Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Elow wszystkim ;]

Od dłuższego czasu dłubie sobie tego oto ludka (na potrzeby moda do HL2)

jeszcze walczę z kolorami

posiada normal,specular lvl/kolor no i oczywiście diffuse, wszystko 2048 pewnie zmniejszę do 1024 bo nie potrafię z dużej textury wycisnąć więcej XD (textur narazie nie zamieszczam póki nie zrobię z nimi porządku XD

 

normal mapka dłubana w zbrushu ale nadal jestm słaboapoznany z tym programem ;(

 

 

 

r1yn6.jpg

r1yn6.dcb1d37634.jpg

 

r2ph8.jpg

r2ph8.685db54bff.jpg

Edytowane przez Kruku
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

IMO za pusto na kamizelce troche, kolory jednakowe i za mały kontrast miedzy kamizelką a resztą!w spodniach brak kieszeni! siatke bys pokazał! chociaz przy tak duzych texturach nie oszczedzał bym tak poly jak tutaj!

Napisano (edytowane)

spoko model, nie sluchaj sie ludzi bo oni lubia sie czepiac :D nawet jak nie ma czego

Edytowane przez Konras
Napisano

Tak, fajnie wygląda, ale masz rację, że nie widać tego 2048.

No i tex miejscami zblurowany.

 

Ale całość imo bardzo na plus!

Gość Marioza
Napisano

gut! wyglda troche dumowo lub jakby byl ubrany w folie XD, textura jak na ten wymar zbyt rozmyta wedlug mnie, a jezli juz dajesz fakture to konsekwetnie na cale ubranie a nie fragmentami, zaleta taka ze napewno wyglada dość spojnie

Napisano (edytowane)

Wykonałem pewne poprawki w ogólnym zakresie, jednak kolory zdechły ;/

Sorki że na początku nie pokazałem wszystkiego ale byłem ciekaw pierwszego wrażenia XD

nadal 4k poly 7k tri

 

edit

zbrushdocumentsy5.th.jpg

 

 

 

33075278to5.th.jpg

68161470rg9.th.jpg

1aop2.th.jpg

2auw6.th.jpg

 

 

 

alltbo7.th.jpg

Edytowane przez Kruku
Napisano

Dla mnie bomba, podobać się!

 

Widać, że się do tego przyłożyłeś, ale odrobinę jednolicie wyszły te wszystkie przetarcia, tzn diffuse wszedzie wytarty tak samo, specular też.

 

Ma bardzo dużo loopów w pasie, tak samo na tym tzw "serku" od kamizelki.

Generalnie w wielu miejscach władowałeś trisy tam gdzie nie trzeba.

Ale się czepiam, grunt, że fajnie wygląda, przyciąga oko jak dla mnie.

 

pozdrawiam!

Napisano

Wszystko byłoby pięknie gdyby nie te spodnie.

Wygląda jakbyś w trakcie robienia hi-poly wogóle nie wymodelował kieszeni tylko jakieś tam bąble. Szczególnie widać to na przednich kieszeniach gdzie tylko podmalowałeś tą kieszeń i tyle.

Faktura (jeansu?) też daleka jest od realizmu.

Ogólnie trzyma całkiem przyzwoity poziom. Szczególnie kamizelka pierwsza klasa :)

Napisano

No no - jestem pod wrażeniem. fajne kolorki i ogólnie cała postać. Fakt brakuje trochę full wyczesanych gadżetów ale to dodaje realizmu bo przeciez nie kazdy biega z 3 tonowym pancerzem na sobie co nie ? :P

Gość Marioza
Napisano

Wygląda niezle i całkiem spojnie ale zbyt rozbieloną komplexowo masz textrue koloru, niebieski na mudurze jest taki no cos nie bardzo nie wiem nie ten odcien nie ta fakutra?, specular pod wzgledem kolorystyki deko kuluje ale mozna by to załatwic w silniku jesli mialby taką mozliwsc , kilka elemntów jest fajnych kask opaska na ryło, kamizelka choc deko blur ją szarpnął, buty, te oliwkowe torby też, pomęczyłbym go jednak jeszcze ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności