Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Citroen C6


vision3d

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pikSar - a faktycznie dziura;) postaram sie to poprawic

 

Lukasz_S - babole renderera:/ przeoczylem i nie usunalem w PS. Pewnie ktos by napisalem ze za maly sampling ustawilem, wiec na obrone podrzucam ustawienia:

 

ustawieniaig0.th.jpg

 

moze ktos od razu widzi co zle ustawilem? jakiego ustawienia nie uwzglednile? a z jakim przedobrzylem?:) scenka renderowala sie jakies 20h:/

 

A tutaj sama scena:

 

scena1nh3.th.jpg

 

 

PS

 

 

 

Kazde zrodlo swiatla ma sample subdivs ustawione na 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie w materiale raczej nie ma, na wszelki wypadek zarzucam ustawienia (raz probowalem z interpolacja a raz bez):

 

materialcl3.th.jpg

 

Ogolnie na modelu pojawialy mi sie plamki takie jak ponizej, ale jak je ustawic zeby sie renderowalo wszysstko w rozsadnym czasie? Czy to moze wina tego ze zrodla swiatla oddzialywuja na model z bardzo malej odleglosci?

 

plamyvr2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w swiatlach ktore oswietlaja plany no choc bardziej boxy jaki masz sampling bo to moze tez wplywac na jakosc rendera i mniej tym gorzej.No i AA raczej bym poszedl w A subdivision 1/2 wez renernij sobie region i zobacz czy sie poprawi bo mi to wyglada na AA a na lakierze to wlasnie sampling swiatla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechales z tymi ustawieniami, moglbym powiedziec amatorsko i przypadkowo.poczytaj helpa vraya a dowiesz sie co ustawic zeby bylo dobrze bez tak duzych czasow renderingu.sprawdz tez czy czasem nie ustawiles w materialach subdivis na 50,czesto widze ta liczbe przy materialach a jest bledna,gdyz oko ludzkie nei jest w stanie zauwazyc roznicy ponad 32 subdiv.a dajac 50 zwiekszasz czas masakrycznie.scenka tez nie za bardzo wyglada,scisnales ten samochod ze nie ma jak sie wkolo niego ruszyc.wyobraz sobie prawdziwe studio i czy tak ustawiliby oswietlenie i maty rozpraszajace i dajace refleksy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechales z tymi ustawieniami, moglbym powiedziec amatorsko i przypadkowo.poczytaj helpa vraya a dowiesz sie co ustawic zeby bylo dobrze bez tak duzych czasow renderingu.sprawdz tez czy czasem nie ustawiles w materialach subdivis na 50,czesto widze ta liczbe przy materialach a jest bledna,gdyz oko ludzkie nei jest w stanie zauwazyc roznicy ponad 32 subdiv.a dajac 50 zwiekszasz czas masakrycznie.scenka tez nie za bardzo wyglada,scisnales ten samochod ze nie ma jak sie wkolo niego ruszyc.wyobraz sobie prawdziwe studio i czy tak ustawiliby oswietlenie i maty rozpraszajace i dajace refleksy.

 

Drakul, nie liczy się czas renderingu tylko jego jakość, poziom prezentowany przez pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no aliasing nie jest najlepszy, standardowo Catmull-Roll by to załatwił po małych przeróbkach ale nie wiem czy w tej pracy nie było użytego photoshopa z sharpnesem - moze to dlatego. Tak czy innaczej moje 5 gwiazdek masz :*

 

aha drakula - dzieki za pełne wymowienie mojego nicka :) jestes pierwszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW! wchodze na max3d.pl i nie wierze, myslalem ze to jakis kawal, bez kitu:) naprawde podbudowalo mnie ogromnie to wyroznienie, jak tylko uda mi sie poprawic AA, sampling i materialy (mam nadzieje ze z Wasza pomoca, w koncu trzeba sobie pomagac;) ) , postaram sie stworzyc "Making Of". pozdrawiam

 

PS

 

drakul - wiem ze ostro pojechalem:) nadszedl wieczor zwatpienia i bezraadnosci wiec poprostu dalem wszystkie znane mi ustawineia na maxa:) jak widacprzynioslo to marny efekt:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się bardzo podoba studio jak i sam render , model tez awesome, pomęcz jeszcze to aa

ja bym to tak zrobił że bym dał w Adaptive QMC min 2 max 6 i zobaczyl jaki efekt i z innymi ustawieniami przesadziłeś, vray lighty bym dał na 24, IRR na madium i zobaczy czy wystardzająco do tego w QMC sample Adaptive Amount na 0,5, min sample zmniejszyć i global subdivs multiplier na 1,5 a to tylko tak co bym zmienił i zobaczył efekt , zapewne po renderze trzeba by było coś pozmieniać :)

 

na jakim to sprzęcie renderujesz??

jak coś to moge ci to przerenderować na c2d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne renderki, zawsze chciałem zrobić takie studio :)

 

A co do tych dziwnych ziarenek na ostrych krawędziach to spróbuj wyłączyć "Randomize samples" w zakładce VRay: Irradiance map (poniżej masz przykład):

 

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_image_sampler.htm (example 7)

 

Z niecierpliwością czekam na "making of", zwłaszcza na część dotyczącą renderingu ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wizka, poweidz mi czy masz może citroen xm ? bo szukam ogólnie francuskich limuzyn żeby użyc w wizualizacji mojej pracy dyplomowej ?

W zamian mam naprzykład citroen GT na wymianę, renault 25 ?

gg7579902

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na alufegach rzecz jasna, renówka też na alufelgach, ale obydwa auta bez wnętrza, niestety.

 

no jak bez wnetrza to ja powiem zeby szanowny pan Vision3d dal koledze samochod bez silnika mysle ze to bylo by bardzo uprzejme i zarazem sprawiedliwe z jego strony :P pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem, stary v-Ray.

 

jak dotąd najbardziej z filtrów AA najbardziej zadowala mnie sharp quadratic (moim zdaniem obraz jest prawie żyleta, nie testowałem go za wiele, ale przydało mi się w wizualizacji łazienki, gdzie były drobne szpary między płytkami, a na płytkach prążkowana struktura) - jednak ocenę tego antialiasera pozostawiam Twojej indywidualnej opinii.

 

co do dziwnych szpar i szumu od dmc już rozkładam bezradnie ręce.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności