Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako że dzisiaj wyszła gra, na którą sporo czasu czekałem i podejrzewam, że ukradnie mi wiele godzin z życiorysu, chciałbym założyć WIPa, który zmobilizuje mnie do ukończenia modelu. Ustanowiłem sobie limit 6k, skończyłem na 5,6. Wyszedłem z lp, teraz powoli sobie pracuję nad normalami. Będę wdzięczny za rady i wszelką pomoc :)

 

wirjg9.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

extra model :D patrzac na miniaturke fajnie to bedzie wygladac :-) jedyne co bym poprawil to moze to mechaniczne ramie, moze dodac tam wiecej jakis elementow zeby bylo bardziej masywne bo teraz troszke dziwne w odbiorze :-)

i dajesz dajesz bo naprawde warto :-)

Napisano

Kanciasta szczęka by mi się widziała, bardziej wysterydowana prawa ręka i prawy brak, lewa dłoń, ta mechaniczna trochę powiększona, i coś ciekawszego na kuternodze, może żeby pewniej stał, jakiś upgrade tej sztucznej stopki, bo teraz kompozycyjnie i wagowo to leci na prawą stronę siłą rzeczy:)

 

Super się zapowiada, fajny klimacik, powodzenia!

Napisano

Mechaniczne ramię i noga nie wyglądają zbyt solidnie, z daleka może być je słabo widać przez co postać może sprawiać wrażenie jakby nie miała lewej ręki. Tak poza tym to super.

Napisano

Ja bym mu tą rękę wsadził w jakąś "plastikową" tubę co by mu się węże i inne pałatajstwo nie zawineło w tryba.... a tak na serio to nie pasuje mi "balans" postaci i przychylam się do opinii Lewusa..

Napisano

Dzięki za komentarze. Model już jest zmapowany, na szczęście zostawiłem sobie trochę wolnego miejsca na UV, więc nad ręką jeszcze trochę pomyślę. Noga zostanie taka jak jest, sprawdziła się w HL2 :) więc i tu się sprawdzi. Wzorowałem się na zdjęciu, które wrzucam poniżej, więc wydaje mi się, że proteza tego typu sprawdza się nie tylko w grach.

 

1072652pn8.jpg

Napisano

Dzięki. Może jeszcze trochę zmienię tę nogę.

Użyję mapki 2048, a co :)

 

mapapa5.jpg

 

No i na koniec normal głowy w porównaniu z high. Wydaje mi się, że chyba nie spaprałem za bardzo. Nad oczami rozczulać się nie będę, bo i tak dorzucam okulary.

 

glowace9.jpg

Napisano

Call of Duty 4 :) Od piątku katuję multi, muszę przyznać, że wyszedł im świetnie. Nie pamiętam, żeby od czasów pierwszego CoD jakiś multi zrobił na mnie tak dobre wrażenie. Polecam :)

Gość Marioza
Napisano

co tu duzo gadać , robisz postępy Kuba, jesli chodzi o bryłe postaci jest fajnie, mozna by jeszcze podłubac siateczke twarzy, przydałoby sie jednak cos ciezszego masywniejszego na tą sztuczna ręke i noge, z hiresem bańki jeszcze powalcz nie ma co sie spieszyc nikt Cię nie goni

Napisano

no i gdzie ta tekstura? popraw koniecznie te metalową rękę bo wygląda jak z patyczków od loda. wąsy mi sie nie podobaja i broda taka jakas szeroka poza tym wszystko cacy

Napisano

Sorki, ale chyba nie będzie. Utknąłem gdzieś między Pripyat a Bog i nie zanosi się, bym rychło stamtąd wrócił :) Swoją drogą - CoD4 to najlepsze multi w jakie kiedykolwiek grałem. Modelowanie i malowanie idzie w odstawkę.

Napisano

Niezłe mam opóźnienie, chyba za ostro pompuję statystyki w CoD4 :) W każdym razie coś tam grzebię. Tekstura w fazie WIP. Wszelkie wskazówki mile widziane.

 

61637497yz0.jpg

Napisano

bardzo super! podziałaj teraz ze specularem i wrzuć jakieś światło z cieniami, dodaj może AO popracuj nad diffusem(szczególnie spodnie) i będzie mega super :D

Napisano

Dzięki wam obu za komentarze :) Powoli mam już dosyć tej postaci, co chwilę zmieniam jakieś szczegóły, których i tak nie będzie widać. Wrzucam kolejny render do oceny. Może ktoś coś napisze :)

Z góry przepraszam za szerokość obrazka.

 

97080694xw1.jpg

Napisano

WOW Kuba wygląda świetnie !

ale żeby było jeszcze lepiej to :D:

-szyja wygląda dziwnie w pierwszym ludku od lewej

-sutek jest za wysoko i za bardzo do środka

-podziałaj jeszcze z tylnymi kieszeniami w spodniach

-dodaj tris do pejcza i tej polokrągles części ehmm stopy :d

powodzenia!

Napisano

Witam.

Wydaje mi się ze mały palec jest za długi, możliwe ze wynika to z równego ułożenia palcy (powinny być w lekkim łuku). Ramie (nie mechaniczne) imo ma troszkę źle ulożone poligony, bedzie problem z "podrapaniem się po głowie". Troszkę monotonna jednobarwna tekstura, jakies wytarcia, odbarwienia trochę desaturyzacji i nabierze "szorstkości".

Ale ogólnie ok jest. Pozdrawiam.

Napisano

troche sie sypie te ramie to ..robota ..jakieś pajęcze,, textura metaloo i kolor gaci do wymiany; motyf z pejCZEm wypasiony i skulping twarzy tez ..a i jeszcze mięsień piersiowy i troojkątny naramienny dziwnie odstają moze to złudzenie *normal mapy* ale dla mnie dziwne..,,pzdr

Napisano

Dzięki za komentarze.

ledyr - powoli będę poprawiał, z sutkiem też mi coś nie pasowało, ale jeździłem po całej klatce i nie mogłem ucelować :)

Scottero - to srebrne to miała być taśma klejąca jak z hamerykańskich filmów ;)

Raven - samej łapy już chyba nie przebuduję, postaram się pokombinować tylko z dłonią. Co do drapania się po głowie - możliwe, ale nigdy nie myślałem w tych kategoriach. Ręka miała służyć do trzymania giwery i tak jak zazwyczaj w grach jakichś obszernych ruchów nie zakładałem. W każdym razie warto zapamiętać na przyszłość.

 

sicksicksick, - metalowego ramienia na tym etapie już nie będę przerabiał, może jedynie dorzucę coś do samej "dłoni".

 

 

Było kilka uwag dotyczących koloru spodni, zdecydowałem się zrobić je jeszcze raz. Proszę o pomoc w wyborze koloru bazowego :) Mi najbardziej pasują 1,4,6 i 7

 

clipboard01lg4.jpg

Napisano

Co do spodni zgadzam się z bro, a taka jeszcze drobna sugestia zawarta na obrazku (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać XD) :

 

damndn6.jpg

 

Tak czy wspak może być fajnie jakby popracować jeszcze trochę, nie zaprzestawałbym na tym co jest.

 

Pozdrówki.

Napisano

Mi sie podoba najbardziej 7. Podkreslilbym bardziej rozporek i szwy. Mozna tez pociagnac PSowym pluginem do normali mapke diffuse i na mape normal z overlayem wrzucic.

Napisano

Dzięki za wszystkie rady i komentarze. Trochę posiedziałem, ale zbliżają się święta, więc chciałbym to już zakończyć. Problem nogi nie został rozwiązany, na szczęście wytrzymała renderowanie i się nie złamała :) Następnym razem będę musiał dłużej pomyśleć zanim zacznę modelować. Wiem że muszę potrenować materiały, bo nigdy nie jestem zadowolony z efektu, przy teksturze gubi mi się detal z normala. Mam nadzieję, że na ten raz jest w miarę ok.

Wesołych Świąt życzę icon_santa.gif

 

silnoreki2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności