Skocz do zawartości

Scena 3d: Polska za 10lat z milerem.


Damian

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mieszane uczucia co do tego, ale cholernie duzo tu wspolzalezności, jak ruszysz jedno to cała reszta idzie w diabły.. a to dal tego ze to robotaa na zlecenie, tło to pewnej rzeczy, a więc musi spełniac pewne warunki, niestety nie mające nic wspolnego z fizyczna poprawnością na którą chcąc nie chcąc 3ds max jest zoptymalizowany.. ale troche klimatu sie zrobilo..

 

desert06low res.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

BOR zamowił u mnie animacje prezentującą nowe helikoptery rządowe w akcji :) kazali robić realistycznie, to zrobliem, a helikoptery tam są przypatrzcie sie dokladnie! jakies 2 metry pod piachem, z prawej stony wystaje taki prent - to antenka :)

 

Ps. robilem maxem, bez GL, ale renderowalem vrayem ze wzgledu na szybkosc, i cienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siatke wyśle po świętach jak wroce do swojego kompa, podmalówek nie ma, jedynie pas wraków na orbicie jest wyrenderowany osobno i zapisany w 32 bitowej tardze i wklejony w shopie. a i jeszcze te \"glony\" co wiszą z latarni to dorobilem w shopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wzorowalem sie na zadnym obrazie, ta kompozycja to prawie ze podręcznikowy przyklad, nic skomplikowanego, samo jakos wyszlo, z biegiem lat człowiek nabywa tzw wrazliwosc plastyczna i specyficzna intuicję :) millera nie poprawie bo mi sie nie chce a drań na to nie zasluguje. a wracając do pracki, to jest to dosyc wczesny render, w weekend wstawie finalny efekt. (bo na razie internet to mam tylko w cafe...) wrzoce tez siatki i jakies redererki wczesne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak wogole to juz mi sie zle robi jak widze ta praceke za dlugo przy niej siedzialem bo za kazdym razem co sie nie podobalo, przy okazji przypominam ze tło to tylko \"tło\" do tego byla jeszcze postac, hi res , bo to na okladke czy cos mialo byc, moze dam maly rendererek z postacią, no ale ten co placi to wymaga... w kazdym bodz razie juz skonczylem , zamknelem i kase zgarnelem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Połki

Fajna plastyczna praca:) Nie wiem, co mógłbym tu jeszcze napisać.... Jakoś tu wcześniej nie trafiłem. Może przez ten tytuł, Drug dba o to, żeby łatwo nie można jej było znaleźć[lol2](Bez urazy Drug) Poprzednie komentarze też są ql. Ale się uśmiałem:D

 

Pozdro[piwo]

 

P.S. Ciekawe, czy miler tu kiedyś trafi:D Pewnie po tym podniesie stawkę VAT na oprogramowanie 3d do 60%:|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postac.jpg

 

 

glowa.jpg

przypominam przy okazji ze to nie o realizm chodzilo, i nawet jezeli mialo o co kolwiek chodzić to nie mi tylko zleceniodawcy. z grobsza mialo byc ilustracyjne i kazdy piepsony kamien mial swoje ustalone od górnie miejsce. do czego ani dla kogo nie zdradze bo nie ma po co. co do łaba to moge powiedziec ze mial byc podobny do christophera lamberta.. boze ile ja sie nameczylem by to wymodelowac, bo zrobic zwyklą glowe w 3d tozaden problem, ale nadac jej cechy indywidualne i to istniejącej juz osoby, ktorej oblicze jest cholernie znane to istna batalia z maxem. :) mial byc podobny, ale bardziej \"z pod ciemniejm zwiezdy\" i jeszcze bardziej z podełba mial lookać. a co do zeza, ktorego zapewne wszyscy sie doszukaja to skombinujcie sobie fotki lamberta on ma zeza. to jest oczywiscie miler po operacji ukrywający się jak saddam, zlapany i skuty. usmiech ma ten co zwykle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne to wyszło. Jeśli mam się wypowiedzieć krytycznie, to dość mocno wstrzeliłeś tą postać i odcina się od tła... kompozycja nie należy do zbyt trafionych przez to... no i szkoda że nie dopracowałeś dłoni....

Co do podobieństwa - rewelka! od razu poznałem Lamberta, jeszcze zanim przeczytałem :) Światło rzeczywiście wyśmienite - całość bardzo lekka i przyjemna! podoba mi się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, na drugim obrazku wykapany Lambert.

 

Mimo wszystko ta postać za mocno się odcina. Mam wrażenie, że facet stoi w pokoju ze sztucznym oświetleniem a za nim wisi tapeta na ścianie. Ale z drugiej strony jeśli to okładka, to pewnie po lewej doszły jakieś napisy i jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko tylko nie interia, chyba tylko neostrada jest wolniejsza:) Co do pracki to tlo jest sympatyczne, ale postac mi sie juz nie podoba, znaczy nie jest totalnie zla ale jednak, troche nieanatomiczna przygarbiona, przypomina karzelka, a chyba nie o to chodzilo. Co do wtopienia postaci, no coz, jak piszesz ze takie widzimisie klienta, chociaz rewelacyjnie to nie wyglada, ale tyle to sam widziesz. Glowka bardziej podoba mi sie na renderze niz koncowej pracce, chociaz fajne jest to rozowe swiatlo z boku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Big,... mi ta pracka sie wogole nie podoba ale pieniązki mi sie podobaja :) a kiedy juz mam pieniązki to przeciez nie bede na sile robil z jakiegos tam tematu ktory w cale mi nie lezy arcydzieło, mam inne rzeczy na głowie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do zgarbienia to zacytuje : \"ma byc z ujęcia lekko od dołu (podalem pare dla przykladu) i ma koniecznie patrzec z podełba....\" to to chyba i tak dobze z tego wybrnełem :) co do łokci: \"ma wyglądac jakby rozrywal kajdany (tu zrobilem rozchylone łokcie lekko zgięte ramiona, skrecony korpos i przechyloną w bok głowe). było zle więc : \"ma miec łokcie jak najblizej ciała (ma juz je zanuzone w zebrach... - no to co..) i rozchylone ręce w rozciągniętych kajdanach.\" to na tyle. Ale z drogiej strony to rzeczywiscie bedzie pasowac do swoich zadań. to bedzie element dosyc często uzywanay w roznych konfiguracjach, np. sama postac, samo tło, albo z innym tłem, albo w formie jakiegos tam bannera, znaczka itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności