Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

modeling wsumie skończony teraz zaczne tekstury robić. (które mogą jedynie pogorszyć wygląd:))

Z tyłu budynku musiałem się zdać na wyobraźnie. Zrobiłem drabinkę do złamanego tarasu i maszynke do wciągania beczek.

 

2010 trisów całość.

 

untitledmi6.jpg

untitled2qe5.jpg

untitled3sa7.jpg

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Crusher widac ze masz talent do domkow i budowli :) Strach sie bac co z tego bedzie w finale :>

Napisano
  • Autor

Jak przekrocze o 100 limit nikt się nie obrazi?

 

edit mam 2019 trisów i pewnie jeszcze ze 20 potrzebuje

Napisano

Obrazić to nikt się nie obrazi. Jednak podstawową regułę bitwy złamiesz :p

Przejrzyj model jeszcze raz, pousuwaj wszystkie zbędne face'y. Może został "spód" domu, bezużyteczne powierzchnie w miejscu, gdzie drewniane podpory dotykają muru, pod nogami drabiny itp?.

Napisano
  • Autor

daje updejta. część z muru pruskiego i minitex

 

10trisów w jedną czy w drugą. Znajdą się te trisy pewnie.

 

edit: Haaa, skasowałem co drugą podpore domu i mam 50 trisów zapasu. noo kultura.. rzeczywiście jeszcze dużo z modelu wycisne

 

untitledeo1.jpg

Napisano

może byś tuta zrobił jak skończysz ?

nie musi byś video, wystarczy krok po kroku o testurach głównie, jak powstają, jak robisz UV itd.

respekt

Napisano

Ehhh odstraszasz konkurencje :> ja tam wymiekam :) super to wyglada :>

ps. zarzuc szarpen albo sharpen edges na teksture, bedzie z pewnoscia lepiej wygladalo :)

Napisano

[roponuje go ubrudzic i zrobic go mroooczneegoo!! ale ciiii...co ja konkunertowi bede podpowiadal!:)

Napisano

o wow super texturka :)

swietnie sie prezentuje :)

o i tak jak pisze konras sharpenem tex potraktuj :D

pozdro i powodzenia

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze!

 

bruneq->Podmrocznie go naturalnie. warhammerow klimaty nie są mi obce:)

 

Co do tekstur to sam siebie zdziwiłem że to ładnie wygląda:). Potem moge napisać coś jak to robiłem.

 

edit:

I

I Tekstury żółkną narazie, ale będe się bawił kolorami jak będe podmroczniać

V

 

btw: i tak niewiem po co to robie patrząc na te skrzaty:)

Napisano

heh, ja wlasnie dodalem swoj topik z chata a tu widze ze ty juz tekstury meczysc - szybki jestes

 

jesli chodzi o model - widze ze podszedles do niego clakowicie inaczej niz ja - sprytnie oszczedzasz trojkaty

 

tekstury dobrze wygladaja ale na modelu strasznie zolkna, w kazdym razie masz juz podstawe pod spora czesc tekstur

 

powodzenia w boju :)

Napisano

Bardzo ładnie CI idzie z texturkami, poczyniłeś duży krok w przód, może lepiej będzie zostać przy budynkach zamiast stworkach wszelkiej maści?

Napisano
  • Autor

Siema, taki troche brak updatów. zrobiłem dach. Ale niemoge nic dokończyć gdyż mam problemy z photoshopem, resetuje mi się po kilku maźnięciach pędzlem(najczęściej smudge)

 

Jak tylko coś wymyśle (zainstaluje photopainta?) to odrazu wracam do gry:-0

 

pozdrowienia

Napisano

tekstura rozwiazana genialnie - licze na jakis maly making of ;)

Napisano
  • Autor

Mały update, jeszcze nie pomrocznione. troche dachu zrobiłem.

 

Dorobiłem podporki dorzuce jeszcze coś z tyłu, bo zostało mi 700 trisów do 3000 nowego limitu

 

tekstura kamienia poszła w... sobie, robiłem w photoshopie i wsumie już skończyłem i reset podczas zapisywania. więc teraz jest tylko podstawa(tam były te kamienie narożne itp) ale jest dach

 

Dzięki kru.

 

untitled2dh6.jpg

Napisano

Te kamienie większe to Ci nie poszły.. i te na schodach też nie bardzo...

znaczy nie skończone w większości widać, więc nie traktuj tego komenta jako czepialstwo:p

 

Belki spoko, dach też:)

Napisano

troche kaszana, sciany pozostaly dobre i doszedl dach

Napisano
  • Autor

eee, no jasne Nawet UVW nie zrobiłem na te kamienie:)

 

ale zrobie nie długo jak uda mi się photoshopa naprawić:) tam wogule kamieni nie będzie tylko taka pozdzierany tynk i deski pod spodem jak na koncepcie.

Napisano
  • Autor

na tym polega ta metoda mapowania, że mam teksture w takich segmentach a później dopasowuje gdzie chce.

 

tutaj update chyba końcowy już bo niechce mi się. Przerobiło mi całego mesha na trójkąty i taki śmietnik się zrobił że trudno sie pracuje:)

Napisano
  • Autor

i tu dalej

 

BTW: ostatnie screeny z skylightem. Zostało mi 1024x1024 teksturki, na której mógłbym wypalić wsumie lighting mape taką. Normalmape mam ale zwykłą filtra Nvidia do photoshopa z tekstury

 

Cały model ma 2600 trisów.

 

jeszcze może więcej renderowanych obrazków dam

Napisano

hmm - strasznie mało detalu na tej teksturce jest... Nawet biorąc pod uwagę jej mały rozmiar - bardzo to wszystko mydli. Myślę że unsharp mask + podrasowanie trochę kontrastu mogło by dużo dać na początek ;)

 

Rozlazły ci się trochę uvki - zwłaszcza na kominie - warto nad tym trochę popracować.

Napisano

Mapowanie komina chyba nie wyszło. Tekstura wydaje się być mało zróżnicowana, może dorzuć jeszcze trochę brudu tu i tam. Najbardziej rzuca mi się w oczy zbyt czysty dach.

Napisano
  • Autor

wsumie każda z teksturek jest 1024x1024 nie są takie małe, każdy segment teksturek ma 256x512. Komin naprawie, jeszcze kilka błędów znalazłem ale już u siebie na kompie poprawiłem. Dach mi się też nie podoba może porobie te dziury mam wkońcu 400 trisów wolnych.

 

Pozdro i dzięki za komentarze.

 

EDIT: Jak dzisiaj znajde czas to poprawie jeszcze komin, odnowa może zrobie. Pomysł z takim kominem wogule mi się nie podoba, ale jak już jest w koncpecie to coś tam poproboe.

 

A teksturka Mydli bo mam wlączone trilinear filtring

 

pozdro

Napisano

Mi sie podoba:]

ale tak jak pisal Kuba_ komin nie wyszedl za ladnie

Napisano
  • Autor

nowy wogule komin. + jakieś renderki bede dorzucał

 

jeszcze może poprawie teksture okna

 

EDIT: Dorzucam obrazek widać na nim że jest height mapa. W silniku z paralaxem wyglądało by dużo lepiej narazie to dałem z maxowym bumpem

 

Dzięki za komentarze!

Napisano

wydaje mi sie ze nie robiles tu normali ani innych bumpów?!:> troche wyszło plasko...ale i tak spoko!:)

Napisano
  • Autor

ktoś chciał teksturki to dam w full rozmiarach.

 

jak widać teksturka nie jest rozmazana ani w małej rozdzieczości, rozmazane skrinshoty to wina scanlina, jakiś beznadziejny sampling jest

 

murpruskiua2.th.jpg

kamieniegs0.th.jpg

dachxv4.th.jpg

Napisano

o i ta chata tez fajna, heh chyba sobie szele w wlonej chwili jakis budynek bo dosyć ciekawe jest i wcale nie takie proste zdaje się

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności