Napisano 25 Czerwiec 200717 l Witam, Tym razem coś zupełnie nie z mojej beczki - 10 wizualizacji do nadchodzącej kolekcji Archexteriors 4 dla Everów. Wszystkie robione na podstawie zdjęć znalezionych w necie. Drzewa pochodzą z kolekcji Archmodels 31, tylko niektóre przerabiałem sam. Zero postprodukcji - wszystko prosto z 3ds maxa. Pozdrawiam!
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Hmm... Prawdę mówiąc, podobają mi się tylko dwie, 7 i 8;) Reszta ciemna i trochę wyprana, mdła, i materiały kuleją. Ale kawał pracy, przyznaję;) Pozdr!
Napisano 25 Czerwiec 200717 l rozwaliłeś mnie...super klimat..ach te piekne drzewka,wszystko jest bardzo fajne pozdro.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l kurcze na miniaturkach to wszystkie fajnie wygladaja, po zblizeniu troche gorzej. Rzeczywiscie 7 i 8 najlepiej sie prezentuja:) moze bys sie pobawil nimi troche w PSie?
Napisano 25 Czerwiec 200717 l kurcze na miniaturkach to wszystkie fajnie wygladaja, po zblizeniu troche gorzej. Rzeczywiscie 7 i 8 najlepiej sie prezentuja:) moze bys sie pobawil nimi troche w PSie? podpisuje sie pod tym. i od siebie dodam ze te tla (nieba ) sa ble...;) pozdr
Napisano 25 Czerwiec 200717 l hehe. mogłeś dać jeszcze "50% sale!" na tym sklepiku evermotion na pierwszym budynku :) ładnie się prezentuję budynki. imo najlepszy ten renderek: http://img254.imageshack.us/my.php?image=008gk8.jpg Pozdrawiam
Napisano 25 Czerwiec 200717 l strasznie ciemno na tych renderach ;/ budynki fajne, ale rendery takie seee :F
Napisano 25 Czerwiec 200717 l 8 najbardziej mi podchodzi, ale widzę, że nie tylko mnie :) Generalnie pozytywne wrażenia
Napisano 25 Czerwiec 200717 l schody sa bardzo dobre, ale i tak wszystko mi sie podoba:) Kawał dobrej pracy
Napisano 25 Czerwiec 200717 l 8 - schody sa extra, widac ze to wizja jakiegos szalonego architekta. I fajnie wkomponowane sa drzewa przy kamerze na innych renderach. nice job :)
Napisano 26 Czerwiec 200717 l SCHODY RZADZA :] zdradz jak ty je tak fajnie wykrecasz ?? zaj.....ste pozdrawiam
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Autor Dzięki za Wasze komentarze :) Jeśli chodzi o te wizki to w zamyśle daleki byłem od robienia czystych, przejrzystych wizualizacji - powiedzcie więc czy nie podoba Wam się koncepcja czy techniczne wykonanie? Postprodukcji nie mogłem żadnej zrobić, ponieważ takie były wymogi kolekcji. 4maxwell - zależy które schody, te z 010 to kwestia stworzenia pierwszego schodka z części cylindra podzielonego na tyle segmentów ile schodów ma się zmieścić w pełnym kole czyli na wysokość jednego piętra, potem Tools/Array. Poręcze to kształt Helix zamieniony na poly, a pionowe części poręczy to znowu Array. Chveti - niestety nie, zwykle refki miały równie wymowną nazwę jak "fhgfgkds.jpg" :)
Napisano 26 Czerwiec 200717 l IMHO dobre prace, ale żeby wydać te x euro chciałbym otrzymać coś odkrywczego i inspirującego, a tutaj raczej przeciętnie. Oczywiście patrzę przez pryzmat sporej gotówki do zapłacenia za to, bo ogólnie podobają mi się, ale za 99E nie skusiłbym się. Pozdro Szymon
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Wizka to produkt zazwyczaj dla inwestycji kilkadziesiąt-kilkaset razy przekraczającej cene jej samej. Z założenia ma być piękna, ładna i wypalać oczy lub pokazywać w maxymalnym stopniu zamysł projektanta w ukazaniu formy i materiału. Tu jest nudno, pochmurno i nieciekawie. Jedynie #8 zasługuje na uznanie, ale głównie ze względu na ładne textury, jednak brak nieba a zamiast niego biała świecąca plama trochę ją deklasuje. Takie rzeczy jak tło, chmury lub czyste niebo to też ważna kwestia. Wizka ma być ciekawa, zaskakiwać i przyciągać nawet gdy sam projekt temu przeczy. Jak dla mnie wszystko do poprawy. Chyba że to nie są wizki tylko ... sceny. Masz potencjał na przyszłość jeśli już przez to przebrnąłeś. Oglądaj jak najwięcej, obserwacja bardzo dużo daje.
Napisano 27 Czerwiec 200717 l przyjemne, ale niebo prawie wszedzie mnie meczy, przyciemnione czasem, tak jakby bylo jakies niedoswietlenie.. sam nieweim, pozdpisuje sie pod reszta:) Pozdr,
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor No cóż, rzeczywiście traktowałem to jak sceny, ponieważ celem było maksymalne dociągnięcie 3d do tego co widziałem na zdjęciu - zwykle więc starałem się np niebo zrobić jak najbardziej się dało podobne do tego co na refce. Druga sprawa, że akurat tutaj kolejność jest odwrotna do samej kocepcji wizualizacji - nie są to projekty architektoniczne a odwzorwanie rzeczywistych scen na 3d. Dziękuję za rzetelne wyjaśnienia. Pozdrawiam!
Napisano 30 Czerwiec 200717 l A wg. mnie sa one bardzo dobre, niektore wrecz genialne. Podoba mi sie w nich to, ze sa bardzo realistyczne i nieprzeklamane podniesiona saturacja ani specjalnym upieknieniem. Osobiscie bardziej cenie szczerosc niz efekciarskosc w wizkach. Co z tego, ze wizka jest kolorowa, swieci sie jak psu "..." na wielkanoc skoro w rzeczywistosci tak po prostu nie bedzie. Nie do konca lubie komercyjne podejscie przy robieniu wizualizacji, choc zdaje sobie sprawe, ze tak robione sie lepiej sprzedaja. Jeszcze raz uwazam, ze zrobileś kawał dobrej roboty. Hehehe mam sie na kim wzorować. Pozdrawiam:)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Nie do konca lubie komercyjne podejscie przy robieniu wizualizacji Wizualizacja architektoniczna z założenia jest komercyjna. Hehehe mam sie na kim wzorować. Hehe, powodzenia. Pomijając fakt, że te "vizki" są nieestetyczne to kompozycja w nich jest tragiczna. W wizualizacji liczy się po pierwsze świetne odwzorowanie projektu a po drugie zgrabne jego przedstawienie. Drogi Arturze, o ile z odwzorowaniem projektu nie masz problemów to jego przedstawienie kuleje. Ale wszystko da się doszlifować. Zacznij od kompozycji (również kolorystycznej) następnie dopracuj oświetlenie i powinno być o wiele lepiej. Pozdrawiam.
Napisano 1 Lipiec 200717 l Mentat - jak cytujesz czyjes zdanie to zrob to w całosci - druga jego czesc zawiera to o czym mowisz :) Za powodzenie dziekuje bo technicznie sa moim zdaniem bardzo dobre.