t0m3k Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Witam, Nie nadaje sie to do FW wiec wrzucam tutaj zeby usłyszeć jakąś krytykę.
Touch Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Bardzo bardzo, ale etykiety odbijają w zbyt zbliżony sposób do butelki. Widziałbym tutaj bardziej zblurowany refleks i nieco chropowatą fakturę. Co do piwa w szklance, to wygląda jakby odstało z tydzień i zbladło;P Takie niesmaczne się wydaje;) Podkręć kolor i będzie git;) Pozdr!
Diablos Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Racja Racja bardziej złocisty powinien być ten kolor piwa
mkk3a Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 to co mowił Touch - kiepski kolor piwa, powinien byc bardziej nasycony poza tym chyba wymodelowałes za grube ścianki kufla, albo skopałeś cos innego. chodzi o to, ze na renderze widać grubość ścianki tam, gdzie jest nalane piwo, a jak przypatrzysz sie w rzeczywistosci, to nie ma takiego efektu. jak za bardzo zamotałem, to zrobie foto i pokaze dokladnie, o co mi biega :)
JohnZi Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 dorob jeszcze kropelki wody, rozmiesc je scatterem i bedzie git:) no plus nasycenie koloru pifka:) ahh ide sie napiC:D
tadzio Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 a podciagnales cos w psp? przydalo by sie, tak mni sie zdaje... wybacz, tak sie 2 sekundki pobawilem: pozdr
Orangegraphics Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 dla mnie też sama piana zbyt jednolita. no i ja bym dał chamski vraysun , scatterowe wspomniane kropelki z dużym reflectem i powstanie jak z bajki, w lato, popatrzeć. iśc się nachlać:)
pecet Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 i powstanie jak z bajki, w lato, popatrzeć. iśc się nachlać:) hehehe pianka u góry troche za ostra ;)
Yaro16 Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 A mi sie podoba.Materiał butelki mi się podoba:d.Mógłbyś powiedzieć coś na ten temat?
carlosss Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 piwo wygląda jak soczek jabłkowy, tadzio to dobrze sprecyzował w PSie :] a skąd materiał piwka? :D .de? :P
briz Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 fajnie wyglądała by ta etykieta na butelce z jakimiś wytłoczeniami itp., żeby nie była taka płaska w butelce też można zostawić trochę piwka :)
t0m3k Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 dzieki wszystkim za komenty tadzio bardzo fajnie to podkreciles tloczenia i kropelki wezme pod uwage przy nastepnym renderku wszystkie materialy, textury i modele sa homemade :)
zgred Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 Praca bardzo ladna. Mozesz zdradzic jak wygladalo studio i ustawienia rendera ??
t0m3k Posted July 22, 2007 Author Posted July 22, 2007 tutek do studia http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_01.html render: Img Sampler QMC Min 1 Max 3 IRR Min -4 Max -3 Subd 60 Samp 20 + LC Sub 600 Samp Size 0.1 QMC Noise 0.01 Color Mapping Reinhard Mult 1.0 Burn 0.2 Gamma 1.0 pozdrawiam 1
kris_hm Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 butla git ale kuflik stanowczo za szeroki... wiem cos o tym!!! znam sie na tym :))))))
Bruneq Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 ale nowa butelka Heinekena jest duzo ladniejsza!
nonejm Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 a mi to piwo na cieple wyglada.. jakas rosa by sie przydala. ale ogolnie git;]
!Ewert Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 krople musza byc:) a Twoje piwko bez ps to nie haineken tylko książ;] sik jak nic;)
Georgas Posted September 21, 2007 Posted September 21, 2007 a jaki macie panowie sposób na bąbelki ?? bolean ?? bo nie mam pomysłu jak to inaczej rozwiązać :)
chveti Posted September 21, 2007 Posted September 21, 2007 Ja wstawiałem małościankowe sphere'y :) skopiowałem nieregularnie i zmieniałem rozmiar.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now