Posted July 23, 200816 yr siedzi chłop przed TV, pokój wydaje się dość uporządkowany... chociaż nie można odczytać żadnych konkretnych kształtów. wszystko jest pokryte wszechobecną pajęczyną. nitki się nawarstwiają, zaklejają ściany, drzwi, okna. tylko ekran TV jest czytelny. niestety... nastąpiła awaria. koleś, przerażony, widzi ogień i dym na TV, ale nie może się już ruszyć. http://i304.photobucket.com/albums/nn183/muodymuodas/forums/szkic03.jpg ściany i większość obiektów zrobię w ZB normalkami (gęsta masa pajęczyn), na podłodze najpewniej blenderowy Fluid Simulator, jak tutaj + sculpt późniejszy teraz dopiero zauważyłem wątek Kris'a_R. czy podobieństwo jest na tyle duże, żeby kombinować z czym innym? Edited July 26, 200816 yr by muody
July 24, 200816 yr Koncept ciekawy ,co do podobieństwa sądzę że nie ma sensu zmieniać ,po prostu rób swoje ,powodzenia .
July 26, 200816 yr Author fajnie dalej szkic, juz bardziej widać ocb ;) a straszne skutki są takie, że telewizor zacznie się palić i pajęczyny w stronę gościa też pod sufitem będzie ich pełno jeszcze, oraz cały koleś (poza twarzą) opleciony... no ale, teraz oceniajcie kadr i światło. przyjmę rady i po przeprowadzce jedziem z "normalną" sceną.
July 27, 200816 yr Moje zdanie już znasz - światełko genialne i kadr raczej też. Podobają mi się pajęczynki tylko musisz dobrać odpowiedni materiał, żeby to realistycznie wyszło.
July 27, 200816 yr światło - z telewizora jeśli się pali, to powinno iść więcej światła w stronę tego pana, w kolorze ognia albo jeśli się pali na niebiesko tak jak teraz to niebieskie, ale dużo mocniej niż teraz. Pajenczynki bardzo fajne, to są curves? Życzę cierpliwości...
July 27, 200816 yr Author Życzę cierpliwości... ehh dzięki :) tak, to curves http://i304.photobucket.com/albums/nn183/muodymuodas/14bitwa/szkic06curves2.png Edited July 27, 200816 yr by muody
July 27, 200816 yr Author archetyp fotela do TV. niewygodne, okrągłe podłokietniki i pochylone do tyłu oparcie.
July 28, 200816 yr Fotelik fajny a znając Ciebie będzie miał niesamowite teksturki! Liczę na Ciebie stary!
July 28, 200816 yr Fajny pomysł, fajny fotel. W pajęczynie mogłyby się walać resztki zepsutego jedzenia :D
July 28, 200816 yr Author Gost, Innos: thx freeqstyler: dobre :) wrzucę kilka paczek po czipsach za fotel, ledwo widocznych. nie chcę przesadzić z detalami, bo i historia nie jest zbyt realistyczna.
July 29, 200816 yr Author dzięki. elementy na siebie nachodzą, bo po subsurf/smooth to wszystko się zaokrągla. aha, jakby ktoś chciał wiedzieć, jak wyrenderować siatkę+solid w Blendku. kopiujemy obiekt Shift D, nadajemy materiał z wciśniętym Wire, Shadeless i czarnym kolorem. szukamy ZOffset, zwiekszamy NIECO. przesunie to nam siatkę w stronę kamery takim mega-fake-trickiem. (jeszcze Alt S można w edit mode, o milimetr czy dwa)
August 1, 200816 yr Author spoko. kubeł będzie leżał blisko kamery, dookoła góra śmieci dwa razy większa od kosza. no i pudełka po pizzy jako podnóżek :) wszystko opajęczynowane, ledwo czytelne. edit: update'y będą rzadziej... ZNACZNIE rzadziej, ale fajniejsze :D nie mam stałego dostępu do neta następne ileśtam tygodni Edited August 2, 200816 yr by muody
August 2, 200816 yr Podoba mi się „czystość” twoich modeli. p.s. Powodzenia z robieniem shaderu pajęczyny.