Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jako że dzisiaj wyszła gra, na którą sporo czasu czekałem i podejrzewam, że ukradnie mi wiele godzin z życiorysu, chciałbym założyć WIPa, który zmobilizuje mnie do ukończenia modelu. Ustanowiłem sobie limit 6k, skończyłem na 5,6. Wyszedłem z lp, teraz powoli sobie pracuję nad normalami. Będę wdzięczny za rady i wszelką pomoc :)

 

wirjg9.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 5,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

extra model :D patrzac na miniaturke fajnie to bedzie wygladac :-) jedyne co bym poprawil to moze to mechaniczne ramie, moze dodac tam wiecej jakis elementow zeby bylo bardziej masywne bo teraz troszke dziwne w odbiorze :-)

i dajesz dajesz bo naprawde warto :-)

Napisano

Kanciasta szczęka by mi się widziała, bardziej wysterydowana prawa ręka i prawy brak, lewa dłoń, ta mechaniczna trochę powiększona, i coś ciekawszego na kuternodze, może żeby pewniej stał, jakiś upgrade tej sztucznej stopki, bo teraz kompozycyjnie i wagowo to leci na prawą stronę siłą rzeczy:)

 

Super się zapowiada, fajny klimacik, powodzenia!

Napisano

Mechaniczne ramię i noga nie wyglądają zbyt solidnie, z daleka może być je słabo widać przez co postać może sprawiać wrażenie jakby nie miała lewej ręki. Tak poza tym to super.

Napisano

Ja bym mu tą rękę wsadził w jakąś "plastikową" tubę co by mu się węże i inne pałatajstwo nie zawineło w tryba.... a tak na serio to nie pasuje mi "balans" postaci i przychylam się do opinii Lewusa..

Napisano

Troszke delikatna konstukcyja jak dla mnie tych mechanizmow....a tak btw. co za gra ? :> Hl2ep3 czy jak :>???

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze. Model już jest zmapowany, na szczęście zostawiłem sobie trochę wolnego miejsca na UV, więc nad ręką jeszcze trochę pomyślę. Noga zostanie taka jak jest, sprawdziła się w HL2 :) więc i tu się sprawdzi. Wzorowałem się na zdjęciu, które wrzucam poniżej, więc wydaje mi się, że proteza tego typu sprawdza się nie tylko w grach.

 

1072652pn8.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki. Może jeszcze trochę zmienię tę nogę.

Użyję mapki 2048, a co :)

 

mapapa5.jpg

 

No i na koniec normal głowy w porównaniu z high. Wydaje mi się, że chyba nie spaprałem za bardzo. Nad oczami rozczulać się nie będę, bo i tak dorzucam okulary.

 

glowace9.jpg

Napisano

Dajesz dalej :D

Tylko usta słabo zarysowane, prawie jakby ich niebyło

Napisano

Jak już jedziesz na 2048 to możesz głowe na 1/4 textury dawać spokojnie...

Napisano
  • Autor

Call of Duty 4 :) Od piątku katuję multi, muszę przyznać, że wyszedł im świetnie. Nie pamiętam, żeby od czasów pierwszego CoD jakiś multi zrobił na mnie tak dobre wrażenie. Polecam :)

Napisano

co tu duzo gadać , robisz postępy Kuba, jesli chodzi o bryłe postaci jest fajnie, mozna by jeszcze podłubac siateczke twarzy, przydałoby sie jednak cos ciezszego masywniejszego na tą sztuczna ręke i noge, z hiresem bańki jeszcze powalcz nie ma co sie spieszyc nikt Cię nie goni

Napisano

no i gdzie ta tekstura? popraw koniecznie te metalową rękę bo wygląda jak z patyczków od loda. wąsy mi sie nie podobaja i broda taka jakas szeroka poza tym wszystko cacy

Napisano
  • Autor

Sorki, ale chyba nie będzie. Utknąłem gdzieś między Pripyat a Bog i nie zanosi się, bym rychło stamtąd wrócił :) Swoją drogą - CoD4 to najlepsze multi w jakie kiedykolwiek grałem. Modelowanie i malowanie idzie w odstawkę.

Napisano
  • Autor

Niezłe mam opóźnienie, chyba za ostro pompuję statystyki w CoD4 :) W każdym razie coś tam grzebię. Tekstura w fazie WIP. Wszelkie wskazówki mile widziane.

 

61637497yz0.jpg

Napisano

bardzo super! podziałaj teraz ze specularem i wrzuć jakieś światło z cieniami, dodaj może AO popracuj nad diffusem(szczególnie spodnie) i będzie mega super :D

Napisano

Jak na moje oko to metal jest bardzo plaski. Moze pomoglo by rozjasnienie speculara.

Napisano
  • Autor

Dzięki wam obu za komentarze :) Powoli mam już dosyć tej postaci, co chwilę zmieniam jakieś szczegóły, których i tak nie będzie widać. Wrzucam kolejny render do oceny. Może ktoś coś napisze :)

Z góry przepraszam za szerokość obrazka.

 

97080694xw1.jpg

Napisano

wygląda na prawdę extra, powodzenia w dalszym dorabianiu.

Napisano

WOW Kuba wygląda świetnie !

ale żeby było jeszcze lepiej to :D:

-szyja wygląda dziwnie w pierwszym ludku od lewej

-sutek jest za wysoko i za bardzo do środka

-podziałaj jeszcze z tylnymi kieszeniami w spodniach

-dodaj tris do pejcza i tej polokrągles części ehmm stopy :d

powodzenia!

Napisano

Jakby był bardziej z toonowany to by pasował do Team Fortress 2 :) fajny całkiem

Napisano

sorki, ale ta metalowa noga wyglada jakby ja ktos sreberkiem od czekolady okleil... i biceps IMHO za szeroki.

Poza tym cool ;)

pozdro!

Napisano

Witam.

Wydaje mi się ze mały palec jest za długi, możliwe ze wynika to z równego ułożenia palcy (powinny być w lekkim łuku). Ramie (nie mechaniczne) imo ma troszkę źle ulożone poligony, bedzie problem z "podrapaniem się po głowie". Troszkę monotonna jednobarwna tekstura, jakies wytarcia, odbarwienia trochę desaturyzacji i nabierze "szorstkości".

Ale ogólnie ok jest. Pozdrawiam.

Napisano

troche sie sypie te ramie to ..robota ..jakieś pajęcze,, textura metaloo i kolor gaci do wymiany; motyf z pejCZEm wypasiony i skulping twarzy tez ..a i jeszcze mięsień piersiowy i troojkątny naramienny dziwnie odstają moze to złudzenie *normal mapy* ale dla mnie dziwne..,,pzdr

Napisano

Super - metalowa raczka troche jakas taka za delikatna no i ten kolor spodni :)

pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze.

ledyr - powoli będę poprawiał, z sutkiem też mi coś nie pasowało, ale jeździłem po całej klatce i nie mogłem ucelować :)

Scottero - to srebrne to miała być taśma klejąca jak z hamerykańskich filmów ;)

Raven - samej łapy już chyba nie przebuduję, postaram się pokombinować tylko z dłonią. Co do drapania się po głowie - możliwe, ale nigdy nie myślałem w tych kategoriach. Ręka miała służyć do trzymania giwery i tak jak zazwyczaj w grach jakichś obszernych ruchów nie zakładałem. W każdym razie warto zapamiętać na przyszłość.

 

sicksicksick, - metalowego ramienia na tym etapie już nie będę przerabiał, może jedynie dorzucę coś do samej "dłoni".

 

 

Było kilka uwag dotyczących koloru spodni, zdecydowałem się zrobić je jeszcze raz. Proszę o pomoc w wyborze koloru bazowego :) Mi najbardziej pasują 1,4,6 i 7

 

clipboard01lg4.jpg

Napisano

Co do spodni zgadzam się z bro, a taka jeszcze drobna sugestia zawarta na obrazku (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać XD) :

 

damndn6.jpg

 

Tak czy wspak może być fajnie jakby popracować jeszcze trochę, nie zaprzestawałbym na tym co jest.

 

Pozdrówki.

Napisano

Mi sie podoba najbardziej 7. Podkreslilbym bardziej rozporek i szwy. Mozna tez pociagnac PSowym pluginem do normali mapke diffuse i na mape normal z overlayem wrzucic.

Napisano
  • Autor

Dzięki za wszystkie rady i komentarze. Trochę posiedziałem, ale zbliżają się święta, więc chciałbym to już zakończyć. Problem nogi nie został rozwiązany, na szczęście wytrzymała renderowanie i się nie złamała :) Następnym razem będę musiał dłużej pomyśleć zanim zacznę modelować. Wiem że muszę potrenować materiały, bo nigdy nie jestem zadowolony z efektu, przy teksturze gubi mi się detal z normala. Mam nadzieję, że na ten raz jest w miarę ok.

Wesołych Świąt życzę icon_santa.gif

 

silnoreki2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności