Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Scena ma przedstawiać skrytobójcę w trakcie wykonywania swojej roboty, chciałbym uchwycić sam moment gdy cel jest już przebity sztyletem/mieczem i uchodzi z niego zycie. Ogólnie postaci mają być wystylizowane na coś orientalnego, arabskiego.

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jaraz - dzięki :)

maczuga - hmmm na początku bardziej miałem w głowie obraz assasynów z Gothic III, ale rpzyznam , że po założeniu wątku przyszedł mi na myśl Assassin's Creed:P

Napisano

masz jakiś concept czy taki freestyle?

 

jakaś dziwne pozy mają, zabójca przebija go jak szpadzista, może go przybliż niech jedną ręką zakrywa tamtemu usta a drugą pakuje szytlet w nery

 

na zbliżeniu twarzy też jakoś dziwnie wyglądają :)

Napisano

to lepiej zrób jakiś concept nawet dwie kreski na krzyż są lepsze niż takie grzebanie w ciemno

 

w photoshopie zmiana kształtu to chwilka a jak w 3d zrobisz i Ci się nie spodoba to zmarnujesz kupe czasu na poprawianie i ustawianie

Napisano

Idąc za twoimi radami fikołek, zmieniłem pozycję zabójcy, troche nabasgralem na tym w gimpie. I jak to tak oglodałem to stwierdziłem, że dodam jeszcze uciekającą duszę :P

 

assasconcdr0.th.jpg

 

clipboard01jj3.th.jpg

Napisano

Heh ;) Ten uśmieszek na twarzy zabójcy jakoś mi nie pasuje .. raczej powinien mieć twarz nie ukazującą żadnych uczuć

Zimny zabójca ;)

 

Pozdrawiam,

Solo

Napisano

Niedokładnie go dusi, on może jeszcze oddychać ponad ręką dusiciela. Niech go dusi bardziej starannie.

I powinien stanąć chyba bliżej, coś zrób żeby za głową ofiary coś było (np. pierś dusiciela), teraz jak w ten sposób mu będzie przyciskał buzię, to ofiara bez problemu obróci głowę. Gdzie jest druga ręka dusiciela?

A uśmieszek niech będzie, nie każdy zabójca musi być zimny, może przecież być równie dobrze zwariowany lub delektujący się zemstą.

Napisano

ja uśmiech bym zostawił zresztą na koncepciue ma "zasłonkę" na ustach jak tancerki :P

 

może zrób tak: niech tą ręką którą teraz dusi trzyma sztylet i wbija go już trochę, nad tą kością pod szyją [eng. clacive] w kierunku serca

a drugą ręką której teraz nie ma niech mu zatyka usta

 

ten mordowany tą wyciągnięta ręką niech łapie za rękę asasyna ze sztyletem

a drugą może mieć wygniętą w dal lub skierowaną w stronę drugiej ręki zabójcy którą dusi i ucisza ofiarę czyli go właśnie :)

 

to tylko taka propozycja :) mam nadzieję że ktoś wie o czym piszę :)

Napisano

Ania- co do duszenia... ofiara ginie od przebicia sztyletem (Dlatego nie widać drugiej ręki zabójcy, która to jest za ofiarą). Tą ręką na tworzy to on bardziej poprawia sobie pozycje ofiary, przytrzymuje go żeby nie uciekł, niż dusi :)

 

fikołek - ta pozycja która teraz jest, była zainspirowana twoim postem. Zresztą pomysł z wbijaniem sztyletu pod obojczyk (chyba o to ci chodziło), jest dobry, ale już zostawię pozycje taką jaka jest ;). A jeśli chodzi o zasłonkę, to jeszcze się zastanawiam czy będzie czy nie.

 

Dzięki za uwagi :)

 

A i jeszcze jedno wszelakie rady co do modelowania ubrań i zdjęcia tradycyjnych stroow arabskich mile widziane :)

Napisano

wygląda jakby był przy nadziei :P

modelujesz to ubranie czy sculptujesz bo lepiej i łatwiej sculptować

 

taki mały tip ode mnie który odkryłem wczoraj UVki dla ubrań rób tak jak w realu tzn seamy tam gdzie normalnie kawałki ubrań się łączą to będzie o niebo łatwiej przy texturowaniu

Napisano

Hmmm ubranie modeluje, co do mapowania to tez kiedyś się zastanawiałem na takim sposobem :D ale nigdy nie sprawidzłem, w sumie dużo prac zaczynam i nawet modelu nie kończe:/

Napisano

Jedziesz chlopie jedziesz :)Jeśli akcja ma się rozgrywać na terenie otwartym to czeka Cię sporo robienia pierdółek,kamyczki budynki na budynkach ozdoby ,może gdzie w tle dać jakie suszące sie tkaniny oświetlenie księżyca lub słońca o zachodzie bądź też wschodzie:)

Mam tylko pytanie czy rysy twarzy w Twych postaciach masz zamiar wyostrzyc(nadac im klarowniejszą formę:)?

Napisano

Akcja docelowo ma się dziać w budynku, co do rysów twarzy to jeszcze nad tym nie myślałem, najpierw chce mieć lepszy zarys obu postaci;)

Napisano

IMHO poza jest już ok, "problemom" winne trochę mało dramatyczne ujęcie. Daj jakiś shot od dołu, z wysokości kolan, może nawet z wydłużoną ogniskową w kamerze- od razu całość nabierze dynamiki. Bardziej w kategoriach "plakat do filmu" niż "klatka z filmu"

Napisano

asasasasasasasasadb1.th.jpg

 

Troszke wolno mi idzie :P, jak narazie zacząłem robić drugi rękaw i troszke brzucha poprawiłem, ogólnie była próba ze sculptem 1,5 dnia na to zmarnowałem, efekt był niezadowalający, w tym sculpcie wogóle nie czuje kontroli nad bryła.

 

RK - od dołu trochę mało widać, dlatego stwierdziłem, że może dam tak od dłoni.

Napisano

A nie lepiej ciuszki zrobic jakimś cloth simulatorem? Niekoniecznie blenderowym, można w jakimś innym programie wyeksportowac do .obj. Będzie szybciej.

Napisano

maczuga - ale ja lubie se tak dziargać modelik :P

 

sympathetic - załamałeś mnie:P, rzeczywiście nie jest za dobry ale miałem nadzieje, że bynajmniej nie do kitu:), dobra tak na poważnie to uśmiech był robiony żeby zobaczyć jak by to wyglądało ,ale i tka będzie zasłonięty przez chustę. Co do dłoni, to z samego ich ułożenia jestem w sumie zadowolony aczkolwiek będą jeszcze poprawiane, więc możliwe, że coś się zmieni.

Napisano

assassfw0.th.jpg

 

Malutki update, ostatnio trochę mało czasu na dziarganie :P, jak zawsze wszelkie komenty mile widziane, jakby ktoś miał jakieś fajne zdjęcia pomieszczeń arabskich budynków tak z ok XIV - XV wieku to bym był wdzięczny :P

 

A tak btw. myślicie lepiej robić caały model czy tylko nad widocznymi częściami się skupic??




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności