Skocz do zawartości

Postac 3D: Smoczek


Kris_R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wcięło :) Zamiast tego czegoś z serduszkiem na bicepsie, dodałem mu ikonki złamanego serca na pasku... tak jak piloci oznaczają swoje maszyny po wygranym pojedynku w powietrzu, on nabija sobie punkty na pasek - jedno złamane serce - jeden punkcik. Taki z niego już heartbreaker ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na szkicu ten potworek wyglada na milego twardziela, a na modelu wyglada jak nieprzyjemny dresiaz :D - kroliczek z serduszkiem wymiata. Tak jak mowi ania, ja bym pewnie wolal zobaczy wersje zblizona do szkica, w kontekscie humorystycznym :D napewno mialby lepszy odbior, ale to tylko moj gust:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto fragment tego starego syfu. Jest mocno zbliżony do szkicu. Jak to zobaczyłem po kilku latach, to wydał mi się mocno naiwny.. i choć bardziej beztroski i humorystyczny, to jednak zmieniłem zdanie i poszedłem w trochę inną stronę. Może faktycznie rzecz gustu.

 

smokoldsn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny koncepcik, sympatyczna pracka :) popracowałbym jeszcze przy oku i "rogach" - bardziej w kierunku kości słoniowej z przebarwieniami, ubytkami itp. - tak bym to widział :) ale znając Cię to pewnie nie chciałeś iść w realizm tylko w malarskie klimaty :P

BTW - dlaczego renderowałeś w XSI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renderowałem w XSI dla testu i z ciekawości. W XSI jest genialnie zaimplementowany Mental Ray.. bardzo przyjemnie się pracuje. Poznaję mocno XSI i wskakuję do niego od czasu do czasu na różnych etapach pracy nad takimi lekkimi prackami po godzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie, ale jest kilka mankamentów na moje oko.

Smoczysko ma jednolity skintone co psuje efekt, bump też jest ledwo widoczny, tak samo specular, na ręce, karku i głowie wyszedł fajnie, na klacie natomiast mi się nie podoba.

Bardzo podoba mi się natomiast sam kastet, jakoś przyciągnął moją uwagę:)

 

Generalnie, o ile modelik jest cacy, to texturom jeszcze brakuje.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały proces powstawania tego czegoś był bardzo luźny.. kilka passów z białymi światłami wyszło z XSI. Później były przebarwiane w PS itp. Część przebarwień, typu kolor pasów i rogów, całe oko, fakturki ,itp to już dodatki czysto photoshopowe. Trudno w sumie teraz ocenić czy jest to bardziej 3d czy bardziej 2d.. czasowo można podzielić mniej więcej na pół.. ale wrzuciłem do 3d bo pracka jednak wyszła z modelu i ma tą swoją bryłowatość. Cieszę się, że taki szybki modelik może się podobać po przekolorowaniu :) W takim razie zrobię więcej takich szybkich pomazianych modeli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności