Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niebo nie zostanie takie białe?

Bardzo ładne wybuchy.

Ale teraz te żółte strzały na tle wybuchu wyglądają dziwnie, mają zbyt ostre brzegi.

  • Odpowiedzi 293
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam Aniu,

Nie nieba jesczze nie ma wcale, beda jakies mdlawe chmurki pewnie.

Wystrzaly skasuje, zrobilem render pozno w nocy(kolo 2) i nie mialem juz sil robic go od nowa, w kolejnych wersjach bedzie poprawione.

 

Zostalo mi jeszcze zrobic:

*woda

*wybuchy wodne od momb

*takie male(nie wiem jak to nazwac) slady na wodzie od pociskow KM

*piana morska wytwarzana na dziobie okretu

*niebo

*Samoloty, moze jakis spadajacy z ogonem dymu

*Wybuch na rufie+ marynarzy gaszacych pożar

*Torpeda

i jakies tam jeszcze detaliki o ktorych teraz nie pamietam

 

pozdro

EDIT: nie wiem czy te takie elementy z smugami dymu wylatujace z samego wybuchu nie sa troche glupawe i kiczowate. teraz tak to troche widze ze traci to powerrangersami

podro jeszcze raz: ]

Napisano

nie jest zle, mi sie tam ten wybuch ktory zrobiles podoba, bedziesz jescze poprawial ten szary shader kadluba ? czy taki bedziesz zostawial ?, wydaje mi sie ze powinien troche bardziej odbijac swiatlo

Napisano

Marcin_ps--> wielkie dzieki za referki, napewno czesc z nich sie przyda, np rozpryski wody czy dym, co do wubuchow to sam nie wiem jak mam je traktowac, wiecie to jest holywood ma fajnie wygladac, pewnie stad te fajerwerki.: ]

Adek_CG--> hmm sam nie wiem, mi sie wydawalo ze jest OK, ale potestuje, dzieki za zwrocenie uwagi

mateusz_s--> : ]

piksar--> hehe: ]

Na koniec dnia wrzucam pierwszy samolocik, jest to scoucik F1M2 bedzie sie on znajdowal na rufie okretu

pozdro

093av3.jpg

Napisano

Shido--> wielkie dzieki napewno sie przda: ]szczegolnie te z Iowy, fakt faktem ze nie zamierzalem strzelac z glownej artylerji ale teraz sie zastanawiam nad tym. choc jest to dosc mldy i malo realistyczny przypadek

 

walcze ciagle z dymami, niestety dym ktory umiescilem na rofie od wczesniejszej eksplozji zaslonil a wlasciwie zlal z soba dym z komina, troche szkoda. Zmienilem lekko geometrje obecnego wybuchu po prawej. dorzucilem scouta i uproszczone elementy rufy takie jak torowisko wozkow do scoutowi jakies tam duperelki.

aby nadac wiecej dramatyzmu scenie, wymyslilem sobie 2 moze 3 sytuacje,

1 to eksplozja wewnetrzna kadlubu srodokrecia, nad linia wodna, moglbym zrobic wtedy taki rozdzierany kadlub, i to fajne wklesniecie od fali cisnieniowej.

2. eksplozja w nadbudowkach ale bardziej na lewo, plusy takiej eksplozji to mozliwosc wyrwania jakiegos dziala pewnie byla by to 127 odslonieta, durzo strzepow silne kontrastowe swiatlo i ogolnie masakra, lub ostatnia propozycja,

3. bazowana na linkach shido czyli wystrzal z dzial.

Ale glownie wacham sie nad 1 lub 2.

 

napewno poprawie ogien z dzial 127, beda jednach z AB ze wzgledu na dym, choc jeszcze sie zobaczy jak to wyjdzie, najpierw testy

wrzucam taki pogladowy obrazek co i jak

095aap8.jpg

hehe najlepsze z tych linkow jest to, hehe niezle przesuniecie, biorac pod uwage przekroj wzdluzny czesci zanurzonej w wodzie, opory wody oraz przesuniecie mozna sobie latwo wyobrazic potege tych dzial i nieprawdopodobna sile jaka dziala na kadlub w momencie wystrzalu, lol. Odrazu na mysl mi przychodzi Brytyjski Rodney, Ci co wiedza o co chodzi beda sie smiali a Tym co nie wiedza polecam poszperac, wiki wszytko wie i powie, a sprawa jest dosc dziwna : ]

470pxbb61ussiowabb61brobs8.jpg

Napisano

Witam ponownie, wprowadzilem kilka poprawek oraz zmodernizowalem ogien z artylerii 125mm. Caly zestaw ogniowy sklada sie z 6 emiterow czasek i 2 'demono' AB, mam 2x ogien krotki mocno rozszczepiony, 2x ogien dlugi liniowy na jednym demonie, oraz ostatni emiter mocno rozszczepiony z czasteczkami lekkiego zadymienia ten dym jest zdmuchniety przez wiatr

Mam problemy takie jak zawsze, takie jak wszyscy, WODA. model moze nie jest tragiczny, ale material, ehhhh

 

pozdro

096ara2.jpg

098aig1.jpg

Napisano

Niech se śmierdzi nawet szambem, ważne że wygląda super:)

Tak patrze i próbuje coś na siłę znaleźć i mam:D Ten brązowy dym/wybuch z tyłu taki duży lepiej by wyglądał jak by nie był brązowy, można go teraz pomylić z wyrzuconą w powietrze glebą po wybuchu na ziemi.

No ale mówię, to już na sile wymyślałem;D

Napisano

...ja tylko chcialem zapytac czy ten kadr ktory ostatnio prezentujesz jest finalnym ?? - chodzi mi o jego rozmiary

Napisano

moim zdaniem wcale nie jest super :p myślę ze nie powinno być napisów, i zachrzaniony curves ( wszystko w cieniu jest calkeim czarne a ogień całkowicie biały), te paski od dołu i góry to tez moim zdaniem pomyłka. (to znaczy jest super - ale bylo lepiej) :p

Napisano

hej odwieczny stary dobry rywalu :)

 

z przykroscia musze stwierdzic ze tak jak i przy wczesniejszych Twoich pracach tak i przy tej wszystko wyglada super na pierwszy rzut oka... jednak zaraz po 5 minutach urok pryska i mam wrazenie ze cala scene to zabawki dla dzieci, znowu gdzies w czym siadly proporcje?

 

btw, co do eksplozji w AB, widziales tutoriale z serii 'Advanced Visual Effects' do PF? z tym mozna naprawde niezle pojechac, popracuj jeszcze nad tym bo na razie wyglada to bardzo 'komputerowo'

 

3D sie cieplo i powodzenia

pionier.

Napisano

Wybuchy wyglądają nienaturalnie (kolor), chyba mają zbyt duży kontrast w porównaniu do reszty sceny.

 

Czemu jest tak czarno u podstawy najwyższej wieży?

 

Napisy bym sobie oszczędziła, tak samo te zielone obwódki u góry i na dole. Ewentualnie napis Yamato gdzieś, ale dużo mniejszy i mniej rzucający się w oczy.

Napisano

hehe, witam, dziekuje ze posty. Krytyka mile widziana bo przyczyni sie do poprawy.

Troche moze przegiolem z PSem przez to wyglada plastikowo i tez to teraz widze: ]

scena nie jest finalna, nie ma jesczze wielu elementow jakie planuje umiesic no i rozmiar kardu, oczywiscie regulaminowy, czyli minimum 1200 w krawedzi: ], tylko nie wiem w ktorej, pionowa nie ma problemu pozioma tu bedzie ciezko, Prace renderuje na lapie( służbowym )Wiec niemoge pusisc sobie renderu na kilka dni i miec z bani. Strasznie mocozerne sa efekty AB i jego cienie Raytrace, bez tych cieni wszytko wygladalo by na plaskie plamy farby.

Pionier--> hehehe witam rywalu, milo mi ze odwiedziles moj watek. Jak widac niestety ciagel to samo, jestem mistrzem kiczu: ] tak jak kiedys rozmawialismy juz, hehehehehe, mam 2 opcje pierwsza to wszytko poprawic 2 to modlic sie o brak czasu Jury wiec nie beda sie zbyt wpatrywac. 5 min powinno styknac: ], hehehehe. Postaram sie wybrac opcje pierwsza, ale jesli nie styknie czasu to zostanie 2. Wiem ze glowny problem tkwi w wodzie i efektach atmosferycznych.( tak mi sie wydaje) dzieki za cynk, jeszce nie widzialem ale bede musial chyba.

Ania--> racja to przez zabawy w PS, w #200 wyglada to troche lepiej chyba, chyba przy tej tonacji i kolorach zostane.

 

dziekuje i do zobaczenia w kolejnym upie: ]

Napisano

Witac,

ostatnio troche mialem jazd z sesja i praca, wiec roboty uliczne troszeczke przycichly, ale nie zatrzymaly sie, dlubie wlasnie z lotnictwem. Oto rezultaty.

100bvf9.jpg

100alt0.jpg

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

Witam, wielkie dziekiz a nominacje, ehhh szczerze mowiac troche opadly ze mnie sily, jestem wyczerpany tym tematem, ale postaram sie nie dac ciala na ostatniej prostej. Obecnie jestem na etapie dorenderowywania poszczegolnych elementow poprawiania jakichs niedociagniec, mam duze problemy aby wyrenderowac cala scene, jesli zaladuje wszytkie modele to najwieksza textura kadluba mi sie wylacza: \, ehhh

no to tyle mazania, walcze z PSem.

PS final jest 1200x1800 regulaminowo: ], ale na potrzeby wipa wrzucam mniejsze

pozdro

 

Dzieki mojej flocie z NFa dowiedzialem sie ze mimo ze skosni uzyli p47 w filmie to umieszczanie go w obrazku jest bzdurne i wprowadza chaos informacyjny. Samoloty to nie braly udzialu w zatapianiu Yamato. W zamian zrobilem modeliki z listy Grummanow, czyli: Avenger, Wildcat i Hell cat

103acu8.jpg

Napisano

o jo joj, za dużo tych samolotów, za dużo...

i dorób jakąś piane wokół kadłuba.

i tak jest ekstra i nadal masz mój głos:)

Napisano

Za ciemno, miejscami prawie czarno, najbardziej w dymie ale nie tylko, i statek jest za ciemny w porównaniu z wodą.

Czy światełko na prawej stronie wieży jest ze słońca czy z wybuchów? Ładnie wygląda, ale jeśli ze słońca to zrobiłabym żeby padało odrobinę bardziej od strony kamery, żeby ciut oświetlało też przód wieży.

Zgadzam sie z Freedomem że za dużo samolotów, przede wszystkim usunęłabym ten najbliższy i kilka nad wieżą, formacja po prawej wygląda dobrze.

Napisano

dzieki za uwagi, widze ze nie musialem pisac, hehe bo odrazu na pierwszy rzut oka widac ze nie wiem co robic: ], jakos, gdzies, zgubilem to cos. Co do samych samolotow to ilosc ich uciukana w kadrze ma oddac realia historyczne.

 

first wave of 280 aircraft (132 fighters, 50 bombers, 98 torpedo planes)

7 kwietnia 1945 godz 14:23 yamato tonie pochlaniajac 'Captain Aruga and 3,063 men are lost'

a Amerykance stracili raptem "The Americans lose 10 aircraft and 12 crewmen."

 

tu troche inne dane

http://www.combinedfleet.com/btl_yam.htm

 

pozdrawiam

Napisano

jakis strasznie ciasny ten kadr - jezeli wyjsciowe rozdzialki sa wieksze to wolalbym szerszy kadr , ktory daje wiecej miejsca (przy malej rozdzialce bedzie fajny obrazek a przy duzej bedzie dodatkowo widac te wszystkie detale )- tak ogolnie to czegos mi tu brakuje cholera- cos z klimatem

Napisano

zdecydowanie za ciemno i za duzo czarnego, to wszystko dosc mocno ci brudzi prace oraz sprawia ze calosc jest troche mdla, wrzuc sobie to do photoshopa i sie troche pobaw a napewno zobaczysz roznice

Napisano

Bardzo mi sie podoba. Mozna by tylko tak jak chyba pisala Ania przesunac swiatlo troche w strone kamery zeby wiecej go bylo widac i podniesc jego jasnosc ale to najlepiej w psie. Nie podoba mi sie ze niebo ma inny odcien niz caly obrazek. Moze to chwilowa niedorobka, nie wiem. Swiatlo odbite, ambient czy jak to zwal pochodzi od nieba wiec powinno miec podobny odcien. Ostatnia rzecz - linia horyzontu jest ciemna a powinna byc jasniejsza niz kolor nieba i wody, tak dziala perspektywa powietrzna. Poza tym dla mnie wszystko super.

Napisano

dane danymi ale nie uwierze póki nie zobaczę zdjecia na którym jest ich tak dużo na takiej males przestrzeni (bo chyba ze w jakiejs formacji).

Napisano

Nie wiem, jak dla mnie to woda wygląda jak taki czarny worek na śmieci :) A tak to super :) Daj z siebie wszystko - bo warto!

Napisano

jutro sie ustosunkuje do wszytkich postow, dzis nie mam czasu ledwo wrocilem: \, z tym czarnym to jest tak ze sam nie wiem co mam robic, na lapie mam w miare jasne(nigdzie nie ma praktycznie koloru (0 0 0) na stacjonarnym (monitor pudlo) jest ciemniej, na dwoch innyc monitorach jeszcze inaczej, na jendym jasno a na drogim tak jak kolega DraB napisal jeden wielki czarny wor smieci z blyskotkami,

jest tyle rzeczy do poprawy ze nei wiem za co sie lapac, jutro jest piatek, tez nie ma szans, ehhh czeka mnie ciezki weekend

 

pozdrawiam

Napisano

jesli chodzi o te ciemne plamy, to powiem ze na moim monitorze wyglada spoko, nie sa takie ciemne, wiadomo u kazdego obraz bedzie wygladal nieco inaczej, tez mnie to wkurza...

 

jesli mialbym sie czepic, to czepilbym sie wody, wyglada jakby miala 2cm głębokości,

i chyba faktycznie przydala by sie jakas piana tam gdzie kadlub rozcina wode, no chyba ze okret stoi w miejscu :)

 

zastanawiam sie czy jak zrobisz rozdzielczosc 1200x1800 o czasem nie bedzie widac ze ludziki skladaja sie z paru elementow,

 

fajnie niebo.

Napisano

Mateusz_s--> bedzie to widac, niestety bedzie, jak i inne niedociagniecia

 

ponizej przedstawiam wyniki w ramach walki z nuda(zart) woda, ehhh musialem pociac moj kalendarz, aby wyluskac ciekawa tex wody, troche bylo zabawy mazania, zamalowywania itp ale chyba bylo warto.

widok modelu w porcie view ( czesc przy kamerze) oraz render z kadlubem

pozdrawiam

screenshot163wg3.jpg

104aub6.jpg

Napisano

bardzo fajne, ale cos tu psuje realizm :/ Nie wiem czy ujecie, czy proporcje, a moze ta sztuczna woda i wszedobylski zielony. Napracowales sie jak cholera, ale zgubiles to 'cos' po drodze. Gdzies juz wydzialem podobne ujecie, a moze mi sie przysnilo :-)

Napisano

Piana wygalda bardzo fajnie ale na srodku oceanu nie tworzy sie piana, tylko przy brzegu lub przy burcie okretu, jak woda uderza w cos z duza sila lub cos uderza w wode. Wole wersje ciemniejsza ale najbardziej podoba mi sie wersja z posta 239. Nie ma tego lekko schizowego zielonego zabarwienia do ktorego mozna sie przyczepic, zwlaszcza ze to zabarwienie wchodzi w dziwny sposob na niebo o czym juz pisalem.

Napisano

jak dla mnie pierwsza wersja lepsza, bo ta druga jest za jasna, no nawet nie widac ze ludziki sa kanciaste, troche tylko burta jest kanciasta,

 

jaka rozdzielczosc dasz dla jury? ja osobiscie wole dac taka ktora sie miescie na statndardowym monitorze :) tak zeby nie trzeba bylo przewijac, ani zmiejszac... a duza rozdzielczosc zachowac w razie potrzeby

Napisano

...pozwolilem sobie wykrecic nieco obra obrazki - w razie co to usune - ale ogolnie to wydawaly mi sie za malo wyraziste - ten zielonkawy kolor, o ktorym ktos wspominal to chyba jaka ramka z postprodukcji...

106seu4.jpg

Napisano

ja sie pewnie czepiam ale to chlapnięcie w wodzie na dole chyba jest pod zlym kontem no i do tego troche za czyste wszystko.

A poza tym niesamowita robota jestem pod niesamowitym wrazeniem

Napisano

Witam

Gomez--> masz jak najbardziej racje, przyjzyj sie postowi 239, piana jest w 3 miejscach plus horyzont,

1. po prawej stronie kadluba od wybuchu,

2. lewa strona kadluba

3. to taki zaokraglony slad, chcialem aby okret gwaltownie zawracal, hehe( to gwaltownie to w rzeczywistosci kilkaset metrow bylo)

4. horyzont i taki tam bzdety

 

eco--> ciekawie choc dla mnie ciut za mocno przebarwione, hehe ale dales mi dobry impuls : ]

Luksa--> ta plamka to proby i pierwsze nie wiem dlaczego nieusuniete starania zrobienia takich odpryskow wodnych po pociskach.(poprawione zreszta)

piksar-->pewnie ze musi i jest: ]

 

Oto moje warjacje z kolorystyka, znacznie bardziej stonowane niz widzi to Eco, sam nie wiem, musze sie z tym przespac. Dodatkowo obruzilem obrazek horyzontalnie, aby nabrac swierzego wgladu na scene. mi sie podoba, hehe ale moze dlatego ze odwrotnym do tego juz jestem znudzony: ]

107kr6.jpg

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności