Skocz do zawartości

Obiekt 3D: browarek


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

oj moim zdaniem na granicy, jak na Ciebie to był powiedział ze wrecz bardzo srednio. Kurcze niby wszystko jak najbardziej ok, ale jednak nie przekonuje nie wiem czego to wina :(

 

edit :

 

widziałbym to bardziej tak, chociaz i tak cos do konca nie jest tak, btw jezeli u mnie jest za ciemno czy cos, to znaczy ze mam cos z monitorem i Twoja wersja jest jak najbardziej ok ! :D

 

piwkens1.jpg

 

jak cos to jedno slowo i to usuwam, no problemas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to dam Ci tipsa czesto chrom i szkolo i wszystko co ma refrakcje i reflexy wychodzi lepiej jak wezmiesz pierwsza wersje do szopa sklonujesz lajer i dasz temu wyzej multiply i ustawisz procenty tak zeby było dobrze, wyostrza sie detaliki i fajne takie "miniaborpbcje" powinny wyskoczyc ;)

 

btw. nie zaluj szaprpensa/unsharpens maska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

cool ;)

jak moge to pokomentuje(choc sie nie znam, wiec traktuj to jako komentarz amatora):

-nie podobaja mi sie kropelki, przeczytalem ze recznie ustawiane i to widac widac ze ci sie nie chcialo :D

-nie podoba mi sie kolor piwa za mdly :)

-dalbym mocniejsze odbicia na butelce teraz tez za mdle :)

of course wedlug mnie :P

i tak wymiatasz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mysle ze ten pierwszy lepszy, ogolnie mi sie bardzo podoba, sam render bardzo ladny, moze troche za duzo kropelek ale wykonanie ogolnie bardzo fajne.

 

To co mi sie nie podoba to sama butelka i etykieta, troche przypomina oranzady sprzed parunastu lat, no ale to juz nie twoja wina.

Wydaje mi sie tez ze troche bardziej widoczna powinna byc granica, gdzie konczy sie plyn a zaczyna pusta szyjka butelki, teraz jest to troche zbyt rozmyte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ale wydaje mi sie ze bez wody by wygladalo o wiele lepiej, szklo moznaby jeszcze dopracowac i ta pionowa kreska na frontowej etykiecie to bug czy tak ma byc?

kapsel mozna dopiescic.

 

OT: to jest na zlecenie i takie piwo bedzie czy prywata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdradzały by gdybyś dorobił mapę ze szronem na butelce: wyjmij piwo z lodówki i zobacz jak się oszrania w ciepłym powietrzu. to nie tylko takie duże krople ale także taki noise na powierzchni który sprawia, że butelka się coraz bardziej poci :) tego mi tutaj właśnie brakuje i to właśnie sprawia, że kropelki wygladają jak doklejone do powierzchni :)

 

20061225-027-champers-sml.jpg

 

takie coś własnie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety - ale to nie jest piwo wyjęte z lodówki, tylko prosto z rzeki ! jak w reklamach ;)

 

Bardzo fajnie, jedyne co zwróciło moją uwagę to to, że butelka wygląda na pustą, najbardziej rzuca się to w oczy w górnej części szyjki. Ale może mi się wydawać ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweety - masz racje, ale to jak ma wyglądac butelka z kopelkami określił mi dokładni klient. Myślałem o szronie oraz o specyficznym dymku przy otwarciu kapsla, ale koncepcje odrzucono.

Tak sobie myśle, że do portfolio zrobie jeden rendering z szronem takim jak pokazałeś na fotce.

Rozwiązanie jakie przychodzi mi teraz do głowy to wrzucenie mapki noise jako bump butelki.

 

Vorek - skopałem troszke shader piwa, podkręce go przy następnych renderingach bo butelek jest generalnie 4 - wrzuce finalne jak skończe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noise? hmm... po prostu zmapuj butelki i zrób kombinowanego noisa i jakieś plamki w psie. możesz też zaparować szybę i sfotografować ją na ciemnym tle oświetlając z boku biurkową lampką. jeśli do tego dodasz kilka ciekawych smug (spływające krople) może być super. wrzuć to w speculara lub złóż w postprodukcji i gotowe :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba, wyszło przekonująco. Butelki wydają się mieć za jasne szkło, ale może to tylko kwestia tego, że to w studiu.

Jakiś czas temu robiłem takie cuś. Tzn animację kropel spływających po butelce. Myślałem o RF ale, że czasu było mało to stanęło na puszczeniu kropel po ścieżkach wyrównanych do powierzchni. Jak krople szybko spływały i leciała kamera to nie czuło się sztuczności. Przez jakiś czas testowałem też mapkę z takim szronem kropelkowym jako displacement ale ze względu na długie czasy renderów (ach to szkło) musiałem tego zaniechać. Ostatecznie mapki szronu w ogóle nie zrobiłem bo termin gonił a na dodatek ktoś stwierdził, że butelka wygląda jak chora:)

Problem z mapą szronu polega na tym, że jest ona co jakiś czas przerywana gładkimi miejscami od kropli które spływając zabrały ze sobą wodę. Animacja czegoś takiego nastręczała mi nie lada problemów. z oddali wszystko wygląda spoko ale jak jest spore zbliżenie to widać rozbieżność pomiędzy kroplami robionymi za pomocą siatki i tymi z bumpa/ dispa.

Shader to "glass(physic_phen)"?

Życzę powodzenia, zobaczę jak do tego podejdziesz:)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm...u mnie wszystko (1 render z pierwszego posta) pasi...no ale kazdy ma po swojemu skalibrowany monitorek wiec róznie to bywa....jedynie powiem ze kropelki jakies takie lukrowate, ale reszta...hm....zdrówko :D:D!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za to mam pytanie dotyczace modelowanie takiej buteleczki (a moze raczej teksturowania).

Jak zrobiona jest etykieta?

Tzn. czy jest to model nalozony na model butelki (wygiety plane, czy cos takiego) czy tez jest to zrobione w mateiale butelki. Interesuje mnie to z tego wzgledu ze sam przygotowuje w swojej wizce butelki i glowie sie nad tym jak najprosciej wrzucic te etykietki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności