jaras Napisano 22 Wrzesień 2008 Napisano 22 Wrzesień 2008 IMO kartek powinno byc więcej - i troszkę bliżej tej postaci tez by się przydało kilka - oprócz tego powinny mieć mblura
farelek Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 (edytowane) Dziękuję za miłe komentarze i sugestie. Wrzucam pomniejszony obrazek w stanie aktualnym. Postaram się jeszcze dziś wrzucić finalną wersję - chyba, że zasugerujecie nad czym powinienem jeszcze popracować. Edytowane 23 Wrzesień 2008 przez farelek
Bacry Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 no tak jak pisze jaras kartki bliżej postaci (ta najbardziej po prawej to na początku myślałem, że to jakiś błąd w renderze) i góry zrób troszkę mniej wierzchołkowate (wiem nie ma takiego słowa ale nie wiedziałem jak to lepiej napisać) ;)
farelek Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 Pokombinuje z tymi kartkami w taki razie. Co do gór to są takie jakie miały być :) Specjalnie są takie lekko surrealistyczne, żeby nadać odpowiedniego klimatu :) wersja z mniejsza ilością mgły i innym niebem (minimalnie). Niektórym bardziej się podoba. I kilka z warstw renderingu.
farelek Napisano 24 Wrzesień 2008 Autor Napisano 24 Wrzesień 2008 (edytowane) Wrzucam finalną wersję. Być może jak będzie mi się jeszcze chciało coś przy tym podłubie. Dziękuję wszystkim, za komentarze i rady - bardzo wiele się od Was dzięki nim nauczyłem :) wersja pomniejszona: Docelowa rozdzielczość: http://img54.imageshack.us/img54/8937/starozytnezlomowiskotc6mi1.jpg Edytowane 25 Wrzesień 2008 przez farelek
Destroyer Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Światna robota, podoba mi się, churki po lewej wyszły czadersko :D Ciekawe co to za render passy:) są tam 4 z-depthy? ten czwarty do raw color czy coś? :) i ciekawi mnie do czego (i jak) używa się normal passa? :) i jeszcze jedno nie daje mi spokoju w miniaturce napis się zlewa daj mu jakiś czarny stroke czy coś :) Gratujuję ukończenia! :)
adrian2608 Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Świetna robota! Gratulejszyn ,naprawdę bardzo fajnie to wszystko wyszło :D
wroniec Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Świetnie wyszło. Chmury bardzo mi się podobają, ale przydałoby się większe rozmycie na telewizorach blisko kamery. Gratuluję ukończenia.
jaras Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 gratulacje i powodzenia w głosowaniu pozdrawiam
farelek Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 Dzięki, dzięki, dzięki :). Ciekawe co to za render passy są tam 4 z-depthy? ten czwarty do raw color czy coś? i ciekawi mnie do czego (i jak) używa się normal passa? z-dephy sa rzeczywiście 4:) ze względu na spore odległości między planami, dało mi to większą swobode. normal passa użyłem żeby dodać trochę światła odbitego tu i tam :) przydałoby się większe rozmycie na telewizorach blisko kamery. Nad większym rozmyciem I planu się zastanawiałem, ale szkoda mi go było. Może kiedyś przygotuję też wersję z większym DOF'em. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i komentarze. Czeka mnie jeszcze tłumaczenie więc nie wiem czy uda mi się coś wrzucić dodatkowego (jest kilka rzeczy nad którymi bym jeszcze posiedział) Pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 fajnie, super chmury tylko czemu gościu nie ma tekstury, uszu i w ogóle wygląda jak pomarańczowy biped? :P
Destroyer Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 normal passa użyłem żeby dodać trochę światła odbitego tu i tam no ale jak? have no idea :)
farelek Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 Select => Color Range Początkowo chciałem zrobić passa z faloffem ale nie znalazłem takiego więc pomyślałem, że dzięki normalnym mogę osiągnąć podobny efekt. Oczywiście jest z tym trochę zabawy i trzeba pokombinować nim osiągnie się zamierzony efekt. Ciekaw jestem czy są inne zastosowanie tego passa? Może ktoś ma jakiś pomysł?
farelek Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 Po końcowych szlifach zamieszczam wersję ostateczną (również w pierwszym poście)
adek Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 OK. Zgrywam prace jesli nie bedzie updatów. Daj znac co z opisem. Brakuje tylko ENG. Moze ewentualnie opis ang. lekko jakos zmienic. Nie musi to byc taki cytat jak w wersji polskiej. Ale opis mozna przeslac jeszcze jutro.
farelek Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 Udało się jako tako przetłumaczyć. Myślę, że jest ok.
adek Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 Tłumaczenie jest OK. Czyli mam komplecik już.
ferni Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 gratuluje ukończenia, najbardziej podobają mi sie chmurki naprawde doże wyszły, bardzo mi się podoba koncept twojej pracy, powodzenia.
farelek Napisano 26 Wrzesień 2008 Autor Napisano 26 Wrzesień 2008 Dzięki ferni. Chmurki robiłem zgodnie z twoimi radami :)
farelek Napisano 2 Październik 2008 Autor Napisano 2 Październik 2008 Dodaje siatki jak by kogoś interesowały.
Bacry Napisano 3 Październik 2008 Napisano 3 Październik 2008 Tych karteczek ponabijanych na kije to praktycznie nie widać na renderze.
farelek Napisano 4 Październik 2008 Autor Napisano 4 Październik 2008 Bacry to nie są karteczki ponabijane na kije :] tylko anteny telewizyjne. Na renderze jednak troszkę je widać (przynajmniej w dużej rozdzielczości).
Bacry Napisano 5 Październik 2008 Napisano 5 Październik 2008 A to w takim razie nadinterpretacja z mojej strony ;)
farelek Napisano 11 Grudzień 2008 Autor Napisano 11 Grudzień 2008 Mimo, że bitwa się już dawno zakończyła, postanowiłem jeszcze pomęczyć moją prace. Wiele osób (między innymi z jury) zwróciło mi uwagę na to, że w moim obrazku brakuje głębi, którą można by uzyskać niewielkim nakładem pracy w postprodukcji. Zachęcam do komentowania. Ostateczną wersję wrzucę do (Finished Works 3D)
Rekomendowane odpowiedzi