Ex3 Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 (edytowane) Tutaj będę wrzucał moje wypociny. Będzie to raczej szybko rosło bo ostatnio w pracy robię tego mnóstwo. Terminy są krótkie więc nie bardzo mam czas na dopieszczanie każdego detalu. Polycount każdego modelu nie przekracza 4k poly. Oceniajcie i nie bądźcie za bardzo surowi :) Siatki będą później. Na początek instrumenty ( będzie więcej ): www.mateuszg.com/pliki/drums1.jpg www.mateuszg.com/pliki/drums2.jpg www.mateuszg.com/pliki/drums3.jpg www.mateuszg.com/pliki/g_i_w.jpg Edytowane 16 Styczeń 2009 przez Ex3
Por@szek Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Nie za bardzo wiem co tutaj jest do oceniania. Pokazales model, bez siatki, bez textur jeszcze wyrenderowany w vray'u. Nie powiedziales mniej wiecej w jaki typ gry bedziesz kierowal obiekty ( ok moze do portfolio ale zawsze sie robi a to bym widzial w c&c a to w cod4). Dla mnie: Duzo za duzo poli jak na propsy do gierki jak cod4, bardzo duzo za duzo jak do c&c a jak do guitar hero to za malo. Modelingu nie ocenie bo nie pokazales siatki. A robienie czegos do portfolio bez robienia textur mija sie z celem. Jak jestem za surowy to tego nie czytaj. ale ja tutaj nie widze niczego do oceniania. Sry.
ftorek Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 kocham cie porach - nikt tak nie jedzie jak ty :D hehe EX3qtor - daj te siateczki, beda texy czy same modele robisz?? napisz cos o projekcie bo znajac kontekst latwiej ocenic....
Kuba Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Modele jako modele fajne, tylko siatki trochę gęstawe. Chyba że jako mapka pod next-genowe Wormsy, wtedy chyba ok :)
Ex3 Napisano 24 Październik 2007 Autor Napisano 24 Październik 2007 Odnośnie projektu to jest content do aplikacji animacyjnej ale jako że w zasadzie tryb powstawania tego jest taki sam jak gameArtu więc wrzuciłem tu. Robię troszkę gęstszą siatkę bo mogę :P i przy oświetleniu per Vartex będzie to ładniej wyglądało, w ten sam sposób był zbudowany mój sąd Dzisiaj dorzucam keyboardzik ( prawie 2k poly): http://www.mateuszg.com/pliki/keyboard.jpg Na razie terminy tak gonią że w domu kompletnie nie mam czasu na nic, jak się troszkę uspokoi to wrzucę siateczki i texturki ( wypiekane pod Vrayem ). Dzięki za comentsy, szczególnie Por@szkowi :) Nie sry`j tylko komentuj ;) w ten sposób wszyscy będziem zadowoleni, Ty bo sobie pojedziesz po moich prackach i ja bo będę wiedział co poprawić :) Pozdro 4all
Por@szek Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Nie lubie jezdzic po ludziach chyba ze im sie nalezy albo sie tak dobrze znamy ze se jaja robimy -> BRO TY N00BIE ^^
Ex3 Napisano 26 Październik 2007 Autor Napisano 26 Październik 2007 Trochę teksturek zrobiłem i nowe modeliki: http://www.mateuszg.com/pliki/zestaw.jpg http://www.mateuszg.com/pliki/Trumpet1.jpg Będzie więcej :)
Tony M. Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 siatkę proszę? bo tak po "kantach" to lowpoly ciężko oceniać
Ex3 Napisano 27 Październik 2007 Autor Napisano 27 Październik 2007 www.mateuszg.com/pliki/siatki/Amplifier.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/Perkusja.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/Keyboard_mesh.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/Hi-hats.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/Snare_seat.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/Drums.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/Trumpet.jpg To wszystkie siateczki jak na razie, wiem ze robię je troszkę gęstsze niż powinny ale trzeba wziąć pod uwagę fakt że w sofcie to jest oświetlane per Vertex i dobrze jest mieć gęstszą siatkę :) Oceniajcie, poprawiajcie :) a następne będą lepsze. Do postu poniżej: Trąbka jest tam kanciasta bo mi poly brakło jest 3992 a limit mam na 4k :( Co do teksturki to mi się podoba :P ( musiałbym studio bardzo zmieniać żeby była ładniejsza a mi się nie chce :) ) Wszystkie texy wypiekam w Vrayu
Bruneq Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 generalnei ze wszystkiego mozna by zesjc troche poly, z bebnow, z keyboardu i z takichtam, zastanawia mnie jednak , skoro mozesz sobie poszalec to czemu trąbka taka kanciata? ma ladne łynne przejscia a na koncu kanciata jak by miala 200 tri! , modele dosyc proste !ladny detal! teraz tex trzba troche poprawic, bo wlasnie trabka lezy!:) na bebnach czym robiles odicia?
Ex3 Napisano 27 Październik 2007 Autor Napisano 27 Październik 2007 Dzisiaj trochę posiedziałem i oto co wyskrobałem, siateczki później http://www.mateuszg.com/pliki/siatki/mic.jpg http://www.mateuszg.com/pliki/siatki/zestaw.jpg Będą jeszcze: fender stratocaster, jakaś basówka, pianino, kontrabas i jak zdążę skrzypce, fortepian i scena koncertowa :) :Edit Mic jeszcze poprawię
Tony M. Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 na mikrofonie tekstura się rozłazi, a siatki możesz dawać z viewporta...
Ex3 Napisano 27 Październik 2007 Autor Napisano 27 Październik 2007 Na dzisiaj już koniec: www.mateuszg.com/pliki/glosniki.jpg www.mateuszg.com/pliki/siatki/glosnik.jpg http://www.mateuszg.com/pliki/siatki/mic_mesh.jpg Co do talerzy to ciągle tex jest poprawiany i jakoś nie mogę go zrobić takiego żeby mi się podobał
Por@szek Napisano 29 Październik 2007 Napisano 29 Październik 2007 Ja tam widze mase zbednych poli nadal. To ze masz wysoki limit to nie znaczy ze mozesz sobie pozwolic na szastanie na lewo i prawo. To ze masz wysoki limit znaczy natomiast ze mozesz wiecej detalu zrobic w 3d albo bardziej zaokraglic, ale nie potrzeba uzywac poli do zageszczania plaskiej powierzchni. Modele na moje sa przygotowane pod mesh smootha albo inne hajowanie. A to nie game art. Game art to jak najlepsze zagospodarowanie tego co ma sie w limicie nawet jezeli jest on wysoki.
Bruneq Napisano 29 Październik 2007 Napisano 29 Październik 2007 cholera, pierwszy raz w pelni sie zgodze z porashem, zreszta czesc juz napisalem!:)
Ex3 Napisano 22 Listopad 2007 Autor Napisano 22 Listopad 2007 Głowa robiona jako ćwiczenie nie przewiduję tekstury na razie. Zajęło mi to jakieś 4 - 5 godzin i 1592 poly
Ardeni Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 qrcze wyrabiasz się, a ja ciagle do tyłu :/ Btw ja się nie znam na tych głowach i tak dalej, ale mi się podoba.
Ex3 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 Thx Ardeni :) A tu teksturka do modelu Nielota ( model lekko modyfikowałem ;) )
ledyr Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 czemu ona robi taki dzióbek? :D oczy za duze model wyżej bardzo fajny, zrób tex do niego to moze nawet zapsize sobie na dysku render :D
Cerebrate Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 pokazałeś troche siatki. Kompletnie nie rozumiem poco cylindry maja az tyle Cap Segmentów? chyba troche przesada. No chyba ze bedzie to animowane i powierzchnie będa sie uginały to to rozumiem.
Ex3 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 He he, Kogo moje piękne oczy widzą :):):) Zgadłeś Cere :)
Bro Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Sliczy robi dziubek taka mala kaczuszka :)) Swietne - widze ze umiejetnosci rosna z dnia na dzien :) Pozdro
Gomez Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Glowka faceta wypasik :) Indianka tez fajna tylko nie wyglada jak indianka - ma tapete na twarzy :)
Ex3 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 Dzięki panocki za comenty aż się chce robić dalej :) Dzisiaj kolejna główka, tym razem taki lekko uśmiechnięty Afro Amerykańczyk ;) Zeszło mi trochę krócej jakieś 3-4h ale ucho i kawałek szyi wziąłem z poprzedniej. Update: Poprawiłem renderek bo tamten był robiony późno w nocy ;) Update 2: I jeszcze jedna do kolekcji, zrobiona na tej samej siatce co afro, będzie z niego angielski sędzia w tej śmiesznej peruce z loczkami :)
Gomez Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Ten sedzia to mlodziak, moglbys go troche postarzyc. Pewnie z tex bedzie lepiej wygladac. Cos ma nie tak z oczami, chyba za duze, za bardzo wystaja i te wory pod oczami troche dziwne. Afroamerykanin wydaje mi sie troche malo afro a bardziej amerykanski :) Chyba juz wiem dla czego. Rzuchwa za malo wystaje, tzn wszystko od nosa do brody. Usta chyba za male. Te glowy to tez cwiczenie?
Ex3 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 Tak główki robię tak dla wprawy i przy okazji szukam jakiejś sensownej siatki pod basemesha z którego później będę mógł robić szybko modele. Moja żonka jest kosmetyczką i zawsze się z nią konsultuję w kwestiach anatomii i takich pierdół ;) Stwierdziła że wory są oka. Update: Gomez, nigdzie nie pisałem że sędzia starym być ma :) Sędzia wygląda tak: Update 2: Teksturka specjalnie dla Ledyra :) ( wersja mocno wczesna ) i tu mam pytanko do was. Męczę usta już dość długo i ni bardzo mogę osiągnąć efekt ściśniętych, wkurzonych ust ( te mi się ciągle wydaja być mocno rozluźnione ). Może jakieś propozycje? :)
Ex3 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 Dzisiaj kolejna mordka ( model Nielota jak zwykle :) lekko poprawiony ) Tapeta na twarzy i wielkie oczy jak najbardziej zamierzone :)
Gomez Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 Zona ma zawsze racje ;]Trzeba bylo tak od razu mowic :D Z tym sedzia chodzilo mi o to ze taki mlody to musi miec ojca w rzadzie. Przed 30tka i sedzia ? Takie rzeczy to tylko w polsce a tu anglik :) Panna slodka, z przodu idealna ale w 3/4 widze ze polik zbyt zapadniety - powinna tam byc niemal prosta linia. Poprawilbym 1 szczegol w oku ale moze nikt nie zauwazy :) Probowales zrobic taki grymas przed lustrem? Zwroc tez uwage na miesnie dookola ust.
Gość Marioza Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 główki bardzo fajne, szczegolnie z tych ostanich podoba mi sie ta pierwsza tego młodego kolesia, niestety texturki leżą i kwiczą , powalcz mocniej bo warto dla tych pecynek ktore autetycznie są bardzo dobre
Ex3 Napisano 28 Listopad 2007 Autor Napisano 28 Listopad 2007 Dlatego wrzucam tutaj te łebki żeby tacy panowie jak Ty donMario ;) mogli przekazywać bezcenne wskazówki na co mam zwrocić szczególną uwagę i co poprawić :) Część tych głów robię w pracy i nie bardzo mogę nad nimi się dłużej pastwić ale tego niebieskookiego z wredną miną planuję dopieścić tak żeby się wszystkim ( a chociaż prawie ) podobało bo on leci do nowego portfolio. LICZĘ NA POMOC!!!!! :)
Gość Marioza Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 aha, no to primo zbyt intensywny jest kolor na tej głowce młodziana, jesli to ma być bez normali to przydaloby sie wrzucic troche cieni i rozjasnien, podkreslic powieki, jakas fakture uzyskac najlepjej z porządnych zdjec hiresowych, popracowac nad oczami, białka nie moga być tak białe i to w połączeniu z tak ciemną texturą, zrenice czy jak to sie zwie, tez przyciemnic daj jakiś blik co by oczka ożyły, narazie wiecej mi nie przychodzi do głowy :)
Ex3 Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 Dzięki Mario na pewno się zastosuję ;) pracę nad tą główką ciągle trwają. A tutaj mały update`cik do czarnoskórej modelki (model Nielota mocno poprawiany ;) )
Ex3 Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Żeby nie zaśmiecać innych wątków wrzucam tutaj. (odpowiedź z działu nad czym właśnie pracujecie do ofcy:) ) Połowa tex jest biała dlatego że nie jest biała ;) a ma bardzo subtelne gradienty wypalone z GI i na to będę dodawał jeszcze zmarszczki, loga, malowania i trochę detali. A tutaj druga łódka, taka mała motorówka w zasadzie nie istniejąca bo wzorowałem się na kilku różnych. 1
ofca Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Ex3 - nie chodzi o zasmiecanie ;D a pozniejsze odnajdywanie tych modeli - dzieki za wytlumaczenie co jest 5 z tym bialym :*:*
Ardeni Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 daje rade stateczek, przez tą powszechną biel wszystko wydaje się takie puste i czyse, dodaj jakiś napis na boku czy coś
Scottero Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Jak wyzej, dodaj jeszcze moze linie wodna czy cos w tym stylu. Tu masz jakies tam referki: http://www.boffort.pl/pics/zeglarstwo_pegaz737.jpg http://www.czarter-romex.pl/zdjecia/1.jpg http://zwiatrem.pl/cutenews/data/upimages/jacht_wodowanie_055.jpg Pozdro!
Ex3 Napisano 16 Luty 2008 Autor Napisano 16 Luty 2008 Dzięki panowie. Napisu nie dam bo tex mam mirrorowany ale linię wodną faktycznie przydało by się dodać. A tutaj daję dzisiejsze butki :) Tak dla odstresowania. 1024 tex 634 trisy Tex jeszcze nie skończony ale dzisiaj już mi się jej nie chce kończyć.
Kruku Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 No modelik butków by się na pewno w grze sprawdził, miejscami siatka jest trochę dziwnie ułożona może ? szczególnie przy kostce . Textury wip więc na razie co można powiedzieć (dopasowane nice !) :] aż się prosi o auto levels w ps XD bo bledziuchne. Zobaczymy co dalej zrobisz. Pozdro, fajna teczka ci rośnie :]
Kuba Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Hehe jeden bucik 634 trisów :) Musi być kozacki. Z teksturą możesz chyba ostatecznie zjechać do 256 przy takim limicie. Sam but fajny, tekstura dobrze wygląda, aczkolwiek trzewiki błyszczą się jak psu moszna, więc w grze mogłyby wyglądać trochę dziwnie. Żaglówka super.
Levus Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Mogłeś sobie darować model sznurówek, sporo tri na nie poszło..
AkkA Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Bardzo nextgenowe te buty, dla porównania w UT3,ok 900 tri mają oba "buty" ale takie do kolan i troche mniejszą teksture. Jak pisal Lewus wywal te sznurówki, bardziej zaokrągl okolice pięty, a tak ogónie to fajne trampy:) pozdro.
Ex3 Napisano 16 Luty 2008 Autor Napisano 16 Luty 2008 Butki są mocno nextgenowe bo ostatnio pogrywałem u kumpla w Skate na PS3 i tak jakoś mnie wzięło ;)
Gość Marioza Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 troche kanciaste te laćki jak na 600 pare trisów, no i textura taka deko blurzasta jak na swój rozmiar, no i same foty bez obróbki troche raza swoja fotkowscią, a poza tym gut : )
Ex3 Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Jadę dalej z tym butem, mało czasu więc mały postęp. Tekstura faktycznie jedzie fotkami, może poprawię. Zjechałem dość mocno z poly i zostało 192poly/ 340tris. Myślę że niżej już się zjechać nie da :) Ostatecznie tex będzie miał 256 ale póki mogę to jest 1024 :)
Kruku Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Poly count jak na bucik jest optymalny ;] jednak nadal te sznurówki wydają się być zbędne jako model. Nie dziwnie się miejscami siatka układa? przy animacji zginania palców mogło by być dziwnie;/ a pokaż może jeszcze jak podeszwa wygląda;] i co do textury jak z obecnej 1024 zjedziesz na 256 to duuużo stacisz detalu i tak bedzie musiał ją podmalować żeby nie była rozmyta i itak straci swoją obecną wiarygodność, lepiej od razu ustalić rozmiar :] czekam aż skończysz postać XD Pozdro
Ex3 Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Podeszwa i modelik spodni ( górna część będzie zasłonięta przez bluzę więc jest jaka jest ). Spodnie mają 1062poly/2118 tris
Kruku Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 hmm no na pewno się nad tym konkretnie napracowałeś, to box modelin :] chociaż sam materiał wygląda bardzo wiarygodnie to nie wiem czy czasem nie jest zbyt dużo dziwnych miejsc na siatce , bym się obawiał o animacje tego, z ciekawości.. sprawdzałeś jak wygląda z MS ? co do realistycznych ubranek dla gier next gen to większość skupia się na real time cloth :] przynajmniej tych sportowych ....
Bruneq Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 buciki mi sie nie podobaja, oszczedzasz tri nie tam ggdzie trzeba, zamiast zaokraglic bardziej nosek buta to ty go zrobiles takiego ociosanego, zato to czego widac nei bedize, tj obramowanie dziury robisz krawedz po srodku i wyciagasz, chociaz ze nie widac tego bo jest pod spodniami! ....wogole strasznie płaskie sie wydaja....a gatki fajne, tylko po co?!:P 3/4 zastapilaby go normalmapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się