Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Tym razem coś zupełnie nie z mojej beczki - 10 wizualizacji do nadchodzącej kolekcji Archexteriors 4 dla Everów. Wszystkie robione na podstawie zdjęć znalezionych w necie. Drzewa pochodzą z kolekcji Archmodels 31, tylko niektóre przerabiałem sam.

Zero postprodukcji - wszystko prosto z 3ds maxa.

 

Pozdrawiam!

 

001dq1.th.jpg

 

002is0.th.jpg

 

003nx4.th.jpg

 

004fi7.th.jpg

 

005we3.th.jpg

 

006ri9.th.jpg

 

007xv5.th.jpg

 

008gk8.th.jpg

 

009nx1.th.jpg

 

010uj8.th.jpg

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm... Prawdę mówiąc, podobają mi się tylko dwie, 7 i 8;) Reszta ciemna i trochę wyprana, mdła, i materiały kuleją.

Ale kawał pracy, przyznaję;)

Pozdr!

Napisano

kurcze na miniaturkach to wszystkie fajnie wygladaja, po zblizeniu troche gorzej. Rzeczywiscie 7 i 8 najlepiej sie prezentuja:) moze bys sie pobawil nimi troche w PSie?

Napisano
kurcze na miniaturkach to wszystkie fajnie wygladaja, po zblizeniu troche gorzej. Rzeczywiscie 7 i 8 najlepiej sie prezentuja:) moze bys sie pobawil nimi troche w PSie?

podpisuje sie pod tym.

i od siebie dodam ze te tla (nieba ) sa ble...;)

pozdr

Napisano

8 - schody sa extra, widac ze to wizja jakiegos szalonego architekta.

I fajnie wkomponowane sa drzewa przy kamerze na innych renderach.

 

nice job :)

Napisano

Dzięki za Wasze komentarze :)

Jeśli chodzi o te wizki to w zamyśle daleki byłem od robienia czystych, przejrzystych wizualizacji - powiedzcie więc czy nie podoba Wam się koncepcja czy techniczne wykonanie?

Postprodukcji nie mogłem żadnej zrobić, ponieważ takie były wymogi kolekcji.

 

4maxwell - zależy które schody, te z 010 to kwestia stworzenia pierwszego schodka z części cylindra podzielonego na tyle segmentów ile schodów ma się zmieścić w pełnym kole czyli na wysokość jednego piętra, potem Tools/Array. Poręcze to kształt Helix zamieniony na poly, a pionowe części poręczy to znowu Array.

Chveti - niestety nie, zwykle refki miały równie wymowną nazwę jak "fhgfgkds.jpg" :)

Napisano

IMHO dobre prace, ale żeby wydać te x euro chciałbym otrzymać coś odkrywczego i inspirującego, a tutaj raczej przeciętnie. Oczywiście patrzę przez pryzmat sporej gotówki do zapłacenia za to, bo ogólnie podobają mi się, ale za 99E nie skusiłbym się.

 

Pozdro Szymon

Napisano

Wizka to produkt zazwyczaj dla inwestycji kilkadziesiąt-kilkaset razy przekraczającej cene jej samej. Z założenia ma być piękna, ładna i wypalać oczy lub pokazywać w maxymalnym stopniu zamysł projektanta w ukazaniu formy i materiału. Tu jest nudno, pochmurno i nieciekawie.

 

Jedynie #8 zasługuje na uznanie, ale głównie ze względu na ładne textury, jednak brak nieba a zamiast niego biała świecąca plama trochę ją deklasuje.

 

Takie rzeczy jak tło, chmury lub czyste niebo to też ważna kwestia.

 

Wizka ma być ciekawa, zaskakiwać i przyciągać nawet gdy sam projekt temu przeczy. Jak dla mnie wszystko do poprawy. Chyba że to nie są wizki tylko ... sceny.

 

Masz potencjał na przyszłość jeśli już przez to przebrnąłeś. Oglądaj jak najwięcej, obserwacja bardzo dużo daje.

Napisano

przyjemne, ale niebo prawie wszedzie mnie meczy, przyciemnione czasem, tak jakby bylo jakies niedoswietlenie.. sam nieweim, pozdpisuje sie pod reszta:)

Pozdr,

Napisano

No cóż, rzeczywiście traktowałem to jak sceny, ponieważ celem było maksymalne dociągnięcie 3d do tego co widziałem na zdjęciu - zwykle więc starałem się np niebo zrobić jak najbardziej się dało podobne do tego co na refce. Druga sprawa, że akurat tutaj kolejność jest odwrotna do samej kocepcji wizualizacji - nie są to projekty architektoniczne a odwzorwanie rzeczywistych scen na 3d.

 

Dziękuję za rzetelne wyjaśnienia.

Pozdrawiam!

Napisano

A wg. mnie sa one bardzo dobre, niektore wrecz genialne. Podoba mi sie w nich to, ze sa bardzo realistyczne i nieprzeklamane podniesiona saturacja ani specjalnym upieknieniem. Osobiscie bardziej cenie szczerosc niz efekciarskosc w wizkach. Co z tego, ze wizka jest kolorowa, swieci sie jak psu "..." na wielkanoc skoro w rzeczywistosci tak po prostu nie bedzie. Nie do konca lubie komercyjne podejscie przy robieniu wizualizacji, choc zdaje sobie sprawe, ze tak robione sie lepiej sprzedaja. Jeszcze raz uwazam, ze zrobileś kawał dobrej roboty. Hehehe mam sie na kim wzorować. Pozdrawiam:)

Napisano
Nie do konca lubie komercyjne podejscie przy robieniu wizualizacji

Wizualizacja architektoniczna z założenia jest komercyjna.

 

Hehehe mam sie na kim wzorować.

Hehe, powodzenia.

 

 

 

Pomijając fakt, że te "vizki" są nieestetyczne to kompozycja w nich jest tragiczna. W wizualizacji liczy się po pierwsze świetne odwzorowanie projektu a po drugie zgrabne jego przedstawienie.

 

Drogi Arturze, o ile z odwzorowaniem projektu nie masz problemów to jego przedstawienie kuleje. Ale wszystko da się doszlifować. Zacznij od kompozycji (również kolorystycznej) następnie dopracuj oświetlenie i powinno być o wiele lepiej.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Mentat - jak cytujesz czyjes zdanie to zrob to w całosci - druga jego czesc zawiera to o czym mowisz :) Za powodzenie dziekuje bo technicznie sa moim zdaniem bardzo dobre.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności