Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 142
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo dziękuje wam za pozytywne emocje. :) Widzę, że jestem winień wyjaśnienia. Wrzucałem do Zbrusha, bo chciałem detalami dopiescic...taki efekt chciałem uzyskac. Wymodelowałem na tsubie sylwetki małpek...ale błędem było to, że zrobiłem alphe brusha na całosc tsuby. Nie mogłem trafic. Efekt nie był zadowalający. Powinienem był okroic zdjęcie, osobno małpki, drzewo. itd. To juz na sam koniec zrobię, jesli starszy mi czasu.

Luksa...fajnie ze trenujesz...ja kiedys trenowałem przez trzy lata Choy Lee Kung Fu. Fajna sprawa.

 

lh16551nj7.jpg

 

Edit:

Fikołek...będę raczej w Zbrushu ustawiał poze. Rendering w Maxie. :)

 

P.s. Nie wiem czemu mnie ciągle wywala z Zbrusha, gdy biorę Move i mask. Chce przesunąc np. nogę. Ja nie kaman. Wiecie coś, na ten temat ?

Napisano

przepraszam za offtopy. Małpki sa super (chociaz ja bym obstawał przy kwiatkach :D). Nie moge doczekac sie efektu koncowego i tryzmam kciuki co do czasu.

Napisano

I'm back...

 

Dzieki Luksa :)

 

Updait dzisiaj.

Poprawię japonce palce, tak żeby mocno trzymała tą katane. Za unoszącym stolikiem dorzucę japonca. Jeszcze kilka na górze. Ten pan po prawej stronie, ma ucięte nóżki. :D

Myślę nad ubiorem azjatki. Skromne kimono chyba odpada.

Jakieś sugestie ?

 

restaurant01wirefr6.jpg

Napisano

Nie wiem czy widziałeś grę Guild Wars? tam jest postać assasinki i bardzo ładnie mogłoby to sie wstrzelić w klimat. Jezeli nie masz gry to moge podesłać ci kilka screenów (na stronce jakoś blado to wypada za mało zdjęć). A z uwag to chyba boobs troche za duze. Daj znać jak juz bedziesz ustawiał ręce na mieczach to cos podpowiem....

Napisano

A gdzie ten potwór z konceptu? :)

O niezły hardcore z tymi odciętymi nogami na pierwszym planie, tak jak pisał Luksa dziewczyna ma trochę za duże piersi . Trochę ten trup po lewej mi nie pasuje może daj mu więcej interakcji z otoczeniem(jakiś lot przez stół czy co). Czekam z niecierpliwością na kolejne upy i na texturki. Pozdro.

Napisano

Coś czuje że na finishu rozwalisz wszystkich:) Jeśli czegoś nie zbrzydzisz po drodze to będzie cudo. Z niecierpliwością czekam na kolejne upy;) Trzymaj się:)

Napisano

Luksa. thank

Tomala : dzięki, oj ciężko będzie z czasem...robię co mogę. :)

Ravirr: dzięki Misiu.

Specjalne podziękowania, dla hcpitera, Juniora,i Bartona_Finka. Bardzo mi pomogliście. :)

Wrzucam dzisiaj updajt. Narazie wyrenderowałem na niskich ustawieniach, stąd te kropki, na lampionach. Updejt jeszcze dzisiaj, napewno nadejdzie.

 

jonekab1.jpg

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

Misiaki , cos mi sie wydaje ze skonczę go w Wipie. Czekam od tygodnia na nowy komputer. A miało byc potrzech dniach. Specjalny komputer na zamówienie. ;) Obecnie pracuje na jednym procku. Bardzo by mi przyspieszyło sprawe z renderowaniem, pracą w viewporcie. Cały czas mam "żuzycie procesora na 100%" nawet wtedy, gdy nic nie robię. Cóż robię dalej. Cos wrzucę. Byc może.

Pozdrawiam

Napisano

wielka szkoda bo scena ma naprawde duzy potencjal, ehhh z ta glupia moca, wszyscy mamy te same klopoty, za malo koksu pod blacha: \,

szkoda ze tak duzo uczestnikow pda jak muchy na ostatniej prostej. ale coz poradzic sam bylem na skraju zalamki bo w jednej senie nie moge wszytkiego umiescic bo mi wywala,

  • Like 1
Napisano

Szkoda super pracka się zapowiadała mam nadzieję że to czytają ludzie odpowiedzialni za dostarczenie Twojego nowego kompa. W sumie ja jeszcze żadnych poważnych renderów nie robiłem do bitwy a na moim przedwojennym kompie to pewnie też nic nie zdziałam i nici ze skończenia. Pozdrawiam.

Napisano

Dzięki dzięki chłopaki :* :), podnieslisie mnie na duchu. Wiec, wypada kontynuowac dalej. Póki co jest mozliwe w tej chwili. Podniosłem kadr. Zewzględu na krótki czas deadline. Może powrócę do tamtego.

Krew dojdzie.

Pozdrawiam Jonek

 

render9an1.jpg

Napisano

Tamten kadr mi się bardziej podobał, teraz jakoś mało widać, albo przekręć trochę kamerę żeby płytki nie były dokładnie 45 stopni do brzegu kamery, i ewentualnie ciut obniż kamerę. Głowa postaci teraz jest zbyt blisko brzegku kadru.

Napisano

O! Teraz widać;) Cała scena zaczyna nabierać coraz fajniejszych kształtów:D Ale kadr zmień na poprzedni miśku bo był lepszy;) Trzymam kciuki:)

Napisano

Zastanawiam się nad układem postaci...którym mieczem tnie? Tym który jest teraz niewidoczny? Jeżeli tak (tak przynajmniej sugerują włosy) to sproboj sam tak ciąć i zobaczysz ze prawa noga powinna byc inaczej ustawiona, powinna byc coanjmniej pod takim samym kontem jak lewe udo (mam na mysli odcinek piszczelowy prawej nogi). Siła uderzenia powinna zakęcic postacią w lewo więc i ramiona i biodra powinny być zwrócone w tamtą stronę, na ile to oczywiscie możliwe. To teraz dostane raporta za złego posta :P.

 

I zgadzam sie z Ravirr'em, nie rób planu minimum!! Dawaj większy kadr bo sporo roboty zostało poza obiektywem, a ja chce zobaczyc te texturki i lampionki i schody, lecące pałeczki, miseczki i inny stuff.....Czekam z niecierpliwością na finalny efekt i trzymam kciuki. Mam nadzieję ze sprzęt dotarł i dasz rade skonczyć.

Napisano

Dziękuje wszystkim za wsparcie...ale nie dałem rady czasowo. Bardzo mi zalezało na skonczonej pracki. Zabrakło czas na ostateczne rendery i postprodukcje. Teraz nic nie zdziałam bo do pracy trza isc. :/

 

Pokazę tyle ile mam. Do usłyszenia w następnej bitwie.

 

viewport1vc2.jpg

 

render12go9.jpg

Napisano

Wielka szkoda bo była to jedna z najlepszych prac. Mam nadzieję że nowy komputer wreszcie doszedł i zobaczymy pracę w galerii.

Napisano

Aż się prosi post od Ciebie pt. koniec. ;) Gdybyś skończył byłbyś wysoko.

Do pracy, kadr ładnie pokazuje postać główną, ale ta postać z tyłu zbyt przesłonięta, z prawej, pięknie 'ucięta' :p mimo wszystko na prawdę gratuluję : ) Pozdrawiam.

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności