Jump to content

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


Recommended Posts

prezentuje sie swietnie...

...ale... ;)

...to rozmycie textury powoduje ze moge patrzec na pajaka i jest okej, ale jak juz chce sie skupic na szczegole to tak "niewygodnie" sie patrzy,odstrasza. zamierzony bylo to rozmycie? ale tak jak powiedzialem - jak najbardziej na plus :)

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przypomina trochę tego niebieskiego z białą kitom co kiedyś zrobiłeś XD ale wygląda na pewno lepiej ;] głowa mi się nie podoba bo wygląda mało naturalnie, nadgarstki i dłonie są dziwne, trudno mi powiedzieć konkretnie bo sam mam z tym problemy XD blacha na piszczelach wygląda fajnie.

Pozdro.

Edited by Kruku
Link to post
Share on other sites

FX model jest fajny. Tylko wiele można zarzucić głowie, wyszła bardzo kiepsko - do przemodelowania bo psuje Cały efekt. No i wspomnianemu nadgarstkowi również należy się nieco więcej czułości.

Model podoba mi się, bo przypomina mi, nie wiem czemu, orków z Gothica

Link to post
Share on other sites

F/X jesli udostepnil bys ztl to chetnie bym na szybko poprawil kilka proporcyjnych rzeczy, bo wydaje mi sie ze niewiele brakuje temu modelowi ale niektore rzeczy sa kiepskie w odbiorze. pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Kruku: Dzieki. Nadgarstki przemodelowalem, ale i tak beda docelowo zakryte. Morde troche zmienilem (uklad zebow)

 

ETA: thnx

 

PAINbringer: Tak jak wyzej, caly czas przemodelowuje ta mordke. A design jest z glowy. Chcialem osiagnac efekt czego pomiedzy wilkolakiem a orkiem.

Matys: chetnie przyjme wszystkie poprawki (model na pm)

 

UP:

 

zbrushdocumentcopy3.jpg

zbrushdocumentcopy22.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

sorry ze tak pozno ale lepiej teraz niz wcale :/

potworek1.jpg

 

mam nadzieje ze sie nie pogniewasz, tutaj masz tylko pokazany kierunek w ktorym wydaje mi sie ze trzeba by to dalej pociagnac. moim zdanie napewno trzeba popracowac nad sylwetka z boku bo niestety nie wyglada to naturalnie.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Guest User190

Cholercia, masz fajny warsztat, ale masz też jedną olbrzymią wadę - zamiast pracować nad bryłą, wchodzisz od razu w detal. Jak tak przejrzałem wątek to wszystkie Twoje postacie nie mają prawa stać (bez goblina) - w normalnych warunkach poprzewracałyby się ze względu na dziwne pozy. Nie piszę tego po to, żeby Cię krytykować, tylko żebyś zwrócił na to uwagę. Dobra, wyważona bryła to IMHO połowa sukcesu w rzeźbieniu. Obczaj sobie to folio: http://www.pixelwerks.be/ - gość ma trochę latek, mnóstwo doświadczenia i w jego pracach idealnie widać ile daje wyważona bryła. Z drugiej strony pewnie za kilka lat nabierzesz na tyle doświadczenia, że zaczniesz dawać z tym radę - jeszcze masz sporo czasu przed sobą.

Link to post
Share on other sites

Matys: dzieki za naprowadzenie na wlasciwa droge. Napewno poprawie modelik

 

[email protected]: Tak to prawda. Do tej pory uczylem sie bardziej technicznie grafiki. Dopiero od niedawna (czas dw IV) zobaczylem ze to nie wystarczy. Dlatego teraz koncentruje sie na uczeniu anatomi, bryly, designu i ogolnie bardziej artystycznej strony.

 

Nastepny upik bedzie jak proprawie model, i skoncze retopo.

Link to post
Share on other sites

No, no ciekawy ;] pierwszy raz chyba będziesz coś futurystycznego robił ;p

Całość wydaje się sensownie grać ze sobą, nogi są ciut za krótkie hmm ale to może tylko takie wrażenie.

Jedno co mi się nie podoba to noga bo ucieka trochę za bardzo do tyłu i stopa, może bardziej powinna iść w kierunku naturalnego kształtu?

noga.gif

 

 

Poza tym bardzo solidny koncept ;]

Pozdro

Link to post
Share on other sites

Kruku dobrze prawi, ale za mało. Albo główka niżej albo wydłuż nogi (lepiej to drugie). Poza tym imo detal trochę nieprzemyślany. Nadałbym mu trochę bardziej "gybkie" kształty.

Dobrze że zaczynasz od konceptu. Ja czasem siadam do kompa i chciałoby się coś robić tylko co:)

Link to post
Share on other sites

Dzieki panowie za poprawki conceptu. Wyrownalem i znacznie rozciagnalem nogi.

 

A ze dawno nic nie wrzucalem to daje to co na razie zrobilem (na razie wszystko trzymam na srednich detalach i glowka tymczasowa z innego modelu):

 

21fin.jpg

 

22fin.jpg

 

Musialem zmienic troche rzeczy z konceptu, poniewaz nie zgadzaly sie z mechanika.

Link to post
Share on other sites

Kości policzkowe, łuki brwiowe, facet wogóle nie ma czoła, jest zbyt okrągło w tym miejscu - mam nadzieję, że właściwa głowa będzie o niebo lepsza.

Dłonie jak z gumy właściwie.

Hard surface nieźle, posiedziałbym nad proporcjami jeszcze - szczególnie ochraniacze na ramionach, zbyt mocnym łukiem lecą w dół, powinny sprawiać wrażenie większej jebitności.

Jest też bardzo klockowaty w kłębie, w talii, rozstaw nóg ma jak cnotka-niewydymka.

 

pzdr!

Link to post
Share on other sites

Pomysł ciekawy.dorób mu łapawice (rekawice) "bojowe"

Obszar od pasa w góre (tam gdzie postać ustawina jest przodem do obserwatora:)) przypomina mi plecy.Oczywiścię to tylko moje skojarzenie.

Link to post
Share on other sites

Levus: dzieki za konkretne rady. Poprawilem rozstaw nog, naramienniki i ogolne proporcje. Mam nadizeje ze teraz wygladam bardziej groznie. A cialko jest tylko takie podgladowe. Ani dloni, ani glowy nie bedzie w ostatecznym modelu.

 

lucek91: Tak, to co mowisz jest bardzo mozliwe. Czesto za bardzo koncentruje sie na detalu i forma jakos umyka w tym wszystkim (wtedy najczesciej cofam sie 2 kroki w tyl i robie kilka rzeczy od nowa, albo jakies overpainty itp)

 

Trybal:hehe...Ale na to wzgorze tez jakos musi wejsc :)

 

Duff: Mysle ze kiedy skoncze model i dodam detalu te przednie plytki nie beda sie kojazyly z plecami.

 

 

Upik. Caly czas staram sie znalesc forme i nie wchodzic w detal:

 

33fin.jpg

Link to post
Share on other sites

Graby w sumie fajne, ale tak jak wcześniej ograniczają ruchy w nadgarstkach. Proponuję zawinąć je pod te części na przedramionach. Dorzuciłbym jeszcze na nich ochronę łokcia. Zmniejszyłbym też te naramienniki - przy podniesieniu ręki palnąłby się w łeb. W ogóle jak dla mnie plery do przodu , naramienniki węższe (w sensie Z) i więcej swobody w łapach. Czekam na upy:)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy