Skocz do zawartości

Modele 3D: Ćwiczenia


Gość Morte

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Morte

Chyba powoli finito z pająkiem, dzięki za wszystkie komentarze!

Pewnie jeszcze coś zmienie jak będziecie bardzo narzekać.

spid2zv9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Morte

Bruneq, QbisieQ- dzięki za komentarze, kolanko istotnie niefajne jakieś, wcześniej nie zauważyłem... A szczęka taka zostaje, w końcu to zły spajdi...:)

 

A teraz przyznam że zmęczyłem się juz trochę z-brushem i wzięła mnie nostalgia za klasycznym polymodelingiem,a jako ze niedawno Ania pośrednio zwróciła moją uwagę na wingsa to postanowiłem się nim zainteresować i tu moje drugie podejście do programiku.(ogólnie byłem przerażony jak spadły moje umiejętności co do polymodelingu, ale ta główka mnie odświerzyła(mam nadzieję...))

head1mf9.jpg

Wiem, ze siatka na uchu jest kompletnie skaszaniona, nie modę dojść jak boxowym sposobem najlepiej je wymodelować. Nie widział kto jakiego tuta?

Jak wychwycicie jakieś błędy to walić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

mrkrzysiek- dzięki, co do podbródka to w nowej wersji jest mam nadzieję lepiej:)

 

003wq3.jpg

i siatka

siatkits0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Dzięki za komentarze!

briz-wiadomo;)

JW_2305- nic mu się nie stało taki się urodził :P

Adek_CG- Zmarszcki to głównie złożenia std brusha inflate'a no i przede wszystkim Dam Standart brusha kóry znalazłem gdzieś na ZBC

 

orcspeed2gf9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Dzięki gawel cieszę się ze ci się podoba a rzecz jest z prościutkiej bazy pokażę następnym razem.

 

a tu nowy niemilec... speed (ok 40 min)na razie ale jeszcze go dopracuje;)

orcspeed2cw8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Hej!

W końcu rozwiązałem swój problem ze zgrywaniem filmów z z-brusha i tu pojawia się nowe pytanie do z-brushowców formowych- z jakimi ustawieniami eksportujecie, bo mnie sześcio minutowego timelapsa eksportowało do 110megowego mov-a, lub jakimi programami konwertujecie te pliki? Pamiętam ze kiedyś nezumi zmniejszył dość mocno taki tutorial o teksturowaniu głowy, autorstwa zeeta(chyba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczy zbrusha sa fajniejsze niz te z wingsa (czy w wingsie nie ma mergowania edge'y?)

Wlasciwie nawet trudno mi wskazac co jest nie tak w tym wingsowym modelu. Glownie rzuca sie w oczy miejsce miedzy lukiem brwiowym a koscia policzkowa, w ogole nie tam wglebienie, tylko naciagnieta skora ktora wyglada bardzo zle. Oczy maja niedorobiony ksztalt. Zbyt ostro jest zarysowane wglebienie miedzy ustami a nosem. Niefajne ucho i miesnie szyi.

Natomiast zbrushowy hulk i te ostatnie potworki daja rade. Na spiderze tylko przesadzone te miesnie, troche wiecej subtelnosci w budowaniu ich form by sie przydalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Luki-Dzięki za konstruktywna krytykę co do modelu kowboja to masz pełna rację- w wolnej chwili to pooprawiam.Co do spidera zaś to nie wiem czemu miałby on mieć bardziej subtelne formy - chciałem nadać mu jak najbardziej komiksowy charakter i stąd te przesadzone mięśnie. A w przyszłosci postaram się wysmażyć coś subtelniejszego:)

KLICEK-Ciesze się ze sie podoba:)

 

A tu my Entry to sculpting challange on threedy forums. 3 godziny babrania rozrzucone na jakieś 3 sesje.

orcfinalxz7.jpg

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Kubie - dzięki!

Adek_CG - główka ma 1.7 mln poly wyzej komp nie wyrabiał a bazy nie mogłem ruszać i stąd słabiej to wygląda na barkach.

Co do włosów to to był taki kompletny eksperyment( miałem dylemat czy wrzucać go łysego czy z włosami)Zrobiłem je tak: najpierw żeby otrzymać efekt objętości użyłem clay brusha i zdefiniowałem rejon gdzie włosy są. Potem trochę slaha2 i std by rozróżnić powierzchnie włosów, a te pojedyncze kosmki to slash1 o małym zintesity:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jymal

byłoby chyba realistyczniejsze, gdyby nie było taki symetrialne ; ) a tak to super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem fajne jak na 50 minut. Dawno nie zagladalem na 3dtotal.

 

Zajrzalem :) widze ze Alex Oliver zagoscil i Grasseti tez. Czyli podium kazdy ma z bani :]

Edytowane przez Gomez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

jymal-Dzięki teraz jest już mniej symetrycznie(mam nadzieję)

Gomez-Dzieki, a co do Alexa i Grassetiego to powiem tyle że teraz jest jeszcze Intervain:P

Hagelades- Dzieki!Rzeczywiście na Rambouillet'cie się wzorowałem ,ogólnie bardzo podobają mi sie prace ZP.

Ok 2:15

manimal2qn4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Ech niezadowolony jestem i z efektu i ztego ze po ok 1 h sculptowania przy save'owaniu modelu zbrush wywalił się do windowsa :\ No wieć mój kozło człek wygląda teraz tak:manimal3tw9.jpg

BTW. Jakieś rady co do rzeźbienia roów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale:) Nie ma do czego sie przyczepic, piekna robota. Moze jezeli chodzi o obojczyki - za bardzo sie wycinaja na ciele, ale przeciez jeszcze bedziesz pracował nad tym modelem wiec na bank to widzisz i poprawisz, wiec jest ok:)

Kurcze, Zbrush rzadzi...

 

Pozdrawiam,

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności