Skocz do zawartości

Teczka Lo-poly: Ex3


Ex3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 192
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kurtka fajna, tak.

 

Gorzej z dżinsami, rozmyte, nogi wyglądają jak dwa pulchne wałki, fałdowania brak właściwie. Gęba spoko, ale skintone do poprawy, albo to wina braku oświetlenia.

 

Dałbyś render z oświetleniem, trzypunktowym najlepiej, bo jest szaro.

I możesz spróbować lekki self ilumination na model zaserwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no no... chłopie, idzie ci to coraz lepiej... ;)

 

pochwalić...

 

czepiał bym się do spodni, ten szew między pośladkami to nie wygląda za dobrze...

 

ogólnie gites... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.... pewnie dlatego że silnik pod który to idzie nie obsługuje normalek :P:P:P tylko per vertex lightning :P

Albo dlatego że jestem nienormalny BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z twoich modeli można by fajne normal mapki wypalić (tak mi się wydaje).

Puki nie pokazujesz siatki jest naprawdę super XD a ten engine co to ? obsługuje kości i vertex weight (jak nie to modele się nadają XD).

Jeżeli obsługuje vertex light i siatki po 12tys to nie wierzę że nie ma NM ;/

W kwestii plastycznej robisz świetne rzeczy ale w kwestii technicznej już nie XD

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he :)

Engine to Antics3D, postać jest później wrzucana na bipeda i ślicznie animowana :)

siatki nie mają 12poly tylko po 4-5k poly max mieszczę się w polycouncie więc raczej problemu nie ma.

Per pixel lightning będzie może w przyszłym roku :|

Dzięx anyway :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i skończyłem wdzianka dla tego ziomka.

Więcej screenów tutaj

 

Co do zgięć to zdaję sobie sprawę z tego że ciężko to zrigować. Dzisiaj dostałem go zrigowanego ( w gatkach i spodniach ) i jakoś się dało to zrobić tak że nie ma większych zwałek.

84e9201ca853fc20.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa....zgadzam sie z przedmowca ....srodkowy model/textura wyszedl naprawde dobrze, kotles tylko ma taka mine jakby stal przed komisja poborowa....material garnituru mi sie nie podoba .....no i fajne pomaranczowe majty ma hyhy ]:-]

 

edit:

no i jakos dziwnie ulozone palce rak pod rig :|...animator tak sobie zazyczyl ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kształt oczu jest nie bardzo kąciki od strony nosa (dolna powieka).

Widzę, że nad skintonami trochę pracowałeś, ale skóra wydaje trochę jakby poprzebarwiana miejscami, poplamiona. Jednak jeszcze zbyt jednolita.

 

obczaj:

3e38fa85fa826ab2.jpg

 

pozatem od boku widać, że kącik oka "wystaje", należy go cofnąć do wewnątrz..

28a0c9703eeff23a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx, Levy. Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona :) ale ciągle nad tym pracuję.

Modelu raczej nie daję do oceny bo to z automatu jest i zdaję sobie sprawię z problemów z oczami :)

Up:

Nowa tex do innej głowy. (szare będzie zchowane pod włosami)

7c937810bc72b016.jpg

Edytowane przez Ex3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi momentami wykminić jak sprawić żeby skóra nie była tak jednolita i nie była poplamiona

polecam namalowanie tekstury glowy od zera w photoshopie, bez uzywania zdjec, tylko patrzenia nia nie. poza ty no glowa jak glowa, nie pierwsza i nie ostatnam, same glowy aaaa:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo lepiej ta głowka niż poprzednia, tylko dlaczego nochal taki biały? Chyba powinien być czerwieńszy leciutko niż reszta skóry? Nie bez parady mapki sss się aplikuje właśnie na nosie (i uszach). Spróbój wyostrzyć też całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności