Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 66
  • Wyświetleń 18,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gratulacje, świetna robota. Nie jest zaskoczeniem, że dostało fronta na cgtalk.

Napisano

wszystko co najlepsze, nic dodać nic ując.

A od kiedy zajmujesz sie modelowaniem? i czy jakąś inną dzidziną grafiki też sie zajmujesz czy tylko wlasnie modeling?

Napisano

trochę mu ogonek wystaje z odbytnicy. czy tak jest w oryginale ? ale niech plusy dodatnie nie przesłonią nam plusów ujemnych. Piękna robota!! -wielki rispekt

Napisano
  • Autor

thx ze sie wam podoba.

 

Zrobilem to tylko ze zdjec.. niestety zdjecia bylu slabe i nieprofesjonalnie przygotowane co sprawilo wiele klopotow.

Podstawa od czego zaczalem:

Najwazniejsze bylo znalezienie proporcji. Zrobilem bardzo lowpoly modelik testowy i kulki(poprostu jako punkty odniesienia) i porownywalem i korektowalem ten model z wieloma zdjeciami dopasowywujac perspektywe, odleglosc itd.. do roznych zdjec.

Model powoli pasowal do kazdego ujecia co oznaczalo ze proporcje sa ok.

Ten krok byl najwazniejszy.

Nastepnie zrobilem model medium poly podzielony na node's. Ogon, glowa i tolow, reka itd.. osobno. W zrushu3 dzieki temu moglem te sutoole zageszczac do milionow polygonow kazdy i moglem uzyskac fajne detale.

 

kilka screenow z pracy nad tym :

 

004fz5.jpg

 

wiredw8.jpg

 

35zz7.jpg

 

36tf8.jpg

Napisano

GratZ Ziom

Napisano

Jak dla mnie bomba:) pomysł z kulkami żeby rozwiązać problem kiepskich referek tez ciekawy. Masz talent :)

Napisano

Autor oryginału byłby dumny , że doczekał się godnego następcy :) . Model wypas - pozazdrościć warsztatu .

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności