muody Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 (edytowane) siedzi chłop przed TV, pokój wydaje się dość uporządkowany... chociaż nie można odczytać żadnych konkretnych kształtów. wszystko jest pokryte wszechobecną pajęczyną. nitki się nawarstwiają, zaklejają ściany, drzwi, okna. tylko ekran TV jest czytelny. niestety... nastąpiła awaria. koleś, przerażony, widzi ogień i dym na TV, ale nie może się już ruszyć. http://i304.photobucket.com/albums/nn183/muodymuodas/forums/szkic03.jpg ściany i większość obiektów zrobię w ZB normalkami (gęsta masa pajęczyn), na podłodze najpewniej blenderowy Fluid Simulator, jak tutaj + sculpt późniejszy teraz dopiero zauważyłem wątek Kris'a_R. czy podobieństwo jest na tyle duże, żeby kombinować z czym innym? Edytowane 26 Lipiec 2008 przez muody
adrian2608 Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Koncept ciekawy ,co do podobieństwa sądzę że nie ma sensu zmieniać ,po prostu rób swoje ,powodzenia .
Levus Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Nie wiem ocb ale może fajnie wyglądać z tego co opisałeś:)
muody Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 fajnie dalej szkic, juz bardziej widać ocb ;) a straszne skutki są takie, że telewizor zacznie się palić i pajęczyny w stronę gościa też pod sufitem będzie ich pełno jeszcze, oraz cały koleś (poza twarzą) opleciony... no ale, teraz oceniajcie kadr i światło. przyjmę rady i po przeprowadzce jedziem z "normalną" sceną.
Destroyer Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 podoba mi się pomysł, można coś fajnego z tego wycisnąć (chyba :)) powodzenia!
Innos Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Moje zdanie już znasz - światełko genialne i kadr raczej też. Podobają mi się pajęczynki tylko musisz dobrać odpowiedni materiał, żeby to realistycznie wyszło.
Ania Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 światło - z telewizora jeśli się pali, to powinno iść więcej światła w stronę tego pana, w kolorze ognia albo jeśli się pali na niebiesko tak jak teraz to niebieskie, ale dużo mocniej niż teraz. Pajenczynki bardzo fajne, to są curves? Życzę cierpliwości...
muody Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 (edytowane) Życzę cierpliwości... ehh dzięki :) tak, to curves http://i304.photobucket.com/albums/nn183/muodymuodas/14bitwa/szkic06curves2.png Edytowane 27 Lipiec 2008 przez muody
muody Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 archetyp fotela do TV. niewygodne, okrągłe podłokietniki i pochylone do tyłu oparcie.
Gost Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 ładnie się prezentuje ;) czekam na dalsze postępy. pozdrawiam
Innos Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 Fotelik fajny a znając Ciebie będzie miał niesamowite teksturki! Liczę na Ciebie stary!
freeqstyler Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 Fajny pomysł, fajny fotel. W pajęczynie mogłyby się walać resztki zepsutego jedzenia :D
muody Napisano 28 Lipiec 2008 Autor Napisano 28 Lipiec 2008 Gost, Innos: thx freeqstyler: dobre :) wrzucę kilka paczek po czipsach za fotel, ledwo widocznych. nie chcę przesadzić z detalami, bo i historia nie jest zbyt realistyczna.
Adek_CG Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 no fajnie to wychodzi, wrzuc siatke jescze jak mozesz ;)
muody Napisano 29 Lipiec 2008 Autor Napisano 29 Lipiec 2008 dzięki. elementy na siebie nachodzą, bo po subsurf/smooth to wszystko się zaokrągla. aha, jakby ktoś chciał wiedzieć, jak wyrenderować siatkę+solid w Blendku. kopiujemy obiekt Shift D, nadajemy materiał z wciśniętym Wire, Shadeless i czarnym kolorem. szukamy ZOffset, zwiekszamy NIECO. przesunie to nam siatkę w stronę kamery takim mega-fake-trickiem. (jeszcze Alt S można w edit mode, o milimetr czy dwa)
muody Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 thx update: siatka gniazd wejściowych: (klikać)
kubeczek77 Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Fotel i telewizor super ! Zapowiada się extra praca. Powodzenia!
muody Napisano 1 Sierpień 2008 Autor Napisano 1 Sierpień 2008 (edytowane) spoko. kubeł będzie leżał blisko kamery, dookoła góra śmieci dwa razy większa od kosza. no i pudełka po pizzy jako podnóżek :) wszystko opajęczynowane, ledwo czytelne. edit: update'y będą rzadziej... ZNACZNIE rzadziej, ale fajniejsze :D nie mam stałego dostępu do neta następne ileśtam tygodni Edytowane 2 Sierpień 2008 przez muody
gregorjan Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 szczegółowe prace i ciegawy topic - może być ładnie.
Zufik Napisano 2 Sierpień 2008 Napisano 2 Sierpień 2008 Podoba mi się „czystość” twoich modeli. p.s. Powodzenia z robieniem shaderu pajęczyny.
mookie Napisano 3 Sierpień 2008 Napisano 3 Sierpień 2008 Bardzo ładne modele; masz już pomysł na ogień? Może być interesująco...
Rekomendowane odpowiedzi