Koyot Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Witam Robie na uczelnie model budynku i postanowilem ze wresxcie cos wrzuce na forum. Tak to wyglada obecnie : a tu poczatki: Z czasem bedzie tego wiecej.
Ania Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Mam wrażenie że te szlaczki mają zły rozmiar, u ciebie na dole są cienkie i duże, u góry cienkie i małe, jakoś chyba proporcje zachwiane. Policz ile ich jest na zdjęciu i zrób podobną ilość. Chyba powinny mieć mniej więcej wymiary cegły.
Koyot Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Budynek zostal zinwentaryzowany przez biuro arch. To sa elewacje ktore mi sluza za blueprinty, robie wszystko wg nich co o mm :
Ania Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Masz tylko takie małe? Bo jeśli tak, to właśnie przy ozdóbkach nie kierowałabym się tymi blueprintami, ponieważ na nich ozdóbki naniesione są być może tylko symbolicznie i kreślarz nie przejmował się wymiarami ani ilością. O to mi chodzi (patrz załącznik): u ciebie naliczyłam tego 16, na zdjęciu 11. Dotyczy to też innych ozdóbek, chociażby tych krzyżyków nad tym co zaznaczyłam, u ciebie jest za dużo.
Koyot Napisano 31 Marzec 2008 Autor Napisano 31 Marzec 2008 te elewacje sa robione w cadzie wiec wektorowka. To jest projekt tylko na zaliczenie przedmiotu wiec nie bede za bardzo sie mieszal w takei szczegoliki ale naprawde dziekuje za slowa krytyki z Twojej strony :) Bede sie trzymal bardziej tego co mam w cadzie zrobione poniewaz mysze jeszcze zaaranzowac wnetrze, zmienic elewacje itp. Troche wiecej roboty niz samo modelowanie ogolnie. A wiec tak jak mowilem bede sie trzymal blueprintow a zdjecia mam tylko zeby ewentualne braki w ogolnej bryle budynku poprawiac i/lub zobaczyc to czego na elewacjach nie ma, np ksztalt schodow. Dzieki Ania :)
Koyot Napisano 1 Kwiecień 2008 Autor Napisano 1 Kwiecień 2008 Dzisiejsze wypociny: i cos ze swiatelkiem: i male pytanko: Jak sie wstawia w glownym oknie podforum obrazki?(attached image)
heaven Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 wchodzisz do pierwszego posta > EDIT > GO ADVENCED > ZARZADZAJ MiniATURKAMI i wstawiasz tam :)
Pablo Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Troche mala ta szkola :) a model zacny sie robi, tak trzymac. pozdr
Matrixus17 Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 mi by się nie chciało bawić z takimi szczegulikami :PP także oceniam dobrze Twój wysiłek :) chociaż praca i tak na dziś jest dobrze zaautomatyzowana :) ale to i tak godaziny pracy :)) nie wiem czemu ale cokół strasznie wysoki ;/ tak lipnie :PP a okna na nim z jednej strony niżej a z innej wyzej... nawet jeśli z blueprointów tak są lipnie ustawione to możesz to zrobić zawsze estetyczniej :) chyba, że to masz zrobić super dokładnie i na tym zarobić... ;|
Koyot Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 Pablo: Dawniej to byl posterunek policji, teraz bede zagospodarowywal ten budynek na siedzibe AlmiDecor Matrixus17: cokol na 0,5 metra, bede sie trzymal blueprintow gdyz biuro arch. chcialoby ode mnie ten model odkupic potem :) Update:
adam_m Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Pokaż siatkę. Jakie światło zastosowałeś i czym renderujesz model?
Koyot Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 3ds max 2008 x64 + vray 1.5 R4 x64 QMC/Lanczos + IM/LC no i jakis podstawowy VraySun
Mortom Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 model zacny..jeszcze żeby tex i render był taki to było by już bardzo zacnie :) Pozdrawiam
naeq Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Mam nadzieje że jak skończysz to to będzie wyglądać jak na zdjęciu z 1 posta ;))
Koyot Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 Mozna zawsze udoskonalic projekt;) np jakies swiatelka na elewacji, zdobienia itp
Koyot Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 uporzadkowalem bryle dachu i dodalem lukarny oraz kominy . Nie zgadzaja sie z oryginalem ale z inwentaryzacja tak wiec zostawie je tak jak sa:
Koyot Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Napisano 4 Kwiecień 2008 Upload: dolozylem schody z dwoch stron, orynnowanie, poprawilem lukarny i inne kosmetyczne rzeczy. Jeszcze tylko dachowki, okna, drzwi, barierki, chyba brakuje jakiegos gzymsika i zabieram sie do teksturowania :)
Wilku3d Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 No ! No ! No ! nieźle Panie Bracie, dołóż tylko tex i bedzie spoko. Bardzo fajnie się ogląda. Czekam na następne renderki.
hcpiter Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 niezle niezle, czekam na textury i otoczenie :]
Koyot Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 Ok dzieki za komentarze, ale piszcie jak cos wam nei bedzie pasowac prosze. Ostatni obrazek clay, nastepne beda juz z teksturami:
pionix Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 bardzo ładny model. Czekam na tekstury. Dobrze Ci idzie :)
Koyot Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 Cos na szybko, prosze o komentarze bo nie jestem do konca przekonany czy dobre materialy mam co do kolorystyki to myse ze pasuje do oryginalu :
malyboa Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 bardzo fajnie wyszło :D ja niemam zastrzezem moze jakbys jakis zoom zrobil pzdr
pionix Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Tak się jakoś to wszystko pozlewało. Bez materiałów budynek wyglądał jakoś tak bardziej "plastycznie". Nie wiem czy nie za drobna ta cegła. Pokombinuj coś z mapą dirt. Ona Ci trochę wydobędzie detale i przy okazji pobrudzi budynek.
godzio Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisz mi prosze ustawienia dla światła w tej scence, bardzo ładnie to wygląda.
Koyot Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 pionix: cegla jest ok, zwymiarowana co do mm ;) Rzeczywiscie m isie wydawqalo ze cos jest nei tak, nigdy nie uzywalem dirtu. Dysponujesz jakims tutorialem do tego? godzio: polaczenie http://www.aversis.be/tutorials/vray/essential_gamma_01.htm i http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=112&unfold=exclusive
Notre Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 co do tutoriala o przybrudzaczu to nie wiem czy masz konto na smcars.net ale tutaj jest link :) http://www.smcars.net/forums/tutorials/23786-vray-how-dirt-up-your-model.html 1
Koyot Napisano 16 Czerwiec 2008 Autor Napisano 16 Czerwiec 2008 (edytowane) Wznawiam temat Pobawilem sie cegla, nie wiem czy dobrze wyszlo. W kazdym badz razie jest tam dirt tak jak mi doradziliscie. Moglby mi ktos napisac jakies ustawienia dla vraysun + sky ale niekoniecznie te z evermotion ;) i jeszce jedno, bo wydaje mi sie ze ten budynek wyglada zbyt kanciasto w detalach, jest jakis sposob zeby zaokraglic krawedzie, nie chodzi mi tutaj o zastosowanie chamfer. z gory dzieki Edytowane 16 Czerwiec 2008 przez Koyot
KamillM Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 Prawa rynna wtapia się jakby w budynek. Cegła jest chyba za mała i nie pasuje mi ta barierka po lewej, wyraźnie odstaje od budynku. Kadr taki już będzie? Może dasz jakąś zieleń w dole? ;)
Koyot Napisano 17 Czerwiec 2008 Autor Napisano 17 Czerwiec 2008 cegla wymierzona co do cm, barierki ustawione wg inwentaryzacji. Na razie bawie sie oswietleniem, szukam jakiegos ciekawego, no i pracuje nad materialami. Kadr naturalnie ze bedzie inny i doloze zielen, chodniki, trawniki itp gdyz budynek stoi na obrzezach parku, a po drugiej stronie jest budowane centrum handlowe, wiec tez go uwzglednie jakos. Macie jakis tutorial z ustawieniami dla vray sun + hdri?, jesli tak to bardzo bym prosil o podanie linka :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się