Napisano 8 Październik 20222 l piekne byku, pokazales juz slowa kluczowe na fejsie to tutaj POKA SIATE MORDO!
Napisano 8 Październik 20222 l Autor 22 minuty temu, KLICEK napisał: piekne byku, pokazales juz slowa kluczowe na fejsie to tutaj POKA SIATE MORDO! MUWISZ MARZ: Link do wersji większej bo tutaj przeskalowuje 😮 Na swoją obronę dodam, że w żaden sposób tego nie optymalizowałem i połowa polycountu to te obsrane sznureczki i akcesoria do tego xD Całość zamknęła się w takich wartościach: Edytowane 8 Październik 20222 l przez RaVirr
Napisano 9 Październik 20222 l 20 hours ago, RaVirr said: Na swoją obronę dodam, że w żaden sposób tego nie optymalizowałem eee 2,5mln faców to w zasadzie gameart 🙂
Napisano 9 Październik 20222 l Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂
Napisano 9 Październik 20222 l Mnie to wygląda na zwykłego booleana z jedną krawędzią łączącą dziurę z jaką boczna krawędzią. Chyba tylko 3dsnax może zrobić booleana bez tej krawędzi łączącej ale przy eksporcie mogą być atrakcje bo inne softy tak nie mogą mieć wielkiego ngina z lewitującą dziurą 🙂 Alterantywnie można to zrobić pływającą geometrią z normalną czy innym decalem i teżbedzue czysto 🙂
Napisano 9 Październik 20222 l Autor Godzinę temu, maciek.m napisał: Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂 Te uszkodzenia są z blenderowego addona One Click Damage. Z tego co się orientowałem to on działa na takiej zasadzie, że czyta bryłę obiektu, robi wokół tego klatkę i dodaje (w zależności od ustawień) różne rodzaje uszkodzeń. A jak dałem opcję difference to pokazuje co "powoduje" zniszczenia: Oczywiście baza to zwykły cube 😄 Siateczka po zaaplikowania modyfikatora wygląda tak:
Napisano 9 Październik 20222 l Autor 2 minuty temu, Destroyer napisał: Nadal wygląda na zwykły booleana tylko proceduralny 😛 Ta, wydaje mi się, choć fachowcem nie jestem, że dokładnie tak to działa i o to w tym chodzi 😄
Napisano 10 Październik 20222 l Fajnie to wygląda. Jak dla mnie dużo lepiej niż boolen z 3dsmaxa. Ten to rozwala siatkę aż miło.
Napisano 13 Październik 20222 l Autor Finałowy piekielny siarczysty ognisty mag 😮 Dla porządku dodaję suchoklateską bazę 3d, którą podmalowywałem:
Napisano 13 Październik 20222 l Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała. I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk. Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P
Napisano 13 Październik 20222 l Autor 5 minut temu, blood_brother napisał: Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała. I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk. Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P Możliwe, że klata jest wielka bo zmniejszyłem mu głowę- chciałem by był brodaty i postawny jak cholera 😄 A z łapą fakt, za wysoko, dużo kombinowałem i chyba przekombinowałem..
Napisano 13 Październik 20222 l POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku. W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd
Napisano 13 Październik 20222 l Autor 3 minuty temu, bigworm napisał: POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku. W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd To akurat trafne skojarzenie- tutaj pierwszy raz wdrożyłem AI w workflow- konkretnie sugerowałem się mocno szatami bo mega mi się podoba jak AI je "generuje" 😄 Przykładowo to co wyszło z przerobionych starych obrazków (chyba mam zboczenie na punkcie czerwonych fatałaszków xD):
Napisano 13 Październik 20222 l Czerwony kapturek: Historia o spopielonym wilku - origin story 😜 Fajny pan mag! 👍🔥
Napisano 13 Październik 20222 l Brodaty, czerwony Ivan z sierpem jeszcze tylko młota brakuje do kompletu 🙂 bardzo fajnie wyszło a klata i bary ładnie wyrosły na ruskich sterydach 😛
Napisano 14 Październik 20222 l Ten ostatni tez bardzo spoko, trochę jeszcze doszlifowac i byłby spoko obrazek do kolekcji magów w czerwonych szatach
Napisano 19 Październik 20222 l Autor Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄
Napisano 19 Październik 20222 l @RaVirr wow no ładniutko P.S. Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄 Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 Edytowane 19 Październik 20222 l przez Mortom
Napisano 19 Październik 20222 l 26 minut temu, RaVirr napisał: Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 no i pieknie 🙂
Napisano 19 Październik 20222 l Autor 1 godzinę temu, Mortom napisał: @RaVirr wow no ładniutko P.S. Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄 Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 Powiem bardzo w skrócie- planowałem zrobić kapitanem brudnego, śmierdzącego gruba, który niekoniecznie dba o stan statku więc bardzo dobrze złapany hint xD Dziękuwa wszystkim!
Napisano 19 Październik 20222 l Autor Pozazdrościłem chopakom, chciałem też sprawdzić dokąd dojadę z Blenderowym sculptem. Po 3 godzinkach mam takiego blobiksa, ale program nawet nie kaszle więc zobaczymy na jakim etapie powie "STOP" 😄 Jest to jedno z niewielu moich zderzeń z rzeźbą więc proszę bijcie... ale z uczuciem 😮
Napisano 20 Październik 20222 l Noice! Zapowaida się bardzoo fajnie. Co tu bić, dobry blokout na początek. U mnie to podobnie wygląda.
Napisano 20 Październik 20222 l Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu.
Napisano 20 Październik 20222 l Autor 1 minutę temu, EthicallyChallenged napisał: Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu. Bdb trop, jeśli wystarczy umiejętności to skorzystam z rady 😄
Napisano 20 Październik 20222 l Autor 4 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał: kurr a juz mialem chwalić ze fajny gliniak 😄 To jest fajny gliniak, to jest elegancki gliniak, mój 😮 Ciąg dalszy, Blender zaczyna coś tam skomleć: Liczę, że ktoś doceni tą mokrą plamę na stoliku xD Edytowane 20 Październik 20222 l przez RaVirr
Napisano 21 Październik 20222 l Autor Sumie koniec, świetna zabawa, Blender super sobie poradził, ja się przy okazji sporo nauczyłem 😄
Napisano 23 Październik 20222 l Autor 7 minut temu, bigworm napisał: Super ten render. Z ciekawości, ile poly blender dzwingął? Dziemki chopaki 😉 Jeśli chodzi o ten, konkretny model to miał 42m poly i przy kolejnym stopniu multiresa już wywalało program (ale po obliczeniach wyszło, że byłoby 160m+ poly na tym jednym modelu więc nie było innej opcji 😄 ). Jeśli chodzi o samą scenę to przyznam się, że zrobiłem mały test by sprawdzić ile razy dam radę skopiować ten obiekt przed wyjebką. Przy takich wartościach program już się zaczął mocno ciąć: Jednocześnie zużywał tyle zasobów: Więcej już by nie ogarnął 😄
Napisano 24 Październik 20222 l W dniu 19.10.2022 o 13:08, RaVirr napisał: Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne!
Napisano 24 Październik 20222 l Autor 44 minuty temu, Arte17 napisał: Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! Dzięki ❤️ Raczej na bank podobne bo...no ciężko znaleźć jakiekolwiek inne xD
Napisano 24 Październik 20222 l Autor Chciałem się pochwalić, że oficjalnie wystąpiłem w gazecie Blender news 😄:https://www.blendernation.com/2022/10/24/behind-the-scenes-galleon-ship/
Napisano 6 Listopad 20222 l Autor Od 3 dni próbuję hackować daza w blenderze 😄 Chce zrobić zestaw postaci do tej nowelki i tutaj pierwsze próbki: Ten jeszcze work in progress bo są miejsca gdzie jest za gładki: Edytowane 6 Listopad 20222 l przez RaVirr
Napisano 7 Listopad 20222 l Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 Edytowane 7 Listopad 20222 l przez Mortom
Napisano 7 Listopad 20222 l Autor 5 godzin temu, Mortom napisał: Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 Panie kolego sympatyczny, aż się dziwię jak dobrze trafiłeś z Bagginsem (jeśli tu jesteś to się nie obrażaj!) xD Ale tak, trochę sugerowałem się Bagginsem, trochę panem z wikingów, trochę sugerowałem się też egipskimi kapłanami (tyle, że będzie to bardziej widoczne w ubiorze). A co do fabuły- NO TO NIE TRAFIŁEŚ AKURAT xD Mam w głowie zamysł-nie chcę robić jakiejś wyniosłej, poważnej historii bo łatwo w tym o śmieszność (zwłaszcza gdy nie mam doświadczenia w pisaniu). Raczej chciałem postawić na półfantasy pirackie z nutką komedii (chociaż tego też się trochę boję). Na przykładzie tego brodatego- chciałem, by z wyglądu i ubioru wydawał się na pierwszy rzut oka drapieżnym, bezwzględnym, nieobliczalnym i tajemniczym/edgy gościem. Będzie głównym elementem początkowych wydarzeń. Dopiero po jakimś czasie okaże się, że załoga była kiedyś na wyspie zamieszkanej przez tajemniczy kult, on się napatrzył na ich obrzędy i stwierdził, że "też tak chce". W praktyce będzie patentowanym debilem o wzroście 150cm, który chce robić jakieś czarodziejskie magiczne terefere, ale kompletnie się na tym nie zna- więc pozostaje mu nadrabiać wyglądem 😄
Napisano 10 Listopad 20222 l Autor Z racji braku czasu robię maleńkie kroki z tym wąsatym i próbnymi renderkami 😄 Pierwszy element garderoby już ma, ale docelowo będzie dość mocno przykryty:
Napisano 11 Listopad 20222 l Praczka na krypie by się przydała... bo koszula nie prana chyba z 2-3 lata 😛 👍 No ale czego sie spodziewać po ludziach co doprowadzają żagle do tak dramatycznego stanu 😄 Edytowane 11 Listopad 20222 l przez Mortom
Napisano 15 Listopad 20222 l Autor DALEJ WAS BĘDĘ MĘCZYŁ KADRAMI PIRACKIMI XD Mały krok do przodu z ubiorem i próba zrobienia bardziej dopracowanego kadru+ szukanie kolorystyki w jakiej to zamknąć (idę klasycznie): 999 POST W TECZCE, ZARAZ MILENIJNE POSTOWANIE Edytowane 15 Listopad 20222 l przez RaVirr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto