Napisano 8 Listopad 200717 l Witam Takie...max9, vray, PS...nie wiem co jeszcze napisac:P Prosze o komentarze i krytyke Aha na podstawie szkicu znalezionego w necie (ktores z polskich biur projektowych)
Napisano 9 Listopad 200717 l Co sie odbija w tych oknach? Gigantyczny krzak? Nie pasuje mi male oswietlone drzewko w tle z lewej. No i jeszcze ta chromowana latarnia ;P Ogolnie b. ladnie... :)
Napisano 9 Listopad 200717 l Autor wlasnie tez mi sie to odbicie nie podoba ale jakos nie moglem lepiej ustawic hdrki...drzewko racja, obetne to troche:)
Napisano 9 Listopad 200717 l A mi się całość podoba, moze to dla tego ze mam kocioł :p albo naprawdę jest fajnie
Napisano 9 Listopad 200717 l Pracuj jest dobrze w sensie …ze idziesz w dobrym kierunku.. Otoczenie lezy..Ale..Ma potencjał.. A odbicia mi się podobają na pierwszy rzut oka:) pozdrawiam.
Napisano 9 Listopad 200717 l ja się tylko zieleni przyczepie i trawy zwłaszcza - zbyt zielona! ;) Reszta bardzo pozytywnie wyszła, podoba mi się taka "graficzna" wizka
Napisano 9 Listopad 200717 l + Mile, nowoczesne kolory, wiezowiec ladnie sie prezentuje + klatka schodowa przejrzysta + budynki w otoczeniu wystarczajaco dobrze zrobione + niebo OK, + materialy betonu i szkla dobrze zrobione - rosliny wyszly sztucznie, przesadnie nasycone zielonym - slabe materialy na ulicy, jakas taka polatana i nienaturalna, znaki poziome na ulicy nieproporcjonalne co szczegolnie widac na ul. po lewej stronie - lampy mialy byc takie male ? wystaja nad ulice, daja zludzenie jakby jakis wiekszy samochod, tir, czy cysterna mogly o nie zachaczyc. Przyjemny odbior pracy :) Pozdrawiam
Napisano 10 Listopad 200717 l Autor dzieki za komenty ulica pozostaje dla mnie zagadka, specjalnie wymodelowalem ja od nowa, na pewno w siatce wszystko jest ok, nie wiem dlaczego takie rzeczy sie na niej porobily Zbychowaty: nie LWF:) exponential mapping dzieki jeszcze raz, pozdrawiam
Napisano 10 Listopad 200717 l Witam. Jak mi się obrazek ładował to widząc samą górę pomyślałem , oo fajna vizka, załadował się dół i klapa :), ale i tak suma sumarum ok.
Napisano 10 Listopad 200717 l No właśnie - trochę wizka straciła przez średnie podłoże (ulica jakś taka pusta i "makietowa"). Tak czy inaczej mi się podoba. Pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200717 l Za żółta tekstura na budynku zapewne miał wyjść fajnie wygladające beton wiec popraw to no i za mocne odbicia w szybach za niebieskie jak dla mnie, acha no i tekstura asfaltu się powtarza a drzewa za zielone ale to da się poprawić i będzie git.
Napisano 15 Listopad 200717 l wg mnie wszystko psuje perspektywa(izo + punkt obserwatora) i GO. calosc wyglada jak zdjecei makro a nie fotka architektury .. rozwiazanie? . - focal length ( 15-30 mm ze wskazaniem w okolicach 20mm) - GO w calym zakresie ( brak rozmyc ). - kamere obnizyc do poziomu realnego obserwatora (1.7m nad gruntem ). (jak sie robi fotki architektury to ja nie pamietam zeby ktos to robil na pelnej dziurze super jasnym szerokim szklem - chyba ze dla uzyskania ciekawych efektow i to w pelni swiadomie ). pozdrawiam wain
Napisano 15 Listopad 200717 l Autor Dzieki za dobre rady...wciaz sie ucze wiec wszystko sie przydaje ale z ta scena juz raczej nic nie bede robil bo za ciezka na moj komp. Mam nadzieje ze kazda nastepna bedzie lepsza. Teraz musze zaczac pieniadze jakies na tym zarabiac bo mnie troche przycisnelo:) A wizka wlasciwie tak jak za kazdym razem, staram sie zrobic fotoreal ale zawsze gdzies po drodze zbocze z obranego kursu i wychodzi to roznie.