viz.k Napisano 8 Listopad 2007 Napisano 8 Listopad 2007 Witam Takie...max9, vray, PS...nie wiem co jeszcze napisac:P Prosze o komentarze i krytyke Aha na podstawie szkicu znalezionego w necie (ktores z polskich biur projektowych)
Johny Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Co sie odbija w tych oknach? Gigantyczny krzak? Nie pasuje mi male oswietlone drzewko w tle z lewej. No i jeszcze ta chromowana latarnia ;P Ogolnie b. ladnie... :)
viz.k Napisano 9 Listopad 2007 Autor Napisano 9 Listopad 2007 wlasnie tez mi sie to odbicie nie podoba ale jakos nie moglem lepiej ustawic hdrki...drzewko racja, obetne to troche:)
SoAd Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 A mi się całość podoba, moze to dla tego ze mam kocioł :p albo naprawdę jest fajnie
arch515 Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Pracuj jest dobrze w sensie …ze idziesz w dobrym kierunku.. Otoczenie lezy..Ale..Ma potencjał.. A odbicia mi się podobają na pierwszy rzut oka:) pozdrawiam.
pionix Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 ja się tylko zieleni przyczepie i trawy zwłaszcza - zbyt zielona! ;) Reszta bardzo pozytywnie wyszła, podoba mi się taka "graficzna" wizka
err0r Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 + Mile, nowoczesne kolory, wiezowiec ladnie sie prezentuje + klatka schodowa przejrzysta + budynki w otoczeniu wystarczajaco dobrze zrobione + niebo OK, + materialy betonu i szkla dobrze zrobione - rosliny wyszly sztucznie, przesadnie nasycone zielonym - slabe materialy na ulicy, jakas taka polatana i nienaturalna, znaki poziome na ulicy nieproporcjonalne co szczegolnie widac na ul. po lewej stronie - lampy mialy byc takie male ? wystaja nad ulice, daja zludzenie jakby jakis wiekszy samochod, tir, czy cysterna mogly o nie zachaczyc. Przyjemny odbior pracy :) Pozdrawiam
Zbychowaty Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 drzewa za zielone, i wspomniane odbicie, reszta bardzo ok. Lwf?
viz.k Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 dzieki za komenty ulica pozostaje dla mnie zagadka, specjalnie wymodelowalem ja od nowa, na pewno w siatce wszystko jest ok, nie wiem dlaczego takie rzeczy sie na niej porobily Zbychowaty: nie LWF:) exponential mapping dzieki jeszcze raz, pozdrawiam
Kedzior Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Witam. Jak mi się obrazek ładował to widząc samą górę pomyślałem , oo fajna vizka, załadował się dół i klapa :), ale i tak suma sumarum ok.
JohnyCa Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 No właśnie - trochę wizka straciła przez średnie podłoże (ulica jakś taka pusta i "makietowa"). Tak czy inaczej mi się podoba. Pozdrawiam
bahus Napisano 14 Listopad 2007 Napisano 14 Listopad 2007 Za żółta tekstura na budynku zapewne miał wyjść fajnie wygladające beton wiec popraw to no i za mocne odbicia w szybach za niebieskie jak dla mnie, acha no i tekstura asfaltu się powtarza a drzewa za zielone ale to da się poprawić i będzie git.
wain Napisano 15 Listopad 2007 Napisano 15 Listopad 2007 wg mnie wszystko psuje perspektywa(izo + punkt obserwatora) i GO. calosc wyglada jak zdjecei makro a nie fotka architektury .. rozwiazanie? . - focal length ( 15-30 mm ze wskazaniem w okolicach 20mm) - GO w calym zakresie ( brak rozmyc ). - kamere obnizyc do poziomu realnego obserwatora (1.7m nad gruntem ). (jak sie robi fotki architektury to ja nie pamietam zeby ktos to robil na pelnej dziurze super jasnym szerokim szklem - chyba ze dla uzyskania ciekawych efektow i to w pelni swiadomie ). pozdrawiam wain
viz.k Napisano 15 Listopad 2007 Autor Napisano 15 Listopad 2007 Dzieki za dobre rady...wciaz sie ucze wiec wszystko sie przydaje ale z ta scena juz raczej nic nie bede robil bo za ciezka na moj komp. Mam nadzieje ze kazda nastepna bedzie lepsza. Teraz musze zaczac pieniadze jakies na tym zarabiac bo mnie troche przycisnelo:) A wizka wlasciwie tak jak za kazdym razem, staram sie zrobic fotoreal ale zawsze gdzies po drodze zbocze z obranego kursu i wychodzi to roznie.
Rekomendowane odpowiedzi