Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

siedzi chłop przed TV, pokój wydaje się dość uporządkowany... chociaż nie można odczytać żadnych konkretnych kształtów. wszystko jest pokryte wszechobecną pajęczyną. nitki się nawarstwiają, zaklejają ściany, drzwi, okna. tylko ekran TV jest czytelny.

niestety... nastąpiła awaria. koleś, przerażony, widzi ogień i dym na TV, ale nie może się już ruszyć.

 

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/muodymuodas/forums/szkic03.jpg

 

ściany i większość obiektów zrobię w ZB normalkami (gęsta masa pajęczyn), na podłodze najpewniej blenderowy Fluid Simulator, jak tutaj + sculpt późniejszy

 

teraz dopiero zauważyłem wątek Kris'a_R. czy podobieństwo jest na tyle duże, żeby kombinować z czym innym?

Edytowane przez muody
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie

dalej szkic, juz bardziej widać ocb ;)

a straszne skutki są takie, że telewizor zacznie się palić i pajęczyny w stronę gościa też

 

pod sufitem będzie ich pełno jeszcze, oraz cały koleś (poza twarzą) opleciony... no ale, teraz oceniajcie kadr i światło. przyjmę rady i po przeprowadzce jedziem z "normalną" sceną.

 

szkic06.jpg

Napisano

Moje zdanie już znasz - światełko genialne i kadr raczej też. Podobają mi się pajęczynki tylko musisz dobrać odpowiedni materiał, żeby to realistycznie wyszło.

Napisano

światło - z telewizora jeśli się pali, to powinno iść więcej światła w stronę tego pana, w kolorze ognia albo jeśli się pali na niebiesko tak jak teraz to niebieskie, ale dużo mocniej niż teraz.

 

Pajenczynki bardzo fajne, to są curves? Życzę cierpliwości...

Napisano

Gost, Innos: thx

freeqstyler: dobre :) wrzucę kilka paczek po czipsach za fotel, ledwo widocznych. nie chcę przesadzić z detalami, bo i historia nie jest zbyt realistyczna.

Napisano

dzięki. elementy na siebie nachodzą, bo po subsurf/smooth to wszystko się zaokrągla.

 

fotel05-wire.png

 

aha, jakby ktoś chciał wiedzieć, jak wyrenderować siatkę+solid w Blendku. kopiujemy obiekt Shift D, nadajemy materiał z wciśniętym Wire, Shadeless i czarnym kolorem. szukamy ZOffset, zwiekszamy NIECO. przesunie to nam siatkę w stronę kamery takim mega-fake-trickiem.

(jeszcze Alt S można w edit mode, o milimetr czy dwa)

Napisano (edytowane)

spoko.

kubeł będzie leżał blisko kamery, dookoła góra śmieci dwa razy większa od kosza. no i pudełka po pizzy jako podnóżek :) wszystko opajęczynowane, ledwo czytelne.

 

edit: update'y będą rzadziej... ZNACZNIE rzadziej, ale fajniejsze :D nie mam stałego dostępu do neta następne ileśtam tygodni

 

kosz01y-1.jpg

 

kosz01y-2.jpg

Edytowane przez muody



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności