Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 179
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dalsze test:

Co zmienione: poprawiony kadr, roślinki (chyba), dodany kierowca,

Co zostało do poprawy: z pewnością szyby i materiały wnętrza , i oczywiście to co trzeba dokończyć.

PS: JPEG (kompresja) popsuła jakość ;/

8a8fc7163da6dc79.jpg

Napisano

a mi sie wydaje ze ten motion blur w tle ma inna perspektywe niz ten na asflacie i barierce- tak jakby to z innych kamer bylo montowane:) imo daj sobie spokoj z blurem bo tylko psuje on efekt:)

Napisano

patry: heh thx. Środek poprawie.

JohnZi: Widzisz sytuacja wygląda tak, że już na początku założyłem sobie, że autko będzie w ruchu, tym samym scenę również pod to dostosowywałem i gdybym usunął blura... to ujawniły by się detale, które psują efekt a to dlatego, że nie były dopracowywane z myślą, że tak czy siak się rozmażą. Może faktycznie nie wyszedł mi ten motion blur, albo wyszedł tylko specyficzny i taki, który ma mało wspólnego z realistycznym / poprawnym fizycznie, ale obecnie na tyle pozwalają mi moje umiejętności i nie chcę z niego rezygnować tylko dlatego, że jeszcze nie umiem do końca go zrobić. Po to się ćwiczy aby się nauczyć. Poza tym uwierz mi, że w tej scenie auto, aż prosi się o ruch, np. w twojej scenie z evo kompletnie nie pasuje ujęcie w ruchu, u mnie na odwrót, podejrzewam że choćby nie wiem jak dopracował detale i render to, stojący viper na środku drogi wyglądałby co najmniej dziwnie, bo aż chce się w takim aucie dodać gazu ;) Następna praca będzie lepsza i tyle ;] powiem tylko, że oprócz sceny dodam jeszcze studio ale to dopiero za jakiś czas gdy skończę tą wersję i dam do FW. (Wiem, że chcecie dla mnie dobrze a ja się uparłem na motion blur'a ;)

Napisano

a czy nie lepiej by wyszedł ten blur, gdyby go zrobić tak, jak powstaje taki w rzeczywistości, metodą śledzenia obiektu? czyli robisz parenaście klatek jazdy tego auta , kamera porusza się równolegle z nim, ustawiasz camera mblur i powinno chyba wyjść ok. Tak na rozum fotografa, w 3d początkujący jestem ;)

Napisano

Coś odbicia na masce zbyt chaotyczne i białe plamy wyszły :P

Zrób shaderki wszystkie (bo lampy chyba ich jeszcze nie mają? :)) i dawaj do FW :) Ile można w WIP'ie siedzieć? :P

Napisano

już troszke lepiej tylko te refleksy jasne na masce nie podchodzą za bardzo, kierowca ma jakąś małą głowe i barierka brzydka i drzewa za mocno rozmyte albo barierka za mało,

jak już mam się nie czepieać to pisz :p

 

edit. patry co to za problem do FW wrzucić niedopracowany render? ;)

Napisano

jakby wprost ze studia wyjechal [a refleksy nie zdazyly uciec]

kierowca jest chyba za maly, za wysoko [i za blisko szyby] siedzi.

 

czekam na dalsze apdeity- chocby mialy byc na setnej stronie- wazne zebys byl zadowolony...

Napisano

Kolejny test, tym razem z shaderem świateł. Coraz bliżej końca :] Kolejny test rendera prawdopodobnie w przyszły weekend.

2e1cfc29bb0ae95e.jpg

Gość User190
Napisano

Fajne, ale wywal tą zieloną ramkę z obrazka - wygląda bardzo lame ;)

Może się nie znam, ale fajnie, dynamicznie to wygląda wg mnie :) Tylko kolo za kółkiem sztuczny :) Obowiązkowo lepiej trzeba go oświetlić :) Widzę potencjał :D :P

Napisano

Wszytko piknie. No prawie wszystko - troszkę nie pasuje mi szyba, coś nie tak z shaderem chyba, to podłużne odbicie wygląda troszkę sztucznie, wygląda jakby szyba była płaska... chociaz sam już nie wiem :-)

Napisano

aha no i zapomnialem dodac ze skoro drzewa i ulica sa rozmazane to czemu barierka nie ?? wyglada to tak jak by przemieszczala sie razem z samochodem...

poza tym jeszcze raz... Super pracka :)

Napisano

Serdecznie dziękuje za komentarze :)

Black Mamba / Tomuś : Cieszę się :]

Norwag: Fajnie, że się podoba. Widzisz, barierka jest rozmyta (może za słabo) ale specjalnie nie za mocno bo chciałem abym każdy obiekt był coraz bardziej rozmazany / mniej ostry wraz z odległością od obiektywu.

M@Ti: Hehe ok. ramki w FW nie będzie :) "Tylko kolo za kółkiem sztuczny :) możesz to objaśnić ? a oświetlenie nie będę zmieniał bo to już nie ten etap pracy ... za dużo zmian i znów będę siedział kolejny miesiąc przy tym aucie ;) ale dzięki za rady na przyszłość zapamiętam :] No i cieszę się, że się podoba.

lukasz1330: Thx ;]

goran: Super, że się podoba :) No ta szyba jakoś tak średnio mi wyszła, zobaczę czy uda mi się poprawić, bo jakoś szkło w tej scenie słabo wygląda natomiast w studio ok i ciężko mi dostosować a nie mogę robić testów samego szkła w tej scenie bo to za długo się liczy ;)

----------------------------------

Jestem naprawdę zaskoczony tymi komentarzami :) szczególnie, że moja ostatnia praca b. słabo się podobała. Nareszcie jakieś postępy :) wiem, że wiele rzeczy można zrobić lepiej, ale ja się dopiero uczę, tym bardziej, że to moje drugie auto a w życiu z większych projektów miałem 3 : wizualizacja x 2 + viper więc nie mam dużego doświadczenia, za to poświęcam wiele pracy i serca :] No w FW pewnie was nie zaskoczę, bo już zmian jakiś stanowczych nie będzie ale co tam, to moja najlepsza dotychczasowa scena, więc jestem zadowolony, a zaraz po niej wiąże duże plany związane z nauką 3D.

Pozdr ;)

Napisano

Hej hej!!

 

Nvidia coz za podejscie tylko pogratulowac :) Tak trzymaj. Jak na 2 model auta to nie jest zle naprawde.

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia w dalszych zmaganiach z 3D,

 

xaoo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności