Napisano 8 Maj 200816 l Elow wszystkim ;] Od dłuższego czasu dłubie sobie tego oto ludka (na potrzeby moda do HL2) jeszcze walczę z kolorami posiada normal,specular lvl/kolor no i oczywiście diffuse, wszystko 2048 pewnie zmniejszę do 1024 bo nie potrafię z dużej textury wycisnąć więcej XD (textur narazie nie zamieszczam póki nie zrobię z nimi porządku XD normal mapka dłubana w zbrushu ale nadal jestm słaboapoznany z tym programem ;( Edytowane 26 Czerwiec 200816 l przez Kruku
Napisano 8 Maj 200816 l IMO za pusto na kamizelce troche, kolory jednakowe i za mały kontrast miedzy kamizelką a resztą!w spodniach brak kieszeni! siatke bys pokazał! chociaz przy tak duzych texturach nie oszczedzał bym tak poly jak tutaj!
Napisano 8 Maj 200816 l nie znam się ale model mi się podoba jedynie bym zróżnicował trochę kolorystykę na ubraniu
Napisano 8 Maj 200816 l spoko model, nie sluchaj sie ludzi bo oni lubia sie czepiac :D nawet jak nie ma czego Edytowane 8 Maj 200816 l przez Konras
Napisano 9 Maj 200816 l Tak, fajnie wygląda, ale masz rację, że nie widać tego 2048. No i tex miejscami zblurowany. Ale całość imo bardzo na plus!
Napisano 10 Maj 200816 l Świetna postać i właśnie kolorystyka bardzo konsekwentna, pasująca stylowo. No tak, kolorki bardzo fajne.
Napisano 11 Maj 200816 l gut! wyglda troche dumowo lub jakby byl ubrany w folie XD, textura jak na ten wymar zbyt rozmyta wedlug mnie, a jezli juz dajesz fakture to konsekwetnie na cale ubranie a nie fragmentami, zaleta taka ze napewno wyglada dość spojnie
Napisano 15 Maj 200816 l Jest git. Przydaly by mu sie jakies kieszenie, zamki, jakies logo czy cos. Faktura materialu itp. Moze wieksze zarysowania na kasku.
Napisano 26 Czerwiec 200816 l Autor Wykonałem pewne poprawki w ogólnym zakresie, jednak kolory zdechły ;/ Sorki że na początku nie pokazałem wszystkiego ale byłem ciekaw pierwszego wrażenia XD nadal 4k poly 7k tri edit Edytowane 27 Czerwiec 200816 l przez Kruku
Napisano 26 Czerwiec 200816 l Dla mnie bomba, podobać się! Widać, że się do tego przyłożyłeś, ale odrobinę jednolicie wyszły te wszystkie przetarcia, tzn diffuse wszedzie wytarty tak samo, specular też. Ma bardzo dużo loopów w pasie, tak samo na tym tzw "serku" od kamizelki. Generalnie w wielu miejscach władowałeś trisy tam gdzie nie trzeba. Ale się czepiam, grunt, że fajnie wygląda, przyciąga oko jak dla mnie. pozdrawiam!
Napisano 26 Czerwiec 200816 l Wszystko byłoby pięknie gdyby nie te spodnie. Wygląda jakbyś w trakcie robienia hi-poly wogóle nie wymodelował kieszeni tylko jakieś tam bąble. Szczególnie widać to na przednich kieszeniach gdzie tylko podmalowałeś tą kieszeń i tyle. Faktura (jeansu?) też daleka jest od realizmu. Ogólnie trzyma całkiem przyzwoity poziom. Szczególnie kamizelka pierwsza klasa :)
Napisano 26 Czerwiec 200816 l No no - jestem pod wrażeniem. fajne kolorki i ogólnie cała postać. Fakt brakuje trochę full wyczesanych gadżetów ale to dodaje realizmu bo przeciez nie kazdy biega z 3 tonowym pancerzem na sobie co nie ? :P
Napisano 1 Lipiec 200816 l Wygląda niezle i całkiem spojnie ale zbyt rozbieloną komplexowo masz textrue koloru, niebieski na mudurze jest taki no cos nie bardzo nie wiem nie ten odcien nie ta fakutra?, specular pod wzgledem kolorystyki deko kuluje ale mozna by to załatwic w silniku jesli mialby taką mozliwsc , kilka elemntów jest fajnych kask opaska na ryło, kamizelka choc deko blur ją szarpnął, buty, te oliwkowe torby też, pomęczyłbym go jednak jeszcze ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto