Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 126
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no no dajesz rade :) widze ze uszy sie ukryly ;) co do elfow to przeciez to tylko kwestia wyobrazni ... w kazdym systemie wygladaja z lekka inaczej ...

 

ta Twoja elfka pracuje w salonie masażu ?? ;)

Napisano

dzięki wszystkim za rady:)

masz)rum ciekawa interpretacja, nie podobają mi się usta,szkoda że ich nie przerobiłeś, ale oprócz tego niezła ta wizja, może coś pomoże...

QubisieQ zobaczymy, zobaczymy...:)

grass dzięki:) znając jej upodobania, to Ty byś musiał ją masować i to pod groźbą zaszlachtowania mieczem na kawałki :D

Napisano

No - zaczyna mi się podobać :) Odstaw na krótko pracę (dzień, dwa), ale uważaj, żeby nie na dłużej, bo potem trudniej wrócić. Ogólnie to w fajną stronę twarz poszła, taką elfkę to i ja bym pomasował :)

Napisano

Włosy zbyt chaotyczne ... za dużo kresek plam ktore nic nie budują ... oczywiście nic poza ryjkiem ciebie bie interesowała za bardzo >> mam na myśli ramiona , szmatować koszulę itd

Zrezygnowałbym z tej pajęczyny na korzyść motion blura ... możesz go wstawić na samym końcu kiedy praca będzie wypicowana .. da to ten sam efekt o który Ci chodzi ale z większym kopniakiem i nie tworząc niepotrzebnych "syfów" wyrastających z jej łba.

 

pstry

Napisano

Siegmar: podziałało:D

 

Designboot: chyba chodzi Ci o podmalówkę mashrooma, ale niektóre uwagi tyczą się w ogóle pracy, dzięki, wykorzystam:)

 

dzięki w ogóle serdeczne za uwagi, bardzo mi miło,że jesteście ze mną w tym bólu dziargania XD

mam już upka, ale jeszcze go dopieszczę, narazie troszkę innej-nie digitalowej twórczości panny Doroty Strzelczyk(czyli mnie;))

 

moje bazgrowizdła gdy mi się nudzi (czyli żadko:D):

 

 

 

okorozmiar2ov8.jpg

 

 

wazonrozmiaruo0.jpg

Napisano

widze ze panna Dorota Strzelczyk nabrala nieco smialosci, aczkolwiek pomimo tego ze sam szkic jest jak najbardziej radujacy oko to tematyka lekko niepokojaca ... "but marki bliżej nie znanej" po slowach "mowisz masz" moze delikatnie ( lub calkiem konkretnie) zbic(!!!) rozmowce z tropu ;)

Napisano

hehe, a ten but to tak dla ćwiczonka, coś banalnego, tak żeby potrenować (no i Biglebwsky kazał w "warsztacie" :P)

ps: poza tym dlaczego niepokojący-nie śmierdzi :D

 

lekko poprawiona wersja buta:

but3rozmiarlf1.jpg

Napisano

Sliczna buta słoneczko :)

Sorki że sie nie odzywam, ale padam na twarz (04.14) ...

już nawet w concept corner nie pisze... wrzuciłem ryska i padłem.

Serdeczne pozdrówka dla Ciebie i Armii :D

Napisano

dzięki Psychu, zajrzę do concepta espeszyli for Ju:)

dzięki za pozdrówki i jakby co zawsze się znajdzie jakieś wolne miejsce dla Ciebie, (może nawet kupimy jakąś rozkłoadaną amerykankę:D) więc zapraszamy to Warsaw City:)

 

zrzucam wam to co nadziargałam z tą panieną, głównie włosy i światło, i pomysł na ubranie się stworzył, ale muszę go jeszcze obszkicować,żeby było łatwiej...

 

elfiasamica710abb8.jpg

 

nie wiem jak takie światło wam się podoba, ale obczytałam się,że takie powinno być..

pozdrówka:)

Napisano

Podoba mi sie to co zrobilas z tej panienki... ladnie wyszlo. Faktycznie brwi moim zdaniem do dopracowania ale wloski, swiatlo... miodzio :) (bucik tyz fajny)

Napisano

heee, tak mi się skojażyło, dredy rozpłatałem sobie w weakend i mam teraz taki fryz ;] ogólnie lepiej z tym blurem w tle, a co do włosków to bym takich lini długich pociągnął więcej bo miejscami takie pourywane ;] postarzała się

Napisano

Perpl, włosy rządzą. Na prawdę wyszły super. Oczy mają lekkiego streeta ale włosy wymiatają(może dlatego że ja nie mam:P). Deko nie podoba mi sie ta aureola...wygląda jak taka świteta Pani. Aha chyba te włosy takie napuszone spowodowały,że Twoja postać ma ciut przyduży palnik. Pozdrówa:)

Napisano

Anatomia lezy juz chyba na lopatchach w tej pracy :D Moja rada nie szprycuj tej pani dodatkowymi seriami upiekszen tylko stwórz nowa Prackę.

Pozdrawiam (Kuba) i sukcesow Życzę :)

Napisano

Zbychowaty-co to jest palnik?:D

Poltergeist-moje też;)

masz)rum- masz rum i rację;)

Yabbol-cieszę się:)

briz-szięki, poprawię:)

Jakub M buhahahahahaha:D niezły kubeł zimnej wody:D:D:D

 

dziękuję wam wszystkim za komenty

brwi jeszcze podziargam,ale odpocznę znowu od tej pracy na chwilkę, wiem że z anatomią nie najlepiej, ale też nie jest to chyba jeszcze picassowska anatomia, więc jest co ratować;p niestety chcę tą babkę skończyć i umieścić w portfolio, jak tylko odratuje się anatomię-szukam roboty, więc każdy rysun na wagę złota;)

Napisano

Picassowska anatomia w pewnym okresie była ostro zniekształcona kontaktami z obcymi i nazbyt mocnym bimbrem;) Perpl rób swoje, skoro wyszły Ci pieknie włosy w sensie malunkowym oczywiście a nie jak mnie fizycznym to za jakiś czas inne rzeczy też będą bez zarzutu. Aaaaaa Palnik, to głowa :D Nypy: Dać w palnik, dostać a palnik, huknąć w palnik, stracić palnik :D

Napisano

jacko z tylu po lewej narazie ok ... laska po prawej na poczatek ma balagan w oczach i za wysokie czolo , reka rozumiem to narazie tylko takie zaznaczenie ze cos tam ma byc :)

Napisano

Wydaje mi się, że lepiej pierw "opanować" ołówek, a potem brać się za digital. Rób więcej szkiców w których główną uwagę będziesz przykładać do poprawności w anatomii, proporcji etc. a mniej wszystkiego tego, w czym głównym celem będzie późniejszy szlif i jak najlepsze wykończenie, bo sporo podstaw masz do nadrobienia, wątpię, by dało się je nadgonić używając tabletu. Robisz szkic/zarys w którym jest kilka błędów, a potem spędzasz masę czasu by je poprawiać (vide Twój autoportret).

czepiam się ...

Napisano

racja tak jak prrrszalony wiecej szybkich sketchy skladajacych sie doslownie z paru krech by okreslic odpowiednie propocje twarzy rozstawienie oczu, nosa itd :) pozdrawiam

Napisano

kurka, ale właśnie o to chodzi,że na tym etapie jeszcze zawsze mi wychodzi świetnie, dopiero dalej, jak juz rysuję te oczy usta etc...wychodzą błędy, sam początek wychodzi mi calkiem dobrze...

a reka to rzeczywiscie tylko symbol;) w ogóle te postacie to szybciutkie machniecia, ta z lewej to 10-15min, ta druga 20-szlify...to takie szybkie wprawki, kupeich robie podczas dnia, mam nawet na punkcie tego obsesję...

Napisano

ten z lewej ;) jacko to nadal facet jest ;) , nic sie mala nie lam anatomia boli prawie kazdego a bez modela z glowy latwo sie rypnac ... jezeli moge cos od siebie to zawsze licz kiedy rysujesz , z modela latwiej z glowy trzeba trzymac sie standartow bo inaczej wychodza karykatury

Napisano

ja to sobie pomagam tak...

2000834889220823758_rs.jpg

mi osobiście pomaga bardzo rysowanie szkieletu przestrzennego, łatwiej jest mi wtedy wyobrazić sobie to co chcę narysować, ustawić to jakoś w przestrzeni, budując bryłki, w przypadku postaci polecam rysowanie krążków, takich jakby przekroi, w kluczowych momentach i odpowiednich kątach nachylenia, na przykład na zgięciu ręki, bądź połączenia szyi z tułowiem. A propos głowy to słyszałem gdzieś taką zasadę że głowę buduje się z kuli, i dodaje się ok 1/3 w dół (trzewioczaszka), warto też zaznaczyć linię oczu i podzielić twarz linią przez środek wzdłuż nosa ;] mam nadzieję że to ci coś pomoże. Pozdrawiam!

Napisano

dzięki, nieźle sie zaangazowaliscie w pomoc:)

róznych rzeczy stosuję, ale umiec podzielic łeb na 3cześci, a umiec doprowadzić łeb do detalu tak,żeby po drodze sie cos nie rypnęło, to dwie rózne kwestie, mozna wie powiedziec, ze znam wiele metod rsowania proporcji, ale nauczenie sie z nich dobrze i produktywnie korzystac też zajmuje trochę czasu-przynajmniej mi...

Napisano

...no właśnie chodzi o to żeby wiedzieć co, kiedy i jak wykorzystać, bo przecież nie rysujemy portretu zaczynając od wyszlifowania ust, a później dobieramy do nich oczy i nos i ogoolnie bryłę głowy ;P ... no chyba że mamy już takiego skilla że nam to wychodzi odruchowo, ale najwyraźniej nie mamy =]

Napisano

Ty pomagasz nam my pomagamy Tobie ;)

 

liczyc proporcje trzeba na kazdym etapie :) no jeszcze bym dodal cos o nosie, zobacz rys, anatomiczny tzn jak tam wygladaj kosci i miesnie , nigdy nie jest taki szeroki na gorze i waski na dole tzn nie wyglada jak rurka , pozatym jest przewaznie wiekszy niz nam sie wydaje :) no i moze cos o oczach , ich dlugosc w wiekszosci przypadkow jest prawie rowna przerwie pomiedzy nimi , to tak w ramach przypomnienia po obejrzeniu Twoich ostatnich rysunkow , pewnie tak to wszystko wiesz ale ;)

Napisano

Macie chłopaki swiętę rację, będę cwiczyć:)

a teraz takie mam do zrobienia- tunel, metalowy, stary i juz nie urzywany (choc dowiedziałam sie pod koniec tego szkicu, więc żarówki trzeba pewnie zdjać, bo już sie maja od dawna nie swiecić) ale jakoś to trzeba oświetlić efektywnie, jakieś źródło swiatła muszę wymyśleć (dziura w dachu? wylot na powierzchnię tam w głębi tunelu?) help-macie jakies pomysły?

a i tory maja być podwieszone na czymś pod sufitem-don't ask me, taki koncept ma byc i już:D

widok2kolorniebieskiforgk9.jpg[/

Napisano

daj moze beczke co żule czasem sie przy nich grzeją i troche swiatla od ognia bedzie , jakies kable z sufitu i kawalek torowiska bedzie widac , moze plame wody co by sie troche swiatla odbijalo , dalej moze wrak samochodu tez cos sie moze skrzyc w kawalkach szyb ... to bedzie taki tunel juz od dawna nie uzywany a nawet sporadycznie zamieszkany ...

 

jak ma byc sterylny to moze takie lampki awaryjne co 100m, cos tam bedzie widac w tym pomaranczowo/czerwonym swietle

Napisano

hehehehe:D podoba mi sie:D w sumie to ma być koncept delikatnego elementu s-f w grze fantasy;) proponowano mi dac tam jakiś wbity w ściane czy podłoge szkielet starego pociagu czy czegoś i odchodzący płatami metal od ściany, ale z tym to zobaczymy...

Napisano

dzieki, dzięki:) jeszcze prosze o jakies pomysły co do oświetlenia, tu w zasadzie nie wiele już roboty przedemna, bo pracka nie musi byc picuś glancuś, ale do wykończenia potrzebny mi pomysł na xródło swiatła, bo zarówki odpadaja (to mabyc staaary tunel), mówcie jesli cos wam do łebków przjdzie, co uważacie,ze będzie efektowne...

pozdrawiam:)

Napisano

Otwór tunelu jak jeszcze możesz przesuń w prawo jako focal.

Chcesz stary tunel to zmień barwę obrazka jeśli nie na całości to chciaż miejscowo na bardziej rdzewną. Rozwal ścianę tunelu i daj mocne światło z boku - taki efekt jak teraz masz u góry z większym światełkiem.

Pozdrówka

Napisano

dzięki maroński, już pracuję nad tym, ale jeszcze not finished, to sie chwalić nie będę ;D

pozdrówka:)

 

no to lekko sporszy (jak na mnie;)) update, moje ćwiczonka anatomii i i szybkie arty babeczek:

 

komiks, ćwiczonko na postać(ostatnio mi takie potzrebne)

proporcjeyy3.jpg

 

anatomia, anatomia,anatomia...

akt1wiczenieforumji7.jpg

 

wiczenie2forumjq6.jpg

 

 

postać na stronke gierki (na razie jszcze not finshed) i next step:

ukaddziewczynanabityv9.jpg madganaforumyh2.jpg

 

art babeczki (w ostatecznej wersji stwierdziłam,że może byc fanie jakby wystylizować ją lekko na stary kiepsko pokolorowany plakacik z lat50-tych)

 

babeczkakj9.jpg

Napisano

Tatalnie subiektywna ocena na życzenie purporowej ;p

 

Art babeczki i anatomia super aż mi slina pociekła. A reszta wygląda jak półfabrykaty do produkcji kosiarek albo instrukcja obsługi do chińskiego czajnika bezprzewodowego z rosyjską licencją sprzedawanego przez niemców w polskich hipermarketach - czyli tajemniczo i ciekawie.

 

No i produkuj więcej bo aż miło oko zawiesić na tej no... anatomii ;]

Napisano

anatomia rozumiem auto portret "szal pod prysznicem" ;) bardzo fajny tylko malo kontrastu ... twarz z duza iloscia podpisow :) spoko wersja B&W malo kontrastu i obie wersje troche mala przerwa pomiedzy oczami , dolna czesc nosa do poprawki

Napisano

mrkrzysiek, dzięki, dzięki, staram sie ćwiczyć ile się da (choc nie zawsze mam czas)

 

shergar- aluzju poniał, znaczy się więcej gołych bab:D

 

grass, cos Ty pił? nieżle poplątana ta wypowiedź, ale za 4razem jakoś sens wyłoniłam:D

 

a tu koncepcior leśnego stworzenia imieniem Leszy:

Leszy to stworzenie leśne.Można go nazwać rosomakołakiem. Porusza się na czterech łapach, lecz czasami na dwóch. W pozycji stojącej ma ok. 1,4m. Futro ma rudo-brunatne, co daje świetny kamuflaż na tle pnia. Dlatego uważa się, że może wtapiać się w drzewo lub w nie zmieniać. Atakuje głównie z drzew: z korony, lub pnia. Zwykle skacze na kark ofiary przegryzając go.

 

 

 

leszynaforumoj8.jpg

 

no troche mi psowato wyszedł, bo dodalam do cech rosomaka trochę, lwicy i wilka...

Napisano

Bardzo fajne ryski purple... nie komentuje bo się nie znam, ale bardzo zmysłowo anatomie brzuszka łapiesz :)

A co do tego ostatniego, to chm... "... W pozycji stojącej ma ok. 1,4m ... Zwykle skacze na kark ofiary itd... " , no to raczej nic nowego nie wymysliłas... plagiat i tyle...

ostatnio widziałem w telewizji..

i to dwa naraz...

 

pozdro :)

Napisano

Psychu, ach Ty jednak nie na darmo jesteś "Mistrzem Cietej Riposty" :D:D:D

 

ale się tu zakurzyło:D no to odświeżam wątek:

kolejny step madżgi, która niedługo ma się stać też trochę wojowniczką...

tawaciwakrwawatobiaerozzy1.jpg

w rękach domyślny kostur ;)

  • Like 1
Napisano

Ojeeeej - ale nigdy, nigdy przenigdy nie maluj na bialym tle! Zawsze dawaj jakis podklad zeby ani kawaleczka bialego nie bylo widac bo ci on zupelnie percepcje zmienia. Najlepiej startuj od jakiegos ciemniejszego stonowanego koloru ktory choc z grubsza bedzie przypominal tlo jakie chcesz uzyskac w finale

Napisano

si si..a poza tym jak ma byc kijaszek w dloniach to tez go maluj od razu chociazby jedna plama...nie skupiaj sie na jendym elemencie obrazka.tylko narysuj wszystko chocby w zarysach..bo potem latwo sie pogubic..to samo tyczy sie tla

Napisano

odnośnie tła juz jest napisane wyżej... ja mam zastrzeżenia do dłoni. Popraw je, a szczególnie tą kutra jest wysunięta do góry co do twarzy to mi sie podoba ale ręce do wymiany.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności