Jump to content

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


Recommended Posts

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ultrakaka: Dzięki.

 

To już prawie skończony block in. Wydaje mi się, że bryła jest w porządku (co wy o tym myślicie?) więc powoli będe przechodził na HP:

 

20363157.jpg

Link to post
Share on other sites

Nie wydaje Ci sie ona troszke za mocno pochylona do przodu? Tors wydaje sie troszke zbyt wypchniety do przodu, ale to kosmetycznie sobie bedziesz mogl poprawic na lo-poly. Pozatym bardzo fajnie,podobuje sie, tez powinienem takie rzeczy porobic bo moj hardsurface ssie straszliwie

Link to post
Share on other sites

Fajnie idzie. Twarz tylko troszkę kuleje. Co prawda minor tweaki, teksturka i będzie git. Szczególnie biorąc pod uwagę ile już modeli zrobiłeś;] Rękawice fajne. Coś mi te rogi na jet packu średnio pasują ale no ciężko ocenić całość po blocku. Na pewno jakoś to nieźle rozwiniesz. Może jakieś mini skrzydła zamiast tych rogów ? Skrzydła sci fi to zawsze fajne pole do popisu. powodzenia. Czekam na upy :D mało tutaj tak fajnych wątków.

Link to post
Share on other sites

Morte: Ok. Troche ją wyrównałem (tzn. zmniejszyłem cyc). A co do modeliku to nie namyślaj się tylko dajesz odrazu :D

 

khatake: No właśnie nad twarzą bede musiał popracować. Te rogi mam nadzieje uda mi się upodobnić bardziej do skrzydełek (miały to być skrzydełka), bo w sumie to ważna część designu.

 

Pierwsze HP. Na razie zacząłem dzierganie od okolic miednicy. Jeszcze trochę chaośnicko tam jest. Zaznaczam też na czerwono partie, które już przeszły retopo i są HP.

 

49152901.jpg

 

8progress.jpg

Link to post
Share on other sites

Noo zaczyna to naprawdę fajnie wyglądać. Te obrazki to orto czy jakaś perspektywa ? Bo wydaje mi się, że miednica może być troszkę za nisko - porównałbym czy nie lepiej by wyglądała z trochę krótszym korpusem i dłuższymi nogami, ale to już w sumie kwestia gustu w jakie proporcje celujesz.

Link to post
Share on other sites

NASTRASH: Wszystkie screeny to perspektywa. No właśnie się zastanawiam nad proporcjami, bo obniżłem jej majtki troche i zwiekszyłem nogi w stosunku do pierwotnej wersji o jakieś 15%. Następny upik zarzuce orto też.

Link to post
Share on other sites

Przepięknie Ci to wychodzi, jak całość będzie takiej jakości, a w to nie wątpię, to będzie extra. Naprawdę fajny detalik, ale rogi dalej mało skrzydełkowate:p Będziesz dodawał włosy czy jakiś hełmofon?

 

Pozdrawiam Kuba

Link to post
Share on other sites

Creatorze drogi, alez przecie twarz praktycznie nieruszana jeszcze. Firebat z niejednego pieca chleb juz jadl i wie jak to sie robi. Wiec oczekujmy dalszych updejtow:D

Link to post
Share on other sites
Creatorze drogi, alez przecie twarz praktycznie nieruszana jeszcze. Firebat z niejednego pieca chleb juz jadl i wie jak to sie robi. Wiec oczekujmy dalszych updejtow:D

W takim razie wybaczcie :) Niepotrzebnie się wygłupiłem.

Link to post
Share on other sites

Kruku: Dzięki. Miłe słowa zawsze dodają motywacji.

 

Cyanide: Heh jak uda mi sie utrzymać ten detalik do końca to bedzie dobrze. Na razie zasypiam na stole :D Dodam jakąś fajną fryzurke. Żadnego innego head staffu nie będzie.

 

Creator: Poprawki, rady i overpainty zawsze chetnie przyjme. Szczególnie do twarzy, które są moją bolączką. (przypomniałem sobie post z przed roku jak mówiłem, że będe strzelał same twarzyczki...ehhh)

 

Morte: Hehe....masz już jakiś fajny concepcik na oku? :P

 

Upa wrzucam wcześniej niż planowałem ze względu na zmiane koncepcji. Ten jet pack mi cały czas nie pasował. Cofam się o krok i szukam jakichś fajnych pomysłów na skrzydełka.

 

 

38232629.jpg

 

Twarz jak na razie początek (orto):

10glowa.jpg

 

I screeny orto (jeszcze z jet packiem):

74304223.jpg

 

Edit:

 

Jeszcze jedna sprawa. Dla tych ktorzy nie wiedzą o jakiego firebata chodzi. F/X to nick którego używałem dawno temu (między innymi jak rejestrowałem się na max3d). Obecnie wszędzie teraz wystawiam się pod nickiem Firebat.

Edited by F/X
Link to post
Share on other sites

Klicor - :D

Nie, no faktyko jest troche transwestyta, najlepiej grabnij jakas taka Andzeline Jolie, albo Kate ktorejnazwiskaniepamietamalewystepowalawUnderworldzie i sprobuj moze nie odwzorowac na 100%, ale zlapac ta kobiecosc.

 

Nie wiem czy nie przesadzasz z iloscia detalu, z konceptu wynikalo ze bedzie cos bardziej w strone mass effect, a tymczasem robi sie ciutke nieczytelnie. Ale to takie moje personalne odczucia, ogrom ludzi lubie taki gesty detal. Ze skrzydelkami lepiej:)

Link to post
Share on other sites

To poprawiłem troche mordkę. I na dziś troche wgryzłęm się w plecy i szkrydła.

 

Do zrobienia jeszcze rece i połowa nóg. No oczywiście troche detalu jak starczy sił:

 

74289694.jpg

 

16glowa.jpg

Link to post
Share on other sites

Popraw usta,broda powinna delikatnie sie schodzic z kacikami ust(tylko nad broda jest ostre wciecie)

Korzystasz z jakis refek?

PS: Ogolnie cala postac, nie bardzo mi sie podoba(przekombinowane), wyglada to tak jakbys wiekszosc elementow wrzucal na sile.

Link to post
Share on other sites

Bryła głowy trochę nie fajna. Przez co po bokach oczu masz coś sporo materiału ;p Wogóle cała głowa jak dla mnie do poprawy. Usta jakieś takie doklejone. Nos i oczy też bez szału. Narazie przez dość nierówno rozłożony detal wydaje się to dość chaotyczne ale no raczej cecha wip-a ;p

Link to post
Share on other sites

F/X - tresc tego postu nie bedzie sie odnosila do twojej pracy jako takiej, ale raczej do ogolnych koncepcji. Jak chcesz to PM i usune.

 

Plugawicielu - Po pierwsze wiecej niz 3 znaki wykrzyknienia/zapytania ponoc swiadcza o niestabilnosci psychicznej. Po drugie IMO to skrot od "In my opinion" co tlumaczy sie na "moim zdaniem". A jako ze zyjemy w kraju w ktorym obowiazuje wolnosc slowa mozna tak powiedziec. Tyle co do samej formy twojej wypowiedzi.

Teraz z kolei do tresci. W tej chwili zakladam ze 3d jest sztuka(a wiemy ze sa rozne glosy co do tego). W sztuce oczywiscie, ja przynajmniej cenie sobie zarowno pomysl, jak i rzemioslo. Niestety dla mnie ostatnio nurt w 3d jest podyktowany tytulami takimi jak Gears of War gdzie widzielismy ogromne ilosci detalu. Wielu grafikow, z roznym skutkiem, stara sie nasladowac wiec to co widzielismy w GOW-ie, co samo w sobie nie jest niczym zlym. Niestety jednak z tego co ja widze wsrod ogormnej, naprawe ogromnej ilosci, nie tyle tworcow, co odbiorcow wyrobilo sie mniemanie: "DUZO detalu-> dobrze! malo detalu-> Zle!", nawet jesli koncepcja postaci nie zaklada ogromnych ilosci szczegolow. Co niestety jest glupie(ogolnie generalizowanie nie jest najmadrzejsze) bo znowu, w ogromnej ilosci przypadkow zamiast ladnych postaci mamy mase postaci z ladnym detalem, ale ogolna forma modelu jest zwyczajnie slaba. F/X (tu troszke sie odniose do Twojej pracy) moim zdaniem fajnie wybrnal z tego, aczkolwiek w okolicy miednicy wydaje mi sie ze detalu jest za wiele. I tu kolejny punkt dlaczego mozna powiedziec ze detal jest niepotrzebny -> bo detalem nalezy grac, a nie zasypywac cala postac rowna jego iloscia, musza byc fragmenty spokojniejsze, jak i takie na ktorych detalu jest sporo zeby postac 'dobrze sie czytala'.(zwroc uwage jak dobrze wygladaja skrzydla, na ktorych jest wiecej spokojnych miejsc) Dla mnie podstawowym przykladem jest Mass Effect - tam zbroje maja duze plyty wlasciwie bez detalu, a miedzy nimi na laczeniach widzimy bardzo duza jego ilosc. I dzieki temu Shephard tak dobrze zapada w pamiec.

Dlatego uwazam ze wypowiedz "IMO detal jest zupenie niepotrzebny" jest w pelni uzasadniona.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy