Jump to content

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


Recommended Posts

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uber zacne jesli chodzi o zbroje i hardsurface, ale hmm główce nalezys ie jakiś fajnieszy materiał faktycznie:)

Niemniej super model, front by się przydał bo jeden z najlepszych modeli w gameartcie ostatnio.

Link to post
Share on other sites

Popieram. Model wygląda jakbyś pozazdrościł molotovovi wygranej w DWIV. Bardzo zacnie ale ta głowa boli moje zboczone oko:) kolorki super. Mógłbyś powiedzieć jak namalowałeś texturkę tego metalu obtartego na ramionach?

Link to post
Share on other sites

Słodzenie słodzeniem ale trzeba też troche błota rzucić:p

Właśnie normal jak Valery prawi, na tych odrapaniach jest chyba odwrotnie, jest wypukły?

Pozatem zapomniałeś o ryskach, odpryskach po kulach, brudzie itp, są tylko te odrapania farby.

Zobacz jakie fajne subtelne ślady zużycia: http://img21.imageshack.us/img21/255/marmor.jpg

 

I morda nieładna:p bleeee...:)

 

A tak pozatem to git i czad, podoba mi się również. Oby tak (i lepiej) dalej.

pozdro!

Link to post
Share on other sites
Guest Marioza

wyszło extra, poza rzeczami o których pisał Levus i Jonasz i inni, textura ogolnie to tak not finisz jeszcze według mnie, i razi te pecyna mimo ze jedynie jej fragment jest , brew za gruba i za wysoko, nie wiem ale wydaje mi sie ze on nie ma ucha ? sprobuj podrasowac tą głowe zeby nie odstawala jakosciowo od reszty

Link to post
Share on other sites

Ja powiem ze model i teksturka jako calosc prezentuje sie dobrze, i poza tym co napisali inni (zadrapania na normalce, zbyt sterylny metal, ogólny dizajn) pracka świetnie rokuje na przyszlość :).

Link to post
Share on other sites

Ardeni: Dzieki.

Jonasz_Real: ok, kabel juz zmieniony.

ofca: No niestety na ten napis nic juz nie poradze. Takie ograniczenia mirrorowanych textur.

mara: Design to w duzej mierze kwestia gustu. Ale postaram sie na przyszlosc robic wiecej szkicow i dalej poprawiac moje designy.

Creator: Nie moge juz patrzec na ta postac XD. Pozatym w riggowaniu musialbym sie troche podszkolic zeby zrobic to poprawnie, wiec moze kiedys.

Matys: Dzieki

Kuba: Dzieki

Morte: Wielki dzieki. Wiele modelikow z game artu nadawaloby sie na fronta, ale jakos zadka tam trafiaja. Mysle, ze to daltego, ze do game artu nie uzywa sie HP, zawansowanych renderow, shaderow itp. a wielu widzow nie wie o tych ograniczeniach.

lucek91: Glowka jest slaba. Nie ma co ukrywac. Dlatego nastepne modele beda pewnie twarzyczkami. A odrapany metal robi sie w 1min +/- 10 sek. Dajesz na jedna warstwe jakis czysty metal. A nad nia wylewasz "Paint bucket tool" z opcja "all layers" i tolerance w zaleznosci od potrzeb. Trzeba tylko pamietac gdzie dawac przetarcia a gdzie zostawic troche farby. Tutaj masz fajny tutek o tym:

 

http://www.game-artist.net/forums/spotlight-articles/42-tutorial-hard-surface-texture-painting.html

 

Adamek: Nie zabardzo wiem o co chodzi z ta reka. Mozesz rozwinac?

rozpruwacz: Dzieki. Jak juz mowilem mam szczerze dosc tego modelu wiec helmu nie bedzie :)

Valery: Dzieki. Farba juz poprawiona

Levus: Dodalem kilka rysek itp. Ale zadnych zniszczen z pola bitwy, rdzy itp.. Moim celem bylo zrobienie textury w miare sterylnej i zuzytej tylko przez uzywanie. Troche jak porysowany lakier samochodowy.

donMario: ok, glowke poprawilem ile moglem.

Oleksiak: Normalka poprawiona.

AkkA: Dzieki

 

No i tak jak mowielm, daje finalna poprawiona wersje:

 

74finlr.jpg

 

Hi res:

74finhr.th.jpg

 

Tex:

textures.th.jpg

Nastepne modele to beda jakies glowki.

Link to post
Share on other sites

Super wygląda :) Szkoda jedynie, że nie dałeś na finalnym renderze żadnego glow dla oka, rękawicy, bądź reflektorów na kołnierzu. Wcześniej w wątku była taka podmalówka z czerwonymi elementami. Ja tam bym nawet oszukał photoshopem :D, chociarz no widze niby mapa jest, ale coś shader nie pokazuje tego... Niemniej jednak wielkie gratulacje i powodzenia przy szlifowaniu anatomii twarzy :)

Link to post
Share on other sites

No fajno fajno..

A jakbyś spróbował jeszcze rzucić na kolor zbroi jakiś overlay odpowiednio ustawiony, powiedzmy na 50%, z rdzawym odcieniem na przykład z którejś z tych textur?

 

http://cgtextures.com/thumbnails/textures/metal/bare/MetalBare0100_1_thumblarge.jpg

http://cgtextures.com/thumbnails/textures/metal/bare/MetalBare0049_thumblarge.jpg

Albo jakiś bardzo delikatny noise na sam kolor zbroi?

Jakoś mi to tak gładko strasznie wygląda nadal.

Tylko nie przesadź bo paciapucie pstrokatą osiągniesz:)

 

Jak Ci się nie chce malować to rzuć sobie najpierw na screen, może się przekonasz:)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

O ja cie nie mogę, jak dla mnie to wypas totalny!

 

Frontpage się należy panowie moderacja jak w morde strzelił!

 

Odemnie masz już max gwiazdek za tą postać :P

Edited by arcade
Link to post
Share on other sites

Dzieki panowie. Popracowalem w miedzyczasie troche nad riggiem tej postaci. Jak juz ogarne troche animowanie to wrzuce filmik.

 

rig.jpg

 

i dodatkowo model z marmoset'a ze standartowymi ustawieniami:

 

marmosetfin.th.jpg

 

Ostatnio mam malo czasu na nowe modeliki (a dojdzie jeszcze matura niedlugo) wiec nie jestem w stanie powiedziec kiedy wrzuce nastepny.

 

Fronta moze kiedys zalapie :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy