Kuba Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Jako że dzisiaj wyszła gra, na którą sporo czasu czekałem i podejrzewam, że ukradnie mi wiele godzin z życiorysu, chciałbym założyć WIPa, który zmobilizuje mnie do ukończenia modelu. Ustanowiłem sobie limit 6k, skończyłem na 5,6. Wyszedłem z lp, teraz powoli sobie pracuję nad normalami. Będę wdzięczny za rady i wszelką pomoc :)
Matys Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 extra model :D patrzac na miniaturke fajnie to bedzie wygladac :-) jedyne co bym poprawil to moze to mechaniczne ramie, moze dodac tam wiecej jakis elementow zeby bylo bardziej masywne bo teraz troszke dziwne w odbiorze :-) i dajesz dajesz bo naprawde warto :-)
Levus Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Kanciasta szczęka by mi się widziała, bardziej wysterydowana prawa ręka i prawy brak, lewa dłoń, ta mechaniczna trochę powiększona, i coś ciekawszego na kuternodze, może żeby pewniej stał, jakiś upgrade tej sztucznej stopki, bo teraz kompozycyjnie i wagowo to leci na prawą stronę siłą rzeczy:) Super się zapowiada, fajny klimacik, powodzenia!
Tomala Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Mechaniczne ramię i noga nie wyglądają zbyt solidnie, z daleka może być je słabo widać przez co postać może sprawiać wrażenie jakby nie miała lewej ręki. Tak poza tym to super.
Tony M. Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Ja bym mu tą rękę wsadził w jakąś "plastikową" tubę co by mu się węże i inne pałatajstwo nie zawineło w tryba.... a tak na serio to nie pasuje mi "balans" postaci i przychylam się do opinii Lewusa..
JmTm00 Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Troszke delikatna konstukcyja jak dla mnie tych mechanizmow....a tak btw. co za gra ? :> Hl2ep3 czy jak :>???
Kuba Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 Dzięki za komentarze. Model już jest zmapowany, na szczęście zostawiłem sobie trochę wolnego miejsca na UV, więc nad ręką jeszcze trochę pomyślę. Noga zostanie taka jak jest, sprawdziła się w HL2 :) więc i tu się sprawdzi. Wzorowałem się na zdjęciu, które wrzucam poniżej, więc wydaje mi się, że proteza tego typu sprawdza się nie tylko w grach.
Tony M. Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 chyba powinieneś dodać przednie zagięcie do protezy... bo twoja wydaje się płaska z przodu w porównaniu do referki.. http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/07_01/pistoriusMS0707_468x523.jpg&imgrefurl=http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html%3Fin_article_id%3D466904%26in_page_id%3D1770&h=523&w=468&sz=60&hl=pl&start=15&um=1&tbnid=fF9FLzP0TEVHwM:&tbnh=131&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dartificial%2Bleg%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN http://www.viewimages.com/Search.aspx?mid=1072652&epmid=2&partner=Google
Kuba Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 Dzięki. Może jeszcze trochę zmienię tę nogę. Użyję mapki 2048, a co :) No i na koniec normal głowy w porównaniu z high. Wydaje mi się, że chyba nie spaprałem za bardzo. Nad oczami rozczulać się nie będę, bo i tak dorzucam okulary.
SoAd Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Dajesz dalej :D Tylko usta słabo zarysowane, prawie jakby ich niebyło
Levus Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 Jak już jedziesz na 2048 to możesz głowe na 1/4 textury dawać spokojnie...
Kuba Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 Call of Duty 4 :) Od piątku katuję multi, muszę przyznać, że wyszedł im świetnie. Nie pamiętam, żeby od czasów pierwszego CoD jakiś multi zrobił na mnie tak dobre wrażenie. Polecam :)
Kedzior Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 Świetny modelik :), czekam na jakies fajne text.
Gość Marioza Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 co tu duzo gadać , robisz postępy Kuba, jesli chodzi o bryłe postaci jest fajnie, mozna by jeszcze podłubac siateczke twarzy, przydałoby sie jednak cos ciezszego masywniejszego na tą sztuczna ręke i noge, z hiresem bańki jeszcze powalcz nie ma co sie spieszyc nikt Cię nie goni
ledyr Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 no i gdzie ta tekstura? popraw koniecznie te metalową rękę bo wygląda jak z patyczków od loda. wąsy mi sie nie podobaja i broda taka jakas szeroka poza tym wszystko cacy
Kuba Napisano 13 Listopad 2007 Autor Napisano 13 Listopad 2007 Sorki, ale chyba nie będzie. Utknąłem gdzieś między Pripyat a Bog i nie zanosi się, bym rychło stamtąd wrócił :) Swoją drogą - CoD4 to najlepsze multi w jakie kiedykolwiek grałem. Modelowanie i malowanie idzie w odstawkę.
Kuba Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 Niezłe mam opóźnienie, chyba za ostro pompuję statystyki w CoD4 :) W każdym razie coś tam grzebię. Tekstura w fazie WIP. Wszelkie wskazówki mile widziane.
ledyr Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 bardzo super! podziałaj teraz ze specularem i wrzuć jakieś światło z cieniami, dodaj może AO popracuj nad diffusem(szczególnie spodnie) i będzie mega super :D
soda Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Jak na moje oko to metal jest bardzo plaski. Moze pomoglo by rozjasnienie speculara.
Kuba Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Dzięki wam obu za komentarze :) Powoli mam już dosyć tej postaci, co chwilę zmieniam jakieś szczegóły, których i tak nie będzie widać. Wrzucam kolejny render do oceny. Może ktoś coś napisze :) Z góry przepraszam za szerokość obrazka.
naeq Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 wygląda na prawdę extra, powodzenia w dalszym dorabianiu.
ledyr Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 WOW Kuba wygląda świetnie ! ale żeby było jeszcze lepiej to :D: -szyja wygląda dziwnie w pierwszym ludku od lewej -sutek jest za wysoko i za bardzo do środka -podziałaj jeszcze z tylnymi kieszeniami w spodniach -dodaj tris do pejcza i tej polokrągles części ehmm stopy :d powodzenia!
wizz Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Jakby był bardziej z toonowany to by pasował do Team Fortress 2 :) fajny całkiem
Scottero Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 sorki, ale ta metalowa noga wyglada jakby ja ktos sreberkiem od czekolady okleil... i biceps IMHO za szeroki. Poza tym cool ;) pozdro!
Raven Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Witam. Wydaje mi się ze mały palec jest za długi, możliwe ze wynika to z równego ułożenia palcy (powinny być w lekkim łuku). Ramie (nie mechaniczne) imo ma troszkę źle ulożone poligony, bedzie problem z "podrapaniem się po głowie". Troszkę monotonna jednobarwna tekstura, jakies wytarcia, odbarwienia trochę desaturyzacji i nabierze "szorstkości". Ale ogólnie ok jest. Pozdrawiam.
sicksicksick Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 troche sie sypie te ramie to ..robota ..jakieś pajęcze,, textura metaloo i kolor gaci do wymiany; motyf z pejCZEm wypasiony i skulping twarzy tez ..a i jeszcze mięsień piersiowy i troojkątny naramienny dziwnie odstają moze to złudzenie *normal mapy* ale dla mnie dziwne..,,pzdr
Bro Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Super - metalowa raczka troche jakas taka za delikatna no i ten kolor spodni :) pozdro
Kuba Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Dzięki za komentarze. ledyr - powoli będę poprawiał, z sutkiem też mi coś nie pasowało, ale jeździłem po całej klatce i nie mogłem ucelować :) Scottero - to srebrne to miała być taśma klejąca jak z hamerykańskich filmów ;) Raven - samej łapy już chyba nie przebuduję, postaram się pokombinować tylko z dłonią. Co do drapania się po głowie - możliwe, ale nigdy nie myślałem w tych kategoriach. Ręka miała służyć do trzymania giwery i tak jak zazwyczaj w grach jakichś obszernych ruchów nie zakładałem. W każdym razie warto zapamiętać na przyszłość. sicksicksick, - metalowego ramienia na tym etapie już nie będę przerabiał, może jedynie dorzucę coś do samej "dłoni". Było kilka uwag dotyczących koloru spodni, zdecydowałem się zrobić je jeszcze raz. Proszę o pomoc w wyborze koloru bazowego :) Mi najbardziej pasują 1,4,6 i 7
madman1987 Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Co do spodni zgadzam się z bro, a taka jeszcze drobna sugestia zawarta na obrazku (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać XD) : Tak czy wspak może być fajnie jakby popracować jeszcze trochę, nie zaprzestawałbym na tym co jest. Pozdrówki.
soda Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Mi sie podoba najbardziej 7. Podkreslilbym bardziej rozporek i szwy. Mozna tez pociagnac PSowym pluginem do normali mapke diffuse i na mape normal z overlayem wrzucic.
Kuba Napisano 24 Grudzień 2007 Autor Napisano 24 Grudzień 2007 Dzięki za wszystkie rady i komentarze. Trochę posiedziałem, ale zbliżają się święta, więc chciałbym to już zakończyć. Problem nogi nie został rozwiązany, na szczęście wytrzymała renderowanie i się nie złamała :) Następnym razem będę musiał dłużej pomyśleć zanim zacznę modelować. Wiem że muszę potrenować materiały, bo nigdy nie jestem zadowolony z efektu, przy teksturze gubi mi się detal z normala. Mam nadzieję, że na ten raz jest w miarę ok. Wesołych Świąt życzę
Orangegraphics Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 oooooo o_O no super. naprawdę przekonywujące. nie znam się na gamearcie, ale dla mnie to pro;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się