Satch Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Jestem nowy na tym forum , ale stronke śledze od ponad roku i jak wiele prac tu zamieszczonych równiez Twoja Mario ZMASAKROWAŁA MNIE DOSZCZETNIE aż się człowiekowi chce znowu usiąść i dłubać w Maxiorze te swoje nieudolne dramaty :-) ,czekam na kolejna dawke nieopisanych emocji
ftorek Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 hej - no tak - kosciol wyglada niezle - ale texturki do poprawy - szczegolnie cegla - o jej powtarzalnosci nie bede wspominal - chodzi mi o to ze gdy cegla wychodzi znad kamienia lub pod niego wchodzi - to nie moze sie to dziac w \'polowie\' cegly - na miejscu laczenia cegly z kamieniem \'musi\' byc cala cegla hehe wiem ze to trudne - sam mam z ttym proiblemy :D pozdrawiam i zycze wytrwalosci
kamiennikl Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 Nie ma co pisać - PROFESSIONAL WORK !! A jakich i ile świateł użyłeś ??
Mario Napisano 1 Luty 2004 Autor Napisano 1 Luty 2004 Witam Jesli chodzi o swiatla to juz pisalem na ten temat w poprzednich postach. Wszystko jest pokazane na zalaczonym obrazie.
Mario Napisano 1 Luty 2004 Autor Napisano 1 Luty 2004 WItam Wkoncu mam troszke czasu i poprawilem teksture cegly. Mam nadzieje ze w tym momencie powtarzalnosc nie jest juz tak widoczna jak poprzednio. Siedzialem nad tym pare ladnych godzin. Musialem przerabiac cala teksture :( No to w tym momencie zabieram sie z sasiadujace budnynki. Lecz beda one modelowane w uproszczonym stopniu (BOX). Mile widziane komentarze :D
SansSerif Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 proporcje. tekstura cegiel za duza. pobrudzisz go jeszcze troche?
Mario Napisano 27 Luty 2004 Autor Napisano 27 Luty 2004 Witam Juz dawno nie bylo ubdejtow. Przez ten czas narysowalem prawie wszystko, co jest potrzebne do mojej pracy. Wymodelowalem figurke sw Jozefa i sasiadujace budynki. Moze modeling nie nalezy do najlepszych, ale w takim stopniu powinno wystarczyc. W chwili obecnej zostaje mi tylko poprawic kilka detali i powinno byc OK. Ponizej zamieszczam pare ujec. Mile widziane komentarze. ;)
p_e_t_e_r Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 od dzis jestem mocno wierzący i chyba po obejrzeniu tego zaraz ide do kosciola :) no bardzo ladnie jedna rzecz nie do konca przekonywujaca to cegla na wczesniejszym updacie w zblizeniu bylo ok, fajny beton miedzy ceglami ale na tym powyzej jakos za czyste sie wydaje i malo przekonywujace kawal dobrej roboty
WToreK Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 No piekna sprawa, takie detale (figury i w ogole) zajedwabiscie, chociaz na razie wyglada jak makieta w muzeum :) Ale czekam na dalsze wypociny :) Keep it real
Pionier Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 Nie no :o nic tylko zbombardowac jakims bombowcem ;)
Mario Napisano 28 Luty 2004 Autor Napisano 28 Luty 2004 Tyle pracy a Ty Pionier chcesz to zbombardowac hehe [lol2]
Pionier Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 No ja wiem hehe ale pomysl jaka by zadyma byla ;)
MF Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 Pionier Ty byś tylko wszystko z wojną wiązał :D. A co do kościoła to 1 Modeling - super, 2 Tekstury - troche mniej niż super :P pozdr
Jaxon Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Ha, to jest to Mariusz!! Wygląda super, nie mogę wyjść z podziwu. A dziewczyna stwierdziła, że tylko zdjęcia zamieszczasz i podpuszczasz ludzi [lol2] Gratulacje udanego projektu i.... powodzenia w obronie;) :)
Shahow Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 Nie no kurde, musze tu walnąć posta. Wypasiony model i te tekstury (zmniejszym kontrast i dał lekki blur dla cegieł). Mieszkam w Przemyślu i chodzę do tego kościoła i model jest identyczny jak w real. Rewelacja!!!!!!!!!!!!!! Tak jak pisał Wtorek wygląda to jak makieta, więc dałbym inne oświetlenie, albo przejdź na Brazila. Trzymam ciągle kciuki i zrób tą scene i pokaż światu, że w Polsce, a szczególnie w Przemyślu :D są ludzie, którzy potrafią odwalic kawał dobrej roboty!!!!!
empik Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 swietna pracka nawet lepsza niz w rzeczywistosci gratulacje
rdo Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 właśnie nie lepszy, a prawie taki sam jak w rzeczywistości, czyli tak jak powinno być.... po prostu rewelacja.... cudo
mkk3a Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 hm, nie powiem nic odkrywczego, ale po prostu musze - kościół jest cudowny!!! ile spedziłeś nad nim czasu?
Lucas Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 Świetna robota:), wrażenie robi zwłaszcza render wejścia.... po prostu szczęka opada:D.
Paul_PL Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 Zgadzam sie przedmówcami,ale(zawsze jest jakieś ale...) jest cos nie tak z texturkami cegieł,widac że to tylko płaska textrka.Nie wiem..dal bym bump-maping i zaokrąglił krawędzie po wydaje sie troszke zbyt \"klockowate\" .Powodzenia.
Szymeq Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 Shahow ty tam rob modele do swiatyni a nie:) a tak wogole fajny model ale jak widze to dosc stara budowla w orinale musi byc a tutaj cegielki jakby ja wczoraj wybudowali :cool: popraw to
zombo master Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 świetny model. Bardzo rzeczywity. tylko otoczenie musi być równie dokladnie odwzorowane. A jak ci się uda to w 3dkingdom praca miesiąca jak sie patrzy
Mateusz Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 Wszystko piknie... nawet bardzo piknie... tylko chyba cos z niebem niedobrze... sam niewiem
Mario Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 Witam Dawno nie bylo juz ubdejtu z mojej strony. Nie znaczy to ze nic nie robie w mojej pracy. Wprowadzam male zmiany w modelu i jednoczesnie wykonuje kilka innych malutkich prac, ktore mam zamiar zaprezentowac na wernisazu „Grafiki i Animacji Komputerowej”. Głowna moja praca bedzie oczywiscie Kościół św. Józefa w Przemyślu. Postaram jutro zamiescic ujecie, ktore bede przedstawiał. Bedzie to ujęcie samego kosciola bez otoczenia Shahow – dzieki za cieple slowa krytyki. Ciesze sie bardzo, ze moj obiekt wyglada niemal jak redl. Nad oswietleniem to jeszcze bede pracowal oj duzo bede pracowal. Do zaprojektowania mam cala nocna iluminację obiektu. mkk3a – Prace nad moja praca rozpoczalem od Lipca 2003r. Zgromadzeniem wszystkich potrzebnych planow zajelo mi około 2 tygodnie. Potem 2 tygodnie przerysowywania w AutoCAD-ie, a od sierpnia to juz tylko modelowanie przez 2-3 godziny dziennie, do dnia dzisiejszego hehe (ladny kawal czasu) Paul_PL – na teksturach jest bump-maping moze troszke za maly, ale da się poprawic. Co do krawedzi to pozostawie kanciaste. Jak bede mial wiecej czasu to poprzerabiam. Szymeq – beda zabrudzenia na scianach tylko troszkę cierpliwosci. zombo master – co do otoczenia to juz wczesniej pisalem. Do pracy jedynie wystarcza budynki, ktore juz sa. Ale dla własnej satysfakcji zrobie jeszcze otoczeni z pelnymi detalami np.: drzewa latarnie itp. Mateusz – A z niebem, co jest nie tak?? Jeszcze na koniec chce goraco podziekowac za wszystkie Wasze komentarze:D
uncle Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 imho powinienes poprawic tilling tych schodow przy glownym wejsciu do kosciola bo troche jest biedny.., poza tym moze jakies reflection mapy?:) i bedize ideal
Batou Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Niebo to standardowy, o ile dobrze pamiętam, background z maxa. Kolorystycznie może i pasuje, ale ma się nijak do perspektywy. Liczę na to, że w ostatecznym renderku, dobrze dopasujesz niebo. Tak czy inaczej budynek kościoła zrobiłeś bardzo dobrze.
Mario Napisano 16 Marzec 2004 Autor Napisano 16 Marzec 2004 Witam Zakonczylem prace nad ujeciem, ktore bede pokazywal na wystawie. Finalna wielkosc obrazu to 40x60 cm a czas renderowania to ponad 12 godzin. Cala scena zostala dodatkowo poddana w Photoshop-ie. W chwili obecnej to bym wprowadzil kilka poprawek, ale juz czasu nie mam tak, wiec zostaje to, co jest. Ostatnia czynnosc to drukowanie na ploterze i umieszczenie w antyramie[lol2] Co o tym sadzicie??
shampan Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 jesli tu sie robi takie wizualizacje, to czemu na informacjach o budowie zawsze sa jakies gowniano-turkusowe domki, he? :p praca bardzo idealna :)
Dr. eA Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 trafna uwaga panie szampan. no chyba ze na wizualizacje 24 domkow letniskowych dostaje sie 24 godziny.
Mario Napisano 16 Marzec 2004 Autor Napisano 16 Marzec 2004 I na dodatek to jeszcze zdzieraja worek kasy :P
Predator Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Rewelka , piekna pracka , zazdroszcze wytrwalosci w dozeniu do celu :).Czekam na nowe nowe updaty .
dr Ug Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Zwykle vizki wypuszczane sa z roznej masci CADow, dlatego sa takie kijowe.
PiotrM Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 giters praca naprawde 12 godz.??????????render
Frankot Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Fajne, fajne, tylko co tam takiego dałeś, że renderowało się aż 12h??
Mario Napisano 16 Marzec 2004 Autor Napisano 16 Marzec 2004 Witam Dokladny czas renderowania to 12 h 38 min i 37 s. w rozdzielczosci 3510x5000 A moja rakieta to Athlon 1.4 + 515 DDR [lol2] Do tego jeszcze moje wlasne ustawienia w Vray-u;)
sly Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 jak dla mnie : Wygląda profesjonalnie... zwłaszcza jeśli robisz to na zlecenie.. jeśli dla siebie lub.. do animacji.. to pomyślałbym nad deformacją ścian.. np.: odłupane cegły... \"Kant\" ściany jest trochę zbyt geometrycznie dokładny..( nie znajdziesz takich murów w rzeczywistości)... podziwiam i pozdrawiam
JarekCe Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Praca wypas, jedyne co mozna by poprawic to ujecie, aby piony były pionowe, ale to juz czepialstwo. Jakią ogniskową miała kamera ?
Mario Napisano 17 Marzec 2004 Autor Napisano 17 Marzec 2004 Witam sly – ta cała wizualizacja nie jest robiona na zlecenie lecz na prace dyplomowa. Dobry pomysl z tymi odlupanymi ceglami. Jak wystarczy czasu to animacja tez bedzie. JarekCe – Co do kamery to sa następujace ustawienia Lens:76,0 FOV: 26,6 i dodatkowo ustawialem w opcjach „Dolny Camera” „Perspective” i „Fidel-of-View” Dzieki za wszystkie Wasze komentarze:D
Shahow Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 Wiesz co.... pochwal się księdzu :D może da ci rozgrzeszenie :D
uncle Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 fov 26 stopni? dosc maly:( jak na taki obietk dalbym cos kolo 50-60.. no ale ja jestem mistrzem kopania ujec wiec mnie nie sluchaj:)
Mario Napisano 17 Marzec 2004 Autor Napisano 17 Marzec 2004 Witam Kamere zawsze ustawiam na podstawie szeroko znanej techniki \"prob i blendow\" [lol2] Proboszczowi to pochwale sie jak bedzie juz wszystko skonczone (oswietlenie noca) :D
_luka_ Napisano 19 Marzec 2004 Napisano 19 Marzec 2004 jak dales to zblizenie to mi szczena opadla, cudo.
bloomoon Napisano 19 Marzec 2004 Napisano 19 Marzec 2004 Przyczepie sie do tego do czego zawsze sie czepiam - powtarzalnosc textur, jesli to bylo na prace dyplomowa to napewno miales dosc czasu by troche texturom poswiecic go... Niby to drobiazg ale mnie to zawsze strasznie razi w oczy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się