Napisano 9 Listopad 200717 l Jako że dzisiaj wyszła gra, na którą sporo czasu czekałem i podejrzewam, że ukradnie mi wiele godzin z życiorysu, chciałbym założyć WIPa, który zmobilizuje mnie do ukończenia modelu. Ustanowiłem sobie limit 6k, skończyłem na 5,6. Wyszedłem z lp, teraz powoli sobie pracuję nad normalami. Będę wdzięczny za rady i wszelką pomoc :)
Napisano 9 Listopad 200717 l extra model :D patrzac na miniaturke fajnie to bedzie wygladac :-) jedyne co bym poprawil to moze to mechaniczne ramie, moze dodac tam wiecej jakis elementow zeby bylo bardziej masywne bo teraz troszke dziwne w odbiorze :-) i dajesz dajesz bo naprawde warto :-)
Napisano 9 Listopad 200717 l Kanciasta szczęka by mi się widziała, bardziej wysterydowana prawa ręka i prawy brak, lewa dłoń, ta mechaniczna trochę powiększona, i coś ciekawszego na kuternodze, może żeby pewniej stał, jakiś upgrade tej sztucznej stopki, bo teraz kompozycyjnie i wagowo to leci na prawą stronę siłą rzeczy:) Super się zapowiada, fajny klimacik, powodzenia!
Napisano 9 Listopad 200717 l Mechaniczne ramię i noga nie wyglądają zbyt solidnie, z daleka może być je słabo widać przez co postać może sprawiać wrażenie jakby nie miała lewej ręki. Tak poza tym to super.
Napisano 10 Listopad 200717 l Ja bym mu tą rękę wsadził w jakąś "plastikową" tubę co by mu się węże i inne pałatajstwo nie zawineło w tryba.... a tak na serio to nie pasuje mi "balans" postaci i przychylam się do opinii Lewusa..
Napisano 10 Listopad 200717 l Troszke delikatna konstukcyja jak dla mnie tych mechanizmow....a tak btw. co za gra ? :> Hl2ep3 czy jak :>???
Napisano 10 Listopad 200717 l Autor Dzięki za komentarze. Model już jest zmapowany, na szczęście zostawiłem sobie trochę wolnego miejsca na UV, więc nad ręką jeszcze trochę pomyślę. Noga zostanie taka jak jest, sprawdziła się w HL2 :) więc i tu się sprawdzi. Wzorowałem się na zdjęciu, które wrzucam poniżej, więc wydaje mi się, że proteza tego typu sprawdza się nie tylko w grach.
Napisano 10 Listopad 200717 l chyba powinieneś dodać przednie zagięcie do protezy... bo twoja wydaje się płaska z przodu w porównaniu do referki.. http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/07_01/pistoriusMS0707_468x523.jpg&imgrefurl=http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html%3Fin_article_id%3D466904%26in_page_id%3D1770&h=523&w=468&sz=60&hl=pl&start=15&um=1&tbnid=fF9FLzP0TEVHwM:&tbnh=131&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dartificial%2Bleg%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN http://www.viewimages.com/Search.aspx?mid=1072652&epmid=2&partner=Google
Napisano 10 Listopad 200717 l Autor Dzięki. Może jeszcze trochę zmienię tę nogę. Użyję mapki 2048, a co :) No i na koniec normal głowy w porównaniu z high. Wydaje mi się, że chyba nie spaprałem za bardzo. Nad oczami rozczulać się nie będę, bo i tak dorzucam okulary.
Napisano 10 Listopad 200717 l Jak już jedziesz na 2048 to możesz głowe na 1/4 textury dawać spokojnie...
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Call of Duty 4 :) Od piątku katuję multi, muszę przyznać, że wyszedł im świetnie. Nie pamiętam, żeby od czasów pierwszego CoD jakiś multi zrobił na mnie tak dobre wrażenie. Polecam :)
Napisano 12 Listopad 200717 l co tu duzo gadać , robisz postępy Kuba, jesli chodzi o bryłe postaci jest fajnie, mozna by jeszcze podłubac siateczke twarzy, przydałoby sie jednak cos ciezszego masywniejszego na tą sztuczna ręke i noge, z hiresem bańki jeszcze powalcz nie ma co sie spieszyc nikt Cię nie goni
Napisano 13 Listopad 200717 l no i gdzie ta tekstura? popraw koniecznie te metalową rękę bo wygląda jak z patyczków od loda. wąsy mi sie nie podobaja i broda taka jakas szeroka poza tym wszystko cacy
Napisano 13 Listopad 200717 l Autor Sorki, ale chyba nie będzie. Utknąłem gdzieś między Pripyat a Bog i nie zanosi się, bym rychło stamtąd wrócił :) Swoją drogą - CoD4 to najlepsze multi w jakie kiedykolwiek grałem. Modelowanie i malowanie idzie w odstawkę.
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor Niezłe mam opóźnienie, chyba za ostro pompuję statystyki w CoD4 :) W każdym razie coś tam grzebię. Tekstura w fazie WIP. Wszelkie wskazówki mile widziane.
Napisano 4 Grudzień 200717 l bardzo super! podziałaj teraz ze specularem i wrzuć jakieś światło z cieniami, dodaj może AO popracuj nad diffusem(szczególnie spodnie) i będzie mega super :D
Napisano 4 Grudzień 200717 l Jak na moje oko to metal jest bardzo plaski. Moze pomoglo by rozjasnienie speculara.
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor Dzięki wam obu za komentarze :) Powoli mam już dosyć tej postaci, co chwilę zmieniam jakieś szczegóły, których i tak nie będzie widać. Wrzucam kolejny render do oceny. Może ktoś coś napisze :) Z góry przepraszam za szerokość obrazka.
Napisano 14 Grudzień 200717 l WOW Kuba wygląda świetnie ! ale żeby było jeszcze lepiej to :D: -szyja wygląda dziwnie w pierwszym ludku od lewej -sutek jest za wysoko i za bardzo do środka -podziałaj jeszcze z tylnymi kieszeniami w spodniach -dodaj tris do pejcza i tej polokrągles części ehmm stopy :d powodzenia!
Napisano 14 Grudzień 200717 l Jakby był bardziej z toonowany to by pasował do Team Fortress 2 :) fajny całkiem
Napisano 14 Grudzień 200717 l sorki, ale ta metalowa noga wyglada jakby ja ktos sreberkiem od czekolady okleil... i biceps IMHO za szeroki. Poza tym cool ;) pozdro!
Napisano 15 Grudzień 200717 l Witam. Wydaje mi się ze mały palec jest za długi, możliwe ze wynika to z równego ułożenia palcy (powinny być w lekkim łuku). Ramie (nie mechaniczne) imo ma troszkę źle ulożone poligony, bedzie problem z "podrapaniem się po głowie". Troszkę monotonna jednobarwna tekstura, jakies wytarcia, odbarwienia trochę desaturyzacji i nabierze "szorstkości". Ale ogólnie ok jest. Pozdrawiam.
Napisano 15 Grudzień 200717 l troche sie sypie te ramie to ..robota ..jakieś pajęcze,, textura metaloo i kolor gaci do wymiany; motyf z pejCZEm wypasiony i skulping twarzy tez ..a i jeszcze mięsień piersiowy i troojkątny naramienny dziwnie odstają moze to złudzenie *normal mapy* ale dla mnie dziwne..,,pzdr
Napisano 17 Grudzień 200717 l Super - metalowa raczka troche jakas taka za delikatna no i ten kolor spodni :) pozdro
Napisano 19 Grudzień 200717 l Autor Dzięki za komentarze. ledyr - powoli będę poprawiał, z sutkiem też mi coś nie pasowało, ale jeździłem po całej klatce i nie mogłem ucelować :) Scottero - to srebrne to miała być taśma klejąca jak z hamerykańskich filmów ;) Raven - samej łapy już chyba nie przebuduję, postaram się pokombinować tylko z dłonią. Co do drapania się po głowie - możliwe, ale nigdy nie myślałem w tych kategoriach. Ręka miała służyć do trzymania giwery i tak jak zazwyczaj w grach jakichś obszernych ruchów nie zakładałem. W każdym razie warto zapamiętać na przyszłość. sicksicksick, - metalowego ramienia na tym etapie już nie będę przerabiał, może jedynie dorzucę coś do samej "dłoni". Było kilka uwag dotyczących koloru spodni, zdecydowałem się zrobić je jeszcze raz. Proszę o pomoc w wyborze koloru bazowego :) Mi najbardziej pasują 1,4,6 i 7
Napisano 19 Grudzień 200717 l Co do spodni zgadzam się z bro, a taka jeszcze drobna sugestia zawarta na obrazku (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać XD) : Tak czy wspak może być fajnie jakby popracować jeszcze trochę, nie zaprzestawałbym na tym co jest. Pozdrówki.
Napisano 19 Grudzień 200717 l Mi sie podoba najbardziej 7. Podkreslilbym bardziej rozporek i szwy. Mozna tez pociagnac PSowym pluginem do normali mapke diffuse i na mape normal z overlayem wrzucic.
Napisano 24 Grudzień 200717 l Autor Dzięki za wszystkie rady i komentarze. Trochę posiedziałem, ale zbliżają się święta, więc chciałbym to już zakończyć. Problem nogi nie został rozwiązany, na szczęście wytrzymała renderowanie i się nie złamała :) Następnym razem będę musiał dłużej pomyśleć zanim zacznę modelować. Wiem że muszę potrenować materiały, bo nigdy nie jestem zadowolony z efektu, przy teksturze gubi mi się detal z normala. Mam nadzieję, że na ten raz jest w miarę ok. Wesołych Świąt życzę
Napisano 24 Grudzień 200717 l oooooo o_O no super. naprawdę przekonywujące. nie znam się na gamearcie, ale dla mnie to pro;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto