Jump to content

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


Recommended Posts

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Babylero: Niektore kawalki polaczylem, niektore zrobilem na osobnych siatkach, a czesci byla kopiowana. Wydzielilem 3 etapy:

-Zbroja zewnetrzna

-Wszystkie tloki, plytki, rurki itp

-i pancerz wewnetrzny (ktorego praktycznie wcale nie widac wiec nei przykladalem sie jakos specjalnie)

 

Wyszlo mi cos kolo 20 czesci, ktore mialy osobna retopologie. Samo retopo zrobilem w 3d coat.

 

Przedostatni screen pokazuje schemat tworzenia LP:

 

http://firebat.site90.net/eagleclaw.html

 

Btw. Zainspirowany dragon age'm stwierdzilem, ze musze znalesc chwile czasu na zrobienie jakiegos wojaka :)

Link to post
Share on other sites

O, widzę że nowy model będzie miał też fajną głowę. W tamtym cyborgu to była pięta Achillesowa. Możesz jeszcze poprawić uszy, szyję i czoło. Musisz uważać z proporcjami bo stale skalujesz klatę i łapy. WELL

Edited by Lucek
Link to post
Share on other sites

Fajna Glowa :) Powinieneś jednak popracować nad jej średnim detalem, bo teraz jest ogólnie zarysowana bryła i pełno mikro detalu. Włosy chociażby maja dużo drobnych "slash", ale brakuje im tych większych charakteryzujących uczesanie fryzury :) Niemniej jednak zapowiada się fajny knight :)

Link to post
Share on other sites

Głowa o wiele lepsza niż ostatnia ;], z profilu wydaje mi się by coś było nie tak (poza uchem) sam kształt jakiś taki.. masywny?

Naramienniki z profilu bym trochę cofnął do tylu i zmniejszył w kierunku dołu.

Czekamy na progres :3

Link to post
Share on other sites

Nie bój się zabrać mu trochę masy z tej szyi. I tak nie będzie wyglądał na chłystka. Zrób trochę wcięcia na skroniach bo są okrąglutkie. Zrób sobie loopa na ucho i trochę je wyciągnij, bo chowa się za policzkiem. Włosy dużo lepsze:) Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Glowa wydaje sie byc za duza, a konczyny za krotkie w stosunku do tulowia.

Tak apropo glowy jeszcze, to przydaloby sie jej poprawic troche polylice i kark, bo teraz teretyczie nie widac tego miejsca, ale wydaje mi sie jakby tyl glow byl bardzo plaski.

mala referka:

http://cache1.asset-cache.net/xc/AA045029.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=91F5CCEF208281FD1B37D151F440A72C2A112253B9F6E7E4FE130D9337F4CE34

 

Dlonie tez ma dziwnie ulozone, tak jakby mu je ktos wylamal do wewnatrz...

Podejrzewam ze to jednak wczesna faza produkcji ciala i wszystko jeszcze dopiescisz :)

Link to post
Share on other sites
Guest Marioza

ii pane kologo proporcji to tu nie ma zadnych, proponuje zanim rzucisz materiał na porzarcie forumowe skorzystac z refek i dobrze popatrzec czy gra all czy nie bo tu kompletnie nic nie gra :\

Link to post
Share on other sites

hm...faktycznie proporcje ten...no trochę nie pasują:)... popracuj z referkami tak jak mowi donMario...

głowa, ramiona, ręce...:)

pozdrawiam:)

...albo to jego pancerz takie wrazenie sprawia...:) ale mimo wszystko:)

Edited by Selena
Link to post
Share on other sites

Konras: ok. Dzieki za rady (np na rekach nawet nie zauwazylem, ze rekawice sa przekrecone o 90 stopni)

donMario: Fakt, proporcje nie leza. Odczekam chwile czasu i zrobie kolejne podejscie ze swiezym spojzeniem. A screeny wrzucam dlatego, ze po pewnym czasie nie widac wlasnych, oczywistych bledow, a ludzie na forum szybko je wylapia. Narazie to wstepna faza modelu, pozniej zmienianie proporcji mogloby byc bolesne.

 

Selena: Troche odpoczne od modeliku i pozmieniam proporcjie. Pancerz natomiast ma odwrotna krzywizne do tych uzywanych w rzeczywistosci. Nie wiem czy sie sprawdzi. Jezeli nie to zmienie.

Link to post
Share on other sites

F/X , gratuluje postępów i tego że po drodze ogarniasz maturę. Trochę sic ;P ale generalnie bravo .

 

Mam pytanie dotyczące najlepszej Twojej imo pracy Eagle Clawa... czym się inspirujesz lub skąd bierzesz detal który występuje na zbroi wszędzie. Te wypustki zaczepki wgłębienia i inne pierdółki tworzące fajny design ?

Link to post
Share on other sites

Jim mee: Detal mechniczny jakos latwiej mi wymyslac niz organike. To wszystko sprowadza sie do referek. Obrazek jednego ukladu hydrualicznego i pomyslow na detale jest na kilka modeli :D Do tego trzeba pamietac zeby to wszystko mniej wiecej pasowalo do mechaniki. Tzn. W miejsce zawiasow dac zawiasy a nie jakas rurke czy pokretlo.

 

Taki 10h speed wrzucam (rogi i zeby na szybko):

 

smok3b.jpg

 

smok2d.jpg

Link to post
Share on other sites

omG , jaka genialna skóra

 

O MY !!!!

 

przypomina dinozaura trochę bardziej niż smoka. Imho.

Zęby i oko , podtrzymuję.

 

Dzięki za reply. Czy coś jeszcze skąd inspirować się takim detalem mechanicznym mozesz ?

 

Lub może ktoś inny ma pomysł.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy