Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Takie...max9, vray, PS...nie wiem co jeszcze napisac:P Prosze o komentarze i krytyke

 

Aha na podstawie szkicu znalezionego w necie (ktores z polskich biur projektowych)

 

0001.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co sie odbija w tych oknach? Gigantyczny krzak? Nie pasuje mi male oswietlone drzewko w tle z lewej. No i jeszcze ta chromowana latarnia ;P Ogolnie b. ladnie... :)

Napisano

Pracuj jest dobrze w sensie …ze idziesz w dobrym kierunku.. Otoczenie lezy..Ale..Ma potencjał.. A odbicia mi się podobają na pierwszy rzut oka:)

pozdrawiam.

Napisano

ja się tylko zieleni przyczepie i trawy zwłaszcza - zbyt zielona! ;) Reszta bardzo pozytywnie wyszła, podoba mi się taka "graficzna" wizka

Napisano

+ Mile, nowoczesne kolory, wiezowiec ladnie sie prezentuje

+ klatka schodowa przejrzysta

+ budynki w otoczeniu wystarczajaco dobrze zrobione

+ niebo OK,

+ materialy betonu i szkla dobrze zrobione

 

- rosliny wyszly sztucznie, przesadnie nasycone zielonym

- slabe materialy na ulicy, jakas taka polatana i nienaturalna, znaki poziome na ulicy nieproporcjonalne co szczegolnie widac na ul. po lewej stronie

- lampy mialy byc takie male ? wystaja nad ulice, daja zludzenie jakby jakis wiekszy samochod, tir, czy cysterna mogly o nie zachaczyc.

 

 

Przyjemny odbior pracy :) Pozdrawiam

Napisano

dzieki za komenty

 

ulica pozostaje dla mnie zagadka, specjalnie wymodelowalem ja od nowa, na pewno w siatce wszystko jest ok, nie wiem dlaczego takie rzeczy sie na niej porobily

 

Zbychowaty: nie LWF:) exponential mapping

 

dzieki jeszcze raz, pozdrawiam

Napisano

Witam. Jak mi się obrazek ładował to widząc samą górę pomyślałem , oo fajna vizka, załadował się dół i klapa :), ale i tak suma sumarum ok.

Napisano

Za żółta tekstura na budynku zapewne miał wyjść fajnie wygladające beton wiec popraw to no i za mocne odbicia w szybach za niebieskie jak dla mnie, acha no i tekstura asfaltu się powtarza a drzewa za zielone ale to da się poprawić i będzie git.

Napisano

wg mnie wszystko psuje perspektywa(izo + punkt obserwatora) i GO. calosc wyglada jak zdjecei makro a nie fotka architektury ..

rozwiazanie? .

- focal length ( 15-30 mm ze wskazaniem w okolicach 20mm)

- GO w calym zakresie ( brak rozmyc ).

- kamere obnizyc do poziomu realnego obserwatora (1.7m nad gruntem ).

(jak sie robi fotki architektury to ja nie pamietam zeby ktos to robil na pelnej dziurze super jasnym szerokim szklem - chyba ze dla uzyskania ciekawych efektow i to w pelni swiadomie ).

 

pozdrawiam

wain

Napisano

Dzieki za dobre rady...wciaz sie ucze wiec wszystko sie przydaje ale z ta scena juz raczej nic nie bede robil bo za ciezka na moj komp. Mam nadzieje ze kazda nastepna bedzie lepsza. Teraz musze zaczac pieniadze jakies na tym zarabiac bo mnie troche przycisnelo:)

 

A wizka wlasciwie tak jak za kazdym razem, staram sie zrobic fotoreal ale zawsze gdzies po drodze zbocze z obranego kursu i wychodzi to roznie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności