Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem nowy na tym forum , ale stronke śledze od ponad roku i jak wiele prac tu zamieszczonych równiez Twoja Mario ZMASAKROWAŁA MNIE DOSZCZETNIE aż się człowiekowi chce znowu usiąść i dłubać w Maxiorze te swoje nieudolne dramaty :-) ,czekam na kolejna dawke nieopisanych emocji

  • Odpowiedzi 105
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej - no tak - kosciol wyglada niezle - ale texturki do poprawy - szczegolnie cegla - o jej powtarzalnosci nie bede wspominal - chodzi mi o to ze gdy cegla wychodzi znad kamienia lub pod niego wchodzi - to nie moze sie to dziac w \'polowie\' cegly - na miejscu laczenia cegly z kamieniem \'musi\' byc cala cegla

 

hehe wiem ze to trudne - sam mam z ttym proiblemy :D

 

pozdrawiam i zycze wytrwalosci

Napisano

Witam

 

Jesli chodzi o swiatla to juz pisalem na ten temat w poprzednich postach. Wszystko jest pokazane na zalaczonym obrazie.

Napisano

WItam

 

Wkoncu mam troszke czasu i poprawilem teksture cegly. Mam nadzieje ze w tym momencie powtarzalnosc nie jest juz tak widoczna jak poprzednio. Siedzialem nad tym pare ladnych godzin. Musialem przerabiac cala teksture :( No to w tym momencie zabieram sie z sasiadujace budnynki. Lecz beda one modelowane w uproszczonym stopniu (BOX).

Mile widziane komentarze :D

Napisano

Witam

 

Juz dawno nie bylo ubdejtow. Przez ten czas narysowalem prawie wszystko, co jest potrzebne do mojej pracy. Wymodelowalem figurke sw Jozefa i sasiadujace budynki. Moze modeling nie nalezy do najlepszych, ale w takim stopniu powinno wystarczyc. W chwili obecnej zostaje mi tylko poprawic kilka detali i powinno byc OK. Ponizej zamieszczam pare ujec. Mile widziane komentarze. ;)

Napisano

od dzis jestem mocno wierzący i chyba po obejrzeniu tego zaraz ide do kosciola :)

 

no bardzo ladnie

 

jedna rzecz nie do konca przekonywujaca to cegla

 

na wczesniejszym updacie w zblizeniu bylo ok, fajny beton miedzy ceglami ale na tym powyzej jakos za czyste sie wydaje i malo przekonywujace

 

kawal dobrej roboty

Napisano

No piekna sprawa, takie detale (figury i w ogole) zajedwabiscie, chociaz na razie wyglada jak makieta w muzeum :) Ale czekam na dalsze wypociny :) Keep it real

Napisano

Pionier Ty byś tylko wszystko z wojną wiązał :D.

 

A co do kościoła to

1 Modeling - super,

2 Tekstury - troche mniej niż super :P

 

pozdr

Napisano

Ha, to jest to Mariusz!!

 

Wygląda super, nie mogę wyjść z podziwu. A dziewczyna stwierdziła, że tylko zdjęcia zamieszczasz i podpuszczasz ludzi [lol2]

Gratulacje udanego projektu i.... powodzenia w obronie;)

 

:)

Napisano

Nie no kurde, musze tu walnąć posta. Wypasiony model i te tekstury (zmniejszym kontrast i dał lekki blur dla cegieł). Mieszkam w Przemyślu i chodzę do tego kościoła i model jest identyczny jak w real. Rewelacja!!!!!!!!!!!!!!

Tak jak pisał Wtorek wygląda to jak makieta, więc dałbym inne oświetlenie, albo przejdź na Brazila. Trzymam ciągle kciuki i zrób tą scene i pokaż światu, że w Polsce, a szczególnie w Przemyślu :D są ludzie, którzy potrafią odwalic kawał dobrej roboty!!!!!

Napisano

właśnie nie lepszy, a prawie taki sam jak w rzeczywistości, czyli tak jak powinno być.... po prostu rewelacja.... cudo

Napisano

Zgadzam sie przedmówcami,ale(zawsze jest jakieś ale...) jest cos nie tak z texturkami cegieł,widac że to tylko płaska textrka.Nie wiem..dal bym bump-maping i zaokrąglił krawędzie po wydaje sie troszke zbyt \"klockowate\" .Powodzenia.

Napisano

Shahow ty tam rob modele do swiatyni a nie:) a tak wogole fajny model ale jak widze to dosc stara budowla w orinale musi byc a tutaj cegielki jakby ja wczoraj wybudowali :cool: popraw to

Napisano

Witam

 

Dawno nie bylo juz ubdejtu z mojej strony. Nie znaczy to ze nic nie robie w mojej pracy. Wprowadzam male zmiany w modelu i jednoczesnie wykonuje kilka innych malutkich prac, ktore mam zamiar zaprezentowac na wernisazu „Grafiki i Animacji Komputerowej”. Głowna moja praca bedzie oczywiscie Kościół św. Józefa w Przemyślu. Postaram jutro zamiescic ujecie, ktore bede przedstawiał. Bedzie to ujęcie samego kosciola bez otoczenia

 

Shahow – dzieki za cieple slowa krytyki. Ciesze sie bardzo, ze moj obiekt wyglada niemal jak redl. Nad oswietleniem to jeszcze bede pracowal oj duzo bede pracowal. Do zaprojektowania mam cala nocna iluminację obiektu.

 

 

mkk3a – Prace nad moja praca rozpoczalem od Lipca 2003r. Zgromadzeniem wszystkich potrzebnych planow zajelo mi około 2 tygodnie. Potem 2 tygodnie przerysowywania w AutoCAD-ie, a od sierpnia to juz tylko modelowanie przez 2-3 godziny dziennie, do dnia dzisiejszego hehe (ladny kawal czasu)

 

Paul_PL – na teksturach jest bump-maping moze troszke za maly, ale da się poprawic. Co do krawedzi to pozostawie kanciaste. Jak bede mial wiecej czasu to poprzerabiam.

 

Szymeq – beda zabrudzenia na scianach tylko troszkę cierpliwosci.

 

zombo master – co do otoczenia to juz wczesniej pisalem. Do pracy jedynie wystarcza budynki, ktore juz sa. Ale dla własnej satysfakcji zrobie jeszcze otoczeni z pelnymi detalami np.: drzewa latarnie itp.

 

Mateusz – A z niebem, co jest nie tak??

 

Jeszcze na koniec chce goraco podziekowac za wszystkie Wasze komentarze:D

Napisano

imho powinienes poprawic tilling tych schodow przy glownym wejsciu do kosciola bo troche jest biedny.., poza tym moze jakies reflection mapy?:) i bedize ideal

Napisano

Niebo to standardowy, o ile dobrze pamiętam, background z maxa. Kolorystycznie może i pasuje, ale ma się nijak do perspektywy. Liczę na to, że w ostatecznym renderku, dobrze dopasujesz niebo. Tak czy inaczej budynek kościoła zrobiłeś bardzo dobrze.

Napisano

Witam

 

Zakonczylem prace nad ujeciem, ktore bede pokazywal na wystawie. Finalna wielkosc obrazu to 40x60 cm a czas renderowania to ponad 12 godzin. Cala scena zostala dodatkowo poddana w Photoshop-ie. W chwili obecnej to bym wprowadzil kilka poprawek, ale juz czasu nie mam tak, wiec zostaje to, co jest. Ostatnia czynnosc to drukowanie na ploterze i umieszczenie w antyramie[lol2]

Co o tym sadzicie??

 

Sale_Front2.JPG

Napisano

jesli tu sie robi takie wizualizacje, to czemu na informacjach o budowie zawsze sa jakies gowniano-turkusowe domki, he? :p

 

praca bardzo idealna :)

Napisano

Witam

 

Dokladny czas renderowania to 12 h 38 min i 37 s. w rozdzielczosci 3510x5000 A moja rakieta to Athlon 1.4 + 515 DDR [lol2] Do tego jeszcze moje wlasne ustawienia w Vray-u;)

Napisano

jak dla mnie : Wygląda profesjonalnie... zwłaszcza jeśli robisz to na zlecenie..

 

jeśli dla siebie lub.. do animacji.. to pomyślałbym nad deformacją ścian.. np.: odłupane cegły... \"Kant\" ściany jest trochę zbyt geometrycznie dokładny..( nie znajdziesz takich murów w rzeczywistości)...

 

podziwiam i pozdrawiam

Napisano

Witam

 

sly – ta cała wizualizacja nie jest robiona na zlecenie lecz na prace dyplomowa. Dobry pomysl z tymi odlupanymi ceglami. Jak wystarczy czasu to animacja tez bedzie.

 

JarekCe – Co do kamery to sa następujace ustawienia Lens:76,0 FOV: 26,6 i dodatkowo ustawialem w opcjach „Dolny Camera” „Perspective” i „Fidel-of-View”

 

Dzieki za wszystkie Wasze komentarze:D

Napisano

Witam

 

Kamere zawsze ustawiam na podstawie szeroko znanej techniki \"prob i blendow\" [lol2]

Proboszczowi to pochwale sie jak bedzie juz wszystko skonczone (oswietlenie noca) :D

Napisano

Przyczepie sie do tego do czego zawsze sie czepiam - powtarzalnosc textur, jesli to bylo na prace dyplomowa to napewno miales dosc czasu by troche texturom poswiecic go... Niby to drobiazg ale mnie to zawsze strasznie razi w oczy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności