Jump to content

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


Recommended Posts

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Marioza

koncz go waść bo wyszedł bardzo fajnie , choc mnie rowniez te naramienniki nie leżą ale to juz rzecz gustu, głowe mimo wszytko bym mu zmieszył tak aby wyglądał na kawał duzego typa

Link to post
Share on other sites

Dopiero od ostatnich 2 dni udalo mi sie znalezc troche czasu na retopo. I jak dobrze pojdzie to jutro albo pojutrze wrzuce wypalone normalki i modelik LP (wlasciwie mid poly bo bedzie cos kolo 20k tri ^^)

Link to post
Share on other sites

No to po dlugiej przerwie daje wypalony modelik. Tak jak mowilem jest to bardziej mid niz low, poniewaz chcialem zachowiac mozliwie duzo detali (modelik do portfolio wiec mogelm dac sobie wiekszy limit)

 

Pierwsza wersja. Juz widze ze naramiennik i pas ida do ponownego mapowania i wypalenia. Zastanawiam sie tez czy dokladac kolejne 1000 tri i dac reszte przewodow, rur itp.

 

17,5k tri mapy 2048x2048

 

63finlr.jpg

 

Siatka:

siatkalpfin.jpg

 

Wieksza rozdzialka:

63finhr.th.jpg

 

Tex:

normal1oco.th.jpg

 

ao1.th.jpg

Link to post
Share on other sites

ooooo kuurrrr de. czad ;] Postać wymiata wyglądem i nie wiem o co chodzi i im z tą głową :P Jedyne co mnie dziwy to na cholerę mu takie naramienniki. Nigdzie nie ma tak grubej blachy i niszczy moim zdaniem cały design tak zarąbistej pracki :P Normalnie jakbyś złą wartość w extrude wpisał :P może skoro i tak musisz od nowa mapować naramienniki to troszeczkę je poprawisz ;)

 

I mam prośbę: mógłbyś pokazać jakoś "na sobie" albo koło siebie jak model LP jest dopasowany do HP. Za niedługo będę robił retopologię swojego rpg i miałbym na czym się wzorować :D

 

Będą teksturki ? ;]

Link to post
Share on other sites

Dzieki wszystkim za komenty.

 

Ciezko bedzie pokazac LP z nalozonym HP, poniewaz wypalalem wszystko w ponad 15 czesciach w osobnych plikach. Wrzuce jak zloze wszystko razem.

 

Co do polycountu to przyznam szczerze, ze mozna taki modelik spokojnie zrobic w 10-12k tri. Wystarczyloby poswiecic troche wiecej czasu.

 

Reka jest wygieta w ten sposob zeby bylo ciekawiej. Rownie dobrze mozna taka reke zrobic prosta i technicznie nie ma to znaczenia (chociaz prosta reke rigguje sie odrobine prosciej)

 

 

EDIT:

 

Kilka schematow kolorow:

12fin.th.jpg

6fin.th.jpg

Edited by F/X
Link to post
Share on other sites

Jaki czad ! Wymiatasz.

 

1 moim zdaniem odpada bo wychodzi taka kupa w połączeniu z kolorem głowy

 

2 i 9 to nawet ok ale bardzo fajna jest 6. Masz tyle detalu że moim zdaniem powinieneś iść w kontrast kolorami a nie zlewać ich. Chociaż właśnie patrzę na wersje 7 i powiem Ci że ta czerń na "kolanach" dała nogom zarąbistej głębi czy jak to tam nazwać :P Nie wiem jakie są założenia dla takich cyborgów co do kolorów ale patrząc tak teoretycznie to jeżeli jest to żołnierz to może jakaś wersja z kamuflażem ? Myślę że jeżeli będziesz rozpatrywał taka opcje to najlepiej wyszłoby z czymś co przypomina kamuflaż używany w miastach/zabudowaniach.

 

Można tą wersje 6 tak z 4 razy większy render ? Wiem marudzę ale wypas model :D

Link to post
Share on other sites

Model na prawdę boski. Obstawiał bym malowanie nr3, choć zawsze możesz wybrać karnacje nr2 i przylepić biało-czerwona plakietkę :D (Ahh te mażenia), teraz jak na to patrze to wtedy by i mu się beret przydał (ala Malcolm z UT), ahh wiec najlepiej pozostać przy nr3. Karnacji z czerwienia bym nie wybierał bo za bardzo to się już oklepało po zwycięskiej pracy DW4, nr1 za to kojarzy mi się z pracami Matysa (o ile dobrze pamiętam) wiec proponuje... sam już nie wiem co dokładnie, bo nr9 tez niczego sobie. Trudny wybór, ale złego na pewno tutaj nie ma :)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ok. Wybralem opcje 3.

 

Wlasciwie skonczona wersja. Moze jeszcze wrzuce jeden up z ta postacia i poprawiana textura. Dzieki wszyskim za wspracie i rady:

 

68finlr.jpg

 

I HR:

68finhr.th.jpg

 

 

I wersja bez kolorwego swiatla:

 

71fin.th.jpg

Link to post
Share on other sites

design w ogóle mi się nie podoba ale za to bardzo fajny detal zrobiłeś i materiały

 

 

 

Nie no panowie żartuję :D Kozak Model !! Myślałem że spartolisz lowpoly, ale nawet nieźle Ci poszło :) Giwerke jeszcze mu zrób no i koniecznie rig jakiś, żeby go w kilku pozach pokazać.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy