Jump to content
farelek

[SSAT]: Ancient Scrap Yard / Starożytne Złomowisko

Recommended Posts

IMO kartek powinno byc więcej - i troszkę bliżej tej postaci tez by się przydało kilka - oprócz tego powinny mieć mblura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za miłe komentarze i sugestie. Wrzucam pomniejszony obrazek w stanie aktualnym. Postaram się jeszcze dziś wrzucić finalną wersję - chyba, że zasugerujecie nad czym powinienem jeszcze popracować.

1rgbcopy2ec7.jpg

Edited by farelek

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak jak pisze jaras kartki bliżej postaci (ta najbardziej po prawej to na początku myślałem, że to jakiś błąd w renderze) i góry zrób troszkę mniej wierzchołkowate (wiem nie ma takiego słowa ale nie wiedziałem jak to lepiej napisać) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokombinuje z tymi kartkami w taki razie. Co do gór to są takie jakie miały być :) Specjalnie są takie lekko surrealistyczne, żeby nadać odpowiedniego klimatu :)

 

wersja z mniejsza ilością mgły i innym niebem (minimalnie). Niektórym bardziej się podoba.

1rgbcopy4pc0.jpg

 

I kilka z warstw renderingu.

warswy1ap2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Światna robota, podoba mi się, churki po lewej wyszły czadersko :D

 

Ciekawe co to za render passy:)

są tam 4 z-depthy?

ten czwarty do raw color czy coś? :)

i ciekawi mnie do czego (i jak) używa się normal passa? :)

 

i jeszcze jedno nie daje mi spokoju w miniaturce napis się zlewa daj mu jakiś czarny stroke czy coś :)

 

Gratujuję ukończenia! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetnie wyszło.

Chmury bardzo mi się podobają, ale przydałoby się większe rozmycie na telewizorach blisko kamery.

Gratuluję ukończenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, dzięki, dzięki :).

Ciekawe co to za render passy

są tam 4 z-depthy?

ten czwarty do raw color czy coś?

i ciekawi mnie do czego (i jak) używa się normal passa?

z-dephy sa rzeczywiście 4:) ze względu na spore odległości między planami, dało mi to większą swobode.

normal passa użyłem żeby dodać trochę światła odbitego tu i tam :)

przydałoby się większe rozmycie na telewizorach blisko kamery.

Nad większym rozmyciem I planu się zastanawiałem, ale szkoda mi go było. Może kiedyś przygotuję też wersję z większym DOF'em.

 

Jeszcze raz dziękuję za pomoc i komentarze. Czeka mnie jeszcze tłumaczenie więc nie wiem czy uda mi się coś wrzucić dodatkowego (jest kilka rzeczy nad którymi bym jeszcze posiedział)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Select => Color Range

Początkowo chciałem zrobić passa z faloffem ale nie znalazłem takiego więc pomyślałem, że dzięki normalnym mogę osiągnąć podobny efekt. Oczywiście jest z tym trochę zabawy i trzeba pokombinować nim osiągnie się zamierzony efekt.

Ciekaw jestem czy są inne zastosowanie tego passa? Może ktoś ma jakiś pomysł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Zgrywam prace jesli nie bedzie updatów.

Daj znac co z opisem. Brakuje tylko ENG.

 

Moze ewentualnie opis ang. lekko jakos zmienic. Nie musi to byc taki cytat jak w wersji polskiej. Ale opis mozna przeslac jeszcze jutro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratuluje ukończenia, najbardziej podobają mi sie chmurki naprawde doże wyszły, bardzo mi się podoba koncept twojej pracy, powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tych karteczek ponabijanych na kije to praktycznie nie widać na renderze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bacry to nie są karteczki ponabijane na kije :] tylko anteny telewizyjne. Na renderze jednak troszkę je widać (przynajmniej w dużej rozdzielczości).

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy