Skocz do zawartości

Praktyki jako Grafik


Enigmus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak szukam i szukam na necie firm zajmujacych sie grafiką i jakoś ciężko. Więc pomyślałem, że nawet lepiej będzie jeśli dodatkowo tutaj napisze. Chodzi o to, że jestem w 3 kl Technikum na informatyce i muszę odbyć w listopadzie praktyki przez miesiąc i szukam jakiejśfirmy robiącej animacje, gry, reklamy, coś związane z Maxem, Mayą, Photoshopem, żeby podpatrzyć jak to wygląda w praktyce. No i tak sie was chciałem spytać czy nie znacie firm w Krakowie koniecznie, które mógłby przyjąć kogoś takiego jak ja na miesiąc, nie muszą być to koniecznie płatne praktyki, domyślam sie bardziej, że będzie to charytatywnie :P. Dzięki za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmmm - raczej nie słyszałem o praktykach w grafice (no może poza Platine Image, ale żeby tam praktykować coś już trzeba umieć). Generalnie z tego co wiem zasada jest taka - jeżeli nie jesteś wart aby Ci płacić, takie firmy nie pozwolą Ci na dotykanie swojej pracy...

 

Zresztą pomyśl ile kosztuje stanowisko takiego grafika (komputer, sprzęt, miejsce w biurze, licencje na programy graficzne) - bez sensu dawać Ci takie stanowisko na miesiąc jeżeli będziesz tam tylko bąki zbijał :>

 

No ale jak coś znajdziesz to podziel się doświadczeniami - myślę że wiele osób by coś takiego interesowało.

 

edit-> spróbuj w agencjach reklamy - tam stosunkowo najłatwiej chyba coś takiego znaleźć - zawsze tam jakaś mało wymagająca praca może się trafić. (tak mi się przynajmniej wydaje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach