Skocz do zawartości

Postać 3D: Silnoręki


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że dzisiaj wyszła gra, na którą sporo czasu czekałem i podejrzewam, że ukradnie mi wiele godzin z życiorysu, chciałbym założyć WIPa, który zmobilizuje mnie do ukończenia modelu. Ustanowiłem sobie limit 6k, skończyłem na 5,6. Wyszedłem z lp, teraz powoli sobie pracuję nad normalami. Będę wdzięczny za rady i wszelką pomoc :)

 

wirjg9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

extra model :D patrzac na miniaturke fajnie to bedzie wygladac :-) jedyne co bym poprawil to moze to mechaniczne ramie, moze dodac tam wiecej jakis elementow zeby bylo bardziej masywne bo teraz troszke dziwne w odbiorze :-)

i dajesz dajesz bo naprawde warto :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanciasta szczęka by mi się widziała, bardziej wysterydowana prawa ręka i prawy brak, lewa dłoń, ta mechaniczna trochę powiększona, i coś ciekawszego na kuternodze, może żeby pewniej stał, jakiś upgrade tej sztucznej stopki, bo teraz kompozycyjnie i wagowo to leci na prawą stronę siłą rzeczy:)

 

Super się zapowiada, fajny klimacik, powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Model już jest zmapowany, na szczęście zostawiłem sobie trochę wolnego miejsca na UV, więc nad ręką jeszcze trochę pomyślę. Noga zostanie taka jak jest, sprawdziła się w HL2 :) więc i tu się sprawdzi. Wzorowałem się na zdjęciu, które wrzucam poniżej, więc wydaje mi się, że proteza tego typu sprawdza się nie tylko w grach.

 

1072652pn8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Może jeszcze trochę zmienię tę nogę.

Użyję mapki 2048, a co :)

 

mapapa5.jpg

 

No i na koniec normal głowy w porównaniu z high. Wydaje mi się, że chyba nie spaprałem za bardzo. Nad oczami rozczulać się nie będę, bo i tak dorzucam okulary.

 

glowace9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

co tu duzo gadać , robisz postępy Kuba, jesli chodzi o bryłe postaci jest fajnie, mozna by jeszcze podłubac siateczke twarzy, przydałoby sie jednak cos ciezszego masywniejszego na tą sztuczna ręke i noge, z hiresem bańki jeszcze powalcz nie ma co sie spieszyc nikt Cię nie goni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale chyba nie będzie. Utknąłem gdzieś między Pripyat a Bog i nie zanosi się, bym rychło stamtąd wrócił :) Swoją drogą - CoD4 to najlepsze multi w jakie kiedykolwiek grałem. Modelowanie i malowanie idzie w odstawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam obu za komentarze :) Powoli mam już dosyć tej postaci, co chwilę zmieniam jakieś szczegóły, których i tak nie będzie widać. Wrzucam kolejny render do oceny. Może ktoś coś napisze :)

Z góry przepraszam za szerokość obrazka.

 

97080694xw1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW Kuba wygląda świetnie !

ale żeby było jeszcze lepiej to :D:

-szyja wygląda dziwnie w pierwszym ludku od lewej

-sutek jest za wysoko i za bardzo do środka

-podziałaj jeszcze z tylnymi kieszeniami w spodniach

-dodaj tris do pejcza i tej polokrągles części ehmm stopy :d

powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wydaje mi się ze mały palec jest za długi, możliwe ze wynika to z równego ułożenia palcy (powinny być w lekkim łuku). Ramie (nie mechaniczne) imo ma troszkę źle ulożone poligony, bedzie problem z "podrapaniem się po głowie". Troszkę monotonna jednobarwna tekstura, jakies wytarcia, odbarwienia trochę desaturyzacji i nabierze "szorstkości".

Ale ogólnie ok jest. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

ledyr - powoli będę poprawiał, z sutkiem też mi coś nie pasowało, ale jeździłem po całej klatce i nie mogłem ucelować :)

Scottero - to srebrne to miała być taśma klejąca jak z hamerykańskich filmów ;)

Raven - samej łapy już chyba nie przebuduję, postaram się pokombinować tylko z dłonią. Co do drapania się po głowie - możliwe, ale nigdy nie myślałem w tych kategoriach. Ręka miała służyć do trzymania giwery i tak jak zazwyczaj w grach jakichś obszernych ruchów nie zakładałem. W każdym razie warto zapamiętać na przyszłość.

 

sicksicksick, - metalowego ramienia na tym etapie już nie będę przerabiał, może jedynie dorzucę coś do samej "dłoni".

 

 

Było kilka uwag dotyczących koloru spodni, zdecydowałem się zrobić je jeszcze raz. Proszę o pomoc w wyborze koloru bazowego :) Mi najbardziej pasują 1,4,6 i 7

 

clipboard01lg4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie rady i komentarze. Trochę posiedziałem, ale zbliżają się święta, więc chciałbym to już zakończyć. Problem nogi nie został rozwiązany, na szczęście wytrzymała renderowanie i się nie złamała :) Następnym razem będę musiał dłużej pomyśleć zanim zacznę modelować. Wiem że muszę potrenować materiały, bo nigdy nie jestem zadowolony z efektu, przy teksturze gubi mi się detal z normala. Mam nadzieję, że na ten raz jest w miarę ok.

Wesołych Świąt życzę icon_santa.gif

 

silnoreki2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności