ETA Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Scena ma przedstawiać skrytobójcę w trakcie wykonywania swojej roboty, chciałbym uchwycić sam moment gdy cel jest już przebity sztyletem/mieczem i uchodzi z niego zycie. Ogólnie postaci mają być wystylizowane na coś orientalnego, arabskiego.
maczuga Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 czyżby Assassin's Creed? :) just kiddin', powodzenia w bitwie.
ETA Napisano 10 Grudzień 2007 Autor Napisano 10 Grudzień 2007 Jaraz - dzięki :) maczuga - hmmm na początku bardziej miałem w głowie obraz assasynów z Gothic III, ale rpzyznam , że po założeniu wątku przyszedł mi na myśl Assassin's Creed:P
mookie Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Zawsze to miło zobaczyć znajome "twarze" w konkursie. Oczywiście powodzenia, obyś tym razem nie musiał się śpieszyć na finiszu bitwy...
ETA Napisano 24 Grudzień 2007 Autor Napisano 24 Grudzień 2007 Dzięki mookie, no w końcu doszło do momentu gdy mam coś do pokazania, wszelka krytyka mile widziana :)
Destroyer Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 masz jakiś concept czy taki freestyle? jakaś dziwne pozy mają, zabójca przebija go jak szpadzista, może go przybliż niech jedną ręką zakrywa tamtemu usta a drugą pakuje szytlet w nery na zbliżeniu twarzy też jakoś dziwnie wyglądają :)
ETA Napisano 24 Grudzień 2007 Autor Napisano 24 Grudzień 2007 Taki freestyle se robie :P, sprobuje poprawic pozy i pomysle cos nad twarzami ;)
Destroyer Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 to lepiej zrób jakiś concept nawet dwie kreski na krzyż są lepsze niż takie grzebanie w ciemno w photoshopie zmiana kształtu to chwilka a jak w 3d zrobisz i Ci się nie spodoba to zmarnujesz kupe czasu na poprawianie i ustawianie
ETA Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 Idąc za twoimi radami fikołek, zmieniłem pozycję zabójcy, troche nabasgralem na tym w gimpie. I jak to tak oglodałem to stwierdziłem, że dodam jeszcze uciekającą duszę :P
Solo Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Heh ;) Ten uśmieszek na twarzy zabójcy jakoś mi nie pasuje .. raczej powinien mieć twarz nie ukazującą żadnych uczuć Zimny zabójca ;) Pozdrawiam, Solo
ETA Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 Chcialem zrobić tak żeby wyglądało, że mówi mu coś miłego np: "hehehe maaasz za swoje ty $#%$%$" ;)
Ania Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Niedokładnie go dusi, on może jeszcze oddychać ponad ręką dusiciela. Niech go dusi bardziej starannie. I powinien stanąć chyba bliżej, coś zrób żeby za głową ofiary coś było (np. pierś dusiciela), teraz jak w ten sposób mu będzie przyciskał buzię, to ofiara bez problemu obróci głowę. Gdzie jest druga ręka dusiciela? A uśmieszek niech będzie, nie każdy zabójca musi być zimny, może przecież być równie dobrze zwariowany lub delektujący się zemstą.
Destroyer Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 ja uśmiech bym zostawił zresztą na koncepciue ma "zasłonkę" na ustach jak tancerki :P może zrób tak: niech tą ręką którą teraz dusi trzyma sztylet i wbija go już trochę, nad tą kością pod szyją [eng. clacive] w kierunku serca a drugą ręką której teraz nie ma niech mu zatyka usta ten mordowany tą wyciągnięta ręką niech łapie za rękę asasyna ze sztyletem a drugą może mieć wygniętą w dal lub skierowaną w stronę drugiej ręki zabójcy którą dusi i ucisza ofiarę czyli go właśnie :) to tylko taka propozycja :) mam nadzieję że ktoś wie o czym piszę :)
ETA Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 Ania- co do duszenia... ofiara ginie od przebicia sztyletem (Dlatego nie widać drugiej ręki zabójcy, która to jest za ofiarą). Tą ręką na tworzy to on bardziej poprawia sobie pozycje ofiary, przytrzymuje go żeby nie uciekł, niż dusi :) fikołek - ta pozycja która teraz jest, była zainspirowana twoim postem. Zresztą pomysł z wbijaniem sztyletu pod obojczyk (chyba o to ci chodziło), jest dobry, ale już zostawię pozycje taką jaka jest ;). A jeśli chodzi o zasłonkę, to jeszcze się zastanawiam czy będzie czy nie. Dzięki za uwagi :) A i jeszcze jedno wszelakie rady co do modelowania ubrań i zdjęcia tradycyjnych stroow arabskich mile widziane :)
ETA Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 Mała aktualizacja, zacząłem modelować ubranie... ale jak zawsze sprawia mi to dużo trudności :P
Destroyer Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 wygląda jakby był przy nadziei :P modelujesz to ubranie czy sculptujesz bo lepiej i łatwiej sculptować taki mały tip ode mnie który odkryłem wczoraj UVki dla ubrań rób tak jak w realu tzn seamy tam gdzie normalnie kawałki ubrań się łączą to będzie o niebo łatwiej przy texturowaniu
ETA Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Hmmm ubranie modeluje, co do mapowania to tez kiedyś się zastanawiałem na takim sposobem :D ale nigdy nie sprawidzłem, w sumie dużo prac zaczynam i nawet modelu nie kończe:/
Ania Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Ta pani z twarzy przypomina pana, zmień twarz albo ubranko.
Agent_74 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Jedziesz chlopie jedziesz :)Jeśli akcja ma się rozgrywać na terenie otwartym to czeka Cię sporo robienia pierdółek,kamyczki budynki na budynkach ozdoby ,może gdzie w tle dać jakie suszące sie tkaniny oświetlenie księżyca lub słońca o zachodzie bądź też wschodzie:) Mam tylko pytanie czy rysy twarzy w Twych postaciach masz zamiar wyostrzyc(nadac im klarowniejszą formę:)?
ETA Napisano 4 Styczeń 2008 Autor Napisano 4 Styczeń 2008 Akcja docelowo ma się dziać w budynku, co do rysów twarzy to jeszcze nad tym nie myślałem, najpierw chce mieć lepszy zarys obu postaci;)
RK Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 IMHO poza jest już ok, "problemom" winne trochę mało dramatyczne ujęcie. Daj jakiś shot od dołu, z wysokości kolan, może nawet z wydłużoną ogniskową w kamerze- od razu całość nabierze dynamiki. Bardziej w kategoriach "plakat do filmu" niż "klatka z filmu"
ETA Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Troszke wolno mi idzie :P, jak narazie zacząłem robić drugi rękaw i troszke brzucha poprawiłem, ogólnie była próba ze sculptem 1,5 dnia na to zmarnowałem, efekt był niezadowalający, w tym sculpcie wogóle nie czuje kontroli nad bryła. RK - od dołu trochę mało widać, dlatego stwierdziłem, że może dam tak od dłoni.
maczuga Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 A nie lepiej ciuszki zrobic jakimś cloth simulatorem? Niekoniecznie blenderowym, można w jakimś innym programie wyeksportowac do .obj. Będzie szybciej.
Łukasz Burnet Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 co ja bym poprawil: dlonie, ich ulozenie, usunalbym usmiech tamtego goscia bo jest do kitu i sadze ze w tym przypadku usmiech nie pasuje, sztywne pozy - bez emocji. zycze powodzenia i wytrwalosci :)
ETA Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 maczuga - ale ja lubie se tak dziargać modelik :P sympathetic - załamałeś mnie:P, rzeczywiście nie jest za dobry ale miałem nadzieje, że bynajmniej nie do kitu:), dobra tak na poważnie to uśmiech był robiony żeby zobaczyć jak by to wyglądało ,ale i tka będzie zasłonięty przez chustę. Co do dłoni, to z samego ich ułożenia jestem w sumie zadowolony aczkolwiek będą jeszcze poprawiane, więc możliwe, że coś się zmieni.
ETA Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Malutki update, ostatnio trochę mało czasu na dziarganie :P, jak zawsze wszelkie komenty mile widziane, jakby ktoś miał jakieś fajne zdjęcia pomieszczeń arabskich budynków tak z ok XIV - XV wieku to bym był wdzięczny :P A tak btw. myślicie lepiej robić caały model czy tylko nad widocznymi częściami się skupic??
Rekomendowane odpowiedzi