Napisano 7 Kwiecień 200717 l modeling wsumie skończony teraz zaczne tekstury robić. (które mogą jedynie pogorszyć wygląd:)) Z tyłu budynku musiałem się zdać na wyobraźnie. Zrobiłem drabinkę do złamanego tarasu i maszynke do wciągania beczek. 2010 trisów całość.
Napisano 7 Kwiecień 200717 l Crusher widac ze masz talent do domkow i budowli :) Strach sie bac co z tego bedzie w finale :>
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Autor Jak przekrocze o 100 limit nikt się nie obrazi? edit mam 2019 trisów i pewnie jeszcze ze 20 potrzebuje
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Obrazić to nikt się nie obrazi. Jednak podstawową regułę bitwy złamiesz :p Przejrzyj model jeszcze raz, pousuwaj wszystkie zbędne face'y. Może został "spód" domu, bezużyteczne powierzchnie w miejscu, gdzie drewniane podpory dotykają muru, pod nogami drabiny itp?.
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Autor daje updejta. część z muru pruskiego i minitex 10trisów w jedną czy w drugą. Znajdą się te trisy pewnie. edit: Haaa, skasowałem co drugą podpore domu i mam 50 trisów zapasu. noo kultura.. rzeczywiście jeszcze dużo z modelu wycisne
Napisano 8 Kwiecień 200717 l może byś tuta zrobił jak skończysz ? nie musi byś video, wystarczy krok po kroku o testurach głównie, jak powstają, jak robisz UV itd. respekt
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Ehhh odstraszasz konkurencje :> ja tam wymiekam :) super to wyglada :> ps. zarzuc szarpen albo sharpen edges na teksture, bedzie z pewnoscia lepiej wygladalo :)
Napisano 8 Kwiecień 200717 l [roponuje go ubrudzic i zrobic go mroooczneegoo!! ale ciiii...co ja konkunertowi bede podpowiadal!:)
Napisano 8 Kwiecień 200717 l o wow super texturka :) swietnie sie prezentuje :) o i tak jak pisze konras sharpenem tex potraktuj :D pozdro i powodzenia
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Autor Dzięki za komentarze! bruneq->Podmrocznie go naturalnie. warhammerow klimaty nie są mi obce:) Co do tekstur to sam siebie zdziwiłem że to ładnie wygląda:). Potem moge napisać coś jak to robiłem. edit: I I Tekstury żółkną narazie, ale będe się bawił kolorami jak będe podmroczniać V btw: i tak niewiem po co to robie patrząc na te skrzaty:)
Napisano 8 Kwiecień 200717 l heh, ja wlasnie dodalem swoj topik z chata a tu widze ze ty juz tekstury meczysc - szybki jestes jesli chodzi o model - widze ze podszedles do niego clakowicie inaczej niz ja - sprytnie oszczedzasz trojkaty tekstury dobrze wygladaja ale na modelu strasznie zolkna, w kazdym razie masz juz podstawe pod spora czesc tekstur powodzenia w boju :)
Napisano 9 Kwiecień 200717 l Bardzo ładnie CI idzie z texturkami, poczyniłeś duży krok w przód, może lepiej będzie zostać przy budynkach zamiast stworkach wszelkiej maści?
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Autor Siema, taki troche brak updatów. zrobiłem dach. Ale niemoge nic dokończyć gdyż mam problemy z photoshopem, resetuje mi się po kilku maźnięciach pędzlem(najczęściej smudge) Jak tylko coś wymyśle (zainstaluje photopainta?) to odrazu wracam do gry:-0 pozdrowienia
Napisano 15 Kwiecień 200717 l Autor Mały update, jeszcze nie pomrocznione. troche dachu zrobiłem. Dorobiłem podporki dorzuce jeszcze coś z tyłu, bo zostało mi 700 trisów do 3000 nowego limitu tekstura kamienia poszła w... sobie, robiłem w photoshopie i wsumie już skończyłem i reset podczas zapisywania. więc teraz jest tylko podstawa(tam były te kamienie narożne itp) ale jest dach Dzięki kru.
Napisano 15 Kwiecień 200717 l Te kamienie większe to Ci nie poszły.. i te na schodach też nie bardzo... znaczy nie skończone w większości widać, więc nie traktuj tego komenta jako czepialstwo:p Belki spoko, dach też:)
Napisano 15 Kwiecień 200717 l Autor eee, no jasne Nawet UVW nie zrobiłem na te kamienie:) ale zrobie nie długo jak uda mi się photoshopa naprawić:) tam wogule kamieni nie będzie tylko taka pozdzierany tynk i deski pod spodem jak na koncepcie.
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor na tym polega ta metoda mapowania, że mam teksture w takich segmentach a później dopasowuje gdzie chce. tutaj update chyba końcowy już bo niechce mi się. Przerobiło mi całego mesha na trójkąty i taki śmietnik się zrobił że trudno sie pracuje:)
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor i tu dalej BTW: ostatnie screeny z skylightem. Zostało mi 1024x1024 teksturki, na której mógłbym wypalić wsumie lighting mape taką. Normalmape mam ale zwykłą filtra Nvidia do photoshopa z tekstury Cały model ma 2600 trisów. jeszcze może więcej renderowanych obrazków dam
Napisano 27 Kwiecień 200717 l hmm - strasznie mało detalu na tej teksturce jest... Nawet biorąc pod uwagę jej mały rozmiar - bardzo to wszystko mydli. Myślę że unsharp mask + podrasowanie trochę kontrastu mogło by dużo dać na początek ;) Rozlazły ci się trochę uvki - zwłaszcza na kominie - warto nad tym trochę popracować.
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Mapowanie komina chyba nie wyszło. Tekstura wydaje się być mało zróżnicowana, może dorzuć jeszcze trochę brudu tu i tam. Najbardziej rzuca mi się w oczy zbyt czysty dach.
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor wsumie każda z teksturek jest 1024x1024 nie są takie małe, każdy segment teksturek ma 256x512. Komin naprawie, jeszcze kilka błędów znalazłem ale już u siebie na kompie poprawiłem. Dach mi się też nie podoba może porobie te dziury mam wkońcu 400 trisów wolnych. Pozdro i dzięki za komentarze. EDIT: Jak dzisiaj znajde czas to poprawie jeszcze komin, odnowa może zrobie. Pomysł z takim kominem wogule mi się nie podoba, ale jak już jest w koncpecie to coś tam poproboe. A teksturka Mydli bo mam wlączone trilinear filtring pozdro
Napisano 28 Kwiecień 200717 l Autor nowy wogule komin. + jakieś renderki bede dorzucał jeszcze może poprawie teksture okna EDIT: Dorzucam obrazek widać na nim że jest height mapa. W silniku z paralaxem wyglądało by dużo lepiej narazie to dałem z maxowym bumpem Dzięki za komentarze!
Napisano 28 Kwiecień 200717 l wydaje mi sie ze nie robiles tu normali ani innych bumpów?!:> troche wyszło plasko...ale i tak spoko!:)
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Autor ktoś chciał teksturki to dam w full rozmiarach. jak widać teksturka nie jest rozmazana ani w małej rozdzieczości, rozmazane skrinshoty to wina scanlina, jakiś beznadziejny sampling jest
Napisano 4 Maj 200717 l o i ta chata tez fajna, heh chyba sobie szele w wlonej chwili jakis budynek bo dosyć ciekawe jest i wcale nie takie proste zdaje się
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto