @panRebonka Gdy mam jakiś dobry pomysł na papierze to wtedy tak Pozdrawiam
December 4, 200915 yr Klimatem bardziej skrzyżowanie Syndicate Wars z Deus Ex niż pierwszy Syndicate, ale i tak bardzo fajny szkic. Będziesz dopieszczał?
Create an account or sign in to comment