nevermore89 Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Pozdrowienia dla stałych bywalców od świeżej i młodej krwi :) Siedzę ostatnio nad wizualizacją mieszkania, gdzie zamierzam sie przeprowadzić. Projekt jeszcze nie jest zamknięty, więc wrzucam całość do działu WIP (tak naprawde jest tego więcej niż sam salon, ale na nim na razie sie skupiam). Czekam na jakieś sugestie. W uzytku: 3ds max9, Vray, Photoshop Wam też sie zdaje że na ścianach powychodziły placki? :/ Prawdopodobnie od nierównomiernego oświetlenia. Coś pewnie trzeba by w ustawieniach zwiększyć, pytanie tylko co.
Maykel Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 jesli moge cos od siebie to z czyjego punktu widzenia pokazujesz ten pokoj... psa czy kota? :-))) ps. no zeby zrobic blad w slowie 'pokoj'... ja pier... >:)
keraj37 Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 dla mnie bomba, wspaniala wizka, jak zdradzis ustawienia renderera i swiatla bede wdzieczny:) Piekne. Powienienes zwiekszyc moim zdaniem parametry irradiance map - bo chyba jej uzywasz do 1 bounce? Daj na medium albo high b o to wyglada na low. Pzdr!
t0m3k Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 witamy na forum technicznie jest OK ale wystroj to tragedia. jesli chcesz rad jak sie pozbyc plam napisz jakiej kombinacji silnikow uzywasz Irr/LC/QMC. dywan lewituje.
nevermore89 Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 Maykel -> wydawało mi sie że taka perspektywa bedzie najciekawsza, najbardziej dynamiczna keraj37 -> dzieki :) starałem sie trzymać ustawień z tutoriala evermotion - http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior04.htm, tyle że i tak w szopie musiałem ręcznie zmienić levels bo ciemno wyszło (może to od monitora zalezy) no i bloom dodałem. t0m3k -> kombinacja jest taka: Irradiance map jako primary bounce (preset nastawiony na medium, wiem ze wyglada jak low :/) i QMC jako secondary bounce (ich liczba to 3)
pionix Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 nevermore89 - zmiań secondary z QMC na Light Cache. Bardzo realistycznie to wyszło.
Maykel Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 nevermore89: pod stolem masz lakier, a na zewnatrz podloga wygLONda na nielakierowanOM :/
nevermore89 Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 Wiem że to dziwne, ale to jeden i ten sam materiał ;] Pod stołem jest więcej refleksów, poza tym pada tam na podłogę światło odbite od stołu i krzeseł, może to ono zmnienia jej kolor.
hcpiter Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 mebel jak w kosciele :D dywan lata ale swiatelko ladne :)
grzegerz Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 materiał na krzesłach i na kanapie do poprawy rozłazi sie strasznie a tak ogolnie to fajnie. swiatło realistyczne. pzdr.
Miłosz3ds Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Łanie, przytulny pokoik:) Ja bym też trochę zmienił materiał w drzwiach od szafki, zbyt odbija wszystko, wygląda na lustro-zmieniłbym na szybę, żeby było widoczne co jest w środku. Pozdrawiam
GRiPi Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 podkrec w irr mapie hsph, ewentualnie interpolatian samples, ale stracisz detal. popracuj nad kadrem i wystrojem, bo jest nijako.
JunioR Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 swiatlo wporzo :] to grajo to sony? mialem taki kiedys, po tyg padl mi odtwarzacz cd :)
carlosss Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 to u babci będziesz mieszkać ? :D bez obrazy ale tak te meble wyglądają :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się