Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 862
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajny flow pracy. Tylko mnie strasznie raza dlonie (traagiiczznneeee) i ta czern w cieniowaniu postaci. Nigdy ale to nigdy jej nie uzywaj do skory, tymabrdziej gdy zaraz obok na barku czy nodze masz piekny niebieski do cieni

Napisano

Nie wazne czego uzywales - wazne co widac - outine palcow i ramion i wokol brasolet to jest brudny brzydki ciemny kolor ktrory w shaderze skory nie powinien sie pojawic. Jakbys robil komiksowa stylizacje bym slowa nie pisnal - ale nie robisz ;]

Ty juz za duzy chlopiec jestes zeby takimi brudnymi obrysami jechac ;P

Napisano

bardzo mi sie podoba ta pracka. fajowa kompozycja i pomysl i w ogole klimat jest :) ale wrocilbym chyba do tych bardziej fioletowych kolorow z pierwszej wersji (chodzi mi glownie o meteoryty) i przywrocilbym ten maly meteorek po lewej bo daje sporo glebi wbrew pozorom. i fishrajderow troche pomecz bo za duzo ta ciemna kreska w nich operujesz a za malo plama...

to Twoj najfajniejszy rysunek moim zdaniem jak na razie wiec chyba warto go pociagnac do maksimum :)

Napisano

Całkiem, całkiem :D, jednak przeszkadza mi dość obszerna niewykorzystana plama z prawej strony, można to było nieco jeszcze pociągnąć.

 

//Pozdr.

Napisano

dawaj dawaj bo zapowiada sie ciekawie, hmmmn wez moze zastosuje nieco oklepany efekt przyciemnienia pierwszego planu,tak jakby znajdowal sie on w cieniu,a daj mocne swiatlo na dalszy plan, ladnie wtedy plany wyjda...

Napisano

Wiesz, nie to zebym cie meczyc chcial ale o wiele lepiej zasymilujesz wiedze jak przeczytasz co to jest perspektywa powietrzna, czym sie objawia i skonfrontujesz to ze swoja praca. Im wiecej bledow bedziesz sam wylapywal tym lepiej dla ciebie ;] Pracka sie calkiem fajnie zapowiada ale chce z uwagami poczekac na ciebie ;]

Napisano

jesli chodzi o perspektywe to ja troszke o niej wiem.

W tym obrazku bylo wczesniej przyzwoicie z tym ale potem przemodelowalem, kompzycje i to wlasnie z nia mam problem.

 

bledy w perspektywie sa oczywiste napewno nie wylapie wszystkich bo az tyle to nie wiem ale napewno :

1. im dalej tym bardziej w kolorze nieba + jasniej (w dzien)

2. im dalej tym mniej szczegolow, wsjo sie rozplywa, i traci kolor.

Generalnie Analogicznie jak we mgle tyle ze rozciagniete na dluzszym dystansie.

Napisano

a ja mam taka sugestie, zebys zmirrorowal te statki wszystkie tak, zeby wlatywaly w rysunek jakby i moze jeszcze powieksz ten glowny statek..... moze nawet niech bedzie tak duzy zeby wylazil z kadru. wtedy zmusisz troche wzrok odbiorcy do ruchu w strone wnetrza obrazka, bo na razie ucieka gdzies w te przestrzen pusta po lewej...

poza tym moze bedzie to pretekst do tego, zeby gdzies wewnatrz rysunku zadzialo sie cos na czym skupi sie wzrok sledzacy kierunek patrzenia lornetki... bo chyba najpierw patrzymy na babeczke z lornetka, a potem sprawdzamy na co ona patrzy...

ta kompozycja ma chyba wielgachny potencjal wiec ja bym pokombinowal na Twoim miejscu :)

Napisano

bardzo ciekawie sie zapowiada , fajna sytuacja

Napisano

no po dlugie przerwie wreszcuie mi dziala max ;-)

No i wrzutka paru szkicow, Na nic ziwecej nie mialem ostatnio czasu :(

 

spotkanie z farbkami po 10 latach :)

miasto_m.jpg

 

robocikm.jpg

 

cw2_1026.jpg

 

ten szkic to z jakiejs refki

girl1011.jpg

 

i ten tez

225.girl1511flat_m.jpg

 

a to juz nie

girl1611m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności