Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 257
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o siet!! co to?? po co ci ten odbijający się biały plane?? przecierz powineneś starać się żeby to wyglądało realistycznie..........a niewygląda :| pokaż mi chociarz jedno zdjęcie na którym byłby podobny efekt.

wiem że tak jest w jakimś tutorialu i sporo osób tak robi ale moim zdaniem to wygląda beznadziejnie :|

a reszta jest O.K.

Napisano

mi sie podoba tylko ze teraz wyglada jakby samochod wisial w powietrzu a bardzo cien jest rozmyty i cale podloze. Lakier jest ok, taki jak z niektorych reklam samochodow :D.

Napisano

Ile to ma na chwilę obecną poligonów że tak spytam? I powiedz jak długo renderowałeś to ostatnie zdjątko? Bo jest co najmniej wypasione!!!

Napisano

genialne... jestem pod wielkim wrazeniem... jeden z lepszych samochodzikow jakie ostatnio widzialem ;-D... ale trzeba sie do czegos przyczepic ;-p wiec (moge sie mylic):

1. nie wiem czemu - chyba dlatego ze nie ma zadnego tla - ale oponki wydaja mi sie nieco dziwne -> moglbys je bardziej dopracowac to wtedy wozek by wygladal jak real photo

2. mam wrazenie ze tablica rejestracyjna za bardzo odbija sie w lakierze pod spodem

hehe ale to tylko glupie czepianie sie ;-D

Napisano

Dzięki za opinie.

Misic: Na chwile obecną 478424 trójkąty a jeśli chodzi o czas renderingu to jak pamietam koło 22 minut.

Everyman: co do pierwszego to postaram się coś zrobić, jeśli chodzi o 2 to racją - nie powinna wcale się odbijać.

Pozdrawiam - wieczorkiem kolejny testowy update

Napisano

Rafal, zaraz chyba wyjdę z siebie i stanę obok :mad: już z 5 osób cie pytało (włącznie ze mną) jak zrobiłeś lakier, więc mógłbyś chociaż napisać, że nie możesz podać, a nie tak po prostu wszystkich zlewasz...

Napisano

Luzak, 6 osób :D Mimo iż nie specjalnie interesuję się kreaturowaniem samochodów, to ciekawy jestem bardzo jak powstał taki śliczny lakier?

 

450 000 ? To ja robię kompa i tam mam 140 000 i już mi się komp wiesza, a renderuje się 16 minut. Teraz dopiero uświadomiłem sobie na jakim złomie pracuję :( Kto mi kupi nowego kompa ? :P

Napisano

Dobra loozack specjalnie dla ciebie (no i dla zainteresowanych).

Co do lakieru to chciałbym złamać stareotyp o tym że ładny lakier wychodzi tylko wtedy gdy materiał ma dużo masek, a więc jest to tak: brazil Basic Mtl ;Shading :phong; reflect: Falloff na 55; (pierwsze okno 30,30,30 drugie 225,225,225)

 

no i to cała magia lakieru (ozywiście chodzi o materaił) ale aby jakoś to wyglądało należy jeszcze dobrze go oswietlić (ja oświetlam narazie 3 światłami + skylight) no i oczywiście należy dobrać odpowiednie parametry swiecenia mapy HDRI.

 

Teraz zabrałem się za modelowanie od początku alusa. Jeszcze dziś postaram się coś zamieścić.

Pozdrawiam

Napisano

BARDZO ładne autko. :-)

 

Już od jakiegoś czasu przyglądam się etapom pracy .. i se tak myśle:

autko super, tylko zbyt piękne aby wyglądało jak prawdziwe. Moja diagnoza: daj troche zabrudzeń. :-)

 

Hmm.. jeszcze felgi jakieś takie zbyt mało metalowe. ;)

 

Napisano

jak dla mnie jest naprawde super i bym nic nie poprawial, posune sie dalej nawet (nie znajac sie na samochodzach w ogole) - jest genialnie tak jak jest :) jeden z najlepszych WIPow

Napisano

Loozak my master :D Ty to masz chłopie oko... nieźle się musiałem wysilić, żeby znaleźć to łączenie [lol2]

 

A model jest genialny... to jak zrobiłeś lakier po prostu mnie załamała. Świetny model!! Tak trzymaj :)

Napisano

loozack faktycznie nie połączyłem a byłem przekonany że już wszystko zweldowałem.

Zamieszczam zdjęcie z alusami - ten z lewej jest stary co sikhamowia aż tak się nie podobał no i raczej miał racje - ten z prawej jest nowy i wydaje mi się że jest już ok i raczej już taki zostanie.

Loozack jeśli chodzi o parametr świecenia HDRI to każda mapa ma inny - najlepiej renderować i zmieniać aż się trafi na najlepsze ustawienie świecenia.

Pozdrawiam.

Teraz zabieram się do umieszczenia go na jakimś ładnym zdjęciu.

Napisano

te nowe felgi wyglądają świetnie :) a co do mapy HDRI to interesuje mnie, czy to jest jedna z darmowych map dostępnych w necie czy może jakaś własnoręcznie zrobiona, bo nie przypominam sobie, żebym widział gdzieś HDRI z tak wielkim białym obszarem, który akurat tobie odbija się na masce i przedniej szybie, a biały plane na górze to to na pewno nie jest, bo z tymi ustawieniami lakieru, które podałeś nie odbijałby się on aż tak mocno :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

akdsn - to alusy nie kołpaki - te po prawej ma fiat punto

Hdri - ściągnełem sobi kilka kolekcji z netu - użyłem jedndej z nich - jeśli chodzi o ten obszar jest to box - tylko z materiałem innym niż ten w tutorialu - a poza tym to podałem najważniejsze informacje jeśli chodzi o lakier - ustaw jeszcze odpowiednio : ambient reflect , specular highlight, pogrzeb dokładnie w w zakładce extendes i w ratracer controls to bedzie ci się odbijać jak tylko chcesz

Napisano

Witam wszystkich.

Znalazłem dzisiaj tutka, który pokazuje jak oświetlić swój samochód (tak jak Punto) za pomącą Brazila.

Mam nadzieje, że ten tutorial się przyda.

 

>>>>>>Tutek

 

Pozdrowienia

Napisano

Czytałem tego tutka i powiem odrazu że nie oświetli się tak mocno z tą teksturką co jest w tym tutku.

Pozdrawiam

Napisano

Jestem początkujący i nie próbowałem nigdy z takimi bajerami, bo żadnego auta nie skończyłem.

Teraz wziąłem się do roboty i zacząłem robić nowy model, który mam nadzieje zyska trochę rozgłosu na forum (w porównaniu do poprzedniego), ponieważ potrzebuje trochę pomocy przy modelowaniu.:-)

Pomyślałem, że ludzie, którzy są początkujący i nie wiedzą, o co chodzi będą mogli się zapoznać z tutkiem, który rozjaśni im, o co biega.

Co do twojego Punto to wygląda zabójczo i z chęcią umieszczę go sobie na pulpicie.

:D

Napisano

Update.

Witam ostatni update w tej scenerii - teraz już poważnie zabieram się za wklejenie go w tło.

Ma ktoś pomysł jak zrobić by ten chrom świateł był jaśniejszy i jakiś przepis na fajny metal alusów ?

Pozdrawiam - Dzięki za opinie

Napisano

Witam to znowu ja.

Nie przydam sie na wiele bo nie znam odpowiedzi na twoje pytanie, ale zauważyłem jeden szczegół, który zwrócił moja uwage.

Jest nim dół przedniego słupka.

Wydaje mi sie, że jest on jakiś chudszy niż wyżej.

Pomimo tego elementu nie zmieniam swojego zdania i twierdze nadal, że twoje Punto jest eXtra zrobione.

Pozdrowiena

Napisano

z ilu polegonów składa się twój model ?

Bardzo fajnie wygląda a ciekawi mnie to bo tworzę AUDI A8 (i chyba ma trochę za dużo).pozdro

Napisano

Ładna solidna robota. Nie podoba mi się tylko jeden szczegół. Według mnie powinieneś zmiękczyć (rozmyć) krawędzie tych świecących plane`ów. Można by było zrobić jakąś mapkę opacity, albo coś w tym stylu.

Napisano

ten chrom w lampach ja bym jaśniejszy zrobiła dając im osobnego enva ( białą mapke hrdi) powinno pomóc ale niejestem pewien w vrayu jest recive gi i to wszystko załatwia ;)

 

Napisano
Originally posted by Predator

jak juz pisalem na forum3d kwal nawet wiecej niz kawal super roboty . swietne modelowanie co tu duzo mowic:) mam pytanko na jakim sprzecie pracujesz ?

 

Athlon 2.6 albo 2.8 juz nie pamietam

:D

2 x 512 Ramu

Radeon 2.6

 

 

Musze do pracy inzynierskiej zrobić 3 zdjęcia więc jutro powinienem zrobić update na innym tle.

Dzieki za opinie.

Pozdrwaiam

Napisano

Ciekawe :) fajny temat pracy inzynierskiej tez taki bede chciał mieć. O co dokladnie w nim chodzi, o sam model ?? musiasz go opisac jak robiles czy jak ??

Napisano

Temat mam : Fotorealistyczne tworzenie obiektów 3D , albo : Odzwierciedlenie rzeczywistosci na modele 3D.

Mam wybrać który bedzie al ogólnie obydwa mówią o tym samym.

Poprostu pisze o grafice maxie photoshopie itp a później pisze takiego tutka co jak i w jaki sposób powstał ten render.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności